Kity-Amorin palsta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eli tämäkin (kuten kaikki) on kait joskus käyty läpi, mutta koska tilanteet muuttuvat, niin lienee syytä sekoittaa pakkaa uudestaan.

Kuka olisi syytä parittaa kenen kanssa?

Ammun Amorin nuolen Bluntlyyn ja Edithiin.
BettyB.

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä ammun nuolen Sikaan ja Blissiin, vaikka pikku porsas yrittää kovasti hämätä liehittelemällä erästä valeblondiakin.
Edith

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti: Ammun Amorin nuolen Bluntlyyn ja Edithiin.
Wanha! Siis tota on ehdotettu jo vuosia sitten. Mutta ei se huoli.

Mulle ei tuu nyt mitään osuvaa mieleen ja toisaalta ehkä ihan ookoo niin, koska muistelen, että näistä on jotkut joskus loukkaantuneetkin. Vaikka mistäpä nyt ei tällä palstalla loukkaannuttaisi.
masa

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Lupia kumppaneilta kysymättä naittaisin kaksi pohjalaista, joitten vastakohdat täydentäisivät toisiaan, yhteen.

A_J ja Masa. Match made in heaven.
Ryhähähäähäh!

Ei sillä että A_J:ssä olis jotain vikaa, mutta veikkaanpa että A_J putosi nyt tuolilta ja suunnittelee pieksevänsä pertsan karttakepillä.

Itse tyrkytän vaihtoehtoa A_J ja Tix.
Edith

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Edith »

masa kirjoitti: Itse tyrkytän vaihtoehtoa A_J ja Tix.
Eikä! Koska sit mun pitäis kutsua Tix mun lautapeli-iltoihin ja Tixin pitäis miettiä kohteliasta tekosyytä kieltäytyäkseen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Ei sillä että A_J:ssä olis jotain vikaa, mutta veikkaanpa että A_J putosi nyt tuolilta ja suunnittelee pieksevänsä pertsan karttakepillä.

Itse tyrkytän vaihtoehtoa A_J ja Tix.
A_J ja Pertsa olisi kanssa hyvä. Alkaa ensiksi salasuhteena, mutta päättyy kolmiodraamaan.

Lopulta Pertsa ja ND elävät elämänsä onnellisena yhdessä.
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:
masa kirjoitti: Itse tyrkytän vaihtoehtoa A_J ja Tix.
Eikä! Koska sit mun pitäis kutsua Tix mun lautapeli-iltoihin ja Tixin pitäis miettiä kohteliasta tekosyytä kieltäytyäkseen.
Höh! Mistäs tiedät, vaikka Tixi olisi aina salaa halunnut teidän lautapeli-iltoihin.

AJ:lla on todellisuudessa miehelle kaksi (oikeaa - hän ei vain tunne itseään) vaatimusta: pitää olla moottoripyörä ja olla kapinallinen.

Tällä hetkellä kitinästä ei taida löytyä nuo ehdot täyttävää miestä?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 26.03.2008 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Mun mielestä huima on niiin hyvä, että ansaitsee ainoan, joka pääsee samalle tasolle, huima :h: huima :paavi: Aamen!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

:cry:
Ei täällä taida olla ketään, jonka kelpuuttaisin oikeaksi emäntäväeksi. Ei niin että heidän isännäkseen kelpaisinkaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Elco ja ND, niillä on samanlaiset elämänarvot mutta ne on sopivasti erilaisia. ND olis se rauhallinen isähahmo ja Elco tois kaivattua väriä ND:n elämään. Vaarana ois tietty se että Elco kyllästyis nopeesti, mutta toisaalta ND tunnestusti on hyvin "muuntautumiskykyinen".

Crowbarin ja EW:n lemmenlomasta sais hyvää tositeeveetä.
Tai Crowbarin ja Prosessin.
BettyB.

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lähes löin jo itseni kanssa vetoa, missä vaiheessa ketju muuttuu homosteluksi. Yrittäkää nyt edes.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Gat kirjoitti::cry:
Ei täällä taida olla ketään, jonka kelpuuttaisin oikeaksi emäntäväeksi. Ei niin että heidän isännäkseen kelpaisinkaan.
Hekoheko. Täällä ei sellasta flotkoa ookkaan jota et kelpuuttais.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hellu kirjoitti:
Gat kirjoitti::cry:
Ei täällä taida olla ketään, jonka kelpuuttaisin oikeaksi emäntäväeksi. Ei niin että heidän isännäkseen kelpaisinkaan.
Hekoheko. Täällä ei sellasta flotkoa ookkaan jota et kelpuuttais.
Tarkoitin VAIMOväeksi tai siis Amorrakkautta, en seksipuuhia. Pelkän seksin ehdottelussa Kitinän naisille olen ollut ihan Lutka.

Näin meidän kesken sanottakoon, että ujouteni, sosiaalisten taitojen puutteeni, rumuuteni ja nyttemmin vanhuuteni lisäksi suurimpia syitäni naisettomuuteen on, että olen niin pirun kranttu oikeasti ihastumaan. Johtunee että niin (kuvittelin) sopivanoloisen tunsin jotain 11-12 vuotta sitten, että kukkaan ei ole mittään siihen verrattuna.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Johtunee että niin (kuvittelin) sopivanoloisen tunsin jotain 11-12 vuotta sitten, että kukkaan ei ole mittään siihen verrattuna.
Tämä syndrooma tunnetaan nimellä one-itis. Ei pääse yhdestä ihastuksesta irti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NegaDuck kirjoitti: Tämä syndrooma tunnetaan nimellä one-itis.
Mä en oikein ymmärrä tätä lausetta. Oliko Se Ainoa Oikea Äiteellekin Kelpaava Pystytisumisu muka Itiksestä? :shock:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti:Tarkoitin VAIMOväeksi tai siis Amorrakkautta, en seksipuuhia.
Kyllä mä vähän luulen että tääkin olis kohdillaan muutaman tsiksin kanssa, itseni mukaan lukien. On tälläkin palstalla nimittäin sellasta vaimomatskua tarjolla ettei paremmasta väliä.
Aito_Johanna

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli tämäkin (kuten kaikki) on kait joskus käyty läpi, mutta koska tilanteet muuttuvat, niin lienee syytä sekoittaa pakkaa uudestaan.
On tää juu aika monta kertaa kyllä käyty läpi. :krooh:
Onko sulla tänään vastaanotolla erityisen vähän oikeaa tekemistä?

Minulle ehdotetuista kolmesta vaihtoehdosta kieltäydyn kohteliaasti kaikista. Ei millään pahalla :mrgreen:
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:On tälläkin palstalla nimittäin sellasta vaimomatskua tarjolla ettei paremmasta väliä.
On vaan vähän samaan tyyliin tarjolla kuin Ferrari autokaupan näyteikkunassa. Kiva sitä on kenen tahansa katella, mutta aika harvat pystyy itselleen semmosen saamaan... :wink: :roll:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tarkoitin VAIMOväeksi tai siis Amorrakkautta, en seksipuuhia.
Kyllä mä vähän luulen että tääkin olis kohdillaan muutaman tsiksin kanssa, itseni mukaan lukien. On tälläkin palstalla nimittäin sellasta vaimomatskua tarjolla ettei paremmasta väliä.
KOSITKO minua Betty? :lol: :oops:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
masa

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:On tälläkin palstalla nimittäin sellasta vaimomatskua tarjolla ettei paremmasta väliä.
Joo. Varsinainen käytettyjen kotirouvien kierrätyskeskus!
BettyB.

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Joo. Varsinainen käytettyjen kotirouvien kierrätyskeskus!
Noh noh, tässä asiassa olen ihan neitseellinen!
Gat kirjoitti:KOSITKO minua Betty? :lol: :oops:
Katotaan seuraavana karkauspivänä uusiks. Että paas ne rahas vaan kasvamaan sitä korkoa...
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:On vaan vähän samaan tyyliin tarjolla kuin Ferrari autokaupan näyteikkunassa. Kiva sitä on kenen tahansa katella, mutta aika harvat pystyy itselleen semmosen saamaan... :wink: :roll:
Kai nyt edes koeajaa saa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti:Mä ammun nuolen Sikaan ja Blissiin, vaikka pikku porsas yrittää kovasti hämätä liehittelemällä erästä valeblondiakin.
Sulla on niin tarkat silmät.
BettyB.

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

huima kirjoitti:Sulla on niin tarkat silmät.
Suuret, kultaseni, suuret.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kyllä mulla taitaa mennä näin:
http://kvantti.tky.fi/in/100.shtml

Ja sitten valitettavasti osaltaan City ja Kitinä ovat vieneet uskoni naisiin. Ennen niitä minulla ei ollut aavistustakaan miten yleisiä naisten irtoseksijutut, fuckbuddy-systeemit ja muut "hoidot" ovat, "vakavan" seurustelun lisäksi. Ja CityKitinäläisiltä olen oppinut, ettei ne "oikeatkaan" seurustelusuhteet kestä yleensä kuin joitakin kuukausia. "Rakastua" siinä sitten minun luonteella.

Joku viikko sitten naisten seksiohjelma G-pisteessä oli joku enkelinnäköinen opiskelijatyttö, joka siweän kuuloisesti kertoili fuckbuddy-asioistaan ja miten harmillista kun jotkut niistä ovat häneen rakastuneet. Vertailtavaksi asti niin nuorena! Ja minä kun opiskeluaikana niin kunnioitin opiskelijanaisia, mietin tohtiako niitä lähestyä romanttisesti. Enpä tiennyt, millaisia nuoret naiset jo silloin varmaan olivat. Kiilata sitten siinä näiden kaiken kokeneiden naisten eksien, vakipanojen, "hoitojen", "seurustelujen" ja irtopanojen väliin, herkkänä poikana.. huhhuh.

Nykyään luulen, että melkein joka ainoa kuivakkaan näköinen virkanainenkin istuu työpaikalla lantionpohjalihastreenipallo pillussa ja miettii vaihtaako vakipanoa heti vai ensi viikolla ja saisko perjantaina baarista uutta munaa. Anteeksi "ihmissuhdetta". Ei siihen "väliin" ehdi enkä haluakaan.. paitsi pillua toki, muttei muuhun rakkaus"käyttöön".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin