Suuri irtohauskakysely

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kun minulla ei ole parisuhdetta...

(Mies) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
17
24%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
4
6%
(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
18
25%
(Nainen) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
1
1%
(Nainen) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
3
4%
Gäh! Tästä puuttui vaihtoehto jota olisin äänestänyt! :x
14
20%
 
Ääniä yhteensä: 71

Chap

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Ps. Minulla ja vaimollani ei ole avioehtoa.
Miksi ei?
Ajatus ei varmaankaan tullut edes mieleen silloin 12 vuotta sitten.

Olen kuitenkin rahanahne.
Avioehdon voi tehdä myös jälkikäteen. Viimeistään kahdekan vuoden kuluttua on kuitenkin aika vaihtaa siihen sihteerin tms, joten kannattaa mahd pian muutta tilanne. Tix varmasti auttaa sinua muodollista korvausta vastaan.
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Avioehdosta puhuminen tässä vaiheessa liittoa olisi aika outoa. Sitä paitsi olen edelleenkin hupsu romantikko ja uskon, että olemme yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa.

Jos kävisi niin, että vaimo jättäisi minut jonkun runoilijan takia, ja veisi puolet rahoista, niin silloin kyllä vituttaisi.
Pyry-Matias

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos kävisi niin, että vaimo jättäisi minut jonkun runoilijan takia, ja veisi puolet rahoista, niin silloin kyllä vituttaisi.
Huima on muuten viime aikoina hykerrellyt oudosti 8)
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen hupsu romantikko.
Samikset! :h:
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos kävisi niin, että vaimo jättäisi minut jonkun runoilijan takia, ja veisi puolet rahoista, niin silloin kyllä vituttaisi.
Huima on muuten viime aikoina hykerrellyt oudosti 8)
Kerran rankan riidan yhteydessä vuosia sitten uhkasin palkata palkkamurhaajan, jos vaimo yrittäisi viedä erossa rahani. En kuitenkaan haluaisi viedä lapsiltani äitiä, mutta isäpuolen menetys ei varmastikaan olisi niin paha juttu.

Että tämä tiedoksi.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kerran rankan riidan yhteydessä vuosia sitten uhkasin palkata palkkamurhaajan, jos vaimo yrittäisi viedä erossa rahani. En kuitenkaan haluaisi viedä lapsiltani äitiä, mutta isäpuolen menetys ei varmastikaan olisi niin paha juttu.
:shock: Entä isän menetys vankilalle?
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kerran rankan riidan yhteydessä vuosia sitten uhkasin palkata palkkamurhaajan, jos vaimo yrittäisi viedä erossa rahani. En kuitenkaan haluaisi viedä lapsiltani äitiä, mutta isäpuolen menetys ei varmastikaan olisi niin paha juttu.
:shock: Entä isän menetys vankilalle?
Öh. No äärimmäisen repivän riidan yhteydessä ei aina mietitä aivan riittävän pitkälle näitä suunnitelmia. Tuollaisia riitoja ei luojan kiitos ole vuosiin ollut.

Ps. mikäli viittaat Huiman kohtaloon, niin munasin kyllä, kun kerroin suunnitelman etukäteen. Nyt minun täytyy tappaa teidätkin. Rahat taitavat mennä palkkamurhaajan laskuun. :(
Tix

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pakko järkyttää nyt insinörttejä, ja todeta että ei Daven rahoja turvaisi edes avioehto. Pitkän avioliiton jälkeen, jossa toinen on kasvattanut lapset, avioehtoja säännönmukaisesti sovitellaan ja kohtuullistetaan.

Olen kerran laatinut avioehdon pitkän avioliiton aikana. Kyseessä oli tilanne, jossa vaimo voitti lotossa päävoiton ja mies oli täysi alkoholisti. Ehto ei koskaan realisoitunut eikä sen pitävyyttä tarvinut mitata, mies joi itsensä hengiltä.

Tilanne oli kuitenkin tavallaan romanttinen, koska mies valitsi mielummin vaimonsa kanssa yhdessä pysymisen kuin oikeuden saada osansa lottovoitosta avioerossa ja vaimo valitsi pitää röpöttelevän ukkelinsa vaikka olisi voinut muuttaa bahamalle rattopoikien hemmoteltavaksi. Eikö lakimiehen elämä olekin yhtä romantiikkaa?
Chap

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:Kerran rankan riidan yhteydessä vuosia sitten uhkasin palkata palkkamurhaajan, jos vaimo yrittäisi viedä erossa rahani.
Romanttinen hupsu! :h:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja nexie »

^^ Nooh, ainakin juristi poistuu tapauksessa kuin tapauksessa käräjäsalista taloudellisena voittajana 8)
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:^^ Nooh, ainakin juristi poistuu tapauksessa kuin tapauksessa käräjäsalista taloudellisena voittajana 8)
Palkkaamurhaajille olisi selvä tilaus (obs! minä en tällä hetkellä tarvi). Mutta mistä sellaisen löytää silloin kuin tarvii? Kitinästä? Kesseli on nyt kiven sisässä, paikka olisi auki.
prosessi

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ei kai niillä ole silmiäkään, ne ovat vain apuvälineitä.
Äh no missä ne sielun silmät sitten sijaitsevat?
Descartesin mukaan sielu (ja siten varmaankin myös sielun silmät) sijaitsee käpyrauhasessa.
Descartes olikin matemaatikko. Sellaiset ovat välillä liioitellun taikauskoisia. Analyyttinen geometria on täydellisyydessään kuin taikatemppu, mutta sitä Descartes osasi katsoa kulisseista, kun taas käpyrauhasen suhteen herra oli vain yleisöä. Descartes ei tajunnut, että käpyrauhanen voi olla ja toimia ihan tarkoituksenmukaisesti silloinkin, kun kukaan ei tiedä miten tai miksi se on ja toimii.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Niin no. Miksi tuhlata elämänsä, kun voi tuhlata sekä elämänsä että rahat.
Älä nyt pelästy mutta mä oikeasti ajattelen näin.
Erinomaisen ylevää, jos satut olemaan rikas.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Erinomaisen ylevää, jos satut olemaan rikas.
Tai sitten vain minulle merkitsisi mahdollinen avioliitto, mahdollinen avioero ja mahdollinen luottamuksen menettäminen niin paljon, ettei enää puolet omaisuudestani tuntuisi siinä sopassa missään.

Edit: En koskaan oikeastaan ole ymmärtänyt perintöriitojakaan, jotka kuulemma ovat tavallisia.
Hermann Hoth

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:Tai sitten vain minulle merkitsisi mahdollinen avioliitto, mahdollinen avioero ja mahdollinen luottamuksen menettäminen niin paljon, ettei enää puolet omaisuudestani tuntuisi siinä sopassa missään.

Edit: En koskaan oikeastaan ole ymmärtänyt perintöriitojakaan, jotka kuulemma ovat tavallisia.
Olet erikoinen.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Olet erikoinen.
Ehkä sitten, mutta rahako täällä onnelliseksi tekee? Minulla on aikuiselämässäni ollut rahaa aina riittävästi, ei mitenkään paljoa, mutta siis riittävästi. Se riittää, jotta voin keskittyä niihin asioihin josta onneni on riippuvainen. Minulle on ihan sama itkenkö Trabantissa vai Mersussa, vaikken nyt muistakaan tarkkaan sanontaa enkä sitä kuka airhead sen väläytti.
nokkaelain

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Zeb kirjoitti:Hiukan asiasta sivuun: Mä olen varmaan aika pihalla ollut näistä tietyistä oletetuista baaripelisäännöistä koko ikäni. Olen jopa useampaan otteeseen lähtenyt jonkun puolitutun miehen matkaan jatkoille ja ollaan juteltu ja nukuttu. Yleensä minuun ei ole näissä tilanteissa edes kohdistettu mitään ylenmääräistä vonkausta, vaan miehet ovat kunnioittaneet tätä monen mielestä niin naivia lähestymiskantaani asiaan - jatkoilla ei ole pakko naida. Silti jotkut ulkopuoliset ovat olleet hyvin hämmästyneitä asiasta, voiko näinkin tehdä? Pitäiskö edes uskoa?
Melko samanlaisia kokemuksia on ollut. Ihmettelyä, ettetkö nyt vonkaakaan, kun niin on tapana tehdä. Tai kyselyä, olenko sittenkin varattu ja onko joku toinen nainen jossain muualla, kun näyttää, etten aio ehdotella panemista.

Ovat kyllä naisetkin pari kertaa itse ehdottaneet tuollaista.

(Gattaca varmaan repii taas p*rseensä, jos sattuu lukemaan. Että siis minunkin mukaani on baarista lähtenyt joku, jopa monta kertaa. Kun siitäkin tuli kauhea avautuminen, kun joskus muinoin kerroin tapauksesta X - ja silloin itselläni oli kokemusta asiasta kuin Poikuudella konsanaan.)
Viimeksi muokannut nokkaelain, 04.11.2007 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Vadim »

"Mieluummin itken Rolls Roycessa kuin olen onnellinen polkupyörän päällä." Olen kuullut useammastakin samantyyppisestä letkautuksesta, mutta tähän hätään muistan vain yhden.

Patrizia Reggiani oli Guccin silloisen pääomistajan Maurizio Guccin vaimo. Vuonna 1995 Maurizio päätti hakea avioeroa muuttaakseen rakastajattarensa luokse, tarjoten vaimolleen vaivaista 650 000 punnan avioerokorvausta, jota tämä kutsui "lautaselliseksi linssejä". Patrizia pestasi palkkamurhaajan, joka ampui Mauriziota neljä kertaa tämän tullessa ulos toimistostaan. Salaliitto paljastui, ja Patrizia tuomittiin vuonna 1998 28 vuodeksi vankeuteen.

Vuonna 2000 hän yritti hirttäytyä sellissään lakanoihin.

Vuonna 2004 tuomioistuin määräsi uuden oikeudenkäynnin, kun oli käynyt ilmi, että vuonna 1992 tehty leikkaus, jossa poistettiin aivokasvain, oli aiheuttanut Patrizian päässä vakavan aivovaurion.
nokkaelain

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Zeb kirjoitti:Itse ette ymmärrä sitä, että irtoseksi ja vakkarit ovat pinnallisia versioita ihmissuhteista, ja niihin osallistujat siksi valitaan pinnallisin perustein. Toisin sanoen miehessä painaa varmaan juuri tuo ulkonäkö, hauskuus ja itsevarmuus, kuvittelisin.

Vähemmän hyvännäköisellä ja vähemmän itsevarmallakin miehellä, joka ei ominaisuuksiensa vuoksi voi tulla valituksi pinnallisin perustein, on silti vientiä henkisten ominaisuuksiensa perusteella mutta ensisijaisesti seurustelusuhteeseen.
Valitaan niitä kohteita välillä myös ihan hetken tuntumapohjalta. Olen kaikkea muuta kuin itsevarma ja ulkonäkökin on kaukana siitä halutusta sporttisesta naistenkaatajasta. Se on kyllä ollut vähän kiusallista toisinaan, että nämä naiset tuntuvat ajattelevan, että olen kokenut elämässä paljon vähemmän, enkä tiedä mistään mitään, koska en ole seurustellut, eikä "irtokivastakaan" ole kokemusta vertailtavaksi asti - tietämättä elämästäni mitään muuta.

Kyllä se seurustelusuhde silti on vaan paljon hankalammin "löydettävissä". "Irtokivaa" olisi aivan mahdollista, jos ei nyt helppoa sentään, löytää baareista (ei ole pakko edes tehdä aloitetta itse). Sen sijaan sellaisten naisten, joiden kanssa kokisi olevan jotain yhteistäkin, kiinnostusta tuntuu olevan hankala herättää.

Eipä kyllä haittaa, jos ei enää tarvitse baarista koskaan seuraa etsiä. Alun perinkin sinne eksyin ensimmäisen "ei edes melkein seurustelun" mentyä kiville, jolloin ei ollut ihmeemmin uskoa sellaiseen ihmeeseen, että asiat joskus menisivät toisin.
prosessi

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Vuonna 2004 tuomioistuin määräsi uuden oikeudenkäynnin, kun oli käynyt ilmi, että vuonna 1992 tehty leikkaus, jossa poistettiin aivokasvain, oli aiheuttanut Patrizian päässä vakavan aivovaurion.
Joissain asioissa laki on kummallinen. Ei kai totuus kuitenkaan herättänyt kuollutta henkiin.
Hermann Hoth

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Ehkä sitten, mutta rahako täällä onnelliseksi tekee? Minulla on aikuiselämässäni ollut rahaa aina riittävästi, ei mitenkään paljoa, mutta siis riittävästi. Se riittää, jotta voin keskittyä niihin asioihin josta onneni on riippuvainen. Minulle on ihan sama itkenkö Trabantissa vai Mersussa, vaikken nyt muistakaan tarkkaan sanontaa enkä sitä kuka airhead sen väläytti.
Olisi varmaan pitänyt selittää tarkemmin mitä hain takaa (no joskus sitten). :roll:
nokkaelain

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Suvinen kirjoitti:Tiedä nyt tuosta seurustelusuhteesta, mutta kyllä mulle ainakin on useammin kuin kerran käynyt niin, että olen jo ollut lähdössä jonkun tyypin matkaan jatkoille, kun se onkin taksijonossa/ulkona laukaissut jotain.. niin.. äärettömän.. typerää ja omaa arvomaailmaani vastaan sotivaa, että olen yksinkertaisesti jättänyt kaverin siihen seisomaan ja höhöttämään omalle typerälle jutulleen.
Täytyy tätä kompata. Kerran on vain tosin sattunut. Jonossa edellä olevat hyvä kun 18-ikäiset pojat jauhoivat kovaan ääneen jotain todella vajaata juttua neekereiden hakkaamisesta, ja nainen lähti innolla mukaan.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 02.11.2007 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti: Minulle on ihan sama itkenkö Trabantissa vai Mersussa, vaikken nyt muistakaan tarkkaan sanontaa enkä sitä kuka airhead sen väläytti.
Mua itkettäis, jos mulla olis mersu ja vaimo veisi sen.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Mua itkettäis, jos mulla olis mersu ja vaimo veisi sen.
Kumpi sinua itkettäisi enemmän, se, että vaimo lähti vai se mersu? Sitä paitsi tasajaon mukaan sinulle olisi jäänyt vielä toinen loistoauto jossa itkeä (sitä mersun menetystä tietty!)
Hermann Hoth

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Minulle on ihan sama itkenkö Trabantissa vai Mersussa, vaikken nyt muistakaan tarkkaan sanontaa enkä sitä kuka airhead sen väläytti.
Mua itkettäis, jos mulla olis mersu ja vaimo veisi sen.
Noh, tällaisella tavallisella ei ole tuosta huolta, että joku johtotähden pääsisi viemään. Ja vaikka massia olisikin, niin en silti ajaisi/ostaisi.
Vastaa Viestiin