Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jos olisin sokea, niin kumpparin ulkonäöllä tod. näk. ei olisi valtavan suurta merkitystä. Toki en silloinkaan minkään suohirviön kanssa haluaisi näyttäytyä.

Ulkonäöllä on merkitystä. Toki itselleen voi yrittää valehdella, mutta on epäkohteliasta muille valehdella.
Pyry-Matias

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Ulkonäöllä on merkitystä. Toki itselleen voi yrittää valehdella, mutta on epäkohteliasta muille valehdella.
Miten järkevä ihminen voi väittää, ettei ulkonäöllä ole merkitystä? Viehättyminen on aistien summa. Mutta sokeallekin sillä jotain merkitystä. Käsittämätöntä tuubaa väittää muuta.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vain ulkonäöllä on merkitystä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetz

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos olisin sokea, niin kumpparin ulkonäöllä tod. näk. ei olisi valtavan suurta merkitystä. Toki en silloinkaan minkään suohirviön kanssa haluaisi näyttäytyä.

Ulkonäöllä on merkitystä. Toki itselleen voi yrittää valehdella, mutta on epäkohteliasta muille valehdella.
Sokeana varmaan suurin merkitys ominaistuoksulla ja iholla. Miltä tuntuu sormissa, miten möykyt ja kaaret sointuvat omiin sormiin ja huuliin, iho ihoon... Meillä leikitään joskus sokeita. Kun toisen komeus kyllästyttää. Tai siis ei kyllästytä mutta jättää vähemmän kuumaksi. Joskus sitä pysähtyy katselemaan hissukseen, etsii toisen kasvoista ne kohdat mihin vuosia aiemmin ihastui, sitten rakastui ja jotka saivat koko maailman kauniiks simsalabim-sekunnissa.

Sen verran sitä on itse (kukin) kasvanut, että näyttäytyminen vähempikomeassa seurassa ei hetkauta mitenkään. Ei minua ainakaan ahista liikkua hieman kasvoiltaan epämuodostuneen ystäväni käsipuolessa (pariskunnalta näyttäen) enkä säästele julkisissa halauksissa niiden ei-todellakaan-komeiden miespuolisten tuttujen kanssa... Mutta ulkonäöllä parisuhteessa on hyvin suuri merkitys. Se on se, mikä edes mahdollistaa suhteen.

(Ai miten niin toistoa? :p)
bedlam

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Enemmän sillä kai päinvastoin nykyään on väliä, kuin teininä ja teiniyden jälkeisenä aikana. Silloin oli maailman hienoin juttu, että edes joku osoitti kiinnostustaan.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bliss kirjoitti: Onko ulkoiset seikat NIIIIIIN tärkeitä, vai ratkaiseeko joku ihan muu asia?
Tietysti ulkoiset seikat merkitsevät, itsestään selvä asia. Missä vaiheessa lakkaa merkitsemästä? En tiedä, yksilöllistä luulisin. Toisilla ei ehkä koskaan.

EDIT: Niin jos omalta kohdalta pitää sanoa, niin yleensä en suuremmin osoita kiinnostusta keneenkään, jos ei jonkinlaista yhteyttä tunnu olevan molemmin puolin (eli nainen huomioi minut --> minä menen lukkoon). Eipä siitä sen enempää, en ole seurustellut oikeasti varmaan kymmeneen vuoteen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
prosessi

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ihminen, joka suhtautuu muihin suopeasti, aikaansaa minussa itseensä kohdistuvan suopean suhtautumisen.
Entä miten suhtaudut ihmiseen/ihmisiin, jotka saavat instant-paskahalvauksen joidenkin itselleen tuntemattomien ihmisten saamisista ja poistuvat karmit kaulassa hiekkalaatikolta vain palatakseen murjottamaan samaiselle hiekkalaatikolle seuraavana päivänä.
1+1=?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aidat ja aidanseipäät? Kuten niin monta kertaa aiemminkin on kysytty: mitä pirua se ulkonäkö edes on?

Voisin minäkin sanoa, että totta kai ulkonäöllä on merkitystä, olenhan aina pitänyt ihastuksiani ihanan näköisinä, enkä ole ihastunut kehenkään sellaiseen jonka ulkonäöstä en ole pitänyt. Ongelma tulee vasta sitten, kun ihastuksistani yrittää löytää niitä yhteisiä piirteitä, jotka tätä ihanan näköisyyttä minulle edustaisivat. Kun ei niitä löydy! Aika keskenään eri näköisiä tyyppejä ovat. Ja jos joku yksittäinen juttu joistakin löytyykin, niin arvatkaapa vain, pidänkö minä sitten kaikkia saman piirteen omistajia ihanan näköisinä? Enpä tietenkään.

Ainoa yhteinen nimittäjä kaikille mielestäni ihanalta näyttäville ihmisille onkin se, että olen tai olen ollut heihin vähintäänkin ihastunut. Jos kuvittelen kenet tahansa heistä persoonallisuutensa puolesta törkimykseksi, ihanan näköisyys karisee ihan silmissä. Enkä ole vieläkään törmännyt sellaiseen ulkonäköön, jota pitäisin jotenkin niin absoluuttisen hyvänä ja upeana, etteikö luonteenlaatu jyräisi sen ohi sata lasissa. Kuinka vanhaksi minun oikein pitää elää, että sellainen löytyy?

Siis joo, "ulkonäkö" merkitsee. Eihän se elämänlaatua ainakaan vähennä, että saa kokea usein toistuvaa visuaalista nautintoa kumppaninsa fyysisen olemuksen kautta. Mutta vaikka mainittu nautinto onkin tyypiltään visuaalista, "ulkonäöstä" puhuminen on yhtä harhaanjohtavaa kuin jos kuvittelisi kitaran äänen syntyvän sen kielissä. Jos nimittäin kaikukoppa puuttuu, maailman kalleimmatkaan kielet eivät tilannetta pelasta.
Googlebot

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

EveryWoman kirjoitti:Voisin minäkin sanoa, että totta kai ulkonäöllä on merkitystä, olenhan aina pitänyt ihastuksiani ihanan näköisinä, enkä ole ihastunut kehenkään sellaiseen jonka ulkonäöstä en ole pitänyt. Ongelma tulee vasta sitten, kun ihastuksistani yrittää löytää niitä yhteisiä piirteitä, jotka tätä ihanan näköisyyttä minulle edustaisivat. Kun ei niitä löydy! Aika keskenään eri näköisiä tyyppejä ovat.
Jos arvottaisin mielessäni maalauksia tai elokuvia, voisin yhtä hyvin sanoa että ne mieleeni jääneet ja sykähdyttäneet tapaukset ovat olleet erittäinkin erilaisia enkä löydä niissä mitään yhtymäkohtia toisiinsa (esim. Robocop vs The Big Lebowski). Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö pystyttäisi suhteellisen universaalistikin arvottamaan mitkä maalaukset ja elokuvat ovat huonompia tai parempia kuin toiset, ainakin ääripäissä. Tuskin löydät ketään joka pitäisi esim. "Tapa ja tapa taas"-filkkaa juuri missään suhteessa parempana elokuvana kuin ööh vaikkapa Kadonneen Aarteen Metsästäjiä, paitsi ehkä joku Crowbar.
Jos kuvittelen kenet tahansa heistä persoonallisuutensa puolesta törkimykseksi, ihanan näköisyys karisee ihan silmissä. Enkä ole vieläkään törmännyt sellaiseen ulkonäköön, jota pitäisin jotenkin niin absoluuttisen hyvänä ja upeana, etteikö luonteenlaatu jyräisi sen ohi sata lasissa.
Tuskin kukaan on esittänytkään etteikö luonne (varsinkin niissä ääritapauksissa) vaikuttaisi henkilön vetovoimaan erittäin paljon. En tiedä miksi katsoit tarpeelliseksi tuoda esille tuollaisen itsestäänselvyyden.

Minusta on joka tapauksessa hienoa että Kitinäkin on täynnä puhdasta henkeä täynnä olevia ihmisyksilöitä joille ulkonäkö ei merkitse juurikaan mitään kiinnostuksen syntymisessä, koska juuri teidän ansiostanne allaolevat hyvät ystävänikin ovat pariutuneet (olisivat varmasti kelvanneet teillekin, koska ovat luonteeltaankin ihan ok):

KuvaKuvaKuva


Blissin alkuperäiseen kysymykseen suhtauden kaksijakoisesti. Toisaalta on ymmärrettävää että ajan kanssa oppii viimeistään kantapään kautta ettei toisen upea ulkonäkö paljoa pelasta jos kyseessä on täysi kusipää jonka kanssa yhteiselämä on perin vaikeaa.

