Hyvännäköiset ovat lutkia

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Kyllä siitä tytöstäkin saa kelpo kalakaverin.
Isi maksaa edelleen seuran jäsenyyden :]
Rouva Pupu

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucas Jackson kirjoitti:
Clay kirjoitti:Tai tytön kanssa nuorten balettileirille.
Kyllä siitä tytöstäkin saa kelpo kalakaverin. Ehkä jopa paremman. Pojat kun tuppaa olemaan kokolailla rauhattomampia 10+ iässä. Inhaa yleistämistä, eikö?!
Komppaan. Mullahan on isoveikka ja luontohullu isukki. Kyllä se vaan niin meni, että minä siellä luonnossa isukin kanssa reissasin, kalastelin, rakentelin ym.
killkill

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rouva Pupu kirjoitti:Hei, aikuisten oikeasti minä en olisi koskaan uskonut, että voisin törmätä näin vajaaälyisiin ihmisiin.
Mie luulen, että nuo lisääntyneet pitävät vapaaehtoisesti lapsettomuuden valinnutta naista "uhkana" itselleen. Ei raskausarpia, roikkomahaa yms.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja saira »

Tätä keskustelua on aina hauska seurata, näin näkökulmasta ettei ole koskaan jaksanut muiden lapsista/lapsettomuudesta kantaa huolta. Omassa kaveripiirissä osa nuorena julisti, ettei hanki ollenkaan muksuja, osa vaihtanut mielipidettään, eräs jopa suurperheen äiti nykyään. Toisaalta osa vannoi perheen nimiin, mutta osa heistäkin on vaihtanut mielipidettään, ja nauttii elämästään joko yksin tai miehen kanssa. Eipä näihin julistuksiin ole nuorempanakaan jaksanut ottaa kantaa, koska asia on jokaisen oma, samoin kuin se on tieto, että joku aina välillä muuttaa asiassa kuin asiassa mieltään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No pakkohan näillekin olisi sinkkuna antaa kylmää...

Kuva

Kuva

...tai sitten ei.
BettyB.

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No kyllä mä tolle alemmalle antaisinkin. Sehän on ku brunette Tukiainen.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Mulle nyt tuli lähinnä mieleen et onko lutkan näköiset hyviä? Toisinaan tuntuu, että zexiä tihkuva - tai tursuava - luottaa pelkkään kuoreensa ja toisaalta vaisumman pinnan alla voi olla vaikka minkälainen mylly.
1108

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Sehän on ku brunette Tukiainen.
No kiitti nyt sitten tästäkin mielikuvasta...
killkill

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:...tai sitten ei.
Joku laki pitäis olla tuota tissien tatuoimista vastaan. En ole missään nähnyt ensimmäistäkään oikeasti onnistunutta cleavage-tattoota. Tai vaikka kuva olisi siedettävä, itse daisarit ovat yleensä kamalan näköiset.
1108

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Joku laki pitäis olla tuota tissien tatuoimista vastaan. En ole missään nähnyt ensimmäistäkään oikeasti onnistunutta cleavage-tattoota. Tai vaikka kuva olisi siedettävä, itse daisarit ovat yleensä kamalan näköiset.
Mjooh... Onhan tuossa perää, mutta ei ainakaan lävistetty ja tatuoitu ole mitenkään vähemmän vaimoainesta kuin lävistämätön ja tatuoimaton miun mielestä. Mutta minähän olenkin vanha pitkätukka ja hevari, mielipiteelläni ei sinällään ole mitään arvoa.
killkill

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ En minä esittänytkään, että "räväkännäköinen mimmi" + "tatuointeja" == "ei taatusti vaimoainesta" vaan sitä, etten muista missään nähneeni onnistuneita titzen-tatzkoja nimimerkki "nuorempana mitä ihmeellisimmännäköisten kottaraisten kanssa säätänyt".

Tatskoihin nyt tosin pätee sama sääntö kuin kaikkeen muuhunkin tässä maailmassa: "90% kaikesta on paskaa". Aikuisten-oikeasti tyylikästä ihotaidetta näkee todella harvoin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä ymmärrän kyllä näitä "ei-lapsia" -tyyppejä, mut silti mua aina vähän kuitenkin hymyilyttää se paatos.. 'mulla ei oo biologista kelloo, minähän en lapsia halua ikinä'. Onko kukaan näistä nuoristanaisista esim lähelläkään neljääkymppiä? Kyllähän mä ymmärrän että nuorena noin ajattelee mutta miten ihmeessä voi tietää millainen sitä on vaikka kymmenen vuoden päästä?? Siis mähän oon itse varsinainen erakko ja itsekäs, laiska, mukavuudenhaluinen, 'lapsivastainen' ihminen tällä hetkellä, mutta en mä ainakaan voi millään tietää minkälainen ihminen mä oon vaikkapa 7v päästä nelikymppisenä tai millanen valtava biologinen kello mulla on kasvanu otsaan. Että omalla kohdallani kyllä karsastan vähän semmosta kaikenlaista julistamista. Mä oon vähän ymmärtäny että se on pääsääntöisesti vähän semmonen naisen kromosomeihin sisäänrakennettu juttu se fakin kello ja lisääntymishalukin. Huom. Ei kaikilla joojoo
1108

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Tatskoihin nyt tosin pätee sama sääntö kuin kaikkeen muuhunkin tässä maailmassa: "90% kaikesta on paskaa". Aikuisten-oikeasti tyylikästä ihotaidetta näkee todella harvoin.
No aivan. Mutta mie yritinkin sanoa että mieluiten vaimoksi mukava ja järkevä nainen, sitten ihan sama onko tytsyllä tatuointeja/lävistyksiä. Jotenkin tunnen olevani sen verran työväenluokkalainen että moiset ei hätkäytä mitenkään, pidän niitä jopa normaalina nykyään yhteiskunnassa.

