Olen ihastunut sinuun

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Jyrki73 kirjoitti:Ymmärsin kyllä pointin silti: Kaikkihan tietävät ettei kukaan ole täydellinen. Ja monesti ne unelmat ovat kovin epätodellisia. ehkä mies ei ole kiinnostunut alkuunkaan sen tyylisistä naisista kuin ihastunut nainen sattuu olemaan. Tietysti samaa ilmenee molempien sukupuolten osalta. Naiset varmaan jaksavat elättää sitä unelmaa pidempään.
Sanoin, että nainen etsii uniikkien persoonallisuuksien matchia. Sellaista ei satu kohdalle kovin usein (minkä vuoksi naiset ovat kranttuja), mutta silloin kun sattuu, molemmat osapuolet ovat takuuvarmasti kiinnostuneita toisistaan (muutenhan kyseessä ei olisi match). En puhunut täydellisyydestä vaan yhteensopivuudesta.
Naisetkaan eivät olisi niin kranttuja, jos tilanne olisi toisinpäin. Eli 500 iskuyrityksen jälkeen hoikka Ok näköinen nainen onnistuisi lopulta iskemään miehen joka ei sittenkään ole kovin läski, nuhjuinen ja osaa jopa jutella enemmän kuin kymmenen sanaa.
En ole samaa mieltä. Ei minun miesmakuuni vaikuta se, miten helposti/vaikeasti koen miehiä saavani. Miehillä se ehkä menee noin (että tarjonnan määrä vaikuttaa kysynnän laatuun), minulla ei. Olen tuhat kertaa mieluummin yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa, joten vaikka sopiva kumppani ei haluaisikaan seurustella kanssani, muita vaihtoehtoja ei ole eikä tule.
Faghag

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mitä enemmän kriteereitä asettaa tulevalle kumppanilleen niin ulkonäön kuin käytöksen, koulutuksen ja elämäntapojen suhteen, rajaa samalla pois monta sopivaakin mahdollisuutta ja vaihtoehtoa.

On selvää, että raittiin ihmisen ei kannata olla suhteissa alkoholistin kanssa. Mutta sydämen ääniä kuunnellessaan ihminen harvoin toimii ns. järkevän toimintamallin mukaan. Pariutumista säätelevät vaistot sekä muut jo lapsena omaksutut mallit (fetissit) siitä, millainen unelmamies/-nainen sekä parisuhde on.

Rakkaustutkijat, mm. Alberoni, Määttä ja Kast ovat kirjoittaneet paljon niistä lainalaisuuksista, joita liittyy ihastumiseen ja rakastumiseen.

Itse kiinnostuin lukemaan lisää rakkaudesta sen takia, että tunnuin koko ajan valitsevan miehiä, jotka olivat minulle sopimattomia. Lisäksi koin ihastumisen sekä rakastumisen pakkomielteiseksi, tuskalliseksi, ahdistavaksi ja klaustrofobikseksi tunteeksi, josta halusin mieluummin nopeasti eroon kuin elää sitä lävitse. Huomasin toistavani käyttäytymiskaavaa. Rakkaustutkijat ovat puhuneet kiintymysmalleista, jonka kuvaa yksilön suhdetta omiin vanhempiinsa. Yksilö toistaa jo lapsena omaksumaansa ja perheen sisäistä kiintymysmallia omassa suhteessaan.

Lue lisää:

Bas Kast: Rakkauden selitys
http://www.akateeminen.com/search/tuote ... language=0

Kaarina Määttä: Rakastumisen lumous
http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=product& ... -0-23297-1
gullible

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja gullible »

EveryWoman kirjoitti: En ole samaa mieltä. Ei minun miesmakuuni vaikuta se, miten helposti/vaikeasti koen miehiä saavani. Miehillä se ehkä menee noin (että tarjonnan määrä vaikuttaa kysynnän laatuun), minulla ei. Olen tuhat kertaa mieluummin yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa, joten vaikka sopiva kumppani ei haluaisikaan seurustella kanssani, muita vaihtoehtoja ei ole eikä tule.
Edellyttäen että olisin Mr Single niin Angelina Jolie voisi saada vartaloni, jos pyytäisi kauniisti. Ei tämä mieltymykseni liity mitenkään siihen, että saumani Angelinan koukuttamiseen olisivat vähintäänkin rajalliset. Ei makuun tietenkään vaikuta se miten hyvin scoraa.

Kuinka kauan olisit yksin, jos täysin sopivaa kumppania ei ilmaantuisi - vaikka loppuelämäsi? Siperia opettaa itse kutakin: jossain vaiheessa useimpien mieli alkaa mukaantumaan siihen, ettei sen vastapuolen täydy ehkä ihan täydellinen olla. Toki on joitakin, jotka sitkeästi odottavat kotonaan pystytissiteiniä tai ritari valkeaa saapuvaksi, mutta se ei se tilannetta miksikään muuta.

Kerrankin olen sitä mieltä minäkin, että me ollaan kaikki vaan yksilöitä ja sukupuolen perusteella ei voi yleistää: kaikki haluavat aina parhaan mahdollisen kumppanin itselleen. Sellaisen saaminen on useimmiten epärealistista, joten ihmiset tyytyvät vähempään. Sukupuolten erot näkyvät lähinnä siinä, mitä seikkoja potentiaalisessa kumppanissa etupäässä arvostaa.
Viimeksi muokannut gullible, 13.10.2005 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:
Edellyttäen että olisin Mr Single niin Angelina Jolie voisi saada vartaloni, jos pyytäisi kauniisti.
Lutka!
gullible

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti:
gullible kirjoitti:
Edellyttäen että olisin Mr Single niin Angelina Jolie voisi saada vartaloni, jos pyytäisi kauniisti.
Lutka!
No niinhän se on.
AarneAnkka

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

gullible kirjoitti:Sukupuolten erot näkyvät lähinnä siinä, mitä seikkoja potentiaalisessa kumppanissa etupäässä arvostaa.
Kuten minä, joka arvostan kumppanini etupäässä olevia seikkoja. :hep:
tonyjl

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

AarneAnkka kirjoitti: Siksi että miehet kuitenkin (yleisesti) hyppäävät parisuhteeseen huomattavasti naisia kevyemmin perustein ja antavat naisille paljon anteeksi, jos nainen vaan tarjoaa helpolla piparia.

Ironista kyllä, miestenkin perustelut tulisivat painavammiksi jos heillä olisi enemmän valinnanvaraa. Vain jompi kumpi osapuoli voi olla nirso. Jos vielä miehetkin alkaisivat nirsoilemaan, niin eihän tästä mitään tulisi. :lol:
Sanoisin että pipari on maailman yliarvostetuin asia. Sittenhän ne markkinat tasautuisivat kun miehet lopettaisivat sen ylenpalttisen vonkhaamisen. Vaikka toisaalta silloin täällä ei pariutuisi kukaan.
(olen kuitenkin kuullut legendoja että tässäkin maassa joku nainen olisi joskus jonkun iskenyt)
tonyjl kirjoitti:En koe itseäni mitenkään luonnonoikkuna vaikka en kelpuutakaan ketä tahansa naista?
AarneAnkka kirjoitti: Joo.. heidän on oltava riittävän hyvännäköisiä. :roll:
Tänään ilmailulaitokselle tuli kiinnostava tyttö tekemään
yksityislentäjän teoriakoetta. Ei mikään missi mutta
juuri sen tyyppinen kun yleensä on minun mieleeni.
Se on niin vaikea kuvailla. En vaan viitsinyt häiritä
kokeen suorittamista :(

En mä mikään hirveä kranttu ole ulkonäön suhteen.
Yleensä se jollakin tavalla vetävä ulkonäkö johtaa siihen
alkukiinnostukseen mutta lopulta se ihastuminen ei voi tulla
ilman sitä että sen toisen kanssa on pirun kiva viettää aikaa.
Että oikein odottaa että aina näkisi sen. Niitä on harvassa :?
Mutta enpä sitä väitäkään että jonkun 150 kiloisen virtahevon
huolisin, vaikka olisi kuinka mukava tahansa.
EveryWoman kirjoitti:Naiset taas tyypillisemmin etsivät uniikkien persoonallisuuksien matchia
AarneAnkka kirjoitti: .. ja sanovat kuitenkin aina miehille "älä unta nää". Jaa-a, kummathan täällä lienevätkään niitä toiveajattelevia uneksijoita? :)
Miten voi etsiä uniikkien persoonallisuuksien matchia ja
ampua alas toisen lähestymisyrityksen ennenkuin se on
kunnolla edes alkanutkaan? Tässä muutama viikko sitten
menin baarissa juttelemaan yhdelle mukavan oloiselle
tytölle. Vastaus oli niin ruma ettei sitä voi tähän edes kirjoittaa.
Vaikka jätinkin sen omaan arvoonsa niin meneehän siinä
halut heti uudelleen kokeilla. Tässä maassa ihmiset ovat keskimäärin
suorastaan niin perseestä että ei ole ihme että kaikki ovat
hiljaisia ja etäisiä. Niin ovat myrkyllisiä toisilleen.

Suomi on varmaan ainoita maita missä saa kuulla kuinka kuvottava
on jos toiselle menee huomiotaan osoittamaan. Muualla maailmassa
naiset ovat pääsääntöisesti otettuja huomiosta vaikka toinen ei
mikään Brosnan olisikaan.

Mutta toisaalta onneksi suomalaiset miehet ovat sen verran raavaita
että kestävät hittiä viinan voimalla sitten hiukan enemmän kuin
muut maailman kaksilahkeiset.

Yksi amerikkalainen kaverinikin meni aikoinaan suomalaisen naisen kanssa naimisiin.
No, eipä mennyt kauaa kun nainen petti tätä. Seuraava nainen oli sairaalloisen
vainoharhainen ja mustasukkainen. (myöskin suomalainen) Minun mielestäni hullu. Nyt hän on sitä mieltä
että suomalainen hameväki on kierrettävä mahdollisimman kaukaa.

Onhan täällä todistetusti ihan fiksujakin mutta missä te kaikki piileskelette? :D
Viimeksi muokannut tonyjl, 13.10.2005 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

gullible kirjoitti:Kuinka kauan olisit yksin, jos täysin sopivaa kumppania ei ilmaantuisi - vaikka loppuelämäsi? Siperia opettaa itse kutakin: jossain vaiheessa useimpien mieli alkaa mukaantumaan siihen, ettei sen vastapuolen täydy ehkä ihan täydellinen olla. Toki on joitakin, jotka sitkeästi odottavat kotonaan pystytissiteiniä tai ritari valkeaa saapuvaksi, mutta se ei se tilannetta miksikään muuta.
Vaikea tietty sanoa kun en ole koko loppuelämääni yksin kokeillut elää. Mutta olen elänyt kolme vuotta onnellisesti yksin, haluamatta seurustella kenenkään kanssa, siinä vakaassa uskossa että eläisin yksin hautaani asti. Kuvioni sotki suunnittelematon (heh) ja itsepintainen ihastuminen mieheen, joka myös ihastui minuun. Mitäpä siinä sitten vastaan hangoittelemaan!
gullible kirjoitti:...kaikki haluavat aina parhaan mahdollisen kumppanin itselleen. Sellaisen saaminen on useimmiten epärealistista, joten ihmiset tyytyvät vähempään. Sukupuolten erot näkyvät lähinnä siinä, mitä seikkoja potentiaalisessa kumppanissa etupäässä arvostaa.
No suunnilleen noinhan minäkin olen yrittänyt saada sanotuksi. Vaikka naiset ovatkin reippaasti miehiä krantumpia, usein hekin tyytyvät vähempään kuin parhaaseen mahdolliseen. Miehillä noita parhaita mahdollisia tuntuu olevan tiedossa enemmän kuin naisilla. Jos siitä vielä tingitään vähän, päästään tilanteeseen jossa vongattavia kohteita on joka sormelle. Yhden kieltäytyessä miehelle ei tunnu olevan suurikaan ongelma siirtyä seuraavaan (noin keskimäärin, eli pakkomielteiset poisluettuna). Mieti montaako naista olet elämäsi aikana vongannut. Mieti sitten, kuinka monen miehen kanssa keskivertonainen ehtii samassa ajassa haluta seurustella.

Vaikuttaisi siltä, että naiset haluavat miehen, jonka kanssa aloitettu parisuhde kestää mahdollisimman pitkään - ja miehet taas haluavat naisen, jonka kanssa tekee mieli harrastaa seksiä. Tilanne on tietysti paras silloin kun kumpikin saa haluamansa, koska silloin tuloksena on pitkä parisuhde, jossa harrastetaan ihanaa seksiä. :)
KGrilli

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

tonyjl kirjoitti:Miten voi etsiä uniikkien persoonallisuuksien matchia ja
ampua alas toisen lähestymisyrityksen ennenkuin se on
kunnolla edes alkanutkaan? Tässä muutama viikko sitten
menin baarissa juttelemaan yhdelle mukavan oloiselle
tytölle. Vastaus oli niin ruma ettei sitä voi tähän edes kirjoittaa.
Vaikka jätinkin sen omaan arvoonsa niin meneehän siinä
halut heti uudelleen kokeilla. Tässä maassa ihmiset ovat keskimäärin
suorastaan niin perseestä että ei ole ihme että kaikki ovat
hiljaisia ja etäisiä. Niin ovat myrkyllisiä toisilleen.
hei, entäs jos sä aina pokaat oman tasosi yläpuolelta? se voisi olla syynä noihin salamapakkeihin. ei naiset katsele oman tasonsa alapuolelle, se on varma. ja muista aina olla selvänä. kännisten jorinoita ei kuuntele rumempikaan nainen. edes se 150 kiloinen.
Enthu

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ylä-Asteella olin luokan suosituimpia poikia... tytöt wonkasi ja piiritti koko ajan...yhden kanssa piti mennä ratsastamaan..toisen kanssa meinattiin jopa käydä himoissamme...ekassa amiksessa oli 2 naispuolista sydänystävää ja
toisessa amiksessa myös 2 sydänystävää,joskin toinen seurusteli samaan aikaan...pisin ihastuminen kesti 4 vuotta kirjeenvaihdon kautta,kunnes
tyttö/nainen laittoi uransa/yliopiston mun edelle.Monilta nettideiteiltä saanut pakit..sen seurauksena vituttanut niin paljon että ryyppäämään ja myöhään yöllä kotiin sammumaan.Tietoisesti en enää ihastu,saati rakastu kun tulee kumminki rukkaset tai paskaa silmille...että sellasta.
PerttiMakimaa

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

tonyjl kirjoitti:En mä mikään hirveä kranttu ole ulkonäön suhteen.
Yleensä se jollakin tavalla vetävä ulkonäkö johtaa siihen
alkukiinnostukseen mutta lopulta se ihastuminen ei voi tulla
ilman sitä että sen toisen kanssa on pirun kiva viettää aikaa.
Että oikein odottaa että aina näkisi sen. Niitä on harvassa :?
Mutta enpä sitä väitäkään että jonkun 150 kiloisen virtahevon
huolisin, vaikka olisi kuinka mukava tahansa.
Olen nämä kommentit melko sanasta sanaan kuullut moneltakin kaverilta.

Olen pohtinut sitä, että kärsivätköhän nykymiehet kovia paineita etsiä itselleen epätoivon vimmalla kumppania etteivät nyt homoksi luulisi?

Minusta suuresti vaikuttaa, että sinä et ole valmis seurustelemaan. Jos viitsisit pohtia asiaa tältä kantilta hetken etkä heti tyrmäisi saattaisivat tulokset olla hedelmällisiä.
HellBell

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja HellBell »

gullible kirjoitti:..

Kerrankin olen sitä mieltä minäkin, että me ollaan kaikki vaan yksilöitä ja sukupuolen perusteella ei voi yleistää: kaikki haluavat aina parhaan mahdollisen kumppanin itselleen. Sellaisen saaminen on useimmiten epärealistista, joten ihmiset tyytyvät vähempään. Sukupuolten erot näkyvät lähinnä siinä, mitä seikkoja potentiaalisessa kumppanissa etupäässä arvostaa.
Aivan, jokainen haluaa itselleen sen oikeimman mahdollisen kumppanin, jonka voi myös käsittää sopivimmaksi tapaukseksi itseensä nähden - ei siis niin että etsittäisiin joitain ns. alfa-ihmisiä vaan että älytään etsiä ns. oikeita-ihmisiä, joista tekee alfoja juurikin se Oikeus.
Yhtälö näinpäin : oikea ihminen -> alfa.
Ei siis toisinpäin.

Mitä tarkoitat viimeisellä virkkeelläsi? Miehet arvostavat etupäässä efektien superiutta ja naiset jotain muuta ei-niin-fyysistä puolta?
Sukupuoli tuskin vaikuttaa ihmisen syvällisyyteen?
tonyjl

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

KGrilli kirjoitti:
hei, entäs jos sä aina pokaat oman tasosi yläpuolelta? se voisi olla syynä noihin salamapakkeihin. ei naiset katsele oman tasonsa alapuolelle, se on varma. ja muista aina olla selvänä. kännisten jorinoita ei kuuntele rumempikaan nainen. edes se 150 kiloinen.
Jos mä vaivaudun jonkinlaisen aloitteen tekemään niin
en ainakaan tee sitä sellaiselle kohteelle jonka koen
olevan itseni "alapuolella". Tulevaisuutta voisi riittää
ehkä 20 minuuttia.

Briteillä on tapana sanoa että women tend to marry up.
Tuohan tarkoittaisi suoraan että men tend to marry down.

Bad deal sanon minä.
tonyjl

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Minusta suuresti vaikuttaa, että sinä et ole valmis seurustelemaan. Jos viitsisit pohtia asiaa tältä kantilta hetken etkä heti tyrmäisi saattaisivat tulokset olla hedelmällisiä.
Olen miettinyt. Ja olen itsekin sitä mieltä. Ei ole oikeastaan aikaa
mutta silti ei yksinkään niin kivaa ole. Mutta tässähän sitä oppii
yksin taistelemaan kovaa maailmaa vastaan niin ehkä se joskus
on helpompaa liittolaisen kanssa?

Kaikki mitä tarvitsisin, olisi aikaa ja sellainen tyttö josta olisin
pitkästä aikaa oikeasti kiinnostunut. :D Sellainen jonka eteen
olisi taas mukava nähdä jopa vaivaa.
Lilo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Lilo »

tonyjl kirjoitti:
Suomi on varmaan ainoita maita missä saa kuulla kuinka kuvottava
on jos toiselle menee huomiotaan osoittamaan. Muualla maailmassa
naiset ovat pääsääntöisesti otettuja huomiosta vaikka toinen ei
mikään Brosnan olisikaan.
Aina sama valitusvirsi. Vika on heti _suomalaisissa naisissa_ . Uskoisitko jos sanoisin, että niihin ulkomaisiin tuttavuuden tekijöihin suhtaudutaan varmaan maassa kuin maassa ymmärtäväisemmin, koska heille halutaan antaa hyvä kuva omasta kotimaasta?
tonyjl kirjoitti:
Mutta toisaalta onneksi suomalaiset miehet ovat sen verran raavaita
että kestävät hittiä viinan voimalla sitten hiukan enemmän kuin
muut maailman kaksilahkeiset.
Eivät taida kestää. Katso nyt itseäsikin. Ja suomalaiset naiset sitä hittiä vasta saavatkin (viinan voimalla) jos perheväkivaltatilastoja seuraa...
tonyjl kirjoitti:
Yksi amerikkalainen kaverinikin meni aikoinaan suomalaisen naisen kanssa naimisiin.
No, eipä mennyt kauaa kun nainen petti tätä. Seuraava nainen oli sairaalloisen
vainoharhainen ja mustasukkainen. (myöskin suomalainen) Minun mielestäni hullu. Nyt hän on sitä mieltä
että suomalainen hameväki on kierrettävä mahdollisimman kaukaa.

Onhan täällä todistetusti ihan fiksujakin mutta missä te kaikki piileskelette? :D
Aivan: kun kaveri valitsi kaksi kertaa huonosti, syy on suomalaisissa naisissa. Eihän yleistetä, eihän?
Vinkki 15: niitä fiksuja naisia ei ehkä kiinnosta sellaisen miehen seura, joka valittaa jatkuvasti siitä, miten kamalia suomalaiset naiset ovatkaan. Ne kun varmasti ajattelevat sitten älykkäinä tyttöinä että etsivät mieluummin sellaisen miehen jolle seura kelpaa...
SingleMalt

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

tonyjl kirjoitti:..
:D Ihan kuin lukisin omia ajatuksiani melkein 15 vuoden takaa.

Pikku vinkki. Se luu jää oikeasti käteen, kun on liian ronkeli.
RolloTomasi

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

KGrilli kirjoitti: hei, entäs jos sä aina pokaat oman tasosi yläpuolelta? se voisi olla syynä noihin salamapakkeihin. ei naiset katsele oman tasonsa alapuolelle, se on varma.
Eiko Melnais ole juuri jossain yrittanyt tehda selvaksi, etta ei ole mitaan tasoja?
AarneAnkka

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

TonyJL, paitövei, sun ei tarvi painaa rivinvaihtoa kun pääset tekstinkirjoitusikkunan laitaan, sen kun jatkat kirjoittamista. Rivinvaihto on automaattista. Ainoa johon tarvitset (kaksinkertaisen) rivinvaihdon on kappalejako.
KGrilli kirjoitti:hei, entäs jos sä aina pokaat oman tasosi yläpuolelta? se voisi olla syynä noihin salamapakkeihin. ei naiset katsele oman tasonsa alapuolelle, se on varma.
Paitsi jos ne ovat HerrasPelimiehiä jotka osaavat painella nappeja ja pelailla korttejaan oikein, saavat itsensä vaikuttamaan tasokkaammilta kuin ovatkaan... :D
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

Oli niin rento nainen, että olen vieläkin vähän "jälki löylyissä". :gee: Mut elämä on. Ja elämässä on valitettavasti pystyttävä tyytymään pelkkään käteensä. :idea: :jee:
AarneAnkka

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

slam kirjoitti:Oli niin rento nainen, että olen vieläkin vähän "jälki löylyissä". :gee:
Mitä, saitsä?! :D
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

AarneAnkka kirjoitti:
slam kirjoitti:Oli niin rento nainen, että olen vieläkin vähän "jälki löylyissä". :gee:
Mitä, saitsä?! :D
Enhän mä naista ole nähnyt aikoihin. Muistelen vanhoja aikoja.
tonyjl

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

AarneAnkka kirjoitti:TonyJL, paitövei, sun ei tarvi painaa rivinvaihtoa kun pääset tekstinkirjoitusikkunan laitaan, sen kun jatkat kirjoittamista. Rivinvaihto on automaattista. Ainoa johon tarvitset (kaksinkertaisen) rivinvaihdon on kappalejako.
Tiedän kyllä. Tässä läppärissä on vaan niin sairas resoluutio että oman mielenterveyteni takia koitan jakaa tekstiä useammalle riville. Vielä kun mozilla sekoittaa noita rivinvaihtoja niin ei helpota asiaa. Mutta jos se täällä näköjään häiritsee niin voin sen rivittämisen lopettaa. Aamen.
tonyjl

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Lilo kirjoitti: Ja suomalaiset naiset sitä hittiä vasta saavatkin (viinan voimalla) jos perheväkivaltatilastoja seuraa...
Muistan hiljattain lukeneeni että perheväkivallan kärsijänä on yhä useammin mies. Olikohan jopa yli puolessa tapauksista?
Lilo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Lilo »

tonyjl kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Ja suomalaiset naiset sitä hittiä vasta saavatkin (viinan voimalla) jos perheväkivaltatilastoja seuraa...
Muistan hiljattain lukeneeni että perheväkivallan kärsijänä on yhä useammin mies. Olikohan jopa yli puolessa tapauksista?
No odotinkin jo, milloin tähän taas vedotaan. Että jos jonkun epäkohdan osoittaa, niin heti vedotaan siihen että vikaa on muuallakin. Että jatketaan ihmeessä toistemme hakkaamista puolin ja toisin, asiaan ei kannata puuttua koska on paljon rakentavampaa vain syytellä toisiamme.

Siis vikaa on taatusti koko väkivaltaisessa kulttuurissamme enkä nyt puolustele naisten väkivaltaa millään tavalla, se on aivan yhtä tuomittavaa kuin miesten naisiin kohdistama. Mutta rohkenen epäillä että nainen, yleensä pienempikokoisena, saa vähemmän vahinkoa aikaan. Naisia kuitenkin kuolee vuodessa melkoinen määrä perheväkivallan seurauksena.

Ja tämähän oli siis kaikki aivan :off:
WanhaPervo

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

EveryWoman kirjoitti: Sanoin, että nainen etsii uniikkien persoonallisuuksien matchia. Sellaista ei satu kohdalle kovin usein (minkä vuoksi naiset ovat kranttuja)
Aivanko tosiaan kaikki naiset etsivät uniikkien persoonallisuuksien matchia.
Vastaa Viestiin