Kaikki rakastavat Marttaa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kaikki rakastavat Marttaa, koska (hän on /hänellä on)

hyvät tissit
4
12%
hyvä perse
4
12%
vitun hyvä tyyppi
7
21%
Kyyppo on sen narttu
5
15%
lahesta
5
15%
frigidi
7
21%
liian hyvää ollakseen totta
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 33

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

KGrilli kirjoitti:hmmm... ketjun sisältöhän on luettavissa muissa keskusteluissa. se oli hetkellinen tajuamisen hetki "noilla on jotain sutinaa". en kuullut sitä keneltäkään tai mistään, vaan päättelin sen salaparin kirjoituksista. vahvistuksen sain vasta myöhemmin, jolloin todettiin että "oletko vähän urpo kun et tota jo tiennyt". joten ei siis salaisuus ilmeisestikään..
Jaah.. minä se sain bannin Citystä vastaavasta, henkilöiden itsensä leikillään tai tosissaan monessa ketjussa vihjaamasta, kun ilmoitin lukemastani uudessa ketjussa. Joskin siinä oli kyse mahdollisesta seksistä. Mutta eiköhän se seksi tuohon "sutinaankin" sisälly...
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:Voi, helvata. Painukaa nyt jumalauta niiihin peteihinne prkl!
Slämäri puhuu niiiiiin asiaa nyt.


Ps. slamin uus kuva on söpis
HellBell

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tällainen henkilögalluppi on asiallista. En nyt tiedä mitä nappulaa painaisin noista vaihtoehdoista, mutta jotain kuitenkin.
Tärkeintä että pääsee näpyttämään!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Rautavittu kirjoitti: Voi kuule kullanuppuhöpönöpönassukka. Kun minä en ole nätisti sensuroinut mitään. Ei kuulu tapoihin. Sensuroitu nimimerkki on Enthu, joka ihan oikeasti oli sillä nimellä chatissä. Se juontaa juurensa kai tuolta kityn tyhmin -äänestyksestä, katso vaikka.

Taidat olla nyt hiilenä, koska kinkkuGrilli paljasteli suhdettanne. Usko, minua se ei liikauta, ja tuomitsen tuollaisen ketjun perustamisen. Tämä ketju kuitenkin koskettaa vain minua, ei sinua. (eli painu hornaan mun ketjusta...hohohohoo ) Olisin poistanut sinua ja annia koskevat kohdat, ellei toinen ketju jo huutelisi sitä asiaa ilmoille.
Yksityiselämäsi ei ole minulle niin merkitsevää. Huumoria bro, jooko?
Häh! :o

En ole vielä ihan varma pidänkö tästä Marttan takinkäännöstä. Tämä uusi luukki kirjoittelun perustella vaikuttaa sovittelevalta, suorastaan pus-nuz hempeältä tyypiltä.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Impi »

Jopa mulle Mylwinin ja Annin lämmenneet välit olivat selvää kauraa, vaikka en IKINÄ ennen ole tajunnut, ketkä täällä oikein pariutuvat (siis ainakaan tekstien perusteella), enkä pahemmin ole miittaillutkaan...

Lahdessa olen joskus kännissä kierinyt maassa sen jonkun hyppyrimäen alla.. Siinä on paras, ja lähes ainut muisto siitä paikasta. Lisättäköön vielä, että Lahden linja-autoasema on ihan onnettoman näköinen pytinki.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
slam

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Impi kirjoitti:
Lahdessa olen joskus kännissä kierinyt maassa sen jonkun hyppyrimäen alla.. Siinä on paras, ja lähes ainut muisto siitä paikasta. Lisättäköön vielä, että Lahden linja-autoasema on ihan onnettoman näköinen pytinki.
Lahdessa tai Hollolassa on ihan kohtuu hyvä laskea talvella. "Montha" kertaa olen myös mennyt yhdistelmällä siitä keskustan läpitte kohti kouvolaa. Yllättävän jouheesti muistaakseni olen päässyt 70km/tuntivauhdilla niistä liikennevaloista, vaikka olisihan joku ohitustiekin ihan paikallaan. Hesaan päinhän sieltä lähteekin ihan kohtuu motari...
gullible

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja gullible »

nypari kirjoitti:En mä voi netissä rakastua tai rakastaa.
Voiko netissä tulla raskaaksi?
Lilo

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

gullible kirjoitti:
nypari kirjoitti:En mä voi netissä rakastua tai rakastaa.
Voiko netissä tulla raskaaksi?
Hyvä epätietoinen,

internetin välityksellä raskaaksi tuleminen on varsin epätodennäköistä ottaen huomioon että olet kaiken lisäksi mies.
Jos haluat kuitenkin täyden varmuuden asiasta, kannattaa laittaa räppäreiden suosima kondomia muistuttava trikoopipo päähän aina ennen koneen avaamista.

syysterveisin,
Eki-setä,
Bees & Honey
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jyrki73 kirjoitti:Häh! :o

En ole vielä ihan varma pidänkö tästä Marttan takinkäännöstä. Tämä uusi luukki kirjoittelun perustella vaikuttaa sovittelevalta, suorastaan pus-nuz hempeältä tyypiltä.
Älä käy räppää mun palstalla. Mä hoidan bisnekseni naisellisen kierolla tavalla, jota te miehenpuolikkaat katselette H. Moilasina. Kato, vähän sovittelevutta sekaan, niin päänaukomisesta tulee uskottavampaa.
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Lilo kirjoitti:
gullible kirjoitti:
nypari kirjoitti:En mä voi netissä rakastua tai rakastaa.
Voiko netissä tulla raskaaksi?
Hyvä epätietoinen,

Jos haluat kuitenkin täyden varmuuden asiasta, kannattaa laittaa räppäreiden suosima kondomia muistuttava trikoopipo päähän aina ennen koneen avaamista.
Ai minä kun ajattelin, että kondomi pipun päälle, ennen kun runkkaa näppikselle. Joku pikselinarttu kuitenkin väittäisi kantavansa elcon mukulaa. Nettimukula...tämä on ihan mahdollista.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Rautavittu kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Häh! :o

En ole vielä ihan varma pidänkö tästä Marttan takinkäännöstä. Tämä uusi luukki kirjoittelun perustella vaikuttaa sovittelevalta, suorastaan pus-nuz hempeältä tyypiltä.
Älä käy räppää mun palstalla. Mä hoidan bisnekseni naisellisen kierolla tavalla, jota te miehenpuolikkaat katselette H. Moilasina. Kato, vähän sovittelevutta sekaan, niin päänaukomisesta tulee uskottavampaa.
Ei lämpene ei vaikka kuinka heruttaisi.
Vanha koira ei jaksa purra enää. No täytyy antaa luut jollekulle toiselle.
Rautavittu kirjoitti:Martha Fockerin keskisormi.
Kyllä se etusormelta näyttää tai sitten mulla on näössä vikaa.
PerttiMakimaa

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:
gullible kirjoitti:Voiko netissä tulla raskaaksi?
...internetin välityksellä raskaaksi tuleminen on varsin epätodennäköistä ottaen huomioon että olet kaiken lisäksi mies...
*reps*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
gullible kirjoitti:Voiko netissä tulla raskaaksi?
...internetin välityksellä raskaaksi tuleminen on varsin epätodennäköistä ottaen huomioon että olet kaiken lisäksi mies...
*reps*
Nyt Perttikin repes. Viedään se saliin ja tikataan sen väliliha.
The great club outshines the individual, always and forever.
kyyppo

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

kesseli kirjoitti: tuletteko pikkujouluihin? ja jos ette, miksette?
Ei tulla. Olen kuullut, että jos teilläpäin sattuu sammahtamaan jossain vaiheessa iltaa, niin herätessä on aina joku homo tai nainen kyrvässä kiinni. Eiei, ei sellasta. Sammun nimittäin aina.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tänne voimma kaikki kokoontua RAKASTAMAAN marttaa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
MarthaFocker

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

kesseli kirjoitti:
kyyppo kirjoitti:
kesseli kirjoitti: tuletteko pikkujouluihin? ja jos ette, miksette?
Ei tulla. Olen kuullut, että jos teilläpäin sattuu sammahtamaan jossain vaiheessa iltaa, niin herätessä on aina joku homo tai nainen kyrvässä kiinni. Eiei, ei sellasta. Sammun nimittäin aina.
mut noi nimeltämainitsemattomat naiset kyllä vähän arveluttaa..
No mietippä itte. Jos miehellä möllöttää jortikka kiinni otsassa, niin eikö itsellesi tulisi mieleen, että onko se aito. Pakkohan sitä on päästä kokeilemaan, mutta koska kyyppo on hereillä ollessaa niin iso, ruma ja peloittava, niin ei siihen uskalla koskea. Naiset siis kuin miehetkin roikkuvan kiinni kyypon lemmenvaltikassa hänen nukkuessaan.
kyyppo

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Rautavittu kirjoitti: kyyppo on hereillä ollessaa niin iso, ruma ja peloittava, niin ei siihen uskalla koskea.
Haluaisin korjata tätä sen verran, että en ole iso, ruma ja peloittava. Tai no ruma kyllä, mutta muuten ainoastaan hieman ylipainoinen ja jotensakin vastenmielinen.
ManZel

Re: Kaikki rakastavat Marttaa

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Täytyy johtua Lahest, on se ihme paikka.

Sieltä nimittäin löytyy Suomen oudointa ja rennointa porukkaa; eivät käytä vissiin pipoissaan resoreita. Ne kolme kuukautta, jotka aikanaan siellä vietin, olivat ehkä tähänastisen elämäni hulvattominta aikaa. Joskus mielessä pyörii.. I wish these days could come back once more,
Why did those days ever have to go..
Vastaa Viestiin