Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Himokkaana eli puutteessa sovinnollinen? hmm, itse näkisin asian juuri toisin päin, eli tarpeeksi saaneena, mikäli myös siis halunneena, on yksilö taipuvaisempi olemaan myöntyväinen mihin tahansa, myös uusintaan. Ainakin tämä yksilö. Havaintojeni mukaan myös useat muut.

Kiristystä en missään tapauksessa voi suositella, en tosin ole kokeillutkaan, mutta luulisin ettei sillä ole kovinkaan positiivisia vaikutuksia. Kysy Davelta ;-)

En tainnut aluksi huomata, että olit liikkeellä huumorimielellä, vai olitko? o_0
Prepare for the worstest.
Tix

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Riemumieli kirjoitti:Lähinnä ajattelin sitä, että jos nainen on usein raivoava hirviö, niin pidättäytymällä antamasta hänelle silloin kun hänelle ennen pitkää himokas olo tulee, häntä saisi pidettyä ns. leppoisana. Himokkaana ihminen (mies/nainen) on kummasti sovinnollisempi ja vaikeammin suuttuva kuin kyseisen tarpeen tyydyttänyt yksilö. Jotain tekemistä biologian kanssa luulen ma (vittumaisille ei siemeniä tipu tai ainakaan laittaja ei kauan kyydissä viihdy).
Tuota noin, pahoittelen mutta hiukan repeilin spekulaatioillesi :D

Raivoavasta hirviöstä ei saa kyllä pihtaamalla vähemmän raivoisaa. Silloin nainen vain alkaa pohtia että miksi ei ole miehestä enää haluttava ja siitä se raivo vain pahenee. En ole koskaan törmännyt naiseen joka olisi sovinnollisempi saadakseen kyrpää. Päinvastoin, tiedän muutaman jotka kinaavat vain saadakseen sovintoseksiä 8)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:En tainnut aluksi huomata, että olit liikkeellä huumorimielellä, vai olitko? o_0
Sekä että. Jos olisin täysin vakavissani, niin tuskin valittaisin tätä täällä. Jos olisin täysin leikkimielellä liikkeellä, lopputulos olisi sama. Eli sanotaan tätä vaikka mallin hypoteesin testaamiseksi omiin empiirisiin kokemuksiin perustuen.
Paras päivä ikinä.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Luin just hesarista joistain tantratyypeistä, ne ei nuku keskenään edes seksin jälkeen, erikseen nukkuminen kuulemma lisää toisen viehätystä ja pitää mielenkiinnon yllä tai jotain.
Musta tossa on järkee, kyllähän pieni ikävä on aina hyväks.
Taidan tästä lähtien laittaa äijän sohvalle nukkuu, hikisen nussimisen jälkeen ois varmasti mukavaa vaan potkasta se vittuun sängystä niin sais nukkua rauhassa... Ei mitään hellyyttä sun muuta hömpötystä.
Herra Manala

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hellu kirjoitti:Luin just hesarista joistain tantratyypeistä, ne ei nuku keskenään edes seksin jälkeen, erikseen nukkuminen kuulemma lisää toisen viehätystä ja pitää mielenkiinnon yllä tai jotain.
Musta tossa on järkee, kyllähän pieni ikävä on aina hyväks.
Musta tossa ei oo mitään järkee. Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
Zeb

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:Musta tossa ei oo mitään järkee. Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
Oleksä tosissasi?
SikaMika

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Musta tossa ei oo mitään järkee. Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
Oleksä tosissasi?
Kysyn samaa. Noin väittävä nukkunee pää kiinni omassa pyllyssään.
Tix

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Tix »

SikaMika kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Musta tossa ei oo mitään järkee. Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
Oleksä tosissasi?
Kysyn samaa. Noin väittävä nukkunee pää kiinni omassa pyllyssään.
Noh noh. Ei kaikilla voi olla hyvää seksiä.
Zeb

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SikaMika kirjoitti:Kysyn samaa. Noin väittävä nukkunee pää kiinni omassa pyllyssään.
Kysyin siksi, että mä oikeasti olen vähän tota mieltä, ja epäilin että Manala vitsailee. Yhdessä nukkuminen on varsin ihkua! :]
SikaMika

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Zeb kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kysyn samaa. Noin väittävä nukkunee pää kiinni omassa pyllyssään.
Kysyin siksi, että mä oikeasti olen vähän tota mieltä, ja epäilin että Manala vitsailee. Yhdessä nukkuminen on varsin ihkua! :]
Ota pää pois perseestäsi. Onhan se ihkua, mutta ei niin ihkua kuin seksi. Tai no, vierekkäinsylikkäin nukkuminen on ihkua, jos saa nukutuksi. Minähän en yleensä saa, siksi en siitä kykene oikein nauttimaan vaikka haluaisinkin... :cry:
Bliss

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:vierekkäinsylikkäin nukkuminen on ihkua
Eikä ole. Nukkuessa pitää olla tilaa. Kamalaa jos joku kihnaa ihan kyljessä kiinni. Tulee kuuma ja ahdistus ja paniikki ja ja ja
SikaMika

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:vierekkäinsylikkäin nukkuminen on ihkua
Eikä ole. Nukkuessa pitää olla tilaa. Kamalaa jos joku kihnaa ihan kyljessä kiinni. Tulee kuuma ja ahdistus ja paniikki ja ja ja

Juuri noinhan mä yritin sanoakin.
Bliss

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Juuri noinhan mä yritin sanoakin.
Yritit sanoa liian nätisti. Mitä kyllä ihmettelen. Ooksä kipee?
SikaMika

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Juuri noinhan mä yritin sanoakin.
Yritit sanoa liian nätisti. Mitä kyllä ihmettelen. Ooksä kipee?
Nokun en edes ole, vaikka eilen niin luulinkin. Nyt olo on ihan terve. (Okei, mä tiedän ettet sä tätä tarkoittanut!)

Mä sanoin ihan selkeästi, että sylikkäin nukkuminen olisi ihan kivaa, jos se olisi kivaa!
Bliss

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:sylikkäin nukkuminen olisi ihan kivaa, jos se olisi kivaa!
Jos tädillä olis munat...

Ja joo, sanoit ihan selkeästi. Ihan tosi.
SikaMika

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti: Jos tädillä olis munat...
Onks tää joku sun uusista projekteista? :shock:
Bliss

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Onks tää joku sun uusista projekteista? :shock:
Pelästyitkö? :P
SikaMika

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Onks tää joku sun uusista projekteista? :shock:
Pelästyitkö? :P
Kunhan mulla vain on isompi, ne piittaa! :]
Bliss

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Mulla on suorastaan valtaisa henkinen kikkeli, fyysistä en ajatellut kasvattaa. Mä oletan saavani sellaisen lainaksi aina silloin tällöin jos nätisti pyydän. :]
SikaMika

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:^Mulla on suorastaan valtaisa henkinen kikkeli, fyysistä en ajatellut kasvattaa. Mä oletan saavani sellaisen lainaksi aina silloin tällöin jos nätisti pyydän. :]
Mulla on puolestaan aivan valtaisa henkinen kuin fyysinenkin kikkeli. Fyysinen ei ole tällä hetkellä lainassa, laitetaanko varaukseen? 8)
Bliss

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:laitetaanko varaukseen?
Njoooo... Tuun noutaa tässä lähipäivinä 8)
Herra Manala

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Musta tossa ei oo mitään järkee. Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
Oleksä tosissasi?
Helposti; kahdeksan tuntia nukkumiskelpoista läheisyyttä päivittäin hakkaa mun mielestä puoli tuntia spermanluovutusta jos nukkumiskelpoisen läheisyyden poisvienti on ehtona jälkimmäisten tilanteiden määrän nostamiseen, olkoonkin että jälkimmäisessä koetaan suurempia huippuja. Vasta sitten kun opin nukkumaan seksin aikana lupaan tarkistaa mielipidettäni uudelleen.

Jos ei mennyt noin jakeluun niin laitetaanpa rautalankaversio:

Skene 1:
Seksiä 3,5 kertaa viikossa
Yhdessänukkumista 7 kertaa viikossa

Skene 2:
Seksiä 7 kertaa viikossa
Yhdessänukkumista 0 kertaa viikossa

Kumpi on parempi? Skene 1 ehdottomasti, ainakin mun mittapuullani. En mä suostuisi tuon kaltaisesta läheisyydestä luopumaan sen enepää kuin seksistäkään parisuhteessa, maksimoidakseni ainoastaan toisen osa-alueista. Sitä kutsutaan hyväksi parisuhteeksi, joka on varsinkin emotionaalisesti haasteellisille aika tavalla vaikeampi pala saavuttaa kuin pelkkä hyvä seksi. En sopisi yhteen erikseennukkujien kanssa.
masa

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
:kontrolli:

Ei pysty ei kykene. Tulee kuuma, ähky, hiki, kankeus, kiehnaus ja huono uni. Nukkuessa pitää olla tilaa ja etäisyyttä. Siis nukkuessa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
:kontrolli:

Ei pysty ei kykene. Tulee kuuma, ähky, hiki, kankeus, kiehnaus ja huono uni. Nukkuessa pitää olla tilaa ja etäisyyttä. Siis nukkuessa.
Vähän sama kuin minä - mä tykkään mennä tossa asennossa nukkumaan, mut sitkun (ellei ole hirmu väsy) pitää oikeasti nukkua, niin otan hieman etäisyyttä ja ilmaa väliin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
:kontrolli:

Ei pysty ei kykene. Tulee kuuma, ähky, hiki, kankeus, kiehnaus ja huono uni. Nukkuessa pitää olla tilaa ja etäisyyttä.
Mulla tää vaihtelee (ihan lainkaan riippumatta suhteen tilasta noin muuten) ja joskus tuntuu parhaalta jopa nukkua yksin eri huoneessa. No ennen skidejä ei tainnu näin olla, sillonpa ei univaikeuksista kärsittykään kolmijalan kanssa. Tuskinpa kovin montaa yötä nukuttiin muulla tavalla ku ihot kiinni. Nyt tuntuu, että kun sinne sänkyyn vihdoin pääsee on unen tultava heti, koska pian joutuu taas säpsähtämään hereille, ja toisen iho nyt ei kovin nukuttava välttämättä ole (ainakaan kun sitä seksiä ei niin paljoa kerkeä kokeilemaan)...

Joku (en kehtaa kirjottaa psyke-sanaa tähän) täti väitti, että ripustautujat ovat epävarmoja kumppanista / itsestään / suhteesta. Seläkkäin eri suuntiin nukuksivilla olisi luotto, vaatii paljon kääntyä pois. :D (Joo joo, beeässää.)
Vastaa Viestiin