Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Paljon lutkailu vaikuttaa negatiivisesti tulevan parisuhteen kestoon
5
100%
 
Ääniä yhteensä: 5

Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu kirjoitti: Mut en kyllä enää oikein luota, että hyvin vähän kokemuksia kerännyt miespuolinen henkilö voisi saavuttaa kanssani sellaisen luottamuksen tason, jonka kaikki ansaitsevat. Kyseenalaistamatta minun kokemuksia ja vertailematta meidän molempien historioita... Olen kyllä olettanut löytäneeni todella vahva-itsetuntoisenkin tapauksen, ehkä omat pelkoni kusasivat sitten sen jutun. Mut tää nyt onkin turhaa läppää, meillä onneks 2 suht lutkaa jo löytäneet toisensa. Uskon aika lujasti siihen, ettei kumpikaan hairahda ihan vaan seksin takia sivupoluille ja niille tuntemattomille niityille, vaan sitten jutussa on jo (ikävä kyllä) jotain muutakin. Ilman sitä jotain muuta on kokeiltu jo ihan tarpeeks.
Onks tää nyt sit niin, että lutkat eivät luota siweisiin ja siweet eivät sit lutkiin? Muutenkin tästä tulee mieleen, että "It's not you, it's me" - mitä se sitten tarkoittaakin.
masa

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Vadim kirjoitti:Yritän löytää lutkailulleni tavoitearvoa, jotta voisin olla joskus tulevaisuudessa kumppanilleni uskollinen.
Sinun tapauksessasi suosittelen kinkygrillin dildohoitoa 24/7.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:Varmaankin N=1000 alkaa riittää. Tuon kokoisia otoksiahan yleensä gallupeissakin käytetään.
Joista puolet ovat miehiä? Kyllähän kaappihomouskin pitää testata, ettei ala tehdä mieli vanhemmilla päivillä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

masa kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Yritän löytää lutkailulleni tavoitearvoa, jotta voisin olla joskus tulevaisuudessa kumppanilleni uskollinen.
Sinun tapauksessasi suosittelen kinkygrillin dildohoitoa 24/7.
Mistä nuo sinun fantasiasi tulevat?
NuoriDaavid

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Varmaankin N=1000 alkaa riittää. Tuon kokoisia otoksiahan yleensä gallupeissakin käytetään.
Joista puolet ovat miehiä? Kyllähän kaappihomouskin pitää testata, ettei ala tehdä mieli vanhemmilla päivillä.
Perhearvojen puolesta mitä vain. Lie back and think of Matti Vanhanen (tai bend forward)
NuoriDaavid

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
masa kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Yritän löytää lutkailulleni tavoitearvoa, jotta voisin olla joskus tulevaisuudessa kumppanilleni uskollinen.
Sinun tapauksessasi suosittelen kinkygrillin dildohoitoa 24/7.
Mistä nuo sinun fantasiasi tulevat?
Kitystä?
Bliss

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:tissikaksonen!
*vihertää kateudesta*
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vadim kirjoitti:Onks tää nyt sit niin, että lutkat eivät luota siweisiin ja siweet eivät sit lutkiin? Muutenkin tästä tulee mieleen, että "It's not you, it's me" - mitä se sitten tarkoittaakin.
On helppoa luottaa itseensä kun toinenkin luottaa itseensä, on helpompaa olla luottamatta itseensä kun toinenkaan ei luota itseensä, on helpompaa olla luottamatta itseensä kun ei luota toiseenkaan, on helppoa luottaa toiseen kun luottaa itseensä... Mitämitä en tiedä! On parasta ehkä luottaa siihen, että se oma PIMPPI on paras varsinkin kun tietää, että se PIPPELI, joka sitä omaa PIMPPIä saa on ihan paras.
Bliss

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:kun tietää, että se PIPPELI, joka sitä omaa PIMPPIä saa on ihan paras.
Tähän tietoisuuteen vaan on yleensä pitkä matka kuljettavana 8)
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:kun tietää, että se PIPPELI, joka sitä omaa PIMPPIä saa on ihan paras.
Tähän tietoisuuteen vaan on yleensä pitkä matka kuljettavana 8)
Kyllä se alle satakin riittää, pitää omata vankka usko ja hyvä mielikuvitus. Unohtamatta sitä, että suurin osa ihmisistä on niin paskaa, ettei hyvä lihakaan pelasta. 8)
masa

