Suuri irtohauskakysely

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kun minulla ei ole parisuhdetta...

(Mies) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
17
24%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
4
6%
(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
18
25%
(Nainen) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
1
1%
(Nainen) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
3
4%
Gäh! Tästä puuttui vaihtoehto jota olisin äänestänyt! :x
14
20%
 
Ääniä yhteensä: 71

Duckzilla

Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Tuossa "Syy suhteettomuuteesi?" -ketjussa tuntui vallitsevan suuri erimielisyys irtohauskaa harrastavien ja harrastamattomien välillä. Ajattelinpa siis selvittää kuinka yleistä itse kukin tilannne täällä on, ja toisaalta riippuuko se omasta tahdosta vai ei.

Tämä kysely koskee siis vain parisuhteettomana harrastettua seksiä. Oletukseni on että harvoja poikkeuksia lukuunottamatta parisuhteen aikana sitä harrastetaan.

EDIT: Selvennys vaihtoehtoihin:
- Jos harrastat seksiä vakiokumppanin kanssa muttette ole ryhtymässä parisuhteeseen (ja kumppaneita on mahdollisesti muitakin), kruksaa "harrastan irtoseksiä / vakkareita" -vaihtoehto
- Jos harrastat seksiä vain jos olet virittelemässä parisuhdetta ko. henkilön kanssa tai parisuhteessa, ja vain tämän henkilön kanssa, kruksaa "Seksi kuuluu vain parisuhteeseen" -vaihtoehto.
Viimeksi muokannut Duckzilla, 26.10.2007 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Riippuu siitä mistä roikkuu. En hakemalla hae irtonumeroita, mutta jos oikeen sopiva sattuu kohdalle, en lähde kieltäytymäänkään. Ehkä.
Geetzu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ehdottomasti irtonumeroina. Yhtä (kitinä)vakkaria oisin voinu kyllä kans. 8)
masa

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Ehdottomasti irtonumeroina. Yhtä (kitinä)vakkaria oisin voinu kyllä kans.
VAin yhtä? Mulle tulee heti mieleen kymmenkunta.
Geetzu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ehdottomasti irtonumeroina. Yhtä (kitinä)vakkaria oisin voinu kyllä kans.
VAin yhtä? Mulle tulee heti mieleen kymmenkunta.
Hmmh, no kahta, jäin kiinni. Ehkä neljää ja jos naisetkin lasketaan - ja miksikäs ei - niin ehkä yheksää. Okei, eli irtona kelpais!

edit: Niin jo, sinäkään et aina puhu minusta. :oops:
Viimeksi muokannut Geetzu, 26.10.2007 9:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En harrasta, eikä ole aikaa ryhtyä harrastamaankaan ainakaan seuraavaan puoleen vuoteen. Voi mennä kauemminkin ennenkuin aikaa löytyy, eikä se sittenkään välttämättä harrastukseksi tule, varsinkin ottaen huomioon etten oikeastaan tykkää käydä baareissa. Teoreettisen mahdollisuuden kuitenkin annan harrastuksen aloittamiselle. Toisaalta sukeltamisen aloittaminen kiinnostaisi ehkä enemmän.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sinkkuna irtonumerot kelpaa kyllä, mutta olen jotenkin nirso. Baari-ilta yökerhossa ei mene pilalle jossen pääse päätteeksi harrastamaan merkityksetöntä känniseksiä, joskus toki niinkin saattaa käydä.
Geetzu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Joo yäk. Merkityksetön känniseksi on pahinta. Pienessä sievässä tai selvänä sitä löytää sen merkityksenkin eli kropankin täydelliseen tyydytykseen pyrkimyksen aika paljon paremmin.

Vois kadota näistä suhdeketjuista, tänään tekee mieli vierasta iik!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Niba »

En pääse, se siitä.

Aarnekotka!

