Hyvännäköiset ovat lutkia

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:^Miksi ei?
En mä tiedä. Se aiheuttaa mielukuvan promiskuiteetista.

Anteeksi Betty, mä tiedän, että se et ole sellainen, mutta tämä on elämän tosiasia.
vaikea sulattaa tuota tosiasiaa, ei mun tatuoinnit ja lävärit kai ole vaikuttanut mun suhteisiini millään lailla. En ainakaan ole huomannut lähestyvien miesten asenteissa mitään, mikä viittaisi vain seksuaalisen tyydytyksen hakemiseen. Ainakaan keskimääräistä enempää. Tyhmiä keskustelunavauksia olen kyllä tatuointeihin liittyen saanut kuulla, mutta se saattaa kertoa ehkä enemmän keskustelun aloittajista, kuin heidän asenteistaan tatuointeihin/läväreihin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriDaavid

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:^Miksi ei?
En mä tiedä. Se aiheuttaa mielukuvan promiskuiteetista.

Anteeksi Betty, mä tiedän, että se et ole sellainen, mutta tämä on elämän tosiasia.
vaikea sulattaa tuota tosiasiaa, ei mun tatuoinnit ja lävärit kai ole vaikuttanut mun suhteisiini millään lailla. En ainakaan ole huomannut lähestyvien miesten asenteissa mitään, mikä viittaisi vain seksuaalisen tyydytyksen hakemiseen. Ainakaan keskimääräistä enempää. Tyhmiä keskustelunavauksia olen kyllä tatuointeihin liittyen saanut kuulla, mutta se saattaa kertoa ehkä enemmän keskustelun aloittajista, kuin heidän asenteistaan tatuointeihin/läväreihin.
Joissakin ihmisessä em. asiat herättävät negatiivisa mielikuvia, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, jos em. ihmisten mielipiteet eivät kiinnosta.

Tässä vielä joidenkin ihmisten käsityksiä joistakin tatskoista

http://www.urbandictionary.com/define.p ... ramp+Stamp

Älkää ampuko viestintuojaa

:pliis:
NegaDuck

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti: ihanko totta? Olipa kiva kun kerroit! *menee hirteen*
Mutta olethan ollut pitkissäkin parisuhteissa miesten kanssa joita olet arvostanut. Mihin ne ovat kaatuneet? Ovatko ne miehet paljastuneet kusipäiksi vasta myöhemmin? (viitaten "kaikki miehet ovat kusipäitä")
NuoriDaavid kirjoitti:Älkää ampuko viestintuojaa :pliis:
Mitä oikeastaan pelkäät? Eihän kukaan oo edes nähnyt sua livenä.

Mun tässä pitäis olla peloissani. Ja olenkin jo.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
Joissakin ihmisessä em. asiat herättävät negatiivisa mielikuvia, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, jos em. ihmisten mielipiteet eivät kiinnosta.

Tässä vielä joidenkin ihmisten käsityksiä joistakin tatskoista

http://www.urbandictionary.com/define.p ... ramp+Stamp

Älkää ampuko viestintuojaa

:pliis:
Ei ammuta, elä pelkää. On mullakin ollut miesystävä, joka ei voinut sietää tatuointeja, mutta se liittyi ennemmin siihen, että hän nautti "puhtaasta" ihosta ennemmin kuin mielikuvaan holtittomasta naisesta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriDaavid

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Älkää ampuko viestintuojaa :pliis:
Mitä oikeastaan pelkäät? Eihän kukaan oo edes nähnyt sua livenä.

Mun tässä pitäis olla peloissani. Ja olenkin jo.
Totta. Ainahan voi klikata tuota ruudun oik yläreunassa olevaa X:ää, jos alkaa liikaa pelottaa.

Mutta: en halua loukata esim. Sairaa tai Bettyä. Pelkään, että he saattavat loukkaantua, jos postaan tuollaisia mielipiteitä esiin, vaikka en itse väittäisi niin ajattelevanikaan.

Nyt tietysti joku vastaa, että evvvk sun mielipiteesi. Ok.
NegaDuck

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Totta. Ainahan voi klikata tuota ruudun oik yläreunassa olevaa X:ää, jos alkaa liikaa pelottaa.
Liian myöhäistä siihen...
:pliis:

... joka tapauksessa, BettyB, en voi tosiaankaan tietää, sillä omat parisuhteeni ovat tähän asti kaatuneet aika käytännönläheisistä tai konkreettisista syistä. Olen siis vain tietämykseltäni aiheesta kovin rajoittunut, siksi kysyn, vaikka se onkin aikamoista sohimista. Anteeksi.

