Mikä ammatti paras puolisolle?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Toki joku sellainen ammatti mistä on kotonakin hyötyä olis ihan kiva.


Suutarin lapsilla ei ole kenkiä...
Geep

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Geep »

~ 8-16 päivää, joustavuutta siitäkin, vapaa-aikaa. Töitä mahd. vähän kotiin. Hyvä liksa. Ihan sama mitä siellä töissä tehdään, muille esim. gallupeissa voi valehdella jos hävettää.

Ei missään nimessä mitään vuoroduuneja ja reissaamisetkin mahd. vähiin. Ja vaan yks "pakkoryyppyreissu" kuukauteen!
BettyB.

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Suutarin lapsilla ei ole kenkiä...
Käyvätkö lapsesi Zebin vastaanotolla?
NuoriDaavid

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suutarin lapsilla ei ole kenkiä...
Käyvätkö lapsesi Zebin vastaanotolla?
Omia lapsiaan (eikä muitakaan omaisiaan) ei pitäisi mielestäni hoitaa. On molempien etu, että joku ulkopuolinen tekee sen.
Pyry-Matias

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tunnen kymmenkunta kolleegaa, joiden kumppani on hoitsu. Hoiva/sosiaaliala on varmasti suosituin valinta, myös kolleegaan langetaan sangen tiheään 8) Sitten olen huomannut, että naiskumppani on suhteellisen usein koulutetumpi jäsen, joten uranainen ei pelota.
Henkilökohtaisesti en osaa sanoa kuin, että kunhan itsensä elättää ja työssään viihtyy - tuo riittää jo pitkälle.
masa

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Omia lapsiaan (eikä muitakaan omaisiaan) ei pitäisi mielestäni hoitaa. On molempien etu, että joku ulkopuolinen tekee sen.
Eli et alkaisi gynelogiksi omalle tyttärellesi?
masa

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:Sitten olen huomannut, että naiskumppani on suhteellisen usein koulutetumpi jäsen, joten uranainen ei pelota.
Tämä kertoo sen, että kun nainen tienaa itse mukavasti, on hänellä varaa ottaa panopuu. Vrt. Vesa Keskinen ja brassiliha.
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Itse haluan tyttöystävälläni olevan edes jonkin asteen korkeampi koulutus, koska tutkimukset tukevat väitettä, missä korkeammin koulutetut ovat myös avoimempia ja kokeilunhaluisempia sängyssä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Tunnen kymmenkunta kolleegaa, joiden kumppani on hoitsu. Hoiva/sosiaaliala on varmasti suosituin valinta, myös kolleegaan langetaan sangen tiheään 8) Sitten olen huomannut, että naiskumppani on suhteellisen usein koulutetumpi jäsen.
Sehän tossa poliisin työssä vähän on, että kerran kun siihen kouluttautuu sen pari vuotta, niin siihen se jää. Melkein kuka tahansa muu koulutettu on "koulutetumpi" kuin itse.

Mä en, edes naisena, seurustelisi hoitsun kanssa. 3-vuorotyöläisen puolisolla on aika yksinäistä.

Kysymykseen en osaa vastata; eiköhän se mene päläpälä- tyyliin "kunhan viihtyy työssään ja siitä saa palkkaa".

Jos kysymys olisi aseteltu niin, että minkä työn haluaisit sen hyödyllisyyden vuoksi puolisollesi, vastauksia olisi monia :)
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Sitten olen huomannut, että naiskumppani on suhteellisen usein koulutetumpi jäsen, joten uranainen ei pelota.
Tämä kertoo sen, että kun nainen tienaa itse mukavasti, on hänellä varaa ottaa panopuu. Vrt. Vesa Keskinen ja brassiliha.
Poliisilla on ainakin kova pamppu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en edes tiedä, mitä mies tekee työkseen, mutta silti se on just sopiva mun tarpeisiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Mä en edes tiedä, mitä mies tekee työkseen
Ja sut pitäis tappaa, jos tietäisit?
masa

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja masa »

Myös nörtit ovat kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla:

http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1 ... p-27022008
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja pix »

masa kirjoitti:nörtit
oon huomannut että se on aika kätevää varsinkin jos itse ei (eikä kukaan muukaan perheenjäsen/sukulainen/tuttava) juurikaan tajua tietoteknisten asioitten päälle :wink:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mua ahdistais jos toinen olis joku uraohjus joka tienaa helvetisti, tulis alemmuuskompleksi. Tosin mies on just vaihtamassa duunia parempi palkkaseen enkä pane pahakseni tietenkään, se vähän ottaa päähän että kyseessä on iltaduuni.
Baarimikko nyt olis paras varmaan, voisin aina notkuu siinä tiskillä juomassa halpoja drinkkejä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun unelmapuoliso ois semmonen doctors without borders -sankarilekuri. Ehkä myös sotakirjeenvaihtaja kelpais. Suvussa näitä ensin mainittuja on muutama, ja vaikka tuon sankarihakuisuuden taustalla on aina puolensa ja varjopuolensa, niin jokin tuossa vetoaa silti. Tämän hetkinen todellisuus ei aivan, not quite :twisted: vastaa tuota unelmaa, mutta sen serkusta saattais olla muodostumassa tommonen, jos aattelis pysytellä suvussa kummiskin..:thinking: :thinking hard: :great ass: :hoping not tiedon leviävän, ja jos leviävän, niin asianomaisten ottavan sen huumorilla: :me hopes:
Prepare for the worstest.
Chap

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Chap »

nowaysis kirjoitti:Mun unelmapuoliso ois semmonen doctors without borders -sankarilekuri.
Kuulostaa ihan ND:ltä, eikös se ole sellainen aivokirurgi ilman mitään seksuaalisuuden rajoja?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, en nyt sit tiedä onko sillä ammatilla nyt niin kamalasti väliä..mut jos on pakko valita, niin kyl mä sit ehkä haluisin seukkailla jonku muusikon kanssa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Chap kirjoitti: Kuulostaa ihan ND:ltä, eikös se ole sellainen aivokirurgi ilman mitään seksuaalisuuden rajoja?
¨

haha, melkein muttei ihan :P ND is liian in it for the money ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

sipsi kirjoitti: muusikon
Uaaah! Ykkös-nou-nou-kategoriaa tääkin.

Kokin koulutus on hyvä olla olemassa, mutta ei sitä tietenkään saa työkseen tehdä (muuten ei kotona jassa, ja ne paskat työajatkin). Baarimestarille pisteitä kans, samoilla ehdoilla. Enää hieroja puuttuu...
Viimeksi muokannut Lapitii, 27.02.2008 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Komp, kuten kaikki muutkin taiteilijat. Toivottavasti en pahoittanut kenenkään herkkää sielua.
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lapitii kirjoitti:
sipsi kirjoitti: muusikon
Uaaah! Ykkös-nou-nou-kategoriaa tääkin.
Arvasin. 8)
Mullahan on tää sit ihan päinvastoin, kaikenlaiset taiteilijat kiinnostaa..mut en kyl oo mitään oikeaa parisuhdetta vielä semmosen kanssa harjoittanut. (MITÄ kieltä mä kirjotan?)
Samaa mieltä kyllä noista kokkityypeistä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Herra Manala

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:kaikki vapaa aika kuluu lattialla pyllistellen.
Tää taitaa taas olla niitä sukupuolisidonnaisia juttuja, joita naiset pitää miehissä huonoina ominaisuuksina mutta miehet naisissa erinomaisina.
BettyB.

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei ku kyl mä haluaisin sittenki jääkiekkoilijan!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mikä ammatti paras puolisolle?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kai sitä pitää mennä OKL:n nurkille väijymään - mitä mä käytän syöttinä? Nyt neuvoja!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin