Kaikki rakastavat Marttaa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kaikki rakastavat Marttaa, koska (hän on /hänellä on)

hyvät tissit
4
12%
hyvä perse
4
12%
vitun hyvä tyyppi
7
21%
Kyyppo on sen narttu
5
15%
lahesta
5
15%
frigidi
7
21%
liian hyvää ollakseen totta
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 33

MarthaFocker

Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tulimme Flirttipuiston akkakerhon kokouksessa siihen tulokseen, että te kaikki olette rakastuneita minuun, mutta paremman puutteessa te nussitte toisianne.

23:04:04 [Dumari] jaaha, juorukerho on koolla
23:04:18 [savi] mua pierettää
23:04:20 [_MarthaFocker_] mies hiljaa juorukerhossa
23:04:26 Dumari poistui keskustelusta.
23:05:00 [KnkyGirl] mä ajattelin tapiomiitissä että ann on ihastunut myltsiin, mutta en tajunnut että ne on pari
23:05:20 [KnkyGirl] rakkaus on ihanaa
23:05:29 [Lil_o] tosi söpöö niinq joo.
23:05:36 [_MarthaFocker_] ääääähhh
23:05:49 [Lil_o] Kityn parisuhdelotto - kaikki häviävät.
23:06:07 [savi] Rakkaus on perseestä - mä haluan vaimon enkä rakastajarta tai mitään vitun sielunkumppania
23:06:54 [KnkyGirl] mä olen ihastunut, joten toivon samaa ihanaa tunnetta KAIKILLE
23:07:41 [Lil_o] savi miten vaimo eroaa sielunkumppanista? siivoaa ja tiskaa?
23:08:38 [Lil_o] Kityssä on vaan toi vaihtuvuus hiukan pieni. että aika suppee populaatio, kaikki vonkaa vuorotellen samoja tyyppejä.
23:08:48 [mulli75] Eli sana vaimo sisältää automaattisesti tietyt toiminnot ?
23:08:54 [KnkyGirl] no onhan siellä jo ristiin naitu ihan sopivassa määrin
23:09:14 Sensuroitu liittyy keskusteluun.
23:09:22 [Sensuroitu] ;D
23:09:45 [_MarthaFocker_] Ei ku se menee näin, että kaikki on rakastuneita Rautavittuun, mutta paremman puutteessa he nussivat toisiaan
23:09:52 [_MarthaFocker_] kyllä, näin se on

23:10:04 [Lil_o] *pihtaa*
23:10:14 [KnkyGirl] vitun pimp
23:10:15 [mulli75] pihtaa jallua
23:10:33 [Sensuroitu] www.jallunpihtaajat.org :D
23:11:29 [KnkyGirl] kityssä alkaa taas jotenkin olla pientä äksöniä
23:11:36 [Lil_o] Pimppaaminen pitää vireänä.

Että sellasta me ollaan puistossa fundeerattu niin maan perkeleesti ja tasaseen.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vitun homo, tuo linkki ei toimi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mylwin kirjoitti:Vitun homo, tuo linkki ei toimi.
En ymmärrä. Vitun homo...ai niinku homo, joka tykkää vitusta? Onks se sitte niinku kaappihomo, joka mukatykkää vitusta vai onks se kaappihetero, joka tykkää vitusta. Vai onks se homo vaan vitusta? Mutta sieltähän me kaikki tullaan. Mut vitusta on oikeestaan vaan toi vitun enthu paskalinkkeineen. Olenko mä vastuussa hölmöläisten linkeitä?
www.rakastanmarttaavaikkakuksinkinannia.org testaappa sitä homovittu.
SingleMalt

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Rautavittu kirjoitti:En ymmärrä.
Jotenkin, jostain kumman syystä tämän tollopään jutut on aina pakko lukea. Pakko tunnustaa. Hassu ihminen.
slam

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Martta painaa pitkää päivää...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rautavittu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Vitun homo, tuo linkki ei toimi.
En ymmärrä. Vitun homo...ai niinku homo, joka tykkää vitusta? Onks se sitte niinku kaappihomo, joka mukatykkää vitusta vai onks se kaappihetero, joka tykkää vitusta. Vai onks se homo vaan vitusta? Mutta sieltähän me kaikki tullaan. Mut vitusta on oikeestaan vaan toi vitun enthu paskalinkkeineen. Olenko mä vastuussa hölmöläisten linkeitä?
www.rakastanmarttaavaikkakuksinkinannia.org testaappa sitä homovittu.
Ei, vaan homo joka on niinkun vitusta. Tai perseestä. Ihan sama, en ole kiinnostunut tutkimaan asiaa tarkemmin koska teillä nartuilla kaikki navan alapuolella oleva territorio haisee mädäntyneelle ihmisenpaskalle.

Vitustako minä tiedän kenen paskalinkkejä sie tänne postailet (tai yleensäkään yhtään mitään) kun täytyy korrektisti sensuroida chatissa ilmenneiden nimimerkkien nimimerkit.

Homo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ToistaiSeksi en kykene valitsemaan vaihtoehdoista. Monta sopivaa, käteensopivaa ja mahdollisuuksien rajoissa olevaa. Paitsi frigidiin en usko, onhan teillä jouluaatot.

Eikö ne juorua mitään hyödyllistä, esim. ketkä salaa haluaisivat minua, mutteivat uskalla heruttaa? Jaa ei...
nypari

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja nypari »

En mä voi netissä rakastua tai rakastaa. Pitäis kohdata sillee pussauskopissa ja kattoo sun paikat ja taidot/taidottomuus. Jos sä vaikka oot suomuinen koinjärsimä hukkapaskalahna. En mä sua rakasta, vaikka kuinka yritän, sorry!
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mylwin kirjoitti:Ei, vaan homo joka on niinkun vitusta. Tai perseestä. Ihan sama, en ole kiinnostunut tutkimaan asiaa tarkemmin koska teillä nartuilla kaikki navan alapuolella oleva territorio haisee mädäntyneelle ihmisenpaskalle.

Vitustako minä tiedän kenen paskalinkkejä sie tänne postailet (tai yleensäkään yhtään mitään) kun täytyy korrektisti sensuroida chatissa ilmenneiden nimimerkkien nimimerkit.

Homo.
Voi kuule kullanuppuhöpönöpönassukka. Kun minä en ole nätisti sensuroinut mitään. Ei kuulu tapoihin. Sensuroitu nimimerkki on Enthu, joka ihan oikeasti oli sillä nimellä chatissä. Se juontaa juurensa kai tuolta kityn tyhmin -äänestyksestä, katso vaikka.

Taidat olla nyt hiilenä, koska kinkkuGrilli paljasteli suhdettanne. Usko, minua se ei liikauta, ja tuomitsen tuollaisen ketjun perustamisen. Tämä ketju kuitenkin koskettaa vain minua, ei sinua. (eli painu hornaan mun ketjusta...hohohohoo ) Olisin poistanut sinua ja annia koskevat kohdat, ellei toinen ketju jo huutelisi sitä asiaa ilmoille.
Yksityiselämäsi ei ole minulle niin merkitsevää. Huumoria bro, jooko?
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

nypari kirjoitti:En mä voi netissä rakastua tai rakastaa. Pitäis kohdata sillee pussauskopissa ja kattoo sun paikat ja taidot/taidottomuus. Jos sä vaikka oot suomuinen koinjärsimä hukkapaskalahna. En mä sua rakasta, vaikka kuinka yritän, sorry!
Ole hiljaa. Kyllä sinä rakastat.
KGrilli

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

miksei muuten omista havainnoistaan saisi puhua?

jos mä olen sitä mieltä että keskusteluja seuraamalla päättelen joidenkin olevan ihastuneita toisiinsa? kun kuitenkin on selkeästi luvallista sanoa ketkä eivät voi sietää toisiaan....
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

KGrilli kirjoitti:jos mä olen sitä mieltä että keskusteluja seuraamalla päättelen joidenkin olevan ihastuneita toisiinsa? kun kuitenkin on selkeästi luvallista sanoa ketkä eivät voi sietää toisiaan....
En suosittele, vaikka itse vihjaisivat suorastaan panevansa. You know I know :roll:
nypari

