Miksi haluat lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En tiedä naurattiko, mut tolla hepulla on kyllä aika kadehdittavan kurvikkaat kulmakarvat. Moni tsiksi olis kateellinen!
1108

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pidän naisista kuten viinistäkin: Ne kummatkin on parhainmillaan oltuaan 20 vuotta kellarissa ja itse pantuja.

-Josef Fritzl.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä.
Tätä piti tavata vähän aikaa ennen kuin aukeni. Siis "saahan pillua_saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä" olikin oikeasti "saahan pillua saamatta_lapsia jos käyttää ehkäisyä".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Riemumieli kirjoitti: Paska parisuhde, josta ei jää kuin luu käteen, sehän on hukkaan heitettyä elämää. Jos jäljelle jää lapsi, ei kaikki mennytkään päin persettä.
Kokonaisuutena kuulostaa yhtä houkuttelevalta kuin hyppykupan saaminen virolaiselta huoralta. En ostais.
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä.
Tätä piti tavata vähän aikaa ennen kuin aukeni. Siis "saahan pillua_saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä" olikin oikeasti "saahan pillua saamatta_lapsia jos käyttää ehkäisyä".
Siks siitä quottaamisesta olisi ollut apua. Lue edelliseltä sivulta Manalan perustelu lapsien haluamiselle, johon se minun huono vitsini oli vastaus.
Herra Manala

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Siks siitä quottaamisesta olisi ollut apua. Lue edelliseltä sivulta Manalan perustelu lapsien haluamiselle, johon se minun huono vitsini oli vastaus.
Ai? No kerro mullekin, jos kerran oikein quotatuksi jouduin.
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Täh. Ei mun enää tarvi.
Herra Manala

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:^ Täh. Ei mun enää tarvi.
Ai se oli toi Fritzl-juttu? Älykästä.
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Älykästä.
Ihan yhtä älykästä kuin "Saa pillua?".
Herra Manala

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Älykästä.
Ihan yhtä älykästä kuin "Saa pillua?".
Olet sä kyllä aikamoisen poikkeuksellisen vatipää, jos yhdistät lastenteossa yhdistetyn pillunsaannin ensimmäisenä pedofiliaan ja insestiin. Onnea vaan sunkin fuckupeillesi.
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Just STFU and suck it down for once.
Herra Manala

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:^ Just STFU and suck it down for once.
Onks meidän whineejänörtillä joku ajojahti?
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:itku vinku
Taasko suhun osui kun pitää meuhkata? Se nyt oli vaan yks huono vitsi joka kohdistui tapaan jolla olit muotoillut sen lauseen. Mene vaikka puremaan pesuvamppua niin rauhoitut.
Herra Manala

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:itku vinku
Taasko suhun osui kun pitää meuhkata? Se nyt oli vaan yks huono vitsi joka kohdistui tapaan jolla olit muotoillut sen lauseen. Mene vaikka puremaan pesuvamppua niin rauhoitut.
On se aika kummallista, että sä olet ensimmäisenä aina vinkumassa täällä kanaemoinesi kaikennäköisistä ajojahdeista, kun sun käytöstä kritisoi millään muotoa, mutta kaverilla on itsellä otsaa alkaa heittämään jotain Josef Fritzl-vertauksia tyhjästä. Se on vissiin sitä "maailma kiusaa mua" -whineejien suhteellisuudentajua. No, eipä ihmetytä enää mistä jengi älähti. Yllättäen et edes ymmärtänyt, vaan aloit kiukuttelemaan että "1108 sais kyl sanoo noin".

Sitä saa mitä tilaa, joten muistahan ensi kerralla kanaemosi kanssa että suck it down for once.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

exPertti kirjoitti:

Mietin mitä tuosta pikkuisesta tulee isona. Uskon itsevarmasti, että hänellä on potentiaalia vaikka mihin.
Mä sain tänää illalla puhelun,
"Äiti, mä oon menossa nukkumaan, mutta mulla on yks haave. "Mä tuun poliisiks isona" ..hetken hiljasuus ja heti perään "tiätkö äiti saako ne sit pitää ne vanhaksi menneet käsiaseet omanaan ja viedä ne kotia, sit ku niitä ei enää työssä tarvita?"