Nyt kun tarkemmin mietin, niin ei olis pitäny edes kysyä. Anna olla.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 10.04.2008 11:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Et sä voi loukata mua ainakaan, koska emme tunne. Molemmilla omat mielipiteemme eri asioista, niitä on hyvä vaihtaa, jos vaikka löytäisi uuden katsantokannan asioihin itsekin. Ja vaikka et itse ajattelisi näistä asioista linkkien mukaisesti, aina löytyy ihmisiä, joille saa perustella kuvien ja läväreiden ottoa. Tosiasia, joka tulee aina välillä vastaan, kun ihmisiä tapaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
BettyB.

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Mutta olethan ollut pitkissäkin parisuhteissa miesten kanssa joita olet arvostanut. Mihin ne ovat kaatuneet? Ovatko ne miehet paljastuneet kusipäiksi vasta myöhemmin? (viitaten "kaikki miehet ovat kusipäitä")
Kyllä. Johtuu varmaan mun lävistyksestä ja tatuoinneista.
sanctus

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja sanctus »

BettyB. kirjoitti:Kyllä. Johtuu varmaan mun lävistyksestä ja tatuoinneista.
Pah. Miehet ovat kusipäitä. Se että nainen sattuu olemaan hetero, ei ole todellakin syy pohtia muuta kuin seksisuhdetta miehen kanssa. Eläminen, oleminen, tulevaisuuden rakentaminen näiden säälittävien opportunististen runkkareiden kanssa on mielestäni vain oman ajan ja mahdollisuuksien tuhlaamista.
masa

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja masa »

sanctus kirjoitti:Eläminen, oleminen, tulevaisuuden rakentaminen näiden säälittävien opportunististen runkkareiden kanssa on mielestäni vain oman ajan ja mahdollisuuksien tuhlaamista.
Eli suosittelet Bettylle strapparin täyteistä lesbosuhdetta?
sanctus

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja sanctus »

masa kirjoitti:Eli suosittelet Bettylle strapparin täyteistä lesbosuhdetta?
No en mä kyllä suosittele kenellekään mitään. Liian riskaabelia. Aina sitä voi kuitenkin varoittaa ihmisiä. Vaihtoehtojen esittäminen on sitten jo vähän liian haastavaa.
NuoriDaavid

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sanctus kirjoitti:
masa kirjoitti:Eli suosittelet Bettylle strapparin täyteistä lesbosuhdetta?
No en mä kyllä suosittele kenellekään mitään. Liian riskaabelia. Aina sitä voi kuitenkin varoittaa ihmisiä. Vaihtoehtojen esittäminen on sitten jo vähän liian haastavaa.
Ongelma lienee puutteellinen informaatio. Markkinat toimivat huonosti, koska kaikilla markkinaosapuolilla ei ole riittävästi oikeaa informaatiota.
elco

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Joissakin ihmisessä em. asiat herättävät negatiivisa mielikuvia, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, jos em. ihmisten mielipiteet eivät kiinnosta.
Aivan varmasti herättää negatiivisia mielikuvia monikin asia, mutta on kyllä aika paksua hakea pariutumattomuuden syitä jostain yksittäisestä seikasta kuten tatskoista. Jos olisin Mr Single ja joku vaikuttaisi pullantuoksuiselta äidiltä niin sanoisin "Soitellaan" ja poistuisin paikalta.

Ehkä se pariutumattomuus johtuu siitä, että aina jos mies ei halua syödä burgeria niin BB saa paskahalvauksen?
NuoriDaavid

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Joissakin ihmisessä em. asiat herättävät negatiivisa mielikuvia, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä, jos em. ihmisten mielipiteet eivät kiinnosta.
Aivan varmasti herättää negatiivisia mielikuvia monikin asia, mutta on kyllä aika paksua hakea pariutumattomuuden syitä jostain yksittäisestä seikasta kuten tatskoista. Jos olisin Mr Single ja joku vaikuttaisi pullantuoksuiselta äidiltä niin sanoisin "Soitellaan" ja poistuisin paikalta.

Ehkä se pariutumattomuus johtuu siitä, että aina jos mies ei halua syödä burgeria niin BB saa paskahalvauksen?
Niin. Ehkä BB vie deitit aina mäkkäriin?

