Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Bliss

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:Olen dynaaminen moniosaaja. Renesanssi-ihmisen urbaani ja moderni reinkarnaatio: individualistinen yleisnero. Virheetön yleispeli on ydinosamisaluettani. Myöntäkää pois.
Ymmärsitkö todella joka sanan, jonka kirjoitit? ;)
Pyry-Matias

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:Ymmärsitkö todella joka sanan, jonka kirjoitit? ;)
En, mutta vaikutan onnelliselta 8)
PerttiMakimaa

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Olen håttis, vai mitä?
Luonteeltasi olet kyllä aika guumaa håttia. Jopa siinä määrin, että uskallan allekirjoittaa luonnehtintasi kuvaakin näkemättä.
PerttiMakimaa

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Mul on isot tissit.
Hyväksytään. :)
ninnithequeen

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul on isot tissit.
Hyväksytään. :)
Se mussa kuulemma on parasta :roll:
PerttiMakimaa

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Se mussa kuulemma on parasta :roll:
Olen koko ajan ollut käsityksessä, että muutakin positiivista löytyy.
ninnithequeen

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se mussa kuulemma on parasta :roll:
Olen koko ajan ollut käsityksessä, että muutakin positiivista löytyy.
IhQ :h:

Heti tuli parempi mieli :]

Mut tissit kuitenki!
Elukka

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se mussa kuulemma on parasta :roll:
Olen koko ajan ollut käsityksessä, että muutakin positiivista löytyy.
IhQ :h:

Heti tuli parempi mieli :]

Mut tissit kuitenki!
No ei niissäkään mitään vikaa ole. :jouden:
Viimeksi muokannut Elukka, 17.10.2007 10:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti: No ei niissäkään mitään vikaa ole. :jouden:
Ja koht tulee vaimos taas kiukuttelemaan! :D
Elukka

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti: No ei niissäkään mitään vikaa ole. :jouden:
Ja koht tulee vaimos taas kiukuttelemaan! :D
:oops:
bedlam

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kiinnostavuuteen voi paljon vaikuttaa sillä, miten itsestään kertoo kuitenkaan valehtelematta. Vrt:

Ammatiltani olen graafinen suunnittelija. Harrastuksena laulan ja soitan kitaraa parissa rokkibändissä. Ajoittain harrastan kuntoilua, mutten anna sen viedä liikaa aikaani. Olen erittäin eläinrakas. En ole liimautuja, vaan annan kumppanille omaa aikaa ja tilaa hengittää.

Tai:

Töissä pelaan travian-nettipeliä ja kirjoittelen keskustelupalstalle. Perjantaisin käymme kavereiden kanssa turvevoimalan varastorakennuksessa ryyppäämässä ja rämpyttämässä rokkia. Punttailen ainoastaan sinkkuna ollessani, jolla pyrin helpottamaan markkina-arvoani. Seurustellessa annan itseni plösöytyä. Pidän kissastani luultavammin enemmän kuin sinusta koskaan. Tykkään herätä yksin ja ajatus yhteiselosta saman katon alla alkaa ahdistaa.
NuoriDaavid

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti: Töissä pelaan travian-nettipeliä ja kirjoittelen keskustelupalstalle. Perjantaisin käymme kavereiden kanssa turvevoimalan varastorakennuksessa ryyppäämässä ja rämpyttämässä rokkia. Punttailen ainoastaan sinkkuna ollessani, jolla pyrin helpottamaan markkina-arvoani. Seurustellessa annan itseni plösöytyä. Pidän kissastani luultavammin enemmän kuin sinusta koskaan. Tykkään herätä yksin ja ajatus yhteiselosta saman katon alla alkaa ahdistaa.
:D Tuo olisi aika killeri. Kokeile ihmeessä joskus.
Chap

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Chap »

bedlam kirjoitti:Kiinnostavuuteen voi paljon vaikuttaa sillä, miten itsestään kertoo kuitenkaan valehtelematta. Vrt:

Ammatiltani olen graafinen suunnittelija. Harrastuksena laulan ja soitan kitaraa parissa rokkibändissä. Ajoittain harrastan kuntoilua, mutten anna sen viedä liikaa aikaani. Olen erittäin eläinrakas. En ole liimautuja, vaan annan kumppanille omaa aikaa ja tilaa hengittää.

Tai:

Töissä pelaan travian-nettipeliä ja kirjoittelen keskustelupalstalle. Perjantaisin käymme kavereiden kanssa turvevoimalan varastorakennuksessa ryyppäämässä ja rämpyttämässä rokkia. Punttailen ainoastaan sinkkuna ollessani, jolla pyrin helpottamaan markkina-arvoani. Seurustellessa annan itseni plösöytyä. Pidän kissastani luultavammin enemmän kuin sinusta koskaan. Tykkään herätä yksin ja ajatus yhteiselosta saman katon alla alkaa ahdistaa.
Hyvä pointti! Jälkimmäisessä kuvauksessa oli särmää, eka kuulosti klisee-automaatin tulosteelta.
William Somerset

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Olen väärä ihminen arvioimaan sitä miksi kukaan olisi kiinnostunut minusta. Kysyn sitä mieluummin muilta – niiltä joiden arvioin kiinnostuneen minusta, siis jos olisin kiinnostunut siitä, miksi he ovat kiinnostuneet minusta. Minussa on iso kasa hyviä puolia ja häviävän pieni osa huonoja puolia, joku toinen saattaa nähdä nämä asiat toisessa valossa ja joku kolmas saattaa nähdä, että itse arvioimani hyvä puoli onkin huono puoli. Lähde siinä sitten arvioimaan miksi kukakin olisi minusta kiinnostunut – etenkin kun en pysty millään tavalla yksilöimään minkä kaltaiset ihmiset minusta noin ylipäätään ovat kiinnostuneet.
Smailer

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Smailer »

bedlam kirjoitti:Kiinnostavuuteen voi paljon vaikuttaa sillä, miten itsestään kertoo kuitenkaan valehtelematta. Vrt:

Ammatiltani olen graafinen suunnittelija. Harrastuksena laulan ja soitan kitaraa parissa rokkibändissä. Ajoittain harrastan kuntoilua, mutten anna sen viedä liikaa aikaani. Olen erittäin eläinrakas. En ole liimautuja, vaan annan kumppanille omaa aikaa ja tilaa hengittää.

Tai:

Töissä pelaan travian-nettipeliä ja kirjoittelen keskustelupalstalle. Perjantaisin käymme kavereiden kanssa turvevoimalan varastorakennuksessa ryyppäämässä ja rämpyttämässä rokkia. Punttailen ainoastaan sinkkuna ollessani, jolla pyrin helpottamaan markkina-arvoani. Seurustellessa annan itseni plösöytyä. Pidän kissastani luultavammin enemmän kuin sinusta koskaan. Tykkään herätä yksin ja ajatus yhteiselosta saman katon alla alkaa ahdistaa.
Tää jälkimmäinen kuulostaa kovin "aidolta ja todelliselta". 8)
Siis en tiedä onko noin, mutta kuulostaa rehelliseltä. Ei tosiaan mistään kliseeautomaatista ...
Elukka

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti:Hyvä pointti! Jälkimmäisessä kuvauksessa oli särmää, eka kuulosti klisee-automaatin tulosteelta.
:komp:
Jälkimmäiselle saattaisin (sinkkunaisena) jopa antaa.
Eka on tylsä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja saira »

Rehellisesti sanottuna en todellakaan tiedä. Ehkä keskinkertaisuus. En siis ole kaunis, mutta en ruma. En kovin viisas, mutta en myöskään poikkeuksellisen tyhmä. Luulen taitojeni olevan suuressa osassa keskinkertaisia, ainoa poikkeus on muiden kuunteleminen. Sen osaan ilmeisesti paremmin, ainakin siitä päätellen että suuri osa ystävistä ottaa yhteyttä jos tekee mieli puhua jollekin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Chap

