Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Paljon lutkailu vaikuttaa negatiivisesti tulevan parisuhteen kestoon
5
100%
 
Ääniä yhteensä: 5

Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Enpäs löylyilekään...
Viimeksi muokannut Geetzu, 25.10.2007 15:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: En mä halua sua enempää kiusata. Joskus vaan hämmentää tämä seksiorientoitunut elämänmeno, vaikka itse siinä mukana sujuvasti soljunkin. Kaikki tuntuu olevan kiinni siitä onko saanu, milloin ja kuinka monta kertaa. Ihmiset laitetaan järjestykseen sen perusteella parisuhdekumppanina.
Tavallaan se liittyy seksiin, tavallaan ei. Tiedät varmaan itsekin suhteilleena ihmisenä, että nuo seksijutut voi muodostua erittäin suureksi ongelmaksi, eikä niitä pysty aina korjaamaan vaikka halua ja tahtoa olisi. Ja ne ongelmat eivät välttämättä liity saamisten määrään (siellä suhteessa), piiskauksen tai pissaleikkien määrään. Ne ongelmat
tulevat asenteista sun muista.

Asenteeni seksiin ja seksuaalisuuteen on sellainen, että se toimii saman asenteen omaavan kumppanin kanssa. Ilman harmaata rajaa sen on silloin oltava se lutkaillut mies. En minäkään ole elämässäni paljon lutkaillut, mutta kun olen niin olen tehnyt sen tyylillä ja kunnolla, humps.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:Enpäs löylyilekään...
Mä ehdin näkemään. Löylyä ihmeessä vaan.
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Enpäs löylyilekään...
Mä ehdin näkemään. Löylyä ihmeessä vaan.
Later, täytyy äiteillä ja hakea fiilistä. 8)
prosessi

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ei oikeen ymmärrä, että miten luottamus liittyy pimppeihin ja pippeleihin. Jotta niin voisi olla, pitäisi kuvitella omistavansa jossakussa muussa kiinni oleva pimppi tai pippeli. Tämä koko keskustelu kuulostaa jotenkin absurdilta, kun itseltä on kaatunut kaksi avioliittoa luottamuspulaan, eikä kummassakaan tapauksessa asiaan ole liittynyt ensimmäistäkään pimppiä tai pippeliä.
Herra Manala

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:täytyy äiteillä ja hakea fiilistä. 8)
Lutka.
Tix

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tää on vähän semmonen juttu missä ajatukset muuttuu kokemusten myötä. Nuorempana mustavalkoisempana pidin suurta irtosuhdemäärää partnerissa inhottavana piirteenä. Tätä nykyä pidän suurta seurustelusuhdemäärää arveluttavana piirteenä. Mielummin joku joka on ollut tarkka sydämestään kuin joku sellainen joka on ollut tarkka sukuelimestään.

Partnerien määrä ei edes ole se issue, saa niitä paljonkin olla kunhan ovat olleet laadukkaita. Aikuisiällä ihmisen pitäisi osata olla myös valikoiva, sen ymmärrän että teininä pannaan vaikka postilaatikkoa jos sattuu tekemään mieli. Ainoa asia mistä on mahdoton tinkiä, on ajatus toisen uskollisuudesta. Jos ollaan niin sitten ollaan eikä luiskahdella. En vain usko, että partnerimäärällä ja uskollisuudella olisi suoraa korrelaatiota suuntaan tai toiseen.

Kovin useita seurustelusuhteita läpi käynyttä ihmistä pitäisi emotionaalisesti epästabiilina joka ei tiedä mitä haluaa. Sellaista kumppania en pysyvään suhteeseen haluaisi. Sukuelin ei käytöstä kulu, mutta syrän kyynistyy ja kovettuu-
William Somerset

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Voi sen toki ajatella niinkin, että onko se kauheampaa jos takana on parikymmentä yhdenillan/seksisuhteen iloa vai kasa vakavia parisuhteita.
Voi sen ajatella niinkin, että kun on pitkän vakituisen parisuhteen kautta pillun saanti ollut aina tasaisen varmaa, niin ei ole tarvinnut hakea yhdenillanjuttuja / seksisuhteita, vaan sekin aika on ollut mahdollista käyttää johonkin toisenlaiseen toimintaan kuin lutkailuun.
Zeb

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Nuorempana mustavalkoisempana pidin suurta irtosuhdemäärää partnerissa inhottavana piirteenä. Tätä nykyä pidän suurta seurustelusuhdemäärää arveluttavana piirteenä. Mielummin joku joka on ollut tarkka sydämestään kuin joku sellainen joka on ollut tarkka sukuelimestään.
Minä sit varmaan niputan nämä. Suhde kuin suhde. Niputan kanssa tuon sydämen sitten niihin sukuelimiin.
prosessi

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:Nuorempana mustavalkoisempana pidin suurta irtosuhdemäärää partnerissa inhottavana piirteenä. Tätä nykyä pidän suurta seurustelusuhdemäärää arveluttavana piirteenä. Mielummin joku joka on ollut tarkka sydämestään kuin joku sellainen joka on ollut tarkka sukuelimestään.
Minä sit varmaan niputan nämä. Suhde kuin suhde. Niputan kanssa tuon sydämen sitten niihin sukuelimiin.
:P Meneeköhän minulla sitten avioliittokin siihen samaan nippuun. Kävi kyllä mielessä, kun ND taivasteli minun avioliittojeni määrää, että taitaa olla aika vähän sellaisia ihmisiä, jotka ihan oikeasti ovat aikuisiällä olleet vain kahdessa vakavassa parisuhteessa. Hankala tuo minun taipumukseni kieltäytyä aivan liian pitkään uskomasta että jokin ei toimi.
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulla on vain 2 vakavaa parisuhdetta, joista toinen siis yhä päällä. En nyt sanois, että aristan muunlaisia ihmisiä ihan liikaa mutta kieltämättä ihmis-inhoni (pelkoni?) tekee vaikeaksi ymmärtää niitä, jotka tuntuvat löytävän niitä "tarpeeksi oikeita" jopa monesti vuodessa...

No yritän olla katsomatta kieroon mutta aristan. Tixihän sen jo paremmin kirjoittikin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

prosessi kirjoitti:Kävi kyllä mielessä, kun ND taivasteli minun avioliittojeni määrää,
Höh, eihän niitä ole paljon, mäkin olen vaan yhden sua jäljessä.
prosessi kirjoitti:että taitaa olla aika vähän sellaisia ihmisiä, jotka ihan oikeasti ovat aikuisiällä olleet vain kahdessa vakavassa parisuhteessa.
Mulla on vasta toinen vakava parisuhde menossa ja yksi kaatui just vakavoitumisen kynnykselle.

Mä taidan olla just semmonen Masan aatetta toteuttava suurlutka. Toisaalta mä ehdin kokeilla sitä toista, sitä Pimeää Puoltakin, ja olemaan ihan vaan sooloseksin varassa yhdeksän kuukautta, kun ei vaan huvittanut mikään lutkailu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kävi kyllä mielessä, kun ND taivasteli minun avioliittojeni määrää,
Höh, eihän niitä ole paljon, mäkin olen vaan yhden sua jäljessä.
Ei noita todellakaan vielä ole montaa. Prosessi on vielä kuusi jäljessä Elizabeth Tayloria.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: Voi sen ajatella niinkin, että kun on pitkän vakituisen parisuhteen kautta pillun saanti ollut aina tasaisen varmaa, niin ei ole tarvinnut hakea yhdenillanjuttuja / seksisuhteita, vaan sekin aika on ollut mahdollista käyttää johonkin toisenlaiseen toimintaan kuin lutkailuun.
Niin, tuossa pitää lähteä olettamuksesta, että ihminen haluaa parisuhteen. Minä lähden olettamuksesta ettei ihminen ole halunnut parisuhdetta, seksiä kylläkin.
Zeb

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti::P Meneeköhän minulla sitten avioliittokin siihen samaan nippuun. Kävi kyllä mielessä, kun ND taivasteli minun avioliittojeni määrää, että taitaa olla aika vähän sellaisia ihmisiä, jotka ihan oikeasti ovat aikuisiällä olleet vain kahdessa vakavassa parisuhteessa.
En minä kahta avioliittoa osaa hirveästi taivastella. Voi sen tulkita niinkin että olet sitten yrittänyt kunnolla tosissaan molemmilla kerroilla? Itselle naimisiinmeno on ollut liian iso kynnys toistaiseksi, ja hyvä niin, on silti jostain syystä mukavampaa olla virallisesti naimaton kuin eronnut. Sen pisimmän suhteen aikana olisin luultavasti saattanut eksyä naimisiinkin, jos olisin sattunut olemaan vanhempi suhteen alkaessa, kuka tietää.
Hankala tuo minun taipumukseni kieltäytyä aivan liian pitkään uskomasta että jokin ei toimi.
No juu, tämän taipumuksen taidan jakaa. Voi sen yrittää kääntää hyveeksikin: Olet sitkeä, etkä luovuta helpolla.
William Somerset

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Asenteeni seksiin ja seksuaalisuuteen on sellainen, että se toimii saman asenteen omaavan kumppanin kanssa. Ilman harmaata rajaa sen on silloin oltava se lutkaillut mies. En minäkään ole elämässäni paljon lutkaillut, mutta kun olen niin olen tehnyt sen tyylillä ja kunnolla, humps.
Ymmärrän oikein hyvin ja hyväksyn että koet asian noin, sen suhteen ei ole ongelmaa. Minä hain sitä takaa, että ”Paljon lutkaillut mies” listaukseen kirjaamasi asenteet voi aivan helposti omata mies joka ei ole paljon lutkaillut. Ainakin minä voin, enkä ole lutkaillut. Se on nimenomaan kiinni niistä asenteista, ei lutkailun määrästä.
Tix

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Tix »

William Somerset kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Asenteeni seksiin ja seksuaalisuuteen on sellainen, että se toimii saman asenteen omaavan kumppanin kanssa. Ilman harmaata rajaa sen on silloin oltava se lutkaillut mies. En minäkään ole elämässäni paljon lutkaillut, mutta kun olen niin olen tehnyt sen tyylillä ja kunnolla, humps.
Ymmärrän oikein hyvin ja hyväksyn että koet asian noin, sen suhteen ei ole ongelmaa. Minä hain sitä takaa, että ”Paljon lutkaillut mies” listaukseen kirjaamasi asenteet voi aivan helposti omata mies joka ei ole paljon lutkaillut. Ainakin minä voin, enkä ole lutkaillut. Se on nimenomaan kiinni niistä asenteista, ei lutkailun määrästä.
Näin on. En ole itse lutkaillut kovinkaan paljon, mutta mielestäni olen melko lähellä paljon lutkailleen "asennetta." Elämän kirjon monimuotoisuus, aikuistumisen eri-aikaisuus ja erilaiset taustat tekevät aikamoisia eroja siihen prosessiin, millä oma seksuaalisuus ja toivomukset kumppanille syntyvät. Jotkut kasvavat pumpulissa, toiset patterin välissä, jotkut piikkimatolla ja toiset katuojassa. Lopputulos voi silti olla samankaltainen. Kiltit voivat viilliintyä ja tuhmat kesyyntyä, kun kohtaan ihmisen niin kohtaan sen ihmisen joka on tässä ja nyt. Sen ymmärtäminen ja erilaisuuden hyväksyminen myös seksuaalihistoriassa ei ole terveitsetuntoiselle mikään ongelma.

En ole erityisen kiinnostunut kenenkään historiasta, koska se on mennyttä. Ei tulisi mieleenkään kysyä partnerien määrää, omaan turvallisuuteen riittää se että lyö tiskiin paperin jossa seisoo ettei ole tauteja. Ainkin itse olen oppinut jokaisesta kokemuksesta, parisuhteesta ja tapailustakin jotain, ennen muuta sen että mitä haluan ja se on käynyt selväksi, että vähäisen kumppanimäärän korrelaatiota paremmuuteen kumppanina ei ole.

Kahdelle asialle olen allerginen - läheisriippuvaisuudelle ja itsensä aliarvostamiselle. Jos on pakko seurustella koko ajan pelkän seurustelun vuoksi tai panna kenen kanssa vain siksi, että tekee mieli, niin ko. ihminen ei ole tarpeeksi aikuinen, vahva tai hyväitsetuntoinen minulle.

Punainen lanka ehkä vähän katosi, mutta ainakin omaan kypsymisprosessiin on liittynyt erilaisuuden kunnioittaminen monella eri tasolla. Mustavalkoinen ajattelu on muuttunut, jos ei nyt sateenkaareksi, niin ainakin harmaasävyiseksi.
Geetzu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-- tai panna kenen kanssa vain siksi, että tekee mieli, niin ko. ihminen ei ole tarpeeksi aikuinen --

Siihenhän vaaditaan aikuismaista itsensä tuntemista, että löytää sopivan kohteen haluilleen aina kun niitä on. Ai miten niin ei.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Minä taas en ymmärrä mikä into on todistella sitä, että on lutka vaikka ei olekaan lutkaillut. 8)
Tix

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:-- tai panna kenen kanssa vain siksi, että tekee mieli, niin ko. ihminen ei ole tarpeeksi aikuinen --

Siihenhän vaaditaan aikuismaista itsensä tuntemista, että löytää sopivan kohteen haluilleen aina kun niitä on. Ai miten niin ei.
Niinhän se vaatii.
Zeb

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Ei tulisi mieleenkään kysyä partnerien määrää, omaan turvallisuuteen riittää se että lyö tiskiin paperin jossa seisoo ettei ole tauteja.
Vähän off topic, enkä nyt haluaisi pelotella, mutta sellaista paperia ei ole olemassakaan. Kondylooma ja herpes voivat muhia ihan onnellisina ihmisessä, eikä niitä millään testeillä kiinni saada. Molemmat voi toki saada vaikka yhdeltä ainoalta seksikumpparilta. Lisäksi muissakin taudeissa on se varoaika olemassa, jolloin taudit voivat olla itämässä, mutta eivät vielä näy testeissä (kuten ehkä tiesitkin).
Tix

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Minä taas en ymmärrä mikä into on todistella sitä, että on lutka vaikka ei olekaan lutkaillut. 8)
Kuka sellaista yrittää todistella? En ole lutka enkä haluakaan olla.
Rouva Pupu

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Minä taas en ymmärrä mikä into on todistella sitä, että on lutka vaikka ei olekaan lutkaillut. 8)
Kuka sellaista yrittää todistella? En ole lutka enkä haluakaan olla.
Ainiin, kyse oli paljon lutkailleen "asenteesta".
Tix

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Minä taas en ymmärrä mikä into on todistella sitä, että on lutka vaikka ei olekaan lutkaillut. 8)
Kuka sellaista yrittää todistella? En ole lutka enkä haluakaan olla.
Ainiin, kyse oli paljon lutkailleen "asenteesta".
No analysoidaanpa:

-Vähemmän issueita kumppanin seksihistorian suhteen.

Ei ole mitään issueita. Se on mikä on, osa valitsemaani ihmistä.

-Biseksuaalisuus on vain biseksuaalisuus. Joskus lisämauste, joskus ei.

Viimeksi seurustelin biseksuaalin kanssa. Ei ollut ongelma. Sitä edelliselle tyttöystävälle annoin luvan kokeilla tyttöjen kanssa, oikeastaan rohkaisinkin kun hän ujosti myönsi että kiinnostaa.

-Opetellaan yhdessä, mutta molemmat toimivat opettajina

Useammin toimin opettajana kuin oppilaana, mutta ainahan uudessa ihmisessä on oma opettelunsa ja jokainen oppii myös jotain itsestäänkin.

-Kokeilunhaluisia vaikka suht kaikkea ovatkin jo ehtineet kokeilla. Eivät hätkähdä vähästä.

Se mitä en ole kokeillut, on sellaista mikä ei kiinnosta. En ole koskaan hätkähtänyt mistään mitä partneri on toivonut. Viimeinen asia mistä olen reklamoinut on se, etten pidä siitä että huuliani purraan rajusti.

-Tietävät ruohikon vihreyden. Same old, same old.

Ei ole koskaan houkuttanut muiden nurtsit. Ennemmin parturoin omaani.

Mikä näistä asioista tekee minusta lutkan? Toivon mukaan ei mikään.
Googlebot

Re: Paljon lutkailu vs. Vähän lutkailu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:Vähän off topic, enkä nyt haluaisi pelotella, mutta sellaista paperia ei ole olemassakaan. Kondylooma ja herpes voivat muhia ihan onnellisina ihmisessä, eikä niitä millään testeillä kiinni saada.
Eikö (myös ykkösen huuli-)herpekseen kuitenkin ole joku vasta-ainetesti, vai näkyykö se vain silloin kun virus on taas aktiivinen tjsp.?
Vastaa Viestiin