Mikä ammatti paras puolisolle?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aasi kirjoitti:Kai sitä pitää mennä OKL:n nurkille väijymään - mitä mä käytän syöttinä? Nyt neuvoja!
Heiluta häntääs ja kuuntele isoilla korvillas!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja aasi »

BettyB. kirjoitti:
aasi kirjoitti:Kai sitä pitää mennä OKL:n nurkille väijymään - mitä mä käytän syöttinä? Nyt neuvoja!
Heiluta häntääs ja kuuntele isoilla korvillas!
Huomasinkin katsoa peiliin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Paras ammatti puolisolle olisi sellainen, jossa se viihtyy eikä näin ollen joka päivä valita kotona paskasta työpäivästään. Semmoista en jaksaisi kovin kauaa kuunnella.
Ai niinku KK ja masa?
Zeb

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei väliä, kunhan ei tee mitään moraalisesti liian arveluttavaa, eikä mielellään kovin pahaa vuorotyötä.
NuoriDaavid

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Ei väliä, kunhan ei tee mitään moraalisesti liian arveluttavaa, eikä mielellään kovin pahaa vuorotyötä.
Mitä tuo liian arveluttava olisi (jos jätetään lainvastaisuudet ja seksibisnes pois)?
Zeb

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tuo liian arveluttava olisi (jos jätetään lainvastaisuudet ja seksibisnes pois)?
Aika moni myyntityö voi olla tuollaista, samoin tietyt lakimiehen hommat, miksei tietyt terveysbisneksenkin hommat. Kaikki missä huijataan, hyväksikäytetään tai aiheutetaan harmia asiakkaalle tai vääryyttä jollekin kolmannelle osapuolelle. Noh, en mä lihantuotantotyyppienkään kanssa viitsisi seukata. Lisäksi vaikka patologi menisi varmaan yli ymmärryksen, liian outoa että hengaa niin paljon kuolleitten kanssa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

sipsi kirjoitti:No, en nyt sit tiedä onko sillä ammatilla nyt niin kamalasti väliä..mut jos on pakko valita, niin kyl mä sit ehkä haluisin seukkailla jonku muusikon kanssa.
Joku nokkela basisti?

Näin meidän kesken, muusikot ovat useimmiten aika pitkästyttävää väkeä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:Kaikki missä huijataan, hyväksikäytetään tai aiheutetaan harmia asiakkaalle tai vääryyttä jollekin kolmannelle osapuolelle.
Hmm. Mikään yksityisen tai julkisen sektorin työpaikka ei siis käy.
Bliss

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vadim kirjoitti:muusikot ovat useimmiten aika pitkästyttävää väkeä.
Kyl.
Asuin joskus vuonna X vuoden verran rumpallin kanssa. Sekä ko. rumpali että suurin osa muusikkoystävistään olivat aivan kuolettavan pitkästyttäviä.
Rouva Pupu

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En mä osaa tähän vastata. Ammatti ole koskaan ollut siellä listan kärjessä ellei nyt satu olemaan joku niin outo/aikaa vievä että hankalasta saadaan vielä hankalampi.

Mut vissiin aivot sannoo toista kun on noita inssejä ollut sen verran, niinQ.
NuoriDaavid

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
Vadim kirjoitti:muusikot ovat useimmiten aika pitkästyttävää väkeä.
Kyl.
Asuin joskus vuonna X vuoden verran rumpallin kanssa. Sekä ko. rumpali että suurin osa muusikkoystävistään olivat aivan kuolettavan pitkästyttäviä.
Eivätkö kaikki ole?
Rouva Pupu

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:Lisäksi vaikka patologi menisi varmaan yli ymmärryksen, liian outoa että hengaa niin paljon kuolleitten kanssa.
Aika monta vuotta elin tähdäten patologin ammattiin. Näin sen "kuolleet kertovat paljon, tiedolla autetaan eläviä" työnä tai tutkimustyönä. En niinkään siten, että kuolema olisi jotenkin kiehtova itsessään.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Näin meidän kesken, muusikot ovat useimmiten aika pitkästyttävää väkeä.
Oot vaan kade!
Ihan tosi kade, kun joku onnistuu pitkästyttämään itseäni enemmän kuin minä itse.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:Asuin joskus vuonna X vuoden verran rumpallin kanssa. Sekä ko. rumpali että suurin osa muusikkoystävistään olivat aivan kuolettavan pitkästyttäviä.
Jepulis. Ja kuinka pitkästyttävää onkaan, kun nämä jorisevat keskenään pitkästyttävästä musiikista, jota he sitten soittelevat pitkästyttävien muusikkokavereidensa kanssa pitkästyttävissä bänditreeneissä, jossa ilmeisesti on niin pitkästyttävää, ettei sitä kestä kuin kännissä, sellaisessa pitkästyttävässä olutpöhnässä. Ja puheenaiheet pyörivät pitkästyttävästi pitkästyttävissä aiheissa, kuten siinä, miten joku nylkytti kitaraansa sillä tai tällä tavalla vuonna x tai y ja kuinka hienoa tämä pitkästyttävä yksityiskohta olikaan. Näiden pitkästyttävien kavereiden kanssa ei voi puhua edes musiikista, koska he löytävät tähän jo muutenkin pitkästyttävään aiheeseen aivan kammottavan pitkästyttäviä näkökulmia. Ehkä tästä johtuen nämä pitkästyttävät ihmiset pariutuvat toistensa kanssa, koska kukaan muu ei voi ymmärtää, kuinka kukaan voi viettää niin pitkästyttävää elämää niin pitkästyttävien ihmisten kanssa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Näin meidän kesken, muusikot ovat useimmiten aika pitkästyttävää väkeä.
Esitän eriävän mielipiteen. Omien proggisten kautta tapaamistani ihmisistä muusikot ovat olleet kuitenkin hauskimmasta päästä. Ennemmin mua ovat tylsistyttäneet mm. roudarit, vaikka hauskoja tyyppejä kyllä löytyy niistäkin.
Jonna Tervomaalta taidettiin joskus kysyä haastattelussa, miksi tämä on niin tylsä. Kysymys pitäisi esittää useimmille muusikoille.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Keille? :)
:stfu:
Zeb

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti:Aika monta vuotta elin tähdäten patologin ammattiin. Näin sen "kuolleet kertovat paljon, tiedolla autetaan eläviä" työnä tai tutkimustyönä. En niinkään siten, että kuolema olisi jotenkin kiehtova itsessään.
:?: Eli lääkikseen?

Njoo, ruumiit ovat silti ruumiita, kaikista hyvistä ja hienoista tarkoitusperistä huolimatta. Tässähän puhuttiin nimenomaan puolison ammatista, ei siitä miten tarpeellinen ja tärkeä ammatti noin ylipäätään on.
Zeb

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:...kuinka kukaan voi viettää niin pitkästyttävää elämää niin pitkästyttävien ihmisten kanssa.
:D

Ei ne nyt ihan noin pitkästyttäviä ole! (Oli tuossa kyllä muutama ihan osuvakin huomio...)
Rouva Pupu

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sama se kai on missä merkityksessä puhutaan, vai? Anyway, itse en näkisi outona tjmv. ihmistä, joka hengaa kuolleiden kanssa, joten se ei olisi niinQ issue puolisoa valittaessa. Kun kerran näkisin sen aiemmin kertomallani tavalla. Ellei nyt sattuisi olemaan nekrofiili, silloin voisi tulla tämmösiä seksiissueita.
Zeb

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^En mäkään muuten (pitänyt outona) ennen kuin itse jouduin hengaamaan kuolleiden kanssa. Kokemus muutti suhtautumista tv-sarjaromantiikasta kohti realiteetteja.
Rouva Pupu

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:^En mäkään muuten (pitänyt outona) ennen kuin itse jouduin hengaamaan kuolleiden kanssa. Kokemus muutti suhtautumista tv-sarjaromantiikasta kohti realiteetteja.
On mullakin kokemusta kuolleiden kanssa hengaamisesta eikä se mitenkään muuttanut suhtautumista. Enemmän mua vaivasi olla kuolevan kanssa, jos anaalisoimaan pitäisi lähteä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:^En mäkään muuten (pitänyt outona) ennen kuin itse jouduin hengaamaan kuolleiden kanssa.
Leppoisaa väkeä?

http://www.answers.com/topic/kissed-1?cat=entertainment
Viimeksi muokannut Vadim, 27.02.2008 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:^En mäkään muuten (pitänyt outona) ennen kuin itse jouduin hengaamaan kuolleiden kanssa.
Leppoisaa väkeä?
Liian leppoisaa.
NuoriDaavid

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kyllä mun henk. koht. on vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaa olla patologi. Onhan se toki tärkeää työtä, mutta miksi ei jätä sitä muiden hommaksi?
prosessi

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä mun henk. koht. on vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaa olla patologi. Onhan se toki tärkeää työtä, mutta miksi ei jätä sitä muiden hommaksi?
Jos sisäelimet ovat jännän näköisiä, varsinkin silloin kun ne eivät näytä siltä miltä pitäisi, eikä heti tiedä mikä niissä on pielessä. Salapoliisintyötä.
Vastaa Viestiin