Tästä puutui vaihtoehto, mies/nainen "seksi kuuluu vain avioliittoon!"
:arrow: :oops: 8) :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :matsi: :miitti: :hep: :apuva: :jee: :perse: :nuts: :bunny: :kontrolli: :pics: :google: :pimp: :p: :paavi: :twisted: :juristi: :barf: :paijaa:
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minulla ei ole mitään valmista toimintastrategiaa noudatettavaksi. Aikoinaan on kokeiltu eri vaihtoehtoja, mutta olen tullut nirsoksi.
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:Minulla ei ole mitään valmista toimintastrategiaa noudatettavaksi. Aikoinaan on kokeiltu eri vaihtoehtoja, mutta olen tullut nirsoksi.
Ota yhteyttä Matti Vanhaseen.
Rouva Pupu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita. Jos nappaa niin nappaa, harvemmin nappasi nirsoudesta johtuen. Suosin vakkareita, ei ole yhtään yhden yön iloa ollut.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En voinut vastata "olen selibaatissa, koska seksi kuuluu vain parisuhteeseen", vaikka se lähellä totuutta olisi ollutkin. Totuus lienee se, että olen harrastanut seksiä myös jos olen ollut virittelemässä parisuhdetta jonkun kanssa, eikä sitä ainakaan siinä vaiheessa vielä ole voinut miksikään parisuhteeksi kutsua, vaikka toiveita siihen suuntaan on ollut.

En ole kuitenkaan koskaan harrastanut seksiä ihmisen kanssa, jota en (sillä hetkellä) olisi myös seurustelukumppaniksi halunnut. Syyt eivät ole uskonnolliset eivätkä poliittiset, vaan jostain syystä kiinnostun ihmisestä joko kokonaisvaltaisesti tai en ollenkaan.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Rouva Pupu kirjoitti:(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita. Jos nappaa niin nappaa, harvemmin nappasi nirsoudesta johtuen. Suosin vakkareita, ei ole yhtään yhden yön iloa ollut.
Minä harrastan laskuvarjohyppyjä. Kertaakaan en ole kylläkään hypännyt ja tuskin tulen hyppäämäänkään. ;)
Zeb kirjoitti:En voinut vastata "olen selibaatissa, koska seksi kuuluu vain parisuhteeseen", vaikka se lähellä totuutta olisi ollutkin. Totuus lienee se, että olen harrastanut seksiä myös jos olen ollut virittelemässä parisuhdetta jonkun kanssa
Luulen Ankan tarkoittaneen "irtosuhteilla" seksiä jossa ei edes toivo parisuhdetta toisen kanssa, eli esim. yhden yön suhteita tai ehkä vakkariseksiäkin, kunhan ylläoleva määritelmä toteutuu eikä koe toista kohtaan mustasukkaisuutta jos hän esim. vehtaisi muidenkin kanssa.

Myös tuo Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa) olisi ehkä pitänyt tarkentaa että myös yhden yön suhteet kelpaavat kunhan pääsisi panetuksestaan eroon, jotta kukaan ei ymmärrä sitäkään tahallaan väärin "Kärsin selibaatista koska en ole parisuhteessa enkä hyväksy yhden illan suhteita". Se on kuulkaas tarkkaa puuhaa kun paneminen alkaa todenteolla.
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlebot kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita. Jos nappaa niin nappaa, harvemmin nappasi nirsoudesta johtuen. Suosin vakkareita, ei ole yhtään yhden yön iloa ollut.
Minä harrastan laskuvarjohyppyjä. Kertaakaan en ole kylläkään hypännyt ja tuskin tulen hyppäämäänkään. ;)
Kyllä mäkin harrastan kuntosalilla käyntiä, en vain jaksa käydä siellä.
Geetzu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pupu harrastelikin siis vakiopanoja, joita ei laskenut irtosäläksi. Olipa vaikeasti ymmärrettävissä, daah.
Rouva Pupu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita. Jos nappaa niin nappaa, harvemmin nappasi nirsoudesta johtuen. Suosin vakkareita, ei ole yhtään yhden yön iloa ollut.
Minä harrastan laskuvarjohyppyjä. Kertaakaan en ole kylläkään hypännyt ja tuskin tulen hyppäämäänkään. ;)
Älä nussuta pilkkua. Se nyt on vaan fakta ettei yhtään yhden illan iloa ole ollut, niistä on aina tullut nussuttelukamuja. Valehtelin, on mulla yksi kahden illan juttu.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Niba kirjoitti:Tästä puutui vaihtoehto, mies/nainen "seksi kuuluu vain avioliittoon!"
Avioliitto voitaneen laskea parisuhteeksi.

Hrm. No miten nämä kysymysvaihtoehdot olisi pitänyt määritellä jotta jokaiselle löytyisi sopiva vastaus?
Viimeksi muokannut Duckzilla, 26.10.2007 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:Pupu harrastelikin siis vakiopanoja, joita ei laskenut irtosäläksi. Olipa vaikeasti ymmärrettävissä, daah.
Kyllä mä ne irtosuhteiluksi lasken. Mulla ei vain ole ollut yhtään yhden illan juttua. Mikä siinä nyt niin vaikiaa.
Geetzu

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Pupu harrastelikin siis vakiopanoja, joita ei laskenut irtosäläksi. Olipa vaikeasti ymmärrettävissä, daah.
Kyllä mä ne irtosuhteiluksi lasken. Mulla ei vain ole ollut yhtään yhden illan juttua. Mikä siinä nyt niin vaikiaa.
Äh siis noinhan mä sen meinasinkin toki... En halunnut käyttää termiä yhden yön juttu enkä tajunnu et se muuttuu noin helposti illaksi eli oikeaksi. Tättärää!!!11
Bliss

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Oikein otin ja laskin...
Mulla on täysi-ikäisenä ollut kokonaista neljä parisuhteeksi laskettavaa suhdetta (melkein 20 vuoden aikana....), kesto puolesta vuodesta kahdeksaan vuoteen. Kaikki muu on ollut irtohauskaa, vaikka kertakäyttöpanoja ei ole mahtunut tähän yhtään kappaletta.


(Joissakin tapauksissa tosin se vastapuoli kai kuvitteli olevansa parisuhteessa mun kanssa, mutta....)
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä mä ne irtosuhteiluksi lasken. Mulla ei vain ole ollut yhtään yhden illan juttua. Mikä siinä nyt niin vaikiaa.
Juuri siksi laskin vakipanot ja irtoseksin samaan kategoriaan. Pannaan joko kerran tai useammin koska ollaan toistensa mielestä hottiksia ja koska panettaa, muttei olla rakastuneita kuiteskaan.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vastaan että molemmat kelpaavat, eli vaikka 99,98% elämässäni kokemastani seksistä on tapahtunut parisuhteissa (tai tilanteissa joiden olen otaksunut tai toivonut johtavan parisuhteisiin, Zebille huomio), en ole sinkkuna ollessani kieltäytynyt irtoseksistä jos sellainen tilaisuus on tullut eteen mukavantuntuisen naisen kanssa.

En ole harrastanut irtoseksiäkään ikävien ihmisten kanssa, joten ehkä siksi olen välttynyt traumoilta sen suhteen. Merkityksellinen känniseksi on just parhautta, merkityksetön mikätahansaseksi on ihan kauheeta ettette uskokaan.

Joudun valitettavasti myös toteamaan huomanneeni että ainakaan pisimmissä parisuhteissani ensimmäisen vuoden alkuhuumaa lukuunottamatta seksi ei parantunut vuosien saatossa, pikemminkin päinvastoin. Suhteen alussa olen kai yleensä seksin suhteen kaikkein aktiivisimmillani enkä voi pitää näppejäni erossa toisesta, mutta vähitellen sekin tasaantuu ja arkipäiväistyy. Huikean intohimon tilalle astuu ajan kanssa hyvissäkin tapauksissa enemmänkin tuttavallisuus ja turvallisuus, pahoissa tapauksissa (riidat yms.) en voi sietää toista lähelläni saati sitten harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ehkä olen ollut yksissä vääränhajuisten naisten kanssa, tiedä sitten.

Sinänsä pidän tuota luonnollisena kehityspolkuna koska ei alun intohimo ja hullaannus yleensäkään montaa vuotta kestä, ja väitetäänhän hyvien(kin) ja kestävien parisuhteiden lopulta aina päätyvän lähinnä ystävyyssuhteiksi.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Rouva Pupu kirjoitti:Älä nussuta pilkkua. Se nyt on vaan fakta ettei yhtään yhden illan iloa ole ollut, niistä on aina tullut nussuttelukamuja. Valehtelin, on mulla yksi kahden illan juttu.
Käsitin ilmeisen väärin ja tein ajatusvirheen. Joo, vakkaripanot joiden ei toivo eikä otaksu johtavan parisuhteeseen ja joissa ei tunne mustasukkaisuutta toista kohtaan lasketaan myös irtokarkiksi.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:En voinut vastata "olen selibaatissa, koska seksi kuuluu vain parisuhteeseen", vaikka se lähellä totuutta olisi ollutkin. Totuus lienee se, että olen harrastanut seksiä myös jos olen ollut virittelemässä parisuhdetta jonkun kanssa
Käytännössä ihan sama. Olisit kruksannut vain sen "seksi kuuluu vain parisuhteeseen" -kohdan.
Vastaa Viestiin