Olen ihastunut sinuun

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
puujalka
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2005 20:01
Paikkakunta: Häslinki

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja puujalka »

Clay kirjoitti:Aika-avaruuden kudokseen tulee repeämä, jonka läpi nainen (ihminen) putoaa suoraan miehen (ihmisen) yllättyneille käsivarsille.
Usko tai älä, mutta näinkin voi käydä. :shock:
Se mikä ei tapa, masentaa.
Lilo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Lilo »

puujalka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Aika-avaruuden kudokseen tulee repeämä, jonka läpi nainen (ihminen) putoaa suoraan miehen (ihmisen) yllättyneille käsivarsille.
Usko tai älä, mutta näinkin voi käydä. :shock:
Teillä hajosi katto...?
Avatar
puujalka
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2005 20:01
Paikkakunta: Häslinki

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja puujalka »

Lilo kirjoitti:
puujalka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Aika-avaruuden kudokseen tulee repeämä, jonka läpi nainen (ihminen) putoaa suoraan miehen (ihmisen) yllättyneille käsivarsille.
Usko tai älä, mutta näinkin voi käydä. :shock:
Teillä hajosi katto...?
No ei. Koitin vain olla rohkaiseva. :?

Tosiasiassa nainen pitää lassota kuin mullikka ja keikauttaa alavatsaa vasten nurin. Toimenpide vaatii varmaa otetta ja roppakaupalla harjoittelua. Jos heitto menee ohi tai ote vyötäisiltä lipsuu, peli on pelattu. :roll:
Se mikä ei tapa, masentaa.
Lilo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Lilo »

puujalka kirjoitti:
No ei. Koitin vain olla rohkaiseva. :?

Tosiasiassa nainen pitää lassota kuin mullikka ja keikauttaa alavatsaa vasten nurin. Toimenpide vaatii varmaa otetta ja roppakaupalla harjoittelua. Jos heitto menee ohi tai ote vyötäisiltä lipsuu, peli on pelattu. :roll:
Villiintyneen naisen kanssa ei ole leikkimistä. Aikaa paikata ensimmäistä virhettä on tuskin nimeksikään. :muu: :p:
Avatar
puujalka
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2005 20:01
Paikkakunta: Häslinki

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja puujalka »

Lilo kirjoitti:Villiintyneen naisen kanssa ei ole leikkimistä. Aikaa paikata ensimmäistä virhettä on tuskin nimeksikään. :muu: :p:
Näin on. Kantturat kannattaa kiertää kaukaa, jollei osaa erottaa kivistäviä utareita hullun lehmän taudista.
Se mikä ei tapa, masentaa.
Lilo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Lilo »

puujalka kirjoitti: Näin on. Kantturat kannattaa kiertää kaukaa, jollei osaa erottaa kivistäviä utareita hullun lehmän taudista.
Tämähän on helppoa testata lähestymällä nautaa rauhallisesti tummelipurkki kourassa.
Avatar
puujalka
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2005 20:01
Paikkakunta: Häslinki

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja puujalka »

Lilo kirjoitti:Tämähän on helppoa testata lähestymällä nautaa rauhallisesti tummelipurkki kourassa.
...ja jos nauta vaikuttaa rauhalliselta, rohkeasti vain utareisiin kiinni.
Se mikä ei tapa, masentaa.
WanhaPervo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Clay kirjoitti:
Aika-avaruuden kudokseen tulee repeämä, jonka läpi nainen (ihminen) putoaa suoraan miehen (ihmisen) yllättyneille käsivarsille.
Tämä onkin mielenkiintoinen teoria.

Jos maailmankaikkeus jatkaa laajenemistaa ikuisesti (nykykäsityksen mukaan näin käy), niin se tarkoittaa , että maailmankaikkeus ei lakkaa olemasta koskaan. Silloin jokainen tapahtuma, jonka todennäköisyys ei ole nolla, ehtii tapahtua.

Kvanttitunneloituminenhan kait mahdollistaa ihmisten siirtymisen seinien läpi. Yksittäisen hiukkasen paikkaahan ei voi määritellä eksaktisti, ainoastaan sen todennäköisen sijainnin. Näin ollen on periaatteessa mahdollista, että kaikki naisen muodostavat hiukkaset siirtyvät kiinteän esteen läpi saman aikaisesti, eli että nainen kirjaimellisesti ilmaantuu miehen käsivarsille tyhjästä. Tämän tapahtuman todennäköisyys on hyvin lähellä nollaa, mutta se ei ole nolla.

Periaatteessa clayn kuvaama tapahtumaketju on mahdollinen. Suosittelen kuitenkin esimerkiksi lauantai iltana paikalliseen soittoruokalaan hakeutumista. Naisen äkillinen ilmaantuminen käsivarsille on todennäköisempää siellä.
tonyjl

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

WanhaPervo kirjoitti: Periaatteessa clayn kuvaama tapahtumaketju on mahdollinen. Suosittelen kuitenkin esimerkiksi lauantai iltana paikalliseen soittoruokalaan hakeutumista. Naisen äkillinen ilmaantuminen käsivarsille on todennäköisempää siellä.
Mikäli sen todennäkoisyys ei ole nolla ja elää ikuisesti niin se naisen ilmaantuminen tapahtuukin aivan varmasti. Vai?
aimohaiku

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mutta mitä jos ihastumisen tunnustaa ihminen, jota et ole voinut ajatella syystä tai toisesta romanttisessa mielessä - mutta jonka kohdalla tiedät, että toisessa yhteydessä voisit hyvin tuntea häntä kohtaan voimakkaasti.
Saako ystävään rakastua? Voiko ystävälle kertoa tunteistaan? Miten se vaikuttaa ystävyyssuhteeseen?

Itse ajattelisin, että on oikein toimia kuten haluaisi itseäänkin kohtaan toimittavan. Jos joku ihastuisi minuun, toivoisin että se lausuttaisiin ääneen. Mutta se saattaisi muuttaa ystävyyssuhdetta, etenkin jos tunne ei olisi molemminpuolinen. Elämässä täytyy toki ottaa riskejä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aimohaiku kirjoitti: Saako ystävään rakastua? Voiko ystävälle kertoa tunteistaan? Miten se vaikuttaa ystävyyssuhteeseen?
Joo, jos ystävä rakastuu takaisin. Jos ei niin sitten se tuskin voi olla vaikuttamattakaan.
Veikkaisin lähinnä negatiivista vaikutusta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Gina

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Gina »

kesseli kirjoitti:voiko sätissä/kityssä ihastua johonkin henkilöön? ihan vaan kirjoitusten, ehkä jonkun kuvan tai pikaisen tapaamisen pohjalta? :oops:

DrDick
Voi. Ihan hyvin. Mulle on käynyt niin. Kipinää oli livenäkin enemmän kuin riittävästi, asiassa vain muitakin mutkia, ja paljon... :(
nokkaelain

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kerran olen tainnut otsikon sanat kuulla (mutta enpä ole itsekään niitä tuhlaillut.) Silloin vaan toiselle oli tapailu tutustumisineen täysin vieras käsite ja olin jo ehtinyt lähinnä ahdistua pitkän neljän päivän "suhteen"/tuntemisen aikana siitä, että toiselle oli soiteltava ja läheteltävä tekstareita vähintään päivittäin, oli asiaa eli ei. Ei sen takia, että olisi pakko, vaan siksi, että itse haluan (mutta pakko oli silti). Siinä sitten olisi pitänyt tunnustaa "olevansa ihastunut" tai se oli siinä. (Se oli siinä.)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Olisipa se niin niin mainiota jos saisi kuulla nuo otsikon sanat juu.. ja vielä jos saisi kuulla ne jolta kulta sellaiselta johon olisi suhteellisen helppoa itsekin ihastua.. ehkä jopa rakastua.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
aimohaiku

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

KisSandra kirjoitti:Olisipa se niin niin mainiota jos saisi kuulla nuo otsikon sanat juu.. ja vielä jos saisi kuulla ne jolta kulta sellaiselta johon olisi suhteellisen helppoa itsekin ihastua.. ehkä jopa rakastua.
Itsekin olen varsin säästeliäästi noita sanoja viljellyt. Nyt tuntuu siltä, että yritän ensi viikolla saada nuo kauniit sanat suustani ulos. Tämä on niin vaikeaa, kun eihän suomalainen mies puhu kuin kännissä ja keskustelupalstalla... ;)
aimohaiku

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

nokkaelain kirjoitti: Silloin vaan toiselle oli tapailu tutustumisineen täysin vieras käsite ja olin jo ehtinyt lähinnä ahdistua pitkän neljän päivän "suhteen"/tuntemisen aikana siitä, että toiselle oli soiteltava ja läheteltävä tekstareita vähintään päivittäin, oli asiaa eli ei.
Miten "tapailu tutustumisineen" ja otsikossa mainittujen sanojen sanominen pitäisi sijoittaa aikajanalle? Neljä päivää on liian vähän, mutta neljä kuukautta liian paljon? Jos tapaillaan ilman että kumpikaan puhuu tunteistaan, vaikka niitä olisikin, lienee olemassa vaara, että orastava rakkaus muuttuukin ystävyydeksi? Ja voiko mies luottaa naisen ystävyyteen? Eikös se usein lopu oikean miehen löytyessä?

______________
Mein Herz brennt
Vastaa Viestiin