Miksi et halua lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
En tarkoita tietenkään sanoa että mielipiteistään ja preferensseistään pitäisi valehdella, mutta silti.
Ei kait sitä nyt heti kannata möläyttää, että oikeesti tykkää maata sohvalla, syödä pitsaa ja kattoa tv:tä? Antaa totuuden paljastua sitten aikanaan.

Kaikkia piileviä vikoja ei kannata tuoda esille.
masa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:Kuulostaa lähinnä itsepetokselliselta selittelyltä kun paskat on jo housussa.

Tuollaisen johtopäätökseen minäkin aina tulin, kun joku kavereistani kertoi pullan olevan uunissa. Sittemmin olen huomannut että on helvetin kivaa olla "paskat housuissa," ja että asiasta on ihan helvetin innoissaan ja jopa paljon enemmän kuin se naaras.

Sitäpäitsi, voi luoja miten kaunis raskaana olevan naisen kroppa on, ainakin ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Rinnat ovat kasvaneet kivasti, ovat kiinteämmät kuin 16 vuotiaalla tytsyllä ja kroppaan on tullut mukavasti lisää pyöreyttä. Mun puolestani toi oma naaraani sais olla raskaana vaikka ikuisesti, jos se näyttää noin helvetin hyvältä kuin nyt näyttää. NusNus!
Geep

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Mun puolestani toi oma naaraani sais olla raskaana vaikka ikuisesti, jos se näyttää noin helvetin hyvältä kuin nyt näyttää. NusNus!
Ihana, muista kehuu sitä ihan taivaisiin koko loppuaika joohan!!! :h:
MGandhi

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
Lässyttää...
*oksentaa*
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: En tarkoita tietenkään sanoa että mielipiteistään ja preferensseistään pitäisi valehdella, mutta silti.
Ei kait sitä nyt heti kannata möläyttää, että oikeesti tykkää maata sohvalla, syödä pitsaa ja kattoa tv:tä? Antaa totuuden paljastua sitten aikanaan.

Kaikkia piileviä vikoja ei kannata tuoda esille.
Onko se vika jos molemmat tykkäävät samasta?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:*oksentaa*
Ku-kupruileva elefantti
Oli kovin elegantti;
Pieni pää ja pieni aivo,
Laskoksilla takaraivo,
Kärsä mahtava, oh, yeah!
Ja vatsa lihava,
Se kärsi monet pilkat
Kun sill'on niin paksut nilkat.
Kerran lähti kaupungille,
Juovuksissa niinkuin dille;
Vastaan keikkui apina;
Nyt tuli tupenrapina;
Lyödä yritti. Oh, yeah!
Mutt' apinapa väisti.
"No, painu vittuun homo,
Mää oon koko kartsan pomo",
Kupruileva toitotti
Ja siihen pomppas hottentotti,
Koulutettu neekeri
Ja mukanaan iso tiikeri.
Nyt ollaan ihmisiksi. Oh, yeah!
Ettei luultais' rasistiks',
Ja tulis' kärsään lujasti.
On Kupruileva kova jätkä,
Sill'on kypärä ja rätkä;
Vaikk'on vähän finnejä,
Niin ei se haittaa Minnejä,
Kun se on ekstravagantti, oh, yeah!
Se on Elefantti!
MGandhi

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:*oksentaa*
laulaa?
Nyt en ole varma, mitä helvettiä mun pitäisi vastata! Nyt todella sait mut hiljaiseksi!

*is marvelling the stupidity*
masa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti: Nyt en ole varma, mitä helvettiä mun pitäisi vastata! Nyt todella sait mut hiljaiseksi!
Sä olet niin kova jätkä vaan kato.

On Kupruileva kova jätkä,
Sill'on kypärä ja rätkä;
Vaikk'on vähän finnejä,
Niin ei se haittaa Minnejä,
Kun se on ekstravagantti, oh, yeah!
Se on Elefantti!
NuoriDaavid

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lässyttää...
*oksentaa*
Äitis oksensi, kun sua odotti.
MGandhi

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Nyt en ole varma, mitä helvettiä mun pitäisi vastata! Nyt todella sait mut hiljaiseksi!
Sä olet niin kova jätkä vaan kato.

On Kupruileva kova jätkä,
Sill'on kypärä ja rätkä;
Vaikk'on vähän finnejä,
Niin ei se haittaa Minnejä,
Kun se on ekstravagantti, oh, yeah!
Se on Elefantti!
Aijaa! Nyt mun siis tarttis ettii joku biisi, jossa lauletaan naisten persettä nuolevista tissiposkista. Kenelläkään ideoita?

Soot vaan just niin vässykkä, kato.
masa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti: Aijaa! Nyt mun siis tarttis ettii joku biisi, jossa lauletaan naisten persettä nuolevista tissiposkista. Kenelläkään ideoita?

Soot vaan just niin vässykkä, kato.
Ai hitto että sitä nyt ollaan taas niin kovia poikia että. On näemmä vasikka taas päässsyt kevätlaitumelle navetasta, kun on noin suuri uho ja tarmo päällä.

Kerros ny missä kohtaa mä olen sun varpaille astunut, kun pitää noin hyökkäillä?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Haluan! <3
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Äh, kirjoitan toisenkin viestin.

Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Bliss

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mojo kirjoitti: Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Niinpä. Mäkin aina luulin, että en halua lapsia, kunnes toi oma oli mahan ulkopuolella :h:
ninnithequeen

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Mojo kirjoitti: Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Niinpä. Mäkin aina luulin, että en halua lapsia, kunnes toi oma oli mahan ulkopuolella :h:
So true.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mojo kirjoitti: Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Voi sen tietää.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

RolloTomasi kirjoitti:
Mojo kirjoitti: Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Voi sen tietää.
Ai samalla tavalla miten tiedät että haggis on pahaa ennen kun olet edes maistanut. En uso!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mojo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Mojo kirjoitti: Miten vitussa voit tietää haluatko lapsen tai et, jos et ole sellaista saanut?
Voi sen tietää.
Ai samalla tavalla miten tiedät että haggis on pahaa ennen kun olet edes maistanut. En uso!
Eiku toisin:

Onko olemassa olo kivaa? Kyllä/Ei.
Haluatko olla toisille ihmisille kiva?

Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rollo rollo... Odota ku saat oman, SITTEN tiedät.

Ja nukkumaan ny ;)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Rollo rollo... Odota ku saat oman, SITTEN tiedät.

Ja nukkumaan ny ;)
No höh. :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

RolloTomasi kirjoitti:Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.


En ikinä sanonut tietäväni että haluan lapisa... lue myös Blissin viimeisin viesti jooko?

Et vaan voi tietää ennen kuin olet kokenut, niin se vain on. Voi toki olettaa, mutta kuten se pahis Die Hard 3:sessa sanoi: "Assumption is the mother of all fuckups"
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mojo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.


En ikinä sanonut tietäväni että haluan lapisa... lue myös Blissin viimeisin viesti jooko?

Et vaan voi tietää ennen kuin olet kokenut, niin se vain on. Voi toki olettaa, mutta kuten se pahis Die Hard 3:sessa sanoi: "Assumption is the mother of all fuckups"
Ehkä Blissillä oli eri syy kuin minulla.

Ja toki voi olla, että joskus tulevaisuudessa haluan lapsia. Siinä vaiheessa kyllä menen tapaamaan psykiatria ja pyydän poliisin laittamaan minut rautoihin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

RolloTomasi kirjoitti:
Mojo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Niin no, on helpompi tietää, ettei halua lapsia kuin tietää, haluaako.


En ikinä sanonut tietäväni että haluan lapisa... lue myös Blissin viimeisin viesti jooko?

Et vaan voi tietää ennen kuin olet kokenut, niin se vain on. Voi toki olettaa, mutta kuten se pahis Die Hard 3:sessa sanoi: "Assumption is the mother of all fuckups"
Ehkä Blissillä oli eri syy kuin minulla.
Noh noh, homous ei ole syy... huono selitys vaan. Myös se että kuvittelee olevansa yhteiskunnan oudoksuma hylkiö vailla mahdllisuutta mieltä stimuloivaan keskusteluun saati seksualiseen kanssakäymiseen jonkun muun ihmiskuntaa edustavan henkilön kanssa on harhaa. Friikkejä ja kusipäitä löytyy aina jostain... Eli oletat vain... rest my case.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mojo kirjoitti:Noh noh, homous ei ole syy... huono selitys vaan. Myös se että kuvittelee olevansa yhteiskunnan oudoksuma hylkiö vailla mahdllisuutta mieltä stimuloivaan keskusteluun saati seksualiseen kanssakäymiseen jonkun muun ihmiskuntaa edustavan henkilön kanssa on harhaa. Friikkejä ja kusipäitä löytyy aina jostain... Eli oletat vain... rest my case.
Omituista kyllä, et vastannut minulle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
elco

Re: Miksi et halua lapsia?

Viesti Kirjoittaja elco »

Jollet ole kokeillut niin miten tiedät, ettet halua:
-syödä paskaa
-dildoa pyllyyn
-muuttaa Kongoon
-jne

Toisekseen, jos en halua lapsia ja huomaa/"tiedän" vasta sellaisen saatuani, etten sellasta olisi halunnutkaan niin eikös se ole vähän myöhäistä sitten?

En halua lapsia. Voisin pistää tähän perusteluja vaikka kuinka, mutta se olisi vähän kuin PetriFB:lle vastaväittäisi. Vääräuskoiset poltetaan roviolla.
Vastaa Viestiin