EDIT: Olipas muuten sekava wannabe älykkö sepustus. Pistetään karpulan piikkiin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Se, ettei ole lapsia, ei ole sama asia kuin olla lapsivastainen. Minä pidän lapsista, etenkin kummipojastani ja muidenkin läheisteni lapsista. En silti halua omia. On myös fakta, että sikiövauriot yleistyvät, mitä vanhempi ensisynnyttäjä on. Minusta olisi myös aika kamalaa saada lapsi vaikkapa 4-kymppisenä: olisin jo 50, kun lapsi on vasta 10. Voi laps parkaa. Ja miten sitä itse jaksaisi enää siinä iässä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kreitsu kirjoitti: Minusta olisi myös aika kamalaa saada lapsi vaikkapa 4-kymppisenä: olisin jo 50, kun lapsi on vasta 10. Voi laps parkaa. Ja miten sitä itse jaksaisi enää siinä iässä?
Koulussa oli aina outoa kun parhaan kaverin äiti oli jo lähes 60v.. Äiti sai mut just täytettyään 18, eli täytti vastikään 45. Isäpuoli on pari vuotta nuorempi. Mun mielestä on siistiä kun vanhemmat on "nuoria", eikä vielä ikäloppuja vanhainkotiasukkeja nitroineen ja rollaattoreineen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kreitsu kirjoitti:Se, ettei ole lapsia, ei ole sama asia kuin olla lapsivastainen.
En mä niin väittänytkään. Mä itse olen.
Kreitsu kirjoitti:Minä pidän lapsista, etenkin kummipojastani ja muidenkin läheisteni lapsista. En silti halua omia. On myös fakta, että sikiövauriot yleistyvät, mitä vanhempi ensisynnyttäjä on. Minusta olisi myös aika kamalaa saada lapsi vaikkapa 4-kymppisenä: olisin jo 50, kun lapsi on vasta 10. Voi laps parkaa. Ja miten sitä itse jaksaisi enää siinä iässä?
Mun äiti sai pikkusiskoni 37-vuotiaana enkä mitenkään voi nähdä systeriä 'lapsiparkana'!! :shock: Päinvastoin meijän mutsi on kyllä paljon kivempi ja nuorekkaampi kuin monet kymmenen vuotta häntä nuoremmat apaattiset mummoilijat. Ehkä lapsi on pitänyt hänet nuorena ja elinvoimaisena ja lisännyt mielekkäitä elinvuosia roppakaupalla :)

Kuulostaa siltä kuin pitäisit viiskymppisiä ihan mummoina :lol: Ajat on muuttuneet kuules, ja sen ikäiset elävät monesti elämänsä parasta aikaa, matkustelevat ja urheilevat ja tekevät mitä haluavat, rahaakin on erilailla kuin nuorena.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

irmelianneli kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Se, ettei ole lapsia, ei ole sama asia kuin olla lapsivastainen.
En mä niin väittänytkään. Mä itse olen.
Kirjoitustani ei ollut osoitettu sinulle, Irmelianneli. Jos olisi, olisin lainannut tekstiäsi.

Totta kai ajat muuttuvat. MINÄ nyt en vain haluaisi olla iäkäs äiti: minusta 50-vuotias on iäkäs äiti 10-vuotiaalle lapselle. Mutta se on yksinomaan minun näkemykseni asiaan eikä tarkoita,

a) ettei saisi tehdä lapsia sen ikäisenä kuin itse katsoo sopivaksi.
b) että sen ikäinen olisi jotenkin huono tai epäsopiva äidiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Herra Manala kirjoitti: Kannattaisko ehkä harkita vihanhallintakurssia? Lisäksi sä et välttämättä ole sen talon viimeinen asukas, vaikka ensimmäinen olisitkin, joten joskus kannattaa ehkä ajatella vähän pidemmällekin.
En usko vihanhallintakurssin olevan tarpeen, nakkasin kommentin kauppiaalle huumorilla vaikka siinä täys totuus olikin. Ja kyllä mä melko todennäköisesti olen talon erittäin pitkäikäinen asukas (ainakin niiden kalusteiden käyttöikäinen) se kun rakentuu suvun pihapiiriin ja siihen tuskin ulkopuolisia ihmisiä halutaan, eli talo on ei myytävää mallia.

