Puolison no-no ammatti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eli tämmöinen tapaus.

Jos nyt prostituoidut ja stripparit jätetään pois, niin normiammateista ehkä poliisi ei oikein tuntuisi hyvältä ajatukselta.

Vaimon pitäisi ollla silleen niinQ herkkä ja pehmeä, ei mikään käsirautoja ja pamppua heilutteleva.
Vihtahousu

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Aika vaniljaa!
NuoriDaavid

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vihtahousu kirjoitti:^ Aika vaniljaa!
Elämä on :)
Mulli75

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaimon pitäisi ollla silleen niinQ herkkä ja pehmeä, ei mikään käsirautoja ja pamppua heilutteleva.
Luuletko että kaikki haluavat harjoittaa ammattiaan työajan ulkopuolella ?

Yrittäjillä on enemmän tuo 24/7 rytmi päällä. Leipuri voi olla pahempi tapaus kotona kuin poliisi. Kaulimesta tulee kotona.
NuoriDaavid

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mulli75 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vaimon pitäisi ollla silleen niinQ herkkä ja pehmeä, ei mikään käsirautoja ja pamppua heilutteleva.
Luuletko että kaikki haluavat harjoittaa ammattiaan työajan ulkopuolella ?

Yrittäjillä on enemmän tuo 24/7 rytmi päällä. Leipuri voi olla pahempi tapaus kotona kuin poliisi. Kaulimesta tulee kotona.
Kyse on mielikuvista.
Mulli75

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vaimon pitäisi ollla silleen niinQ herkkä ja pehmeä, ei mikään käsirautoja ja pamppua heilutteleva.
Luuletko että kaikki haluavat harjoittaa ammattiaan työajan ulkopuolella ?

Yrittäjillä on enemmän tuo 24/7 rytmi päällä. Leipuri voi olla pahempi tapaus kotona kuin poliisi. Kaulimesta tulee kotona.
Kyse on mielikuvista.
Mielikuvansa jokaisella pampun tilalla kaulin tai joku muu.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ehdottomasti teatteri.
Tai muu vastaava, missä elellään täysin eri aikavyöhykkeellä ja ollaan duunissa väsäämässä muille sirkushuveja AINA sillon, kun normi-ihmiset on viihteella/vapaalla. Per-sees-tä!
Mieluummin mikä vaan, vaikka tälläkin palstalla parkua aiheuttanut ihan-mikä-tahansa-vuorotyö.
T: Nimim. Saan teatteri-sanasta nykyään ihottumaa
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Aito_Johanna

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Teurastaja saattaisi herättää epämiellyttäviä viboja. Kyse on mielikuvista.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aito_Johanna kirjoitti:Teurastaja saattaisi herättää epämiellyttäviä viboja. Kyse on mielikuvista.
Näin teki, vaikka oli maailman nätein poju ever.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kaikki itseään taiteilijoina pitävät.

Kaikki tymät ammatit.
Prepare for the worstest.
Chap

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aito_Johanna kirjoitti:Teurastaja saattaisi herättää epämiellyttäviä viboja. Kyse on mielikuvista.
:komp: En voi uskoa, että tekee hyvää kenenkään psykkeelle viillellä kuolleita ruhoja päivästä toiseen. Kyse on tosiasiasta.
Pyry-Matias

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mulli75 kirjoitti:Leipuri voi olla pahempi tapaus kotona kuin poliisi. Kaulimesta tulee kotona.
Tai lääkäri, skalpellista.