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Smailer kirjoitti: Tää jälkimmäinen kuulostaa kovin "aidolta ja todelliselta". 8)
Siis en tiedä onko noin, mutta kuulostaa rehelliseltä. Ei tosiaan mistään kliseeautomaatista ...
Mulla oli joskus tällainen deitti-ilmoitus: "Komea insinööri, joka häviää 6-0 sulkapallossa, etsii syliä, jota vasten itkeä." Taisi ilmoitus jatkua vielä toisellakin virkkeellä, mutten muista miten. Hyvin toimi kuitenkin!
bedlam

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No niin, kyllähän se teihin kitinäläisiin upposi tietenkin täysin väärinpäin. Ehkä teissä asuu kuitenkin totuudensiemen, parempi lätkäyttää paska tiskiin kättelyssä 'ota tai jätä'-asenteella kuin kiillotella aluksi pintaa tietäen sen rapistuvan ruosteen tieltä kuitenkin jossain vaiheessa. Onhan tuo käytännössäkin todettu jo aikoinaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 17.10.2007 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:No niin, kyllähän se teihin kitinäläisiin upposi tietenkin täysin väärinpäin. Ehkä teissä asuu kuitenkin totuudensiemen, parempi lätkäyttää paska tiskiin kättelyssä 'ota tai jätä'-asenteella kuin kiillotella aluksi pintaa tietäen sen rapistuvan ruosteen tieltä kuitenkin jossain vaiheessa. Onhan tuo käytännössäkin todettu jo aikoinaan.
Joo, kommenteista päätellen olisit ainakin miestä saanut enemmän kuin kakkosrappu kestää tuolla jälkimmäisellä ilmolla. :D
Chap

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Chap »

bedlam kirjoitti:No niin, kyllähän se teihin kitinäläisiin upposi tietenkin täysin väärinpäin. Ehkä teissä asuu kuitenkin totuudensiemen, parempi lätkäyttää paska tiskiin kättelyssä 'ota tai jätä'-asenteella kuin kiillotella aluksi pintaa tietäen sen rapistuvan ruosteen tieltä kuitenkin jossain vaiheessa. Onhan tuo käytännössäkin todettu jo aikoinaan.
Kyse ei ole totuudenmukaisuudesta vaan erottautumisesta positiivisella tavalla. Kyllä kuka tahansa voi kirjoittaa tyyliin: "Olen 30-v AKATEEMINEN FM, joka harrastaa koripalloa ja tykkää Britney Spearsista. Etsin naista suurin piirtein saman ikäistä ja tasoista. Odottelen spostiasi kuin kuuta nousevaa!"
bedlam

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En nyt tiedä sitten haluanko erottuakaan, jos totuudenmukaisempi viestintä toimii parhaiten kitinän miesten keskuudessa.
Chap

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Chap »

bedlam kirjoitti:En nyt tiedä sitten haluanko erottuakaan, jos totuudenmukaisempi viestintä toimii parhaiten kitinän miesten keskuudessa.
Kitinän miehet on helppo ja nopea karsia pois vastauksista ja keskittyä niihin viiteen apinaan, jotka vastasivat myös.
safi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja safi »

Viimeisimmän tiedon mukaan olisin hyvä saalis, koska en ole jaksanut vuosiin kiinnostua yhdestäkään kakslahkeisesta uutuuden viehätystä pidempää aikaa. Epäilyttävää, mutta tämä kyseinen henkilö tuntuu pitävän haasteista ja on tehnyt meikäläisen pitempi aikaisesta nyrjäyttämisestä (hänen sanoillaan ilmaistuna) itselleen sen haasteen. Kaikenlaisiin siitä vielä "vanhoilla päivilläänkin" törmää : ).
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yli-ikänen maho juoppo. Viihtyy sängyssä.

Kaipa mää tähänkin voisin yhtyä;
saira kirjoitti:Rehellisesti sanottuna en todellakaan tiedä. Ehkä keskinkertaisuus. En siis ole kaunis, mutta en ruma. En kovin viisas, mutta en myöskään poikkeuksellisen tyhmä. Luulen taitojeni olevan suuressa osassa keskinkertaisia, ainoa poikkeus on muiden kuunteleminen. Sen osaan ilmeisesti paremmin, ainakin siitä päätellen että suuri osa ystävistä ottaa yhteyttä jos tekee mieli puhua jollekin
Vastaa Viestiin