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti: suurin osa ihmisistä on niin paskaa, ettei hyvä lihakaan pelasta. 8)
Mut silti parempi mälli lennossa, kuin kymmenen pussissa.
Zeb

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Varmaankin N=1000 alkaa riittää. Tuon kokoisia otoksiahan yleensä gallupeissakin käytetään.
Joista puolet ovat miehiä? Kyllähän kaappihomouskin pitää testata, ettei ala tehdä mieli vanhemmilla päivillä.
Juu, kyllä piilohomouskin pitää tietty testata. Tässä kaikessa onkin sitten duunia kerrakseen :D

Mä en usko, että aiempi runsas irtosuhteilu vaikuttaa suhteen kestoon millään lailla, ellei nyt mistään varsinaisesta seksiaddiktiosta ole kyse. Helpompaa kuitenkin mulle pariutua ihmisen kanssa, joka ei ole irtosuhteilun kannattaja, aivan samoin kuin ilmeisesti masalle ihmisen kanssa, joka on. Samankaltaisuuteen uskon arvomaailmassa yleensäkin, ja arvomaailmaanhan tämä menee.

Vaikka itse en ole irtosuhteilua harrastanut, enkä halua puolisoa, jolla on ollut paljoa niitä kellistyksiä, niin muilta osin tämä ei vaikuta siihen miten ihmisiin suhtaudun, esim. hyvä ystäväni oli aikoinaan melkoinen irtosuhteilija. Sittemmin on kyllä homman lopettanut ja todennut, että paljon paremmin voi nykyään ilman sitä pakonomaista äijän laahaamista kotiin jokaiselta baarireissulta. Mutta kukin siis tyylillään, se mikä on hyvä yhdelle, ei välttämättä ole toiselle, eli missään nimessä en halua moralisoida kenenkään vapaata oikeutta toimia omalla kohdallaan just niin kuin parhaaksi näkee.
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Zeb kirjoitti:Vaikka itse en ole irtosuhteilua harrastanut, enkä halua puolisoa, jolla on ollut paljoa niitä kellistyksiä, niin muilta osin tämä ei vaikuta siihen miten ihmisiin suhtaudun, esim. hyvä ystäväni oli aikoinaan melkoinen irtosuhteilija.
Tätä on helppo kompata. Ystävistä löytyy ihan kaikenlaista ja ketään en kunnioita seksijuttujen vuoksi enempää tai vähempää kuin muita.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kun kerran pitää valita ilman harmaata, niin vastaan lutkaillut mies, paras mies. Molemmista on kokemusta saman verran. Mitä se lutkailu sitten tarkoittaa ja kuinka monta kumppania se vaatii onkin sitten eri juttu. Ei siihen välttämättä sitä 100 tarvitse.

Vähän lutkaillut mies:

-Tuntuu olevan enemmän issueita sen suhteen jos kumppanilla on ollut muitakin seksikumppaneita vaikka vain yksikin. Vertailukompleksi. EiQ neitsytkompleksi.
-Näillä on ollut biseksuaalisuuteni isompi pala purtavaksi. Tilannetta ei tietystikään auttanut, että suurimmat lutkailuni olen kokenut naisten kanssa.
-Onhan se kiva opetella yhdessä, liian usein kuitenkin joutuu olemaan se opettaja itse
-Eivät kovinkaan kokeilunhaluisia, hätkähtävät ”oudoista” jutuista helpommin
-Haikailevat kokemuksia, se ruohikon vihreys. Varsinkin jos erittäin vähän kokemusta tai ei ollenkaan.

Paljon lutkaillut mies:

-Vähemmän issueita kumppanin seksihistorian suhteen. Pata saattaa soimata kattilaa jonkin aikaa, mutta loppuu aika lyhyeen. Tai sitten ei soimaa.
-Biseksuaalisuus on vain biseksuaalisuus. Joskus lisämauste, joskus ei.
-Opetellaan yhdessä, mutta molemmat toimivat opettajina
-Kokeilunhaluisia vaikka suht kaikkea ovatkin jo ehtineet kokeilla. Eivät hätkähdä vähästä.
-Tietävät ruohikon vihreyden. Same old, same old.

Paljon on ollut erojakin, mutta nämä piirteet ovat olleet yhteisiä. Vähän lutkailevien kanssa nuo asiat ovat nuosseet suuriksikin kynnyksiksi, paljon lutkailevin kanssa samaa ongelmaa ei ole ollut. Ne on sitten ollut muita ongelmia.

Toisaalta kokemukseni ovat hyvin rajalliset kuitennii parisuhde tyyppinä.
Zeb

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti: Vähän lutkaillut mies:
-Tuntuu olevan enemmän issueita sen suhteen jos kumppanilla on ollut muitakin seksikumppaneita vaikka vain yksikin. Vertailukompleksi. EiQ neitsytkompleksi.
Just se arvomaailmakysymys, samankaltaisuus auttaa ymmärtämään.
-Näillä on ollut biseksuaalisuuteni isompi pala purtavaksi. Tilannetta ei tietystikään auttanut, että suurimmat lutkailuni olen kokenut naisten kanssa.
Tohon en osaa sanoa oikein mitään.
-Onhan se kiva opetella yhdessä, liian usein kuitenkin joutuu olemaan se opettaja itse
Hmmm, mä uskon enemmän synnynnäiseen lahjakkuuteen ja yhteensopivuuteen. Enkä millään usko että muutaman pitkän suhteen elänyt mies olisi seksin saralla ainakaan kokemattomampi kuin vuosia irtosuhteillut.
-Eivät kovinkaan kokeilunhaluisia, hätkähtävät ”oudoista” jutuista helpommin
Ehkä aluksi, mutta mun mielestä edelleen enemmän yksilökysymys. Riippuu nyt vähän mistä outouksista puhut, mutta harvempi kai irtosuhteissa on reenannut vaikka bondagea tai pissaleikkejä?
-Haikailevat kokemuksia, se ruohikon vihreys. Varsinkin jos erittäin vähän kokemusta tai ei ollenkaan.
Riippuu siitä mitä etsii. Jos on tällainen probleemi niin sitten tietty kannattaa ennen suhteilua toteuttaa ne haluamansa kokemukset. Epäilen, että tätä ilmiötä esiintyy enemmälti nuorissa miehissä, kolmekymppiset alkavat jo joka tapauksessa tietää mitä haluavat, olivat sitten lutkailleet tai ei.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei lutkailu välttämättä tarkoita ainoastaan yhden yön suhteita, se voi tarkoittaa vaikka seksisuhdetta, juunous.

Mutta kuten sanoin, ne ovat omat kokemukseni ja niiden antaman infon mukaan toki elän ;)
William Somerset

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Vähän lutkaillut mies:

-Tuntuu olevan enemmän issueita sen suhteen jos kumppanilla on ollut muitakin seksikumppaneita vaikka vain yksikin. Vertailukompleksi. EiQ neitsytkompleksi.
-Näillä on ollut biseksuaalisuuteni isompi pala purtavaksi. Tilannetta ei tietystikään auttanut, että suurimmat lutkailuni olen kokenut naisten kanssa.
-Onhan se kiva opetella yhdessä, liian usein kuitenkin joutuu olemaan se opettaja itse
-Eivät kovinkaan kokeilunhaluisia, hätkähtävät ”oudoista” jutuista helpommin
-Haikailevat kokemuksia, se ruohikon vihreys. Varsinkin jos erittäin vähän kokemusta tai ei ollenkaan.
Hyvä että ollaan edes joissain asioissa täysin eri mieltä. Zeb tuossa hyvin jo pureutuikin asioiden ytimiin, mutta pari pointtia lisää:

- Pitkässä parisuhteessakin voi kokeilla eri mielihaluja, ei se ole mitenkään sidottua lutkailuun - itse asiassa näkisin että, pitkässä parisuhteessa vallitseva luottamus antaa paljon paremman pohjan vapaammalle temmellyskentälle.

- Vihreyden perään haikailu ei minusta ole mitenkään sidottu lutkailun määrään. Usko tai älä, kuten Vadim taisikin jo esittää, jotkut miehet osaavat ajatella myös aivoillaan. Ymmärtääkseni myös jotkut naiset. (tästä tuli mieleen sähköposteissa viimeaikoina kiertänyt vitsi miehen ja naisen aivoijen hinnoitteluerosta, hyvä läppä, en laita sitä nyt kuitenkaan tähän)

- Sulla on käynyt vain paska tsägä vähän lutkailleiden kanssa ja parempi tsägä enemmän lutkailleiden kanssa. Voisi olla toisinkin päin. Siinä suhteessa Zeb on oikeassa että kyse on siitä että samankaltaisuudet ymmärtävät toisiaan. Ja siinäkin, että ikä tuo tullessaan ymmärrystä niin miehille kuin naisille.
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Me tosiaan ollaan Pupu aika nuoria. Eikä helkkari keretä enää keräämään mitään lisätietoakaan tästä asiasta jos nää naikkariliitot niin ku onnaa!
Pyry-Matias

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti: Hmmm, mä uskon enemmän synnynnäiseen lahjakkuuteen ja yhteensopivuuteen.
Mä uskon lähes pelkästään tuohon yhteensopivuuteen ja yhdessä kehittymiseen näissä seksijutuissa.
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Yhteen voi sopia erikoisen hyvin tietämättä toisen puoluekantaa...
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:Me tosiaan ollaan Pupu aika nuoria. Eikä helkkari keretä enää keräämään mitään lisätietoakaan tästä asiasta jos nää naikkariliitot niin ku onnaa!
Noniinjustniin! Mä luotan vaan näihin pariin edelliseen piiiitkään parisuhteeseen. Ei saa mun päätä käännettyä, hei.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Vähän lutkaillut mies:

-Tuntuu olevan enemmän issueita sen suhteen jos kumppanilla on ollut muitakin seksikumppaneita vaikka vain yksikin. Vertailukompleksi. EiQ neitsytkompleksi.
-Näillä on ollut biseksuaalisuuteni isompi pala purtavaksi. Tilannetta ei tietystikään auttanut, että suurimmat lutkailuni olen kokenut naisten kanssa.
-Onhan se kiva opetella yhdessä, liian usein kuitenkin joutuu olemaan se opettaja itse
-Eivät kovinkaan kokeilunhaluisia, hätkähtävät ”oudoista” jutuista helpommin
-Haikailevat kokemuksia, se ruohikon vihreys. Varsinkin jos erittäin vähän kokemusta tai ei ollenkaan.
Hyvä että ollaan edes joissain asioissa täysin eri mieltä. Zeb tuossa hyvin jo pureutuikin asioiden ytimiin, mutta pari pointtia lisää:

- Pitkässä parisuhteessakin voi kokeilla eri mielihaluja, ei se ole mitenkään sidottua lutkailuun - itse asiassa näkisin että, pitkässä parisuhteessa vallitseva luottamus antaa paljon paremman pohjan vapaammalle temmellyskentälle.

- Vihreyden perään haikailu ei minusta ole mitenkään sidottu lutkailun määrään. Usko tai älä, kuten Vadim taisikin jo esittää, jotkut miehet osaavat ajatella myös aivoillaan. Ymmärtääkseni myös jotkut naiset. (tästä tuli mieleen sähköposteissa viimeaikoina kiertänyt vitsi miehen ja naisen aivoijen hinnoitteluerosta, hyvä läppä, en laita sitä nyt kuitenkaan tähän).
Tämä viesti on nyt vähän niinQ isä puhuis tyttärelleen jolla ei ole minkäänlaista parisuhteilua takanaan. Sano nyt vielä nuoruudesta jotain niin mä repeän ihan total. Enkä sillä hyvällä tavalla.
Aito_Johanna

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

William Somerset kirjoitti:
masa kirjoitti:"ruoho on aidan takana vihreämpää - mulla jäi nuoruus kokematta"-miehet.
Nuoruuden voi kokea mielekkääksi, vauhdikkaaksi ja tapahtumarikkaaksi myös parisuhteessa. Ei siihen tarvita miljoona kullinuittokokemusta.
Erittäin hyvin sanottu.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Voi sen toki ajatella niinkin, että onko se kauheampaa jos takana on parikymmentä yhdenillan/seksisuhteen iloa vai kasa vakavia parisuhteita.

*heittää vettä kiukaalle*
William Somerset

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Tämä viesti on nyt vähän niinQ isä puhuis tyttärelleen jolla ei ole minkäänlaista parisuhteilua takanaan. Sano nyt vielä nuoruudesta jotain niin mä repeän ihan total. Enkä sillä hyvällä tavalla.
En mä halua sua enempää kiusata. Joskus vaan hämmentää tämä seksiorientoitunut elämänmeno, vaikka itse siinä mukana sujuvasti soljunkin. Kaikki tuntuu olevan kiinni siitä onko saanu, milloin ja kuinka monta kertaa. Ihmiset laitetaan järjestykseen sen perusteella parisuhdekumppanina.
Vastaa Viestiin