Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:BoyFriend
Okei, kiitos!

Urpiainen, poistit repeilyviestisi! Nyt aloitan kyllä Arskamaisen nyyhkytyksen!
:komp:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:BoyFriend
Okei, kiitos!

Urpiainen, poistit repeilyviestisi! Nyt aloitan kyllä Arskamaisen nyyhkytyksen!
Joo. Hetken ajattelin olla mukava, mutta tulin järkiini.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Googlebot kirjoitti:
urasiili kirjoitti:Mun on helpompi olla sellaisten kanssa, jotka ei vastaa nykyisiä kauneusihanteita. Nykyisen kanssa tuntui aluksi siltä, että olisin halunnut selitellä kaikille, ettei minua kiinnosta hänen lihaksensa vaan että oikeasti tykkään hänestä ihmisenä. Itseasiassa se kroppa enemmänkin häiritsi, en mä halunnut olla se tyttö seurustelee sellaisen kaapin kanssa, jolla on kirveellä veistetyt kasvot. Tai se kuinka ihmiset tuppaavat kommentoimaan BFn vartaloa tai ulkonäköä.
Eli pelkäsit ympäristön tuomiota sen suhteen että olet valinnut partnerisi hänen ulkonäkönsä perusteella?

Minä puolestani pyrin seurustelemaan mahdollisimman älykkäiden ihmisten kanssa jotta ihmiset luulisivat minun valinneen heidät henkisten kykyjensä takia. Sinänsä minulle riittää että kumppanini pystyy julkisesti näyttelemään älykästä jotta saa lähipiirini vakuuttuneeksi. Ihan sama vaikka kotioloissa kuola valuisikin suupielestä ja oikea käsi tekisi jatkuvaa ympyräliikettä.
Joo. Vaikuttaa aika ulkokultaiselta jeesustelulta väittää, että vastustaa nykyisiä kauneusihanteita, jos kuitenkin itse sotkeentuu sellaiseen.
Kukkuluuruu!
Herra Manala

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:Paremminkin "Oikeus itse valita omat kumppaninsa rajoittamattomasta otannasta" kuulostaisi paremmalta.
Ai tää on se syy miksi en seurustele Kelly Brookin kanssa? No niinpä tietenkin!

Edit: Ai niin, unohdin muistuttaa että ulkonäöllä ei ole merkitystä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:Ulkonäöllä on aina merkitystä. Asiakaspalvelijoidenkin tulisi muistaa tämä. Palveltaessa asiakasta ei kannata katsoa toisaalle tai ylipäänsä näyttää siltä, että vähät välittää. Ja hymyillä saa aina, sehän on kevyempääkin kuin naaman rutistaminen eikä aiheuta ryppyjä.
Sinunko mielestäsi kuvailemasi piirteet edustavat nimenomaan ulkonäköä eivätkä persoonallisuutta?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Missä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bedlam kirjoitti:Tilaukseen lähti täälläkin, itse koetin myös etsiä joskus ympäriinsä tuloksetta. Ja amerikkalaisen uusintaversion olen jättänyt ihan suosiolla katsastamatta.
Samixet.
Vastaa Viestiin