Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Herra Manala

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:huiman älyn
Que?
Lucas Jackson

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Tuskin maltan odottaa, että Snapa rientää paikalle kertomaan omaan tinkimättömään tyyliinsä, että meiltä kaikilta pitäisi evätä mahdollisuus lisääntyä. Itse olen jo tovin pohtinut, että pitäisikö minun olla tämän trendiaallot airut omalla esimerkillä ja käydä punotuttamassa piuhat lopulliseen umpisolmuun silläkin uhalla, että laadukkaimpien kitinähåttisten kanssa lisääntyminen jäisi vain puheiden tasolle.
Aito_Johanna

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lucas Jackson kirjoitti:Tuskin maltan odottaa, että Snapa rientää paikalle kertomaan omaan tinkimättömään tyyliinsä, että meiltä kaikilta pitäisi evätä mahdollisuus lisääntyä.
Mä taas ihmettelen, kuinka kauan G-mies aikoo pantata omaa "Suvisen Kanssa Tekisin Mielelläni Lapsen Jos Hän Minut Vain Kelpuuttaisi" -vastaustaan.
killkill

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aito_Johanna kirjoitti:Mä taas ihmettelen, kuinka kauan G-mies aikoo pantata omaa "Suvisen Kanssa Tekisin Mielelläni Lapsen Jos Hän Minut Vain Kelpuuttaisi" -vastaustaan.
... joten päätit säästää G-mieheltä vaivan ja postata sen itse?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Suorastaan hirvittää ajatus millainen jälkikasvu sikiäisi siitä, jos samaan pataan sotkisi omat ja ______________:n geenit.
Herra Manala

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:Mä taas ihmettelen, kuinka kauan G-mies aikoo pantata omaa "Suvisen Kanssa Tekisin Mielelläni Lapsen Jos Hän Minut Vain Kelpuuttaisi" -vastaustaan.
Kiusaaja on nyt sitten hyvä, ja ottaa vastuun Gattacan tekemisistä seuraavan viiden vuoden ajalta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mä taas ihmettelen, kuinka kauan G-mies aikoo pantata omaa "Suvisen Kanssa Tekisin Mielelläni Lapsen Jos Hän Minut Vain Kelpuuttaisi" -vastaustaan.
Kiusaaja on nyt sitten hyvä, ja ottaa vastuun Gattacan tekemisistä seuraavan viiden vuoden ajalta.
Ei kai vain jotain ole jäänyt hampaankoloon? :wink:

Se, mitä A-J tai Manala tekee, ei ole luettavissa "Gattacan tekemisiksi" parhaalla tahdollakaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No aikas monen naisen kanssa olisin valmis olemaan sitä mieltä, että voisin tehdä lapsia. On tietenkin selvä, että lähes kaikkien naisten kanssa voisin olla mielellään niin. Sehän kait on selvä asia silti minun olematta sovinisti ja itsekäs.
Mutta lapset? Mitä minä olen lukenut, niin täällä naiset ovat ilman muuta ikäänkuin yhteiskunnallisesti selkeämmässä tilanteessa tai selkeämpiä ajatuksiltaan kuin muutamat miehet. Sanotaan, että näissä kirjoituksissa vain ihan yhden käden sormilla vajaasti on naisia, joidenka ns. kapasiteetti on sellainen "huojuva", etten varmaan lapsia haluaisi. Mutta selvä on se, että haluaisin ainakin viikonlopun olla jollakin tavalla "kärpäsenä katossa" varmuuden vuoksi kaikkien naisten kanssa ennen päätöstä!

Koska periaatteessa siis minulle lapset olisivat tervetulleet niin olen varma oikeastaan vain kahdesta tapauksesta. Mutta potentiaalisia on valtavasti. Yhtä selkeästi olen varma vain kolmesta jonka kanssa en niitä tekisi!. Siksi olen niin epävarma. Itse olen varma itsestäni ja siten lapsen hyvistä mahdollisuuksista, mutta kun en pysty suojelemaan lastani huonolta äidiltä!
Jos olisin nainen, olisi isäehdokkaat kyllä harvemmassa. Mutta nyt täytyy kaikkien tietää, että miehet ovat aina siviilissä "mukavampia" kuin kirjoitusten perusteella. Siksi törkykirjoittajat saattavat olla aivan yhteiskuntakelpoisia. Silti, jos kirjoitukset ovat loukkaavia, se on aikamoinen raskautus sekin! Think Pink!

Stadinarska
lapsetonko ainiaan kun miettii liikaa, kas siinä kusimus!

P.S En ehdi enkä jaksa oikolukea juttuani. Jos siinä on jotain hassua, se on kirjoitusharhaa! Kysykää!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti:Suorastaan hirvittää ajatus millainen jälkikasvu sikiäisi siitä, jos samaan pataan sotkisi omat ja ______________:n geenit.
Noh noh :oops: En mä tienny et sä sillai ajattelit.. :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Suorastaan hirvittää ajatus millainen jälkikasvu sikiäisi siitä, jos samaan pataan sotