Piereskely parisuhteen kontekstissa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Pyry-Matias

Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hah, sinäkin ärsyynnyit jo otsikosta, urpo! Mut piereskely parisuhteessa on joillekin itsestäänselvyys. Sitten on näitä prinsessoja, jotka pidättävät paskalla käyntiäkin tasan niin kauan, kunnes reidet saavat tuta Oman posliinin viileän herruuden.

Koska eli missä vaiheessa suhteen kaarta (hieno ilmaus 8) )olet parisuhteissasi kehdannut mainostaa paskaasi - sehän pierun funktio on 8) Onks mennyt niinku dekeidsejä vai pistätkö heti ekoilla tärskyillä all-in toivoen tunnelman kevenevän?

Mä en heti ekoilla kehtoo, mut rauhassa ja ajan kanssa.
Vihtahousu

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ohjeistus tuli ettei nokan edessä, joten farttailen sitten jossain muualla. En toki itse toivo kenenkään farttaavan nenäni edessä, mutta ei se nyt mua haittaa kovinkaa palja jos niin käy. On toi kyllä joskus niin prinsessa vaikka esittää ettei olis :P
masa

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja masa »

Taisi siinä puoli vuotta mennä, ennen kuin kehtas päristellä julkisesti. Nykyään pärinä on jo arkipäiväistä :D

Kaverin eukko ei vieläkään, miltei 6 vuoden yhdessäolon jälkeen voi tehdä vessassa tarpeitaan ilman että sillä olisi vesihana auki ääntä hukkaamassa. Aika idioottia. :roll:
NuoriDaavid

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tyttöystävän seurassa ei voi piereskellä, avovaimon voi. Naiset taitavat tuota omaa piereskelyään enemmän kainostella.
Pyry-Matias

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Tyttöystävän seurassa ei voi piereskellä, avovaimon voi. Naiset taitavat tuota omaa piereskelyään enemmän kainostella.
Kyl se noin taitaa mennä. Liittyy kai johonkin sexual appealin menettämiseen pelkoon. En kuitenkaan halua riistää tätä oikeutta naisilta. Nyksäni ei ole vielä jäänyt kiinni 8)
PerttiMakimaa

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Jossakin brittilistassa oli seuraavaa (vapaasti muistettu ja suomennettu):

Jos voit pieraista naisystäväsi kuullen, sinulla on tyttöystävä.
Jos laitat hänen päänsä peiton alle valmiiksi odottamaan pieruista nautintoa ennen päästöä, sinulla on kumppani.
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olemme ilmeisesti poikkeavia mieheni kanssa kun pyrimme pieruilemaan aina salaa, mikäli mahdollista. Joskus tietty sattuu vahinko, yleensä miehelleni, ja sitten se punastelee ja sorittelee silleen söpösti. Toivon tämän olotilan jatkuvan ikuisesti.
PerttiMakimaa

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:Olemme ilmeisesti poikkeavia mieheni kanssa kun pyrimme pieruilemaan aina salaa, mikäli mahdollista. Joskus tietty sattuu vahinko, yleensä miehelleni, ja sitten se punastelee ja sorittelee silleen söpösti. Toivon tämän olotilan jatkuvan ikuisesti.
Tuota kutsutaan englannissa Courting:ksi. :D
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tuota kutsutaan englannissa Courting:ksi. :D
Eli naimiaisiin mentyä se töräyttelee ilolla korvani juuressa? :?
Duckzilla

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Olemme ilmeisesti poikkeavia mieheni kanssa kun pyrimme pieruilemaan aina kilpaa, mikäli mahdollista. Toivon tämän olotilan jatkuvan ikuisesti.
Kai niiden kaasujen on pakko loppua jossain vaiheessa? :shock:
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Kai niiden kaasujen on pakko loppua jossain vaiheessa?
:D Sytyttelemme niitä myös palamaan. Bioenergiaa! Eikä se kyllä lopu koskaan, ND voinee tarkentaa, mut eikö se joku 3 dl pierua ole kun päivässä syntyy?
Pyry-Matias

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti: Eli naimiaisiin mentyä se töräyttelee ilolla korvani juuressa? :?
Ei se ääni vaan se haju. Mut pikku vinkki. Hauduta ytimessäsi kunnon kanamunatuhnu. Seuraavaksi päästä se sivummalla hitaasti mutta varmasti kämmeneesi. Pyri muodostamaan kämmenestäsi ikäänkuin aromipesä. Lopuksi suojaat tuon hajun raikkaalta sisäilmalta ja lehautat sen rakkaasi viattomille kasvoille. Helppoa eikä maksa mitään.
Duckzilla

