Puolison no-no ammatti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:Uraohjus, yötyöntekijä tai jonkun miehekkään alan työntekijä. Absolute no no.
Miehen veljen avovaimo (eli mun kaaso häissä) on n. 175cm pitkä kaunis blondi, mallintöitä paljon tehnyt jne jne.. Sähköasentaja energiayhtiössä :P Funtsittiin tossa pari vuotta sitten että olisin mennyt veturinkuljettaja- koulutukseen.. Olis saanu sitten baarissa hihitellä miesten iskuyrityksille.. "mitäs neidit tekee työkseen?" - "mä oon sähköasentaja".."njahas.. kröhöm.. entäs sinä?" - "mä oon veturinkuljettaja". :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Hottis kirvesmiesnainen olis asbaa! Varsinkin kun oma peukalo on pahasti keskellä kämmentäjää.
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Kolmivuorotyö saattaisi aiheuttaa pidemmän päälle ongelmia. En haluaisi naisekseni baarityöntekijää, automekaanikkoa (hulluksihan sitä tulisi jos nainen olisi näppärämpi auton kanssa, miehinen ego kärsisi) tai juristia (kuka nyt haluaisin naisen joka on opiskellut argumentointia). Kaunis ja naisellinen poliisi saattaisi olla kyllä aika hotti, mutta huonot työajat.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja syttiK »

masa kirjoitti:Uraohjus, yötyöntekijä.. Absolute no no.
..samaan nivaskaan vielä, että jatkuva vuorotyö tökkis kans sekä jatkuvat viikonlopputyöt. [Ne tökkivät jo.]

Mulla ei tee mitään, jos mun tarkotus on vaan olla Pikkuvaimoke.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin