Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Paljon lutkailu vaikuttaa negatiivisesti tulevan parisuhteen kestoon
5
100%
 
Ääniä yhteensä: 5

Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: En vain usko, että partnerimäärällä ja uskollisuudella olisi suoraa korrelaatiota suuntaan tai toiseen.
En minäkään suoranaisesti usko siihen. Jotkut vain haaveilevat siitä vihreämmästä ruohikosta niin paljon, että se vaikuttaa suhteeseen vaikka ei noin fyysisesti sen eteen mitään tekisikään. Sellaiset on parempi päästää vapauteen hankkimaan niitä kokemuksia.
Tietääkseni itseäni ei ole petetty kuin kerran, joskus kun olin hieman nuorempi. Ei se ollut maailmaa kaatava kokemus ja sekin asia saatiin selvitettyä.

Minä uskon, että jokaisella tulee elämässään hetkiä kun sitä ruohikkoa ainakin ajatuksissaan käy koittamassa, mutta osa tietää sen same old, same old, osa ei.

Yksilöstä riippuu, niinku kaikki.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Jos sanoo nätisti, ei uskota, sitten kun sanoo vähän suoremmin ja lopulta tylysti, haukutaan ilkeäksi lutkaksi. Sata vuotta sitten tuskin miehetkään ihan näin suoraan ehdotteli ja puristeli tavaraa laadun varmistamiseksi.

"Et ole saamassa tänään, kannattaisi ehkä käyttää aikasi johonkin toiseen kohteeseen" aiheuttaa ymmärtäväisen nyökkäyksen ja poistumisen, mutta palaamisen puolen tunnin päästä. Sehän hei sentään jutteli mulle eikä vain vittuillut! Ei kaikki hae baarista seksiä, ihan oikeastikaan.
Kukkuluuruu!
Herra Manala

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustanikki kirjoitti:Miten vitussa sitten minä, jos rakastuisin, voisin tuon tietäen luottaa, etten ole vain sen naisen yksi "inbetweener", kohta vaihdossa ja kohta hän sanoo samat lemmenluritukset jollekin muulle?

...

Meanwhile... toki tunteeton irtopanokin kelpaisi sitä ihmettä odotellessa :D
Miten vitussa se nainen, jos rakastuisi, voisi tuon tietäen luottaa, ettei ole vain sun yksi "sheetslut", kohta vaihdossa ja kohta sinä sanomassa samat lemmenluritukset jollekin toiselle?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ihan kuin olisin nähnyt vastaavan ketjun joskus aiemminkin...

Mutta no, ehkä tässä on syytä tehdä muutama jaottelu. Ensinnäkin aloitteellisuus riippuu luonnollisesti siitä, miten vakavana pitää torjuntaa. Sekin tietysti riippuu - jos jostakusta on hyvin kiinnostunut, torjunta on tietysti kauheaa, jos taas ei, se ei ole niin kauheaa. Toisaalta, miehet suhtautuvat torjuntaan hyvin eri tavoin - kun yksi pitää sitä verisenä loukkauksena, toinen ei välttämättä ole moksiskaan. Yritteliäisyys yleensä palkitaan, ja tässä mielessä on ymmärrettävää, että paras iskijä on tunteeton ja manipuloiva sosiopaatti. En tiedä, kuinka moni meistä lopulta haluaa olla sosiopaatti, enkä ole varma, voiko sellaiseksi edes opiskella.

Toisaalta vaikuttaa, että marina kohdistuu etupäässä siihen, että marisija ei saa juuri sitä neitosta, jota haluaisi. Varsinkin ravintolaelämässä ulkonäkökeskeisyys korostuu, ja onkin melko omituista toivoa saavansa paikan hottiksinta neitosta ja vaatia, että tämä preferoi jotain muuta kuin ulkonäköä parinvalinnassaan, varsinkin tietämättä näistä sankareista mitään muuta. Ihme kyllä, tällaistakin joskus sattuu, ja ajatella voi, että asiat voisivat olla vieläkin huonommin. Tavismiehen sijaan voisi olla esimerkiksi paikan rumin tyttö. Miehenä nyt sentään voi kehittää itseään ja kiinnostavuuttaan parillakin eri tavalla, mutta entäs naisena? Huomaako sitä edes kukaan?
Herra Manala

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:En ole itse lutkaillut kovinkaan paljon, mutta mielestäni olen melko lähellä paljon lutkailleen "asennetta."
Miksi halutaan olla lutkia
Miksi halutaan olla lutkia

Jos käyt kosteana muusta kuin hiestä, ja haluat lutkaa pientä piestä
joka aktia ei jätä puolitiehen, se viehätysvoima on lutkan pienen.
Mikä siinä lutkassa viehättää, onko lutkalla tavista kireempää?
Vastaa Viestiin