Stereotypioilla ja mielikuvilla näissä pelataan. Elämäntyylikysymyksessä säännöllinen työ ja säännölliset tulot ovat oikeastaan välttämättömät. En osaa enkä halua ottaa kumppanista sellaista vastuuta, joka mielletään vanhempi-lapsi-akselille kuuluvaksi. Ehkä juuri monet taiteen alat ovat tässä suhteessa epäsopivia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en haluais automekaanikkoa (likaiset ja öljyiset kädet, aina, ellei ole homo), tuotantoeläinten kanssa työskentelevää (haju + pyykin määrä), muusikko (ne pettää, tietty jokainen..!), radiojuontaja (hitto sitä jaksa kuunnella kotona ollenkaan - Heikelä on ihana, mutta se puhuu livenäkin samalla tahdilla kuin radiossa).
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä en halua sellaista, jonka naama kuluu lehtien palstoilla ja telkkarissa ja jonka seurassa saattaa joissain tilaisuuksissa joutua itsekin johonkin juorujulkaisuun.

Enkä toisaalta halua myöskään esim. kiinteistönvälittäjää, automyyjää, verkostomarkkinointihihhulia tms. umpirehellisen ammatin edustajaa.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Poliisi

En koskisi, ei kiinnosta.

Kun he näkevät elämän nurjaa puolta päivittäin, he kyynistyvät. Empatiakyvyt katoavat (jos niitä koskaan on ollutkaan). Yleensä poliisiksi pyrkivillä tuntuu olevan jumalasta seuraava kompleksi alkuvaiheessa, se ehkä paranee ammatissa? Mutta poliisien luonne ei, kun he huomaavat että eivät voikaan vaikuttaa ympäristöönsä kuten olettivat. Kun siihen lisätään vielä pieni palkka, hankalat työajat ja muutenkin miehinen ympäristö, jossa juorut ovat kuin kulovalkeita.
Eivät ne jutut naisten ahdistelusta poliisilaitoksella tyhjästä tule - siellä miehet kertovat kuinka ovat käyneet polkemassa sitä tai tätä kolleegaansa, ja naisparka saa mainetta, miehestä tulee se sankaripukki.


Olen katsonut poliiseja koko elämäni. Isäni oli sellainen (nykyään eläkkeellä), lapsuuden ajan naapurini olivat sitä, ja olen itse ollut pariinkin kertaan poliisilaitoksella töissä toimistohenkilöstössä, ja nähnyt kaiken mistä kirjoitin.
Juu, saisi olla tosi vastustamaton mies että siihen ammattikuntaan koskisin (edes panomielessä)

Ennemmin vaikka teurastaja =D, vaikkeivat he erityisen korkealle noin yleisissä empaattisuuspisteissä nouse.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Tix

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ei missään nimessä lakimies, psykologi, psykiatri, parisuhde- tai seksuaaliterapeutti, rakkausvalmentaja, julkimo, ammattiurheilija, taitelija tai myyntiedustaja. Mielummin vaikka se teurastaja.
Tix

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Määritelkääs hei se taiteilija! Mä kun oon nyt ihan hapoilla tuosta, miten moni ei halua taiteilijaa. Enhän mä voi sitten mitenkään olla taiteilija, kun niin moni mut kuitenkin haluu!!1 Vai tarkoittaako tämä sitä että tie tyssäsi nyt tähän - en enää pääse tästä eteenpäin, kun kelpaan jollekin. :twisted:

Vai imartelenko itseäni? 8)
Taitelija on ehkä väärä sana, joku arrrtisti. Näyttelijä, muusikko, pianisti tai joku semmoinen. Egomaaneja jotka on aina treenaamassa tai kiertueella jossain päin maailmaa. Kirjailija menis muuten, mutta ne on julkimoita tai sitten hyyyvin nälkäisiä :D

Tanssijoita ei lasketa taitelijoiksi eikä urheilijoiksi puhtaasti lihallisista syistä. 8)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Määritelkääs hei se taiteilija! Mä kun oon nyt ihan hapoilla tuosta, miten moni ei halua taiteilijaa. Enhän mä voi sitten mitenkään olla taiteilija, kun niin moni mut kuitenkin haluu!!1 Vai tarkoittaako tämä sitä että tie tyssäsi nyt tähän - en enää pääse tästä eteenpäin, kun kelpaan jollekin. :twisted:
Mä lämpenen taiteilijoista, varsinkin ehkä kuvataitelijoista - en tiedä lasketaanko joukkoon myös arkkitehdit, graafikot, muotoilijat, vaatesuunnittelijat ja elokuvaohjaajat; esiintyviä taiteilijoita, vaikkapa näyttelijöitä, performanssitaiteilijoita ja muusikoita, kavahdan kyllä hiukan. Tanssijat ovat esiintyessään jollain tavoin anonyymimpiä, joten heihin en suhtaudu yhtä penseästi. Kirjailijat ja runoilijat ovat hottiksia myös, tosin heidän kanssaan joutuu aina pelkäämään, päätyvätkö intiimit salaisuudet jonkun kirjalliseen teokseen.

Lohduttiko tämä yhtään?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Lohduttiko tämä yhtään?
En tiedä. Mun mielestä esiintyvistä taiteilijoista (jos nyt rankka yleistys sallitaan) tanssijat ovat niitä koppavimpia ja sisäänpäin kääntyneimpiä. Kakkosena sitten muusikot ja kolmantena näyttelijät. Eroja on toki kaikissa, myös siinä että onko ihmisellä jo luonnostaan kusta päässä. Hyvin moni vakavasti esiintyvä taiteilija, ketä tunnen, on kuitenkin pohjimmiltaan hyvin nöyrä ihminen.

Mutta ehkäpä tässä ei ollut tuosta kysekään. Ihmiset monesti kavahtavat sellaista mitä eivät tunne, tai mihin eivät pysty millään samaistumaan.
Tunnen muutaman fiksun näyttelijän. Se on sama kuin että sanoisi, että tunnen muutaman nokkelan basistin, mutta maailma on ihmeitä täynnä. (Tunnen myös yhden nokkelan basistin.)

Ehkä tämä samaistuminen on tosiaan se ongelma. Jos en ymmärrä, kuinka joku voi tehdä sitä, mitä tekee, en oikein ymmärrä, miten voisin olla myöskään hänen kanssaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että ammatti on kuitenkin aika hyvä tutka sille, että minkälaisen ihmisen kanssa voi olla. Niissä on kuitenkin aina jotkut perusedellytykset. Esim. pollariksi tuskin pääsee, jos on nuppi niin sekaisin että joutuu tasaisin väliajoin ottamaan pikku hermoloman antennilla. Luovilla ihmisillä taas moinen "pikku ominaisuus" taas katsotaan jo melkein kuuluvan perus-settiin.
Erm... poliisit vasta sekaisin ovatkin. Ainoastaan ehkä sotilaat ajavat heistä ohi.
Zeb

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:(Tunnen myös yhden nokkelan basistin.)
Niin minäkin!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Mä taas olen pääsääntöisesti kiinnostunut kaikesta erilaisesta, ehkä sen takia on hankala laittaa mitään ehtoja sille, kenen kanssa en voisi kuvitella olevani. Yhtä lailla joku harrastus tai omituinen luonteenpiirre voi toimia esteenä, vaikkei niistä tässä kysyttykään.
Tämä oma nenän nyrpistelyni on tietenkin täysin teoreettista, ja erityisen teoreettiseksi se muuttuu, kun jonkun tapaa. Mikä on tietty teoreettista sekin, ainakin tämän vaatimattoman persoonani kohdalla.
Rouva Pupu

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Ei missään nimessä lakimies, psykologi, psykiatri, parisuhde- tai seksuaaliterapeutti, rakkausvalmentaja, julkimo, ammattiurheilija, taitelija tai myyntiedustaja. Mielummin vaikka se teurastaja.
Höh, nyt meni sit niinQ kaikki mahikset suNhun. Nyyh.
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hmmmm... voisin alkaa rakkausvalmentajaksi.
Rouva Pupu

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Hmmmm... voisin alkaa rakkausvalmentajaksi.
Haistan tässä pisnesaidiin.
Vastaa Viestiin