Toimintamallien muuttaminen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja mölli »

Tässä vähän kokakolaa nauttineena tulin siihen tulokseen että nirsoilu kannattaa tiputtaa nollaan ja samoin vaihtaa lennossa mielipiteitä ja kriteerejä, koska se mitä olen henkisesti ei kovin hirveesti loppujenlopuksi merkkaa ainostaan ulkonäköni ja statukseni tekevät 90% töistä. Tästä johtuen riittää kunhan saa pimppiä ja sitten voi vaihtaa lennosta aina parempaa kunnes tulee eteen ihan kohtuulaatuinen minun markkina arvolleni sopiva. Nyt valaistuneena suhteen saamisen kertoin moninkertaistuu ja seuraava joka musta nyt sattuu olemaan kiinnostunut on tyttöystäväni ainakin jonku aikaa. Lisäksi tästä on se hyöty että olen seurustellut ja osaa tyydyttää naista paremmin henkisesti ja seksuaalisesti eli markkina arvoni nousee lisää. Sitten on myös helpompi pokata naisia koska itelläni on turvasatama.

Toivottavasti joku muukin otti tästä opiksi.
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Yksi toimintamalli jonka minä haluaisin muuttaa, on se että ihmisestä joka ei usko itseensä, oletetaan ettei hänestä ole mihinkään. Yksinkertaisimmillaanhan se on sitä että mies ei usko itseensä ---> miehelle ei heru piparia. Ja koska miehelle ei heru piparia, hän ei usko itseensä. Tough. Mutta tämä on hieman aiheen vierestä.

Nimittäin. Minä peräti yritin kerran kumota tämän ajatusmallin, ja lähestyin mielestäni puoleensavetävää naista joka ei uskonut itseensä, ja uskoin häneen hänen puolestaan. Vaan perkele, se ei auttanut. Nainen itse totesi ettei hänestä ole mihinkään ja nollasi kaikki yritykseni uskoa häneen. Ei uskonut vaikka miten yritin vakuuttaa hänelle että hän on viehättävä. Ei mennyt läpi.

Luulisi nyt ihmisen alkavan uskoa itseensä helpommin kun joku toinen uskoo häneen ja tukee häntä, mutta kun ei niin ei. :roll:
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja mölli »

Nii joo sitten toinen toimintamalli muutos tuli muutama päivää sitten yhdellekkään ämmälle en ala eunukkikaveriksi vaikka henki menis jos siittä ei ole mitään hyötyä. Ettikööt jonku paskaajauhavan homon.
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jaha, oot tainnut lukea Tikapuuteorian. Eiku onnea vaan valitsemallasi tiellä.
ninnithequeen

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Musta tuntuu että mölli on vaihtanut toimintamallia.
Otsikossa ei ole yhdyssanavirhettä :shock:
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja mölli »

AarneAnkka kirjoitti:Jaha, oot tainnut lukea Tikapuuteorian. Eiku onnea vaan valitsemallasi tiellä.
No tiesin mä sen, kerran on ollut yks akka kaveri ja siltä yritin ja se riitti mulle paskat niiltä mitään tulee saamaa ellei sitten rikastu yhtäkkiä yms jos nainen näkee sut eunukkina niin sit sä pysyt semmoisena.
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

kesseli kirjoitti:
mölli kirjoitti:jos nainen näkee sut eunukkina niin sit sä pysyt semmoisena.
kun nukutaan vierekkäin ni enkö mä vittu herää siihen kun tää tamma hinkkaa mun kyrpää
Niin tai näin, aina väärinpäin... :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hmmm.. pitäsikö minunkin ruveta homoksi, jos sitten naiset kävisivät kyrpään kiinni? Homotkin saisi, minä en. Arvannette, että koen tilanteen epäoikeudenmukaiSeksi?
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Hmmm.. pitäsikö minunkin ruveta homoksi, jos sitten naiset kävisivät kyrpään kiinni?
Mutta silloinhan sinä et haluaisi sitä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Hmmm.. pitäsikö minunkin ruveta homoksi, jos sitten naiset kävisivät kyrpään kiinni?
Mutta silloinhan sinä et haluaisi sitä.
Vitunko välii. Se riittäisi, että naiset todistetusti haluaisivat minua edes homona. Sitten kun voisi vaihtaa takaisin heteroksi eläisin tyytyväisenä pillua saamattakin.
huima

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja huima »

kesseli kirjoitti:kun mul on sellanen ongelma että vaikka haluaisin olla sen muijan eunukkihomokaveri, ni eiku jatkuvasti pientä vihjailua et jos sais. ja jatkoilla tai muuten känni-illan jälkeen kun nukutaan vierekkäin ni enkö mä vittu herää siihen kun tää tamma hinkkaa mun kyrpää (joka mun nukkuessa on jo tietysti alkanut seisomaan). ja itseasiassa näitä lähes identtisesti käyttäytyviä muijakavereita on kaksi.
No mutta tähänhän on olemassa ihan helppoja selityksiä:

1) olet niin saatanan megahot ettei nainen voi vastustaa kiusausta

2) olisi mega-egotrippausta saada toinen kokemaan intohimoa omien preferenssiensä ohi

3) et ainakaan ala ruinaamaan parisuhdetta ja perhettä, tai jää muuten panojen jälkeen rasitteeksi

4) penis on penis - sama se mikä mies siinä on kiinni
Exsat

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Exsat »

huima kirjoitti:
kesseli kirjoitti:kun mul on sellanen ongelma että vaikka haluaisin olla sen muijan eunukkihomokaveri, ni eiku jatkuvasti pientä vihjailua et jos sais. ja jatkoilla tai muuten känni-illan jälkeen kun nukutaan vierekkäin ni enkö mä vittu herää siihen kun tää tamma hinkkaa mun kyrpää (joka mun nukkuessa on jo tietysti alkanut seisomaan). ja itseasiassa näitä lähes identtisesti käyttäytyviä muijakavereita on kaksi.
2) olisi mega-egotrippausta saada toinen kokemaan intohimoa omien preferenssiensä ohi
Mulla juuri tämä on varmasti ollut tärkein tekijä. Miehet on keskimäärin niin helppoja, että omaa viehätysvoimaa piti sitten ryhtyä testaamaan homoseksuaaleilla. Vähänkö mä oon hottis kun saan homotkin käännytettyä! Vai jotenkin maskuliininen? :?
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti: Vai jotenkin maskuliininen? :?
... vai ilmetty Liza Minelli / Barbra Streisand / muu homo-ikoni?

Jos heteromiehissäkin voi olla gay appealia, niin miksei heteronaisissakin.
kyyppo

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

kesseli kirjoitti: jatkoilla tai muuten känni-illan jälkeen kun nukutaan vierekkäin ni enkö mä vittu herää siihen kun tää tamma hinkkaa mun kyrpää (joka mun nukkuessa on jo tietysti alkanut seisomaan).
Öö. Jos toi on kerran ongelma niin miksi eunukkihomokaverin pitää mennä nukkumaan kyrpäähinkkaavien muijien viereen? Taidatkin olla joku kaappihetero?
AarneAnkka kirjoitti: muu homo-ikoni?
Paula Koivuniemi!?
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

kyyppo kirjoitti:miksi eunukkihomokaverin pitää mennä nukkumaan kyrpäähinkkaavien muijien viereen? Taidatkin olla joku kaappihetero?
Olisi mega-egotrippausta saada toinen hinkkamaan kyrpää oma-aloitteisesti ja erikseen pyytämättä, preferensseistä viis?
huima

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja huima »

Exsat kirjoitti:Miehet on keskimäärin niin helppoja, että omaa viehätysvoimaa piti sitten ryhtyä testaamaan homoseksuaaleilla. Vähänkö mä oon hottis kun saan homotkin käännytettyä! Vai jotenkin maskuliininen? :?
Itse heittäisin, että se merkitys tulee enemmänkin siitä persoonallisuudesta ja sen takia sen vaikutus egotrippauksessa on vielä suurempi. Kun siis voit sulkea pois että oman fyysisyytesi hyvät tai huonot puolet eivät ole se pääsyy siihen, miksi toinen sinusta kiinnostuu -- täytyy sen lopun olla jotenkin muuten niin valloittavaa.

On kokonaan oma kysymyksensä miten asia toimisi lopulta fyysisellä tasolla, varsinaisessa seksissä - mutta egotrippaukseen varmasti riittää jo se pelkkä jännitteen ja intohimon aikaansaaminen.
Nowaysis

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

kesseli kirjoitti: kun mul on sellanen ongelma että vaikka haluaisin olla sen muijan homokaveri, ...(bla blab blaa rumia sanoja..) ja itseasiassa näitä lähes identtisesti käyttäytyviä muijakavereita on kaksi.
Hmm, ja omien sanojesi mukaan et ole edes söpö.. Hmm.????!?!111 Sulla on sitten varmaan mahtava "persoonallisuus" :roll:
huima

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja huima »

Nowaysis kirjoitti:Hmm, ja omien sanojesi mukaan et ole edes söpö.. Hmm.????!?!111 Sulla on sitten varmaan mahtava "persoonallisuus" :roll:
Mahtava tai vaan iso.

Tytöt on joskus niin helppoja.
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Mahtava tai vaan iso. Tytöt on joskus niin helppoja.
Tosin tuo ei yleensä paljastu kuin vasta sängyssä, päin vastoin kuin tyttöjen "luontainen lahjakkuus" joka paistaa kauas ellei pukeudu talvitakkiin ja pidä extrakireitä minimizereitä.
huima

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja huima »

AarneAnkka kirjoitti:"luontainen lahjakkuus"
Tai muodollinen pätevyys.
AarneAnkka

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... mutta tämän epäkohdan korjaamiseksi naisillahan on keskinäinen tiedonsiirtojärjestelmä, jolla tieto isoista persoonallisuuksista leviää nopeasti. :D
Herra Manala

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mölli kirjoitti:kunnes tulee eteen ihan kohtuulaatuinen minun markkina arvolleni sopiva.
Älä tee sitä virhettä. Tyydy koiraan.
kyyppo

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

AarneAnkka kirjoitti:
kyyppo kirjoitti:miksi eunukkihomokaverin pitää mennä nukkumaan kyrpäähinkkaavien muijien viereen? Taidatkin olla joku kaappihetero?
Olisi mega-egotrippausta saada toinen hinkkamaan kyrpää oma-aloitteisesti ja erikseen pyytämättä, preferensseistä viis?
Ei.. en kyllä oikein tuosta tiedä. Minua ei kyllä henkkoht egotrippaisi yhtään, jos näin umpijulkiheterona nukkuisin viattomasti (näin tapahtuu aina silloin tällöin) kännissä miespuolisen kaverini vieressä ja heräisin aamulla siihen että sälli hinkkaisi timantinkovaa pylväsporakonettani.. tai siis onhan sitä moni yrittänyt, Letku ja Snapa montakin kertaa, mutta kertaakaan ei ole viisari värähtänyt, joten en koe asiaa kovin häiritseväksi..
Aito_Johanna

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:Musta tuntuu että mölli on vaihtanut toimintamallia.
Otsikossa ei ole yhdyssanavirhettä :shock:
Mutta itse tekstissä on monta :shock:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

kyyppo kirjoitti:ja heräisin aamulla siihen että sälli hinkkaisi timantinkovaa pylväsporakonettani.. tai siis onhan sitä moni yrittänyt, Letku ja Snapa montakin kertaa, mutta kertaakaan ei ole viisari värähtänyt, joten en koe asiaa kovin häiritseväksi..
Minulta katosi libido kuukaudeksi jo siitä kun riisuit housusi ja näin punaiset silkkiset pikkupöksysi. :shock:
Vastaa Viestiin