Tähdet ja tapetti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
PerttiMakimaa

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Melnais kirjoitti:Aika halpa käsitys tyttöjen välisestä ystävyydestä. Kirjoittajahan oli mitä...37-vuotias aviosuhteesta eronnut ja nyt etsimässä sataa naista vuoden aikana baarista. Ehkä oma kokemattomuus ja kapakoiden nokkimisjärjestykseen perustuva ilmapiiri oikeuttavan tuon havainnon. Epänormaalilta kuulostaa blokata toisten mahdollinen huomiointi siksi että tahtoo itse kaiken. Tai ehkä enemmän kypsymättömyydeltä.

Muistan kyllä tavanneeni muutaman hovia pitäneen neidin. Muiden naisten tehtävä oli vahvistaa miten hän onkaan kaunis ja upea, korostaa omalla lihavuudellaan tai kömpelyydellään kontrastia joutseneen. Tai sellaisen kuvan ulkopuolinen tilannetta tarkkailemalla sai. Kaiketi jossain elämänvaiheessa ystävyyttä tärkeämpää on jokin muu mitä tietyssä seurassa liikkumalla saa.
Totta kai halpa ja yksinkertaistettu. Koetapa itse selittää seuraavalla vastauksellasi tähän ketjuun aihe "Naisten välisten ystävyyssuhteitten dynamiikka". Riittäisiköhän koko internetti tähän? :)

Mielenkiintoista kuitenkin, kun kumoat ensin sanomasi tuossa lopussa kertoessasi havainnoistasi. Vai koetatko marginalisoida ilmiötä?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

PerttiMakimaa kirjoitti: Mielenkiintoista kuitenkin, kun kumoat ensin sanomasi tuossa lopussa kertoessasi havainnoistasi. Vai koetatko marginalisoida ilmiötä?
Myönsin että kapakoissa ilmiö voi päteä. Joku on joukon johtaja ja muilla on syynsä seurata. Ehkä he saavat nostetta omalle sosiaaliselle statukselleen, ehkä kaikki eivät tahdo olla samoin esillä.

Kapakka ei kuitenkaan ole maailma pienoiskoossa ja sieltä revityt käyttäytymismallit eivät kanna kovin pitkälle muualla. Siksi en pidä aiheen yleistyksestä. Tosin en ole niin tarkoin lukenut alkuperäistä tekstiä että muistaisin pitikö kirjoittaja havaintoaan jotenkin universaalina.

Jos puhutaan pelkästään ravintoloista niin miksei. Toki sinne saalistajien sekaan muutama tähti tapetteineen mahtuu hakemaan tukea toisistaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
PerttiMakimaa

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Melnais kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Mielenkiintoista kuitenkin, kun kumoat ensin sanomasi tuossa lopussa kertoessasi havainnoistasi. Vai koetatko marginalisoida ilmiötä?
Myönsin että kapakoissa ilmiö voi päteä. Joku on joukon johtaja ja muilla on syynsä seurata. Ehkä he saavat nostetta omalle sosiaaliselle statukselleen, ehkä kaikki eivät tahdo olla samoin esillä.

Kapakka ei kuitenkaan ole maailma pienoiskoossa ja sieltä revityt käyttäytymismallit eivät kanna kovin pitkälle muualla. Siksi en pidä aiheen yleistyksestä. Tosin en ole niin tarkoin lukenut alkuperäistä tekstiä että muistaisin pitikö kirjoittaja havaintoaan jotenkin universaalina.

Jos puhutaan pelkästään ravintoloista niin miksei. Toki sinne saalistajien sekaan muutama tähti tapetteineen mahtuu hakemaan tukea toisistaan.
Ymmärtääkseni kirjoittaja koettaa hahmottaa naisten käytöstä pillunsaanti mielessä, joten ravintolaympäristö toimii mitä tavanomaisimpana viitekehyksenä.
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ihminen kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mä olen yrittänyt selittää sille, ettei ne ole mitään oikeita alfoja vaan mitä lie sucker-fucker-kusipääpukkeja, joilta se tulee aina saamaan vaan henkisesti turpaansa. Mutta minkäs teet.
Eli tyydyt huonompaan, koska pelkäät saavas turpiin. Mut minkäs teet.
Eikös ne just ole huonompia ne sisältä huonot?
No niin just mun mielestä. Siihen viittasin tuolla ettei kusipäät ja pelimiehet ole mun silmissä oikeita alfoja vaan idiootteja ja luusereita. Eikä tämä edes tarkoita, että ulkokuoresta olisin kokenut jotenkin tinkineeni, eihän voi pariutua, ellei tunne myös ulkoista vetovoimaa? Olen aina tykännyt herkkismiehistä, ja olen kyllä jossain aiemminkin maininnutkin olevani kiltti ja siksi katsovani parhaaksi päästää lähelleni vain kilttejä ihmisiä. En pärjää epärehellisten, pinnallisten, pelureiden tai pissapäiden kanssa, koska en itse ole sellainen.
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Ja riippuu perspektiivistä kiertääkö aurinko maata vai maa aurinkoa. Tai ehkä kaikki kiertää minua?
:think: ---> :idea: Jep!!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Eli tyydyt huonompaan, koska pelkäät saavas turpiin. Mut minkäs teet.
Eikös ne just ole huonompia ne sisältä huonot?
No niin just mun mielestä. Siihen viittasin tuolla ettei kusipäät ja pelimiehet ole mun silmissä oikeita alfoja vaan idiootteja ja luusereita.
Eli yrität sanoa, että kusipäät on kusipäitä. Tää keskustelu on just naisellisen syvällistä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Eli yrität sanoa, että kusipäät on kusipäitä. Tää keskustelu on just naisellisen syvällistä.
Eli yrität sanoa että kusipäät ovat alfoja. Tämä keskustelu on just miehisen loogista.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Eli yrität sanoa, että kusipäät on kusipäitä. Tää keskustelu on just naisellisen syvällistä.
Eli yrität sanoa että kusipäät ovat alfoja. Tämä keskustelu on just miehisen loogista.
Yritänkö? Missä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Melnais kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Mitä olette mieltä? Toimiiko naisten keskinäinen ryhmädynamiikka tosiaan näin?

Tähti voi loistaa vain jos hänen ympärillään on riittävän huomaamatonta tapettia?

Tähtiä ja tapettia:
http://sata.laif.fi/2007/10/05/6-tahtia ... ttia-2100/
Aika halpa käsitys tyttöjen välisestä ystävyydestä. Kirjoittajahan oli mitä...37-vuotias aviosuhteesta eronnut ja nyt etsimässä sataa naista vuoden aikana baarista. Ehkä oma kokemattomuus ja kapakoiden nokkimisjärjestykseen perustuva ilmapiiri oikeuttavan tuon havainnon. Epänormaalilta kuulostaa blokata toisten mahdollinen huomiointi siksi että tahtoo itse kaiken. Tai ehkä enemmän kypsymättömyydeltä. .
Yea yea just joo.
Sinä itse netissä huomautit, miten "tuijottelin tissejäsi" - Sen tein Tuskafestareilla tietoisesti vain yhden kerran, silloin myös toki avoimesti kysellen pillunkarvojesi oikeaa väriä. Ite oot kertonna sen privana. elkee bannatko, antakee. Muuten on vain ujouttani, etten uskalla katsoa ihmisiä silmiin, vaan katson RINNAN korkeudelle. En lähtenyt mukaasi "Hamuun", koska SikaMika homo vakuutti, ettei minulla onnaa. Niin jaa, en ole könsikäs rauhanturvaaja joista pitänet. . (koko tämän viestin tarkoitus on ovelasti piilonorata/negata/pakkastaa/mustasukkahousuistaa Suvista (öh uupps.. mutta mun avopokeri melkein toimii..)
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:...silloin myös toki avoimesti kysellen pillunkarvojesi oikeaa väriä. Ite oot kertonna sen privana. elkee bannatko, antakee...
Juoruämmä!! Ei tarvi bannata, mutta toivottavasti kaikille täällä menee perille kirkkaana ettei kannata kertoa mitään sinulle privana.
PerttiMakimaa