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja nypari »

KGrilli kirjoitti:miksei muuten omista havainnoistaan saisi puhua?
Miten niin ei saisi? Siinäpähän puhut, olen minäkin aikoinani puhunut.
slam

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Kylhän, marthaa mielellään puskis männöön... Tiedä sitten kuinka hommat luonnossa etenisi...

ps. humorta,humorta... I am tired
slam

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Rautavittu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ei, vaan homo joka on niinkun vitusta. Tai perseestä. Ihan sama, en ole kiinnostunut tutkimaan asiaa tarkemmin koska teillä nartuilla kaikki navan alapuolella oleva territorio haisee mädäntyneelle ihmisenpaskalle.

Vitustako minä tiedän kenen paskalinkkejä sie tänne postailet (tai yleensäkään yhtään mitään) kun täytyy korrektisti sensuroida chatissa ilmenneiden nimimerkkien nimimerkit.

Homo.
Voi kuule kullanuppuhöpönöpönassukka. Kun minä en ole nätisti sensuroinut mitään. Ei kuulu tapoihin. Sensuroitu nimimerkki on Enthu, joka ihan oikeasti oli sillä nimellä chatissä. Se juontaa juurensa kai tuolta kityn tyhmin -äänestyksestä, katso vaikka.

Taidat olla nyt hiilenä, koska kinkkuGrilli paljasteli suhdettanne. Usko, minua se ei liikauta, ja tuomitsen tuollaisen ketjun perustamisen. Tämä ketju kuitenkin koskettaa vain minua, ei sinua. (eli painu hornaan mun ketjusta...hohohohoo ) Olisin poistanut sinua ja annia koskevat kohdat, ellei toinen ketju jo huutelisi sitä asiaa ilmoille.
Yksityiselämäsi ei ole minulle niin merkitsevää. Huumoria bro, jooko?
Nussikaa toisianne... taidan lähtee tästä kotia...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rautavittu kirjoitti: Taidat olla nyt hiilenä, koska kinkkuGrilli paljasteli suhdettanne.
Ensinnäkään mie en ole kyllä hiilenä laisinkaan, vastasin vaan laheksi.
Toisekseen, vaikka myö oltaisiin oltu 120 vuotta naimisissa tai pantaisiin lampaita, pikkupoikia ja poroja ristiinnussimisorgioissa niin tämä urpolandia olisi kyllä viimeinen paikka missä haluaisin asiaa puida.
Puisin asiaa mielummin vaikka Matin ja Mervin seuraavien häiden jälkeisenä yönä häävuoteen jalkopäässä Nykäsmatin tennissukkia haistellen.

Helppoa.
Viimeksi muokannut Mylwin, 12.10.2005 0:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Perseen takia. Väitän, että jokainen muistaa sen täydellisen farkkuperseen, joka erään linkin takaa sieltä jostain kity 1.0 -versiosta löytyi. Äh, no nyt muistan ne tissitkin märässä t-paidassa. Ääni silti perseelle!
slam

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:Perseen takia. Väitän, että jokainen muistaa sen täydellisen farkkuperseen, joka erään linkin takaa sieltä jostain kity 1.0 -versiosta löytyi. Äh, no nyt muistan ne tissitkin märässä t-paidassa. Ääni silti perseelle!
Se kuva piirtyi tajuntaani iäksi.
KGrilli

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Mylwin kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti: Taidat olla nyt hiilenä, koska kinkkuGrilli paljasteli suhdettanne.
Ensinnäkään mie en ole kyllä hiilenä laisinkaan, vastasin vaan laheksi.
Toisekseen, vaikka myö oltaisiin oltu 120 vuotta naimisissa tai pantaisiin lampaita, pikkupoikia ja poroja ristiinnussimisorgioissa niin tämä urpolandia olisi kyllä viimeinen paikka missä haluaisin asiaa puida.
Puisin asiaa mielummin vaikka Matin ja Mervin seuraavien häiden jälkeisenä yönä häävuoteen jalkopäässä Nykäsmatin tennissukkia haistellen.