Ja irmelianneli. Eihän sitä mistään asiasta voisi olla mitään mieltä jos sillain alkaisi ajatella että olenkohan mä kymmenen vuoden päästäkin tätä mieltä. Ja mä tiedän jos kuinka paljon tyyppejä joiden biologinen kellogeeni ei ole koskaan lauennut.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Ja irmelianneli. Eihän sitä mistään asiasta voisi olla mitään mieltä jos sillain alkaisi ajatella että olenkohan mä kymmenen vuoden päästäkin tätä mieltä. Ja mä tiedän jos kuinka paljon tyyppejä joiden biologinen kellogeeni ei ole koskaan lauennut.
Niiiiin.. No mut mä ehkä eniten pelkään sitä että mä vanhana kadun ja suren sitä kauheesti että ei tullu sitte omia lapsia, edes yritettyä. Vaikken mäkään siis oo mikään vauvanhimoinen yksilö todellakaan. Myönnän kyllä, että mulla on biologinen kello olemassa tuolla jossain, mutta en mä pentuja haluais, ainakaan raskaana olla, enkä haluais itsenäisyydestäni luopua, enkä elintärkeistä unistani, enkä siististä kodistani, enkä ihanasta hiljaisuudesta, enkä vapaudestani, ja vastuu kammottaa, ja ja ja.........

'Vahinko' elikkäs yllätys olis mulle varmaan paras vaihtoehto, koska en mä ny enää siinä ja tässä vaiheessa kehtais mitään keskeytystäkään ruveta tekeen. Se vaan sitte tulis ja sillä sipuli :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:[
Niiiiin.. No mut mä ehkä eniten pelkään sitä että mä vanhana kadun ja suren sitä kauheesti että ei tullu sitte omia lapsia, edes yritettyä.
Niin... tai sitten jo nuorempana suris että pitikin mennä tuokin tekemään, nyt sille pitää uhrata elämästään 10 vuotta jonka aikana vois tehdä vaikka mitä muutakin itseään kehittävää. Vaikka tuskin kukaan niin ajattelee, kai niistä vängälläkin ne tykkää jotka niitä on vääntäneet. Vaikka kai niistäkin osa suree menetettyä elämää.

(10 vuotta siksi että sen jälkeen kai sitä voi jotain tehdä itsekin kun se pentu ei oo ihan avuton. Siinä välissä kun se on jääkiekkoharkoissa tai jossain)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:[
Niiiiin.. No mut mä ehkä eniten pelkään sitä että mä vanhana kadun ja suren sitä kauheesti että ei tullu sitte omia lapsia, edes yritettyä.
Niin... tai sitten jo nuorempana suris että pitikin mennä tuokin tekemään, nyt sille pitää uhrata elämästään 10 vuotta jonka aikana vois tehdä vaikka mitä muutakin itseään kehittävää. Vaikka tuskin kukaan niin ajattelee, kai niistä vängälläkin ne tykkää jotka niitä on vääntäneet. Vaikka kai niistäkin osa suree menetettyä elämää.

(10 vuotta siksi että sen jälkeen kai sitä voi jotain tehdä itsekin kun se pentu ei oo ihan avuton. Siinä välissä kun se on jääkiekkoharkoissa tai jossain)
Mä en ihan oikeesti oo tavannu enkä lukenu kenestäkään joka ois aidosti _katunut_ että pitikin tuo lapsi tehdä. Ei, vaikka ois kuinka vahinko tai raiskauksen seuraus. Se on niin vahva se joku juttu.. side, mikä lie mistä minä tiijän. Mut hei, elekää lannistako hyvä jumala sentään, ei kai se ittensä kehittäminen ja eläminen LOPU ku pentu tulee, oma pentu??!!! Mä en mitenkään voi/halua uskoa tuota. Ihan jo maalaisjärjelläkin ajateltuna. Prkl. Miten täällä voi sitten olla maailma täynnä kaiken maailman perheenäiti-/isi-insinöörejä ja -tohtoreita ja -urheilumaailmanmestareita ja -huippumuusikoita..??
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Mut hei, elekää lannistako hyvä jumala sentään, ei kai se ittensä kehittäminen ja eläminen LOPU ku pentu tulee, oma pentu??!!! Mä en mitenkään voi/halua uskoa tuota. Ihan jo maalaisjärjelläkin ajateltuna. Prkl. Miten täällä voi sitten olla maailma täynnä kaiken maailman perheenäiti-/isi-insinöörejä ja -tohtoreita ja -urheilumaailmanmestareita ja -huippumuusikoita..??
No ei kai se lopukaan tietysti, sellaiselle joka sen muksun haluaa niin sittenhän se vasta alkaa. Mutta musta vaan tuntuu että se rajoittais niin älyttömästi.

Tällekin aiheelle olis kyllä oma ketjunsakin, sori...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, lopetetaan :) Tää on ikuisuuskysymys. Mäkin oon toisaalta ihan sun mieltä, ja toisaalta sitten taas en oo.
killkill

Re: Hyvännäköiset ovat lutkia

Viesti Kirjoittaja killkill »

irmelianneli kirjoitti:isi-insinöörejä
Tämä surettaa minuakin. Lapsiparat.
Vastaa Viestiin