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:...silloin myös toki avoimesti kysellen pillunkarvojesi oikeaa väriä. Ite oot kertonna sen privana. elkee bannatko, antakee...
Juoruämmä!! Ei tarvi bannata, mutta toivottavasti kaikille täällä menee perille kirkkaana ettei kannata kertoa mitään sinulle privana.
Oliko täällä vielä joku jolle tämä ei ollut mennyt perille? Jos on ilmoittautukoon, minulla olisi yksi lappu johon tarvitsisin allekirjoituksesi. Sitä ei tarvitse lukea, sillä luotammehan sen verran toisiimme. :)
masa

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Juoruämmä!! Ei tarvi bannata, mutta toivottavasti kaikille täällä menee perille kirkkaana ettei kannata kertoa mitään sinulle privana.
Paskapuhetta! Kaikkien palstan naisten tulisi nyt lähettää itsestään alastonkuva, käytetyt pikkikset, häpykarvoja ja pankkitilin numero tunnuksineen Gattacalle. Ei gat niillä mitään pahaa tee. Hän saattaa jopa laittaa tilillenne pari ikihonkaa euroina.
BettyB.

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kyllä mun tilillä on parin ikihongan mentävä aukko aina. Voin vastineeksi lähettää käytetyt hotpantsit ja vaikka näytteen karvoituksestakin. Ei tunnu missään.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti: häpykarvoja
Haa, siistiä! Tän mä teen.
Ihan vallan tulee John ja Yoko mieleen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:...silloin myös toki avoimesti kysellen pillunkarvojesi oikeaa väriä. Ite oot kertonna sen privana. elkee bannatko, antakee...
Juoruämmä!! Ei tarvi bannata, mutta toivottavasti kaikille täällä menee perille kirkkaana ettei kannata kertoa mitään sinulle privana.
Oh shit.
Mokasin taas. Eihän tuossa varsinaista väri-informaatiota ollut, ja tieto (jonka olen unohtanut) oli saanniltaan platonis-puhtoinen tilanne kauan sitten. Ei olisi pitänyt taas sanoa. Pitää muistaa vastedes, että jos otan, en Kitinöi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voisitteko joku kerrata mikä se juttu oli Nuoren Davidin kanssa, joku kusetusjuttu, en jaksa katsoa. Kysyn vaan että mikä Zeb on? Hän siis ei ole lääkäri, eihän?? Edelliset postaukset ...no siis, olivat sellaisia jotka eivät sovi juuri mihinkään. Mutta sanokaa nyt edes ettei ko. kirjoittaja ole ainakaan vaativassa ihmistyössä!

GAT, senkin vanha kelmi. Sulleko joku privana lähettäisi sellaista. Korkeintaan kainalokarvojen värin! Voin itse tässä kertoa julkisesti omani olevan tummia. IIIIKKKKK!!!!

Etsin itselleni Jäämerestä jotain hylättyä saarta asuinsijaksi jos yhdistelmä "Zeb ihmislääkäri" "Gat saa Mussukkani" -toteutuu. Eikä siellä ole nettiä. Sinne vien eskimonaaraan, joka kalastaa minulle ja paistaa nuotiolla ruoan ja palvelee muutoin hihii ja hoitaa vahingossa tulleet Arskaiskimo-lapset.

Arska
vallaton hiljainen villiintynyt luojan ruojake
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Käsittämättömän tyhmä tuo tilitykseni Melnaisille. Ei edes liity ketjun aiheeseen. Kadun. Muuten haluan korostaa, etten ole koskaan laulanut julki minulle nakukuviaan lähettäneitä Kitinämisuja (vaikka yksi itse kerran kertoi, ja sekin meni mun syyksi). Ja ZEBILLE, että kun silloin kerran täällä ND:lle sanoin, että täällä on toinenkin lääkäri, en ND:n vaatimuksesta huolimatta silloin kertonut, että sinähän se.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Käsittämättömän tyhmä tuo tilitykseni Melnaisille. Ei edes liity ketjun aiheeseen. Kadun. Muuten haluan korostaa, etten ole koskaan laulanut julki minulle nakukuviaan lähettäneitä Kitinämisuja (vaikka yksi itse kerran kertoi, ja sekin meni mun syyksi). Ja ZEBILLE, että kun silloin kerran täällä ND:lle sanoin, että täällä on toinenkin lääkäri, en ND:n vaatimuksesta huolimatta silloin kertonut, että sinähän se.
Muistan kun hän itse sanoi olevansa lääkäri ja ND oli yllättynyt. Silloin kun sä olit bannissa. Mutta kai se lääkärijuttu on tarua? En voi uskoa maailmassa enää mihinkään oikeaan! Vaikka hän osin oikeaa lääketieteellistä asiaa on kertonutkin.

GAT, vanha kelmi! Kuka sulle nakukuviaan lähettelisi?

MIHIN TÄÄLLÄ voi enää uskoa?
Kertokaa mikä on totta ja mikä tarua vai olenko MINÄ AINOA AITO??


SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:ZEBILLE, että kun silloin kerran täällä ND:lle sanoin, että täällä on toinenkin lääkäri, en ND:n vaatimuksesta huolimatta silloin kertonut, että sinähän se.
En mä sitä edes tiennyt. Olen kuullut vaan yhdeltä toiselta, että olet kertonut hänelle privaviesteistämme silloin aikoinaan. Sisällöstä et kyllä ilmeisesti mitään, joten hyvä se kuitenkin (vaikka sisältö ei mitään ihmeellistä ollutkaan, mutta kiitos nyt kuitenkin esim siitä, että annoit minun itse kertoa ammattini itse valitsemassani kohdassa).

Mutta koeta nyt hyvä ihminen hillitä tuota lörpöttelynhaluasi sinulle luottamuksellisesti kerrotuista asioista tai tuun joka kerta huutamaan sua juoruämmäksi! 8)
NuoriDaavid

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:ZEBILLE, että kun silloin kerran täällä ND:lle sanoin, että täällä on toinenkin lääkäri, en ND:n vaatimuksesta huolimatta silloin kertonut, että sinähän se.
En mä sitä edes tiennyt. Olen kuullut vaan yhdeltä toiselta, että olet kertonut hänelle privaviesteistämme silloin aikoinaan. Sisällöstä et kyllä ilmeisesti mitään, joten hyvä se kuitenkin (vaikka sisältö ei mitään ihmeellistä ollutkaan, mutta kiitos nyt kuitenkin esim siitä, että annoit minun itse kertoa ammattini itse valitsemassani kohdassa).

Mutta koeta nyt hyvä ihminen hillitä tuota lörpöttelynhaluasi sinulle luottamuksellisesti kerrotuista asioista tai tuun joka kerta huutamaan sua juoruämmäksi! 8)
Etkö Gattis ole kuullut nettirunkkareita sitovasta vaitiolovelvollisuudesta!
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Etkö Gattis ole kuullut nettirunkkareita sitovasta vaitiolovelvollisuudesta!
No vähän enemmän odotin. Mitäs olin niin naiivi että kuvittelin jonkun noudattavan hyviä tapoja ja jonkinmoista moraalia? Ripottelen siis tuhkaa päälleni ja olen entistäkin varovaisempi jatkossa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Juu anteeksi.On ollut morkkis koko päivän tuosta älyttömyydestä. Ja sellainen uupunut krapula, ettei ole tosikaan. Kalja ei maistu ja tämä voikin olla hyvä sauma lopettaa Karhuttelu kokonaan. Noin typeriä kun se teetti.
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Juu anteeksi.On ollut morkkis koko päivän tuosta älyttömyydestä. Ja sellainen uupunut krapula, ettei ole tosikaan. Kalja ei maistu ja tämä voikin olla hyvä sauma lopettaa Karhuttelu kokonaan. Noin typeriä kun se teetti.
Peace 8) Saat anteeksi jos lupaat ripotella hieman tuhkaa päällesi.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

WTF? Miksen mä ole saanut keneltäkään nakukuvia? Arvasin että mua dissataan!!1! :shock:
Älä löi! En ole hurrit!
Zeb

Re: Tähdet ja tapetti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kimmen kirjoitti:WTF? Miksen mä ole saanut keneltäkään nakukuvia? Arvasin että mua dissataan!!1! :shock:
Et ole pyytänyt?
Vastaa Viestiin