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Jos nainen ohimosuonet tykyttäen pidättelee pierujaan koko päivän, niin väistämätön seuraus on se, että yöllä nukkuessa, kun kontrolli pettää, ne pääsevät herättävän äänekkäästi karkuun. Että kuorsausko muka ongelma?
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Ei se ääni vaan se haju. Mut pikku vinkki. Hauduta ytimessäsi kunnon kanamunatuhnu. Seuraavaksi päästä se sivummalla hitaasti mutta varmasti kämmeneesi. Pyri muodostamaan kämmenestäsi ikäänkuin aromipesä. Lopuksi suojaat tuon hajun raikkaalta sisäilmalta ja lehautat sen rakkaasi viattomille kasvoille. Helppoa eikä maksa mitään.
Mistäs mä olinkaan tän aiemmin lukenut? Kitinästä todennäköisesti... No joka tapauksessa, täällä vaalitaan romantiikkaa eikä mitään pieruja, jos nyt kerran tarkoitus olisi jaksaa toisiamme vuosikymmenet katsella. Olen varma siitä että liika (tahallinen) piereskely tuhoaa seksielämän.
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Jos nainen ohimosuonet tykyttäen pidättelee pierujaan koko päivän, niin väistämätön seuraus on se, että yöllä nukkuessa, kun kontrolli pettää, ne pääsevät herättävän äänekkäästi karkuun. Että kuorsausko muka ongelma?
WC on ratkaisu, oi WC-ankkasein, sekä miehille että naisille! Pysyy suonetkin kasassa :D
Pyry-Matias

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Olen varma siitä että liika (tahallinen) piereskely tuhoaa seksielämän.
Hassu oot.
NuoriDaavid

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Olen varma siitä että liika (tahallinen) piereskely tuhoaa seksielämän.
Aijaa? Eikö se juuri ole seksielämän peruskivi?

Pyydän anteeksi, en oikein muista näitä juttuja, kun viime kerrasta on jo niin pitkä aika.
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Hassu oot.
Enkä ole. Koeta nyt siinä nähdä haluttavana joku perskannikkaansa ruokapöydässä nosteleva ukko joka räjäyttää röhönaurut vielä päälle. Mun isä muuten oli tuollainen ja lisäksi avokin isä ja veli on molemmat. Tosin sen isä vielä sievistelee mun läsnä ollessa (veli ei, mut se onkin poliisi).
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Aijaa? Eikö se juuri ole seksielämän peruskivi?

Pyydän anteeksi, en oikein muista näitä juttuja, kun viime kerrasta on jo niin pitkä aika.
No en yhtään ihmettele että on aikaa jos olette lähinnä piereskelleet sängyssä. Mun teoria oli 120 % varma ja tämä kertomasi vielä vahvistaa sen kriittiseen 130 %:iin 8)
NuoriDaavid

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Aijaa? Eikö se juuri ole seksielämän peruskivi?

Pyydän anteeksi, en oikein muista näitä juttuja, kun viime kerrasta on jo niin pitkä aika.
No en yhtään ihmettele että on aikaa jos olette lähinnä piereskelleet sängyssä. Mun teoria oli 120 % varma ja tämä kertomasi vielä vahvistaa sen kriittiseen 130 %:iin 8)
Hyi! Ei mun vaimo piereskele koskaan!
Pyry-Matias

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Hyi! Ei mun vaimo piereskele koskaan!
Näytä kuva. Jos on tarpeeksi hehkeä, niin vahvistan pieruttomuuden 8)
Rouva Pupu

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Olen varma siitä että liika (tahallinen) piereskely tuhoaa seksielämän.
Hassu oot.
Niin onkin. En kyllä jumalauta omassa kodissani kerää kaasua suolistoon vaan äijän takia, enkä vaadi sitä keräämään omaansa vain minun takiani. Yöllä olisi kuitenkin ilotulitus päällä. Siis kauheeta stressii ois päästellä salaa tai mennä toiseen huoneeseen = ääni kuuluu kuitenkin. Taidettiin ensimmäisillä treffeillä valtion kanssa jo päästellä, en kehdannut lähettää turusta lappeenrantaan asti kaasuttelemaan enkä itse juosta partsilla. Pierukisat huudettu! Ja joo peitto heiluu edelleen, kaikesta paskanhajusta huolimatta.
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti:Ja joo peitto heiluu edelleen, kaikesta paskanhajusta huolimatta.
Pierujen tahdissa? Ylipito, voisko tän jo siirtää erotiikkaketjuun?
Rouva Pupu

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti: Pierujen tahdissa? Ylipito, voisko tän jo siirtää erotiikkaketjuun?
Toki. Mitä sitä turhaan pidättelemään. Keskustelunkin voi sitten osin hoitaa pieremällä, vaatii jo taitoa että saa oikeat äänialat. On iloisia pieruja ja surullisia pieruja. Äkäset pierut on aika ilkeitä, itku meinaa tulla.
Zeb

Re: Piereskely parisuhteen kontekstissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti:Toki. Mitä sitä turhaan pidättelemään. Keskustelunkin voi sitten osin hoitaa pieremällä, vaatii jo taitoa että saa oikeat äänialat. On iloisia pieruja ja surullisia pieruja. Äkäset pierut on aika ilkeitä, itku meinaa tulla.
Nyt tulee mieleen jo ne South Parkin persnaamat.
Vastaa Viestiin