Toisaalta myös vanhetessaan ja ulkonäön rapistuessa on pakko laskea ulkonäkörimaansa mikäli aikoo ollenkaan enää seurustella. Gattaca olkoon varoittavana esimerkkinä mitä tapahtuu jos ei laske rimaansa iän kertyessä vaan haikailee edelleen kaksikymppisten pystytisujen perään.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Googlebot kirjoitti:Jos arvottaisin mielessäni maalauksia tai elokuvia, voisin yhtä hyvin sanoa että ne mieleeni jääneet ja sykähdyttäneet tapaukset ovat olleet erittäinkin erilaisia enkä löydä niissä mitään yhtymäkohtia toisiinsa (esim. Robocop vs The Big Lebowski). Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö pystyttäisi suhteellisen universaalistikin arvottamaan mitkä maalaukset ja elokuvat ovat huonompia tai parempia kuin toiset, ainakin ääripäissä.
En ole sanonutkaan, etten pystyisi arvioimaan, ketkä ihmiset ovat universaalisti kauniimpia kuin toiset, ainakin ääripäissä. Toki pystyn - sehän on jopa osa ammattitaitoani, että osaan tarvittaessa valita kuvauksiin mahdollisimman yleisesti kauniina pidetyn henkilön (vaikka lähes aina malli valitaankin muilla perusteilla). Mutta miten tämä oikeastaan liittyy ketjun aiheeseen? Jotenkin ymmärsin, että kyse oli ulkonäön merkityksestä seurustelusuhteessa.
Tuskin kukaan on esittänytkään etteikö luonne (varsinkin niissä ääritapauksissa) vaikuttaisi henkilön vetovoimaan erittäin paljon. En tiedä miksi katsoit tarpeelliseksi tuoda esille tuollaisen itsestäänselvyyden.
Siksi, että en ainakaan itse edes pysty määrittelemään, missä parametri "luonne" loppuu ja parametri "ulkonäkö" alkaa. Sinäkin tunnut olevan hämmentävän varma siitä, että postaamissasi kuvissa esiintyvien henkilöiden silmiinpistävä epävetoavuus johtuisi nimenomaan heidän ulkonäöstään. Omasta mielestäni se johtuu persoonallisuudesta, joka näkyy ulospäin. Uskoakseni ei ole aivan sama, mihin persoonallisuuden ja ulkonäön raja vedetään (vai tehdäänkö näiden välille ylipäätään mitään eroa) Katsotaanpa:

Kuva
Tämän hepun kohdalla lienee selvää, että hän on kotoisin kulttuurista joka on varsin erilainen kuin omamme. Kehittyneissä kulttuureissa ihmisten hampaat eivät pääse noin huonoon kuntoon. Hampaat ja ikenet ovat siis viesti itseeni verrattuna liian jyrkästä erilaisuudesta persoonallisuudessa ja taustassa - ja juuri persoonallisuus on se tärkein ja todellinen yhteensopimattomuutta aiheuttava tekijä. Samoin tyyppi näyttäisi olevan minun näkökulmastani turhan iäkäs. Voisin kyllä ajatella seurustelevani paljonkin itseäni vanhemman miehen kanssa jos hän olisi ikäisekseen tietyillä tavoilla erityisen poikkeuksellinen. Tällainen poikkeuksellisuus taas tuskin voisi olla jollakin tavalla näkymättä myös ulospäin, mutta tämän kaverin kohdalla sellaista ei ole havaittavissa.

Siis olennaisia yhdistäviä tai erottavia persoonallisuuden tekijöitä voidaan toki havaita ulkonäössä, mutta se ei merkitse että kyseiset tekijät sinänsä olisivat ulkoisia (= että valinta ryhtyä parisuhteeseen olisi tehty ulkoisten tekijöiden vuoksi). Ylläolevan kuvan perusteella on aika ilmeistä, että minulla ja kuvan henkilöllä ei ole juuri mitään yhteistä; eikä varsinkaan niin paljon että meidän kannattaisi ryhtyä parisuhteeseen.

Kuva
Tässä astetta hankalampi tapaus, mutta ei erityisen hankala kuitenkaan.

Ensinnäkin mies on joko tahallaan ottanut mahdollisimman vähä-älyiseltä näyttävän ilmeen tai sitten hänellä on kontrolloimattomia pakkoliikkeitä tjsp. Jos kyse on tahallisesta ilvehtimisestä, tämän kuvan perusteella on vaikea arvioida hänen todellista houkuttelevuuttaan partnerina. Jos taas hän olisi lapsesta saakka ollut jatkuvasti tuon näköinen (mitä en oikein usko), se olisi todennäköisesti vaikuttanut hänen persoonallisuuteensa aika paljon. Tämä ei vielä yksinään ole mitenkään ratkaisevaa, koska jos henkilöllä on sellainen persoonallisuus joka itseäni kiehtoo, hän saattaa moisesta poikkeavuudesta huolimatta onnistua elämään elämänsä katkeroitumatta ja kasvamaan tasapainoiseksi ja mielenkiintoiseksi tyypiksi.

Tämä nimenomainen henkilö ei kuitenkaan näytä mainitsemani kaltaiselta mielenkiintoiselta tyypiltä, koska esimerkiksi estetiikantaju on noinkin kehittymätön (niillä ihmisillä, joihin olen ihastunut, ajattelu on ollut kehittynyttä niin tieteellisessä kuin taiteellisessakin ulottuvuudessa, riippumatta siitä kumpaan alueeseen he itse ovat eniten perehtyneet). Viittaan nyt pukeutumiseen, kehyksiin, hiustyyliin, naamakarvoihin ja niin edelleen. Hoitamattomat hampaat ja pesemättömät hiukset kertovat huonosta hygieniasta, jota sitäkin pidän enemmän persoonallisuuteen kuin ulkonäköön liittyvänä ominaisuutena, enkä erityisen vetoavana sellaisena.

Kuva
Tässä kuvassa ei näy mitään, mikä estäisi minua lähtemästä treffeille tai aloittamasta seurustelusuhdetta kuvan henkilön kanssa.
luuseri

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja luuseri »

tälle ei ainakaan ulkonäkö merkitse juurikaan :lol:

..tärkein ominaisuus mitä kumppanista tulisi löytyä on, että se kestää mua.. mikä ei sitten lienee olekkaan se ihan helpoin homma :P
Tix

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Tässä kuvassa ei näy mitään, mikä estäisi minua lähtemästä treffeille tai aloittamasta seurustelusuhdetta kuvan henkilön kanssa.
Eli muistuttaa kovasti SoEasya? :think:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Tässä kuvassa ei näy mitään, mikä estäisi minua lähtemästä treffeille tai aloittamasta seurustelusuhdetta kuvan henkilön kanssa.
Eli muistuttaa kovasti SoEasya? :think:
Toistan: ei mitään, mikä estäisi. Ei myöskään mitään, mikä saisi minut haluamaan suhteeseen juuri hänen kanssaan, mutta sama pätee kaikkiin muihinkin valokuviin ihmisistä, jotka kertovat heidän persoonallisuudestaan yhtä vähän. Eli totta kai tyypin pitäisi olla persoonallisuudeltaan kiinnostava jotta treffeille lähtisin, ja äärimmäisen kiehtova jotta aloittaisin suhteen. Mutta aivan sama pätee vaikkapa tämänkin näköiseen kaveriin:

Kuva

Itse asiassa jos leikitään, että tämä kuva olisi vaikka jonkun tuon miekkosen kaverin ottama (siis että kyseessä ei olisi stock photo vaan mies olisi itse valinnut esiintyä kuvassa tuolla tavalla), hän joutuisi kisassa edellisen kanssa altavastaajan asemaan, koska pitäisin hänen persoonallisuuttaan epäviehättävänä.
Googlebot

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

luuseri kirjoitti:..tärkein ominaisuus mitä kumppanista tulisi löytyä on, että se kestää mua..
Taitaa rimasi olla vähän liian korkealla. Kuinka monta kuvaamasikaltaista ihmistä luulet maailmassa oikeasti olevan? Hä?
luuseri

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja luuseri »

Googlebot kirjoitti:
luuseri kirjoitti:..tärkein ominaisuus mitä kumppanista tulisi löytyä on, että se kestää mua..
Taitaa rimasi olla vähän liian korkealla. Kuinka monta kuvaamasikaltaista ihmistä luulet maailmassa oikeasti olevan? Hä?

..ei yhtään :roll:
Zeb

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

luuseri kirjoitti:..tärkein ominaisuus mitä kumppanista tulisi löytyä on, että se kestää mua.. mikä ei sitten lienee olekkaan se ihan helpoin homma :P
Mitäs niin kamalaa sinussa sitten on?
prosessi

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö pystyttäisi suhteellisen universaalistikin arvottamaan mitkä maalaukset ja elokuvat ovat huonompia tai parempia kuin toiset, ainakin ääripäissä.
Kyllä niitäkin tapauksia löytyy, jotka ovat äärimmäisen pitkälti makuasioita. Minulla on taipumusta pitää sellaisista elokuvista ja maalauksista joita muut ihmiset joko rakastavat tai inhoavat syvästi, mutta joihin hyvin harva suhtautuu neutraalisti. Esimerkiksi Trierin sairaalasarja Valtakunta kuuluu niihin tapauksiin.

Vähän sama niiden ihmistenkin suhteen, joiden ulkonäöstä pidän. Mielipiteitä herättävät piirteet vetoavat, varsinkin jos olemus ja käyttäytyminen on piirteiden mukaista.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

:off:
prosessi kirjoitti:Trierin sairaalasarja Valtakunta
Aevan Paras!!1!

Meillä on tuosta vain eka tuotantokausi, ei olla saatu loppua mistään metsästettyä.
prosessi

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti::off:
prosessi kirjoitti:Trierin sairaalasarja Valtakunta
Aevan Paras!!1!

Meillä on tuosta vain eka tuotantokausi, ei olla saatu loppua mistään metsästettyä.
Minulla on molemmat.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Minulla on molemmat.
Kieli?
prosessi

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minulla on molemmat.
Kieli?
Onko sitä muunkinkielisenä olemassa kuin tanskaksi? Tanskaa nuo ovat, mutta tekstitykset löytyvät jopa suomeksi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Onko sitä muunkinkielisenä olemassa kuin tanskaksi? Tanskaa nuo ovat, mutta tekstitykset löytyvät jopa suomeksi.
Voin olla väärässä, mutta useimmiten jos meillä jotain ei ole, se johtuu vääränkielisyydestä (= tarjolla ollut vain joku typerä dubattu versio esmes). Usein myös suomenkielinen käännös on laadultaan englanninkielistä heikompi, joten englannin puuttuessa siirrämme yleensä hankinnan tuonnemaksi.

Tuon kohdalla saattaa kyllä olla, että ei vain yksinkertaisesti ole löytynyt mistään. Mistä se sun on tullut?
prosessi

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:Tuon kohdalla saattaa kyllä olla, että ei vain yksinkertaisesti ole löytynyt mistään. Mistä se sun on tullut?
Hankinnasta on sen verran monta vuotta, että en millään ilveellä muista. Ja tuskin tänä päivänä auttaisi vaikka muistaisinkin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Tuon kohdalla saattaa kyllä olla, että ei vain yksinkertaisesti ole löytynyt mistään. Mistä se sun on tullut?
Hankinnasta on sen verran monta vuotta, että en millään ilveellä muista. Ja tuskin tänä päivänä auttaisi vaikka muistaisinkin.
Ärrrrh!

No onneksi ei just nyt olisi katsomiseen aikaakaan (mitä ei kylläkään uskoisi huomioonottaen viimeaikaisen nettiaktiivisuuteni). Voin siis turvautua mutisemaan jotakin tekonokkelaa happamista pihlajanmarjoista tms.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Tuon kohdalla saattaa kyllä olla, että ei vain yksinkertaisesti ole löytynyt mistään. Mistä se sun on tullut?
Hankinnasta on sen verran monta vuotta, että en millään ilveellä muista. Ja tuskin tänä päivänä auttaisi vaikka muistaisinkin.
Ärrrrh!

No onneksi ei just nyt olisi katsomiseen aikaakaan (mitä ei kylläkään uskoisi huomioonottaen viimeaikaisen nettiaktiivisuuteni). Voin siis turvautua mutisemaan jotakin tekonokkelaa happamista pihlajanmarjoista tms.
Jos molemmat olette kitinässä, eiköhän se ole vain järjestelykysymys?
Ehkä olen moraaliton, mutta jos en saa mistään ostettua laillista versiota, kopioin tutultakin.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vastaa Viestiin