Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minua seksin- ja rakkaudennälässäni nykyään paradoksaalisesti rauhoittaa se, että kukaan nainen ei kiinnostu minusta. Että turha surra, olen vaan eri lajia kuin ihmiset. Jos kerran Ainoan Rakkauteni jutussa 11 vuotta sitten ei mitään ollut (niinkuin Hän viimeisessä puhelussa vakuutti, ihana pystytisumisu), niin miten sitten missään.

Tätä systeemiä särkee se Deittinetin nainen, jonka märän (päättelen "kiinnostuneen") pillun nuolin...

Ja käytännön ongelmana, että kun kerran luovun turhista haaveista:
Miten suhtaudun populaaribiiseihin ja elokuviin, joissa useimmissa kuitenkin on miehen ja naisen välistä romantiikkaa? Pitäisikö olla katsomatta/kuulematta ja lukea esim. vain tieteellisiä tekstejä? Tosin tiedemiehet ja naiset saa myös. Vai osaisinko lopulta ottaa ne leffat ja biisit mitenkään samaistumatta. mieltää ne jonkun toisen eläinlajin sinänsä sympaattisena touhuiluna?
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetz kirjoitti:^ Ei lainkaan, siinä näkyy nikkini!!!11
Lohdutit minut välittömästi, juuri kun olin vaipumassa epätoivoon. Onneksi en siivonnut pois liikaa lainauksia, tai se ei olisi näkynyt. Edes jotain tein oikein. 8)
Edith

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Gat kirjoitti: Miten suhtaudun populaaribiiseihin ja elokuviin, joissa useimmissa kuitenkin on miehen ja naisen välistä romantiikkaa? --- osaisinko lopulta ottaa ne leffat ja biisit mitenkään samaistumatta. mieltää ne jonkun toisen eläinlajin sinänsä sympaattisena touhuiluna?
Tää on vähän, miltä mustakin tuntuu nyt, kun olen päättänyt jättäytyä ns. nussivan ja parisuhteilevan maailman ulkopuolelle. Tuntuu kovin ulkopuoliselta, kun jokin asia, joka itselle ei niin hirveesti merkkaa, on niin keskeisellä sijalla.
Duckzilla

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Edith kirjoitti:
Gat kirjoitti:Miten suhtaudun populaaribiiseihin ja elokuviin, joissa useimmissa kuitenkin on miehen ja naisen välistä romantiikkaa? --- osaisinko lopulta ottaa ne leffat ja biisit mitenkään samaistumatta. mieltää ne jonkun toisen eläinlajin sinänsä sympaattisena touhuiluna?
Tää on vähän, miltä mustakin tuntuu nyt, kun olen päättänyt jättäytyä ns. nussivan ja parisuhteilevan maailman ulkopuolelle. Tuntuu kovin ulkopuoliselta, kun jokin asia, joka itselle ei niin hirveesti merkkaa, on niin keskeisellä sijalla.
Onneksi on olemassa muitakin leffoja ja musiikkeja kuin populaarisellaiset.
slam

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ihan helvetin sama. kiitos palstan miehille ihmismäisyydestä. kiitos ja anteeksi :)
Vastaa Viestiin