Rakastan :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:No, eipä ihmetytä
Sitä saa mitä tilaa
muistahan ensi kerralla
No oletpas sinä nyt taas dramaattinen. Sait minut jo väsytettyä.

Ihmetyttää vaan, kun vitsi oli oikeasti niin överiksi vedetyn tyhmä ettei kukaan aivot omistava henkilö siitä voisi loukkaantua. Ja silti käytät aika törkeitä viittauksia (whinetys, kanaemo, liioittelu) "vastaiskuna" sellaiselle tyhmälle vitsiyritelmälle joka olisi pitänyt kuitata röhähdyksellä. Mitähän tämän kaiken takana oikeasti on?

P.S. Älä Whinetä™.
prosessi

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:...kanaemoinesi... ...kanaemosi...
Oli näköjään ikävä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

exPertti kirjoitti:
Fiksu lapsi. :)
Joo, tuossa iässä niillä on jo aikaa pohtia asioita. Odota vaan!

Tääl on päästy jo asioissa pitkälle, ainakin pojan ajatuksissa
"Mua niin vaivaa kuinka se iskän siemen pääsee sinne mahaan? Navasta se ei voi mennä."
..josta päästiin eräänäkin suihkutuokiona toteamukseen, että "Äiti mua sä et oo ainakaan mahasta synnyttäny, leikkauksesta jää aina arpi ja sulta se arpi puuttuu!"

8) Niin, mitäpä siihen sitten lisäämään, totuutta en hennonnut vielä kertoa, olen mamis!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Herra Manala

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:No oletpas sinä nyt taas dramaattinen. Sait minut jo väsytettyä.
Jos vain olisin tiennyt sen olevan niin helppoa.
Mitähän tämän kaiken takana oikeasti on?
Sitähän mäkin oon joutunut jo hetken miettimään kun on katsellut viime aikoina sun suhteellisen väsyttäviä yrityksiä seurata mua threadista toiseen yrittäen heittää jotain väkinäisiä piikkejä. En ole varma, mutta eiköhän tämä nyt sellainen maankuulu Ajojahti™™™ ole!

Kyllä mua vähän ihmetyttää että jos toisen tekstin quottaaminen sanoen että yllämainitun ihmisen on oltava Joseph Fritzlin kaltainen insestiä harrastava pedofiili, on ankkastandardein ihan viatonta huumoririkasta vitsailua eikä mauttomuuksilla veren kerjäämistä nenästään, niin mikähän ankan tuplastandardeilla sitten on sitä todellista päänaukomista? Ankka kun on tunnetusti itse koko palstan herkin kaveri vetämään henkilökohtaiset herneet nekkuunsa jopa sävyltään neutraaleista asioista tai mielipiteistä, jotka eivät ole hänelle edes millään tavalla kohdistettuja.
P.S. Älä Whinetä™.
En whinetä en. Elämässäni kun ei juuri nyt ole sellaisia suuria vastoinkäymisiä. Meikkipussini sisävuorikin on ihan ehjä.
1108

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mäkin haluan avojahdin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kun nelivuotias aikoinaan sai tietää että pikkusisko on tuloillaan, kysyi yksi päivä että mites se isi oikein laittaakaan sen vauvansiemenen sinne äitin massuun. Otin lääkärikirjan, jossa oli ns. läpivalaisukuva ko. aktista, ja sanoin notta pippelillä laittaa sen äitin pimppiin. Sitä tekee vaan aikuiset, lapset ei voi ollenkaan tehdä niin. Kaveri tarkasteli kuvaa tovin, ja tokas "Jaaha", ja jatko leikkejä. Asiasta ei ole sen koommin keskusteltu tästä näkökulmasta :)

Kaikille ei varmaan noin suora tyyli sovi, mutta en voisi kuvitella itseäni höpöttämässä joistain haikaroista enää tuon ikäiselle. Aion myös kysyttäessä paljastaa, ettei se Joulupukki ihan oikeesti ehdi kuljettaa vuorokauden aikana lahjoja kaikille maailman lapsille. Vaikka jo toissajouluna veikkaili, ettei kaikki JP:t taida olla ihan oikeita.. It's a cruel world.
Prepare for the worstest.
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:väsyttäviä yrityksiä seurata mua threadista toiseen yrittäen heittää jotain väkinäisiä piikkejä.
Ai niin kuin oikein monikossa?
Kyllä mua vähän ihmetyttää että jos toisen tekstin quottaaminen sanoen että yllämainitun ihmisen on oltava Joseph Fritzlin kaltainen insestiä harrastava pedofiili
Yritä nyt jo työntää paksuun kalloosi että en kutsunut sinua pedofiiliksi, vaan vitsailin virkkeesi logiikasta. Kuinka monta kertaa tämä täytyy sinulle terottaa että menee kaaliin?
mauttomuuksilla veren kerjäämistä nenästään
Ei kukaan voi oikeasti loukkaantua noin tyhmästä vitsistä. Taisitkin vain etsiä tekosyytä "oikeutettuun" ja ylimitoitettuun vastaiskuun. Taidatkin vain nauttia tappelusta ja pyrit pitkittämään sitä kaikin keinoin.
En whinetä en.
Whinetätpäs. Kaikki mitä sanot itsesi puolustamiseksi on whinetystä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

exPertti kirjoitti: No, kohta hän kai keksii loput aukot, josta se siemen voisi mennä läpi. Joko tietää mitä kautta siemen poistuu miehen kehosta? Se tieto voisi olla se kaivattava läpimurto. :D
Ei tiedä, mutta tuskin totuuden paljastumiseen kauaa enää menee. Se vaan käskee suudella ahkerasti, jos mua lykästäis vielä toisenki kerran tässä vauva-asiassa 8) Not!

Tuon ikänen miettii jo omaa olemassaoloaan "Miksi mä oon syntyny? Haluttiinko mua? Lääkärikö kertoi, että vauva on tulossa ja susta tuli ihan tosi onnellinen??"

Hitto, kaikilla lapsilla pitäs olla vähintäänki ihan paras äiti.. ja iskä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Herra Manala

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:väsyttäviä yrityksiä seurata mua threadista toiseen yrittäen heittää jotain väkinäisiä piikkejä.
Ai niin kuin oikein monikossa?
Joo. Oli tossa yksi tai kaksi muutakin esimerkiksi kelpaavaa tilannetta parin viikon sisältä. Onko pakko alkaa kaivamaan, jos ei huvita?
NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kyllä mua vähän ihmetyttää että jos toisen tekstin quottaaminen sanoen että yllämainitun ihmisen on oltava Joseph Fritzlin kaltainen insestiä harrastava pedofiili
Yritä nyt jo työntää paksuun kalloosi että en kutsunut sinua pedofiiliksi, vaan vitsailin virkkeesi logiikasta. Kuinka monta kertaa tämä täytyy sinulle terottaa että menee kaaliin?
Kuinka monta kertaa olet ylipäätänsä sanonut mitään tuohon viittaavaa? Jos ainoa rajapinta asiaan on quottaus suuntaani ja sen perään lauseet "Saahan pillua saamatta lapsiakin jos käyttää ehkäisyä. Tästä päätellen jos haluaa lapsia saadakseen pillua, on Josef Fritzl." on minun mielestäni aika suorasti juuri sitä mitä tuossa yllä sanoin.
NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:mauttomuuksilla veren kerjäämistä nenästään
Ei kukaan voi oikeasti loukkaantua noin tyhmästä vitsistä. Taisitkin vain etsiä tekosyytä "oikeutettuun" ja ylimitoitettuun vastaiskuun. Taidatkin vain nauttia tappelusta ja pyrit pitkittämään sitä kaikin keinoin.
Vitut minä loukkaantunut ole. Ainoastaan ärsyyntynyt siitä, että itse whinetät joka toisessa raossa että Manala kiusaa ja koko maailma kiusaa, ja kuitenkin itse pyörit perskärpäsenä kimpussani ketjusta toiseen takertumassa jokaiseen heittooni jollain mauttomuudella tai "tais osua arasti" -lässytyksellä.
Whinetätpäs. Kaikki mitä sanot itsesi puolustamiseksi on whinetystä.
No sovitaan sitten niin. On sulla kuitenkin enemmän tietotaitoa asiasta.
NegaDuck

Re: Miksi haluat lapsia?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ok, no sitten pyydän vain anteeksi että laukaisin noin mauttoman vitsin. Ei se sitten vaan näköjään toiminut.
Vastaa Viestiin