Puolison no-no ammatti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Tix

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Mutta ehkäpä tässä ei ollut tuosta kysekään. Ihmiset monesti kavahtavat sellaista mitä eivät tunne.
Tai sitten sellaisia, joita tuntevat :) (tjeu, listani ensimmäinen kohta)
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hmmmm... voisin alkaa rakkausvalmentajaksi.
Haistan tässä pisnesaidiin.
No jos suutarin lapsilla ei ole kenkiä jne... Olisin guru!

*hyräilee koko matkan pankkiin*
Tix

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:No jos suutarin lapsilla ei ole kenkiä jne... Olisin guru!

*hyräilee koko matkan pankkiin*
Eihän sitä tarvi kuin sopivan sloganin, kuten "rakkautta rinnan mitalla" tjsp.
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Eihän sitä tarvi kuin sopivan sloganin, kuten "rakkautta rinnan mitalla" tjsp.
Tää vaatii nyt pientä kehittelyä...
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:Voi vaikka aloittaa kuten Susanna Sievinen ja kirjoittaa mestariteoksen!
Tartteis varmaan eka pokaa joku julkkis. Oon kyl miettiny Hjallista vähän sillä mielellä...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaola kirjoitti:Määritelkääs hei se taiteilija! Mä kun oon nyt ihan hapoilla tuosta, miten moni ei halua taiteilijaa. Enhän mä voi sitten mitenkään olla taiteilija, kun niin moni mut kuitenkin haluu!!1 Vai tarkoittaako tämä sitä että tie tyssäsi nyt tähän - en enää pääse tästä eteenpäin, kun kelpaan jollekin. :twisted:

Vai imartelenko itseäni? 8)
Oo taiteilija vaan jos haluut, Tolonen tasapainottaa sitä ihan hyvin ;)

Tämä ei tarkoita, ettenkö kunnioittaisi ja ihailisi monia taiteilijoita. Heillä on jotain sellaista, mitä minulla ei todellakaan ole. Ehkä vastakohtaisuus kärjistyisi pahimmilleen tilanteessa, jossa toinen miettisi sitä, onko tämän varpaan asento nyt optimaalinen tässä kollaasissa, ja toinen huolestuisi siitä, että maailma tuhoutuu. Meillä on kovin erilaiset tavat ilmaista itseämme.

Arkkitehdit on ihan jees. Enkä nyt sanonu tätä perhesyistä :twisted:
Taiteilijoita on toki moneen junaan, mutta minun junassani eivät ole kovin kauaa pysyneet. Kauheeta, nyt pelkään jo sanoillani loukanneeni montakin perheeksi luettavaa tahoa!1 Mut ne on siis ihan ok, niinku vaikka bodaritkin. En vaan haluaisi sellaista omaan olkkariini, näin diplomaattisesti sanottuna. Kyläilemään saa kyllä tulla!
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

BettyB. kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Voi vaikka aloittaa kuten Susanna Sievinen ja kirjoittaa mestariteoksen!
Tartteis varmaan eka pokaa joku julkkis. Oon kyl miettiny Hjallista vähän sillä mielellä...
Mä aattelisin sulle Oskari Katajistoa! Voitas kysyy jos se suostus leikkaan tukkansa.
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nowaysis kirjoitti:Mä aattelisin sulle Oskari Katajistoa! Voitas kysyy jos se suostus leikkaan tukkansa.
Voi hitto, en yhtään tykkää Oskarista. Se on oikeestaan aika oksettava. Ei sulla ketään muuta olis mielessä?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No pahus. Vähän hiljasta kyllä.. Jere Karalahti? Säälistä?
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nowaysis kirjoitti:No pahus. Vähän hiljasta kyllä.. Jere Karalahti?
No Jere on kyl ihan kuuma, joskin naimisissa. No jaa, ei se oo ennenkään estänyt. Ja sillä vois olla suhteet kohdillaan tähän mun pikku bisnekseen täällä maalla. Ja hei, lätkänpelaaja :h:
prosessi

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Tämä oma nenän nyrpistelyni on tietenkin täysin teoreettista, ja erityisen teoreettiseksi se muuttuu, kun jonkun tapaa. Mikä on tietty teoreettista sekin, ainakin tämän vaatimattoman persoonani kohdalla.
Höh, oot paljon parempi vinyyli ku mä, mä onnistun toistamaan itteeni vaan viestistä toiseen, mut sä teet sitä viestin- tai jopa virkkeensisäisesti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No hyvä! Enää pitää löytää joku jolla on Jerkun kaa yhteisiä fb-kamuja, ja eiku kiinni 8) Tai jos se on jo jossain vangittuna ni aina helpompi paikantaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Voi vaikka aloittaa kuten Susanna Sievinen ja kirjoittaa mestariteoksen!
Tartteis varmaan eka pokaa joku julkkis. Oon kyl miettiny Hjallista vähän sillä mielellä...
Mites ois toi Niinistön Sauli? Charmantti mies ja sä olisit täydellisen tyylikäs vaimo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Voi vaikka aloittaa kuten Susanna Sievinen ja kirjoittaa mestariteoksen!
Tartteis varmaan eka pokaa joku julkkis. Oon kyl miettiny Hjallista vähän sillä mielellä...
Mites ois toi Niinistön Sauli? Charmantti mies ja sä olisit täydellisen tyylikäs vaimo.
Tai se yks Vanhasen Matti? :roll:
Sillon kokemusta kirjoja kirjoittelevista vaimokkeista :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Tartteis varmaan eka pokaa joku julkkis. Oon kyl miettiny Hjallista vähän sillä mielellä...
Mites ois toi Niinistön Sauli? Charmantti mies ja sä olisit täydellisen tyylikäs vaimo.
Tai se yks Vanhasen Matti? :roll:
Sillon kokemusta kirjoja kirjoittelevista vaimokkeista :P
Alkaiskohan Matissakin veri kiertää, jos Bettyn kaltainen håttis vähän lämmittäis sitä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tai Heinäluoman Eero? Se tarviis ehkä imagon kohennusta kaikkein eniten :P
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lolita kirjoitti:Mites ois toi Niinistön Sauli? Charmantti mies ja sä olisit täydellisen tyylikäs vaimo.
Puolivallaton poikamies olis kyllä aika saalis. Ja mä luulen että Sale olis kammarissa aika peto. Uh! Ja oltas kyllä Tanjan kanssa aika eri maata, se kun on sellanen kylmän viilee ja mä kuuma kissapeto ;)

Matti mua ei oikeen hotsita, sehän ei tykkää sipulista ja syö ihan liikaa lihaa. Ja uuniperunoita.
Bliss

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti: Alkaiskohan Matissakin veri kiertää, jos Bettyn kaltainen håttis vähän lämmittäis sitä?
Matista vois hei kuoriutua oikea MegaUros. Mutta ei siihen mitkään Ruususet pysty, Bettyssä on poweria ;)
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nowaysis kirjoitti:Tai Heinäluoman Eero? Se tarviis ehkä imagon kohennusta kaikkein eniten :P
Ei. (piste)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tiesin :] halusin vain osottaa, että sä pystysit kohentaan imagon kuin imagon, jos siis haluisit :P
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nowaysis kirjoitti:Tiesin :] halusin vain osottaa, että sä pystysit kohentaan imagon kuin imagon, jos siis haluisit :P
Tässä tapauksessa isohkosta summasta, mutta uskoakseni kyllä ;)
prosessi

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Kirjailijat ja runoilijat ovat hottiksia myös, tosin heidän kanssaan joutuu aina pelkäämään, päätyvätkö intiimit salaisuudet jonkun kirjalliseen teokseen.
Kuvittelisin, etteivät kirjailijat ja runoilijat yleensä noudata viidakon lakeja ja kirjoita ihmisiä teksteihinsä vastoin näiden omaa tahtoa, vain koska niin voi tehdä. Enemmän moista taitavat harrastaa tahot, joista ei ainakaan pitäisi käyttää termiä kirjailija.
NuoriDaavid

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mites ois toi Niinistön Sauli? Charmantti mies ja sä olisit täydellisen tyylikäs vaimo.
Puolivallaton poikamies olis kyllä aika saalis. Ja mä luulen että Sale olis kammarissa aika peto. Uh! Ja oltas kyllä Tanjan kanssa aika eri maata, se kun on sellanen kylmän viilee ja mä kuuma kissapeto ;)

Matti mua ei oikeen hotsita, sehän ei tykkää sipulista ja syö ihan liikaa lihaa. Ja uuniperunoita.
Matille kelpaa vain YH-äipät.

Minähän kyllä jo about vuosi sitten mietinkin, pitäisikö Matilla vihjaista kitinästä. Pian sen jälkeen tänne rekkautuikin nimimerkki Euroopan Presidentti. Hmm alkaakohan Tolosen henkilöllisyys paljastua :think:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:Kuvittelisin, etteivät kirjailijat ja runoilijat yleensä noudata viidakon lakeja ja kirjoita ihmisiä teksteihinsä vastoin näiden omaa tahtoa, vain koska niin voi tehdä. Enemmän moista taitavat harrastaa tahot, joista ei ainakaan pitäisi käyttää termiä kirjailija.
Et käyttäisi Marcel Proustista ja Marguerite Durasista termiä "kirjailija"?
prosessi

Re: Puolison no-no ammatti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kuvittelisin, etteivät kirjailijat ja runoilijat yleensä noudata viidakon lakeja ja kirjoita ihmisiä teksteihinsä vastoin näiden omaa tahtoa, vain koska niin voi tehdä. Enemmän moista taitavat harrastaa tahot, joista ei ainakaan pitäisi käyttää termiä kirjailija.
Et käyttäisi Marcel Proustista ja Marguerite Durasista termiä "kirjailija"?
Miksi arvelet minun käyttäneen sanoja "yleensä" ja "enemmän"? Poikkeuksia löytyy, mutta riski lienee kohtuullisen pieni.
Vastaa Viestiin