Helppoa.
eka reps lahelle.

toka urpolandialle.

kolmas nykästen seuraaville häille.
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

KGrilli kirjoitti:miksei muuten omista havainnoistaan saisi puhua?
Niin...jotenkin tuollaisen asian huuteleminen on minusta ahdistavaa.
Jos itse aikoinani en olisi cityyn ilmaantunut uutena kyyppo-pipo avatarissani, en olisi ehkä ollut mielissäni siitä, kun pian asiasta aletaan supista. Ei suhteen kuulu olla salainen, mutta tarvitseeko se ilmoittamalla ilmoittaa muille kirjoittajille. Mielestäni siinä, ilmoittaako sen itse vai kailottaako sen joku muu, on vissi ero. En osaa pukea sanoiksi mikä siinä kyrsii...ehkä se on sitä, että itse en aloittaisi avaamaasi ketjua ja siksi ketju kyrsii minua.
(joo joo, ei tarvitse sanoa, että kukahan se tyhmiä ketjuja availee. Tiedetään)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Perseen takia. Väitän, että jokainen muistaa sen täydellisen farkkuperseen, joka erään linkin takaa sieltä jostain kity 1.0 -versiosta löytyi. Äh, no nyt muistan ne tissitkin märässä t-paidassa. Ääni silti perseelle!
En pysty valitsemaan Martan tissien ja perseen välillä. Ja Martta on olemassa, joten ei liian hyvä ollakseen totta. Vastaan siis "vitun hyvä tyyppi".
nypari

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti:Perseen takia. Väitän, että jokainen muistaa sen täydellisen farkkuperseen, joka erään linkin takaa sieltä jostain kity 1.0 -versiosta löytyi. Äh, no nyt muistan ne tissitkin märässä t-paidassa. Ääni silti perseelle!
Kuule Gee, väität aivan okein, pidä kiinni tosta. Ainoastaan potentiaalinen, mutta epätodennäköinen resessiivinen homouteni voisi estää tuon - ei farkkuperseen, koska nätti pylly ei ole perse - vaan täydellisen farkkubeban mielikuvastani stanssatun merkinnän aivojeni taustalevyssä.
Viimeksi muokannut nypari, 12.10.2005 0:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KGrilli

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Rautavittu kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:miksei muuten omista havainnoistaan saisi puhua?
Niin...jotenkin tuollaisen asian huuteleminen on minusta ahdistavaa.
Jos itse aikoinani en olisi cityyn ilmaantunut uutena kyyppo-pipo avatarissani, en olisi ehkä ollut mielissäni siitä, kun pian asiasta aletaan supista. Ei suhteen kuulu olla salainen, mutta tarvitseeko se ilmoittamalla ilmoittaa muille kirjoittajille. Mielestäni siinä, ilmoittaako sen itse vai kailottaako sen joku muu, on vissi ero. En osaa pukea sanoiksi mikä siinä kyrsii...ehkä se on sitä, että itse en aloittaisi avaamaasi ketjua ja siksi ketju kyrsii minua.
(joo joo, ei tarvitse sanoa, että kukahan se tyhmiä ketjuja availee. Tiedetään)
hmmm... ketjun sisältöhän on luettavissa muissa keskusteluissa. se oli hetkellinen tajuamisen hetki "noilla on jotain sutinaa". en kuullut sitä keneltäkään tai mistään, vaan päättelin sen salaparin kirjoituksista. vahvistuksen sain vasta myöhemmin, jolloin todettiin että "oletko vähän urpo kun et tota jo tiennyt". joten ei siis salaisuus ilmeisestikään.

noh, mulla nyt on muutenkin niin persoonallinen (kiertoilmaus) ajattelutapa, että en näe tässä mitään pahaa. hauskaa vaan että yhteisö synnyttää jäsenilleen hyviä asioita elämään.
Enthu

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Pösilöt..luulis jo runkkujen tietävän et mie viljelen ihan kiusallani tollasia nettilinkkejä joita ei ole olemassa :lol:
slam

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Voi, helvata. Painukaa nyt jumalauta niiihin peteihinne prkl!

ps. :lol:
Vastaa Viestiin