Btw sinä olet hiukan huono esimerkki valkoisesta normiheteromiehestä, koska et halua lapsia. Näin ollen sinulla ei ole pullantuoksuun reagoivaa reseptoria.
elco

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Btw sinä olet hiukan huono esimerkki valkoisesta normiheteromiehestä, koska et halua lapsia. Näin ollen sinulla ei ole pullantuoksuun reagoivaa reseptoria.
Vitut. Normaali Mies haluaa seksiä eikä lapsia.
Rouva Pupu

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tämmönen pullantuoksua hakeva, vaimomatskua etsivä mies on varmaan aika tylsää seuraa sängyssä. Kaksinaismoralistinen kokeilunhaluton tylsä pano kotona.

Sitten nämä samat miehet saa sitä lauantai-iltaista saunaseksiä ja käyttää muun ajan pokemonia katsellen, haaveillen ja runkkaillen. Tai sitten käyttää irtsareita tai valittaa keskustelupalstalla kun ei edes bloukkaria heru.

Joo, olen ellini lukenut ja sisäistänyt 8)
masa

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja masa »

Niin no, elämä on valintoja. Toiset haluaa vauhdikasta seksiä ja vaarallisia tilanteita, toiset haluaa perheen ja seesteistä perhe-elämää.

Omalla kohdallani vauhdikas seksi+/elämä saa väistyä ihan mielellään seesteiseen perhe-elämään jossain vaiheessa. Johan sitä onkin tullut nähtyä jo koettua enemmän, kuin moni muu koko elämänsä aikana.
Rouva Pupu

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti: mielellään seesteiseen perhe-elämään jossain vaiheessa.
Ja hurja seksi ja vauhdikkaat käänteet eivät siis tässä onnistu. Nojopas on.
masa

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti:
masa kirjoitti: mielellään seesteiseen perhe-elämään jossain vaiheessa.
Ja hurja seksi ja vauhdikkaat käänteet eivät siis tässä onnistu. Nojopas on.
Aikamoinen duracell pupu olet, jos jaksat jatkaa samanlaista vauhtia makuuhuoneessa parin penskan saamisen jälkeen. Kuulemani mukaan tuo touhu kyllä loppuu lähestulkoon aina.
Rouva Pupu

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti: Aikamoinen duracell pupu olet, jos jaksat jatkaa samanlaista vauhtia makuuhuoneessa parin penskan saamisen jälkeen. Kuulemani mukaan tuo touhu kyllä loppuu lähestulkoon aina.
Täytyy toki myöntää, että nautin tästä seesteisestä perhe-elämästä ihan ukon kanssa kaksin. Ja tarkoitus on kaksin pysyäkin, joten ei siinä kovin duracelleja tarvitse.

Tämä ei sinänsä nyt liity perhe-elämään vaan ennemminkin vaimomatskuun, johon esimerkiksi nyt nämä tatuoinnit ja lävärit liittyvät, joten pysytään asiassa.
elco

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:Niin no, elämä on valintoja. Toiset haluaa vauhdikasta seksiä ja vaarallisia tilanteita, toiset haluaa perheen ja seesteistä perhe-elämää.

Omalla kohdallani vauhdikas seksi+/elämä saa väistyä ihan mielellään seesteiseen perhe-elämään jossain vaiheessa.
Meinaatko ihan tosissaan, että alkaisit suhteeseen mimmin kanssa ilman, että seksi Toimii?
masa

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti: Täytyy toki myöntää, että nautin tästä seesteisestä perhe-elämästä ihan ukon kanssa kaksin. Ja tarkoitus on kaksin pysyäkin,
No silloinhan asia on eri, mutta varoituksen sana. Se mielipide jälkikasvusta saattaa muuttua hyvinkin yllättäin.. :wink:
masa

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Meinaatko ihan tosissaan, että alkaisit suhteeseen mimmin kanssa ilman, että seksi Toimii?
No riippuu tietenkin siitä "Toimimisen" laadusta ja mitä se Toimiminen pitää sisällään. Jos suhteessa jää ilman vaikkapa anaaliseksiä, niin enköhän voisi elää parisuhteessa ilman sitä.

IMO seksi ei ole parisuhteen tärkein asia. Kyllä se ihan se keskenään toimeentuleminen.
Herra Manala

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Jos suhteessa jää ilman vaikkapa anaaliseksiä, niin enköhän voisi elää parisuhteessa ilman sitä.
Entäs jos olisit erittäin pienimunainen?
Rouva Pupu

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti: Se mielipide jälkikasvusta saattaa muuttua hyvinkin yllättäin.. :wink:
Tuo on hyvin tiedossa oleva seikka, siitä kyllä muistutetaan tasaisin väliajoin vauvauteluiden lomassa.
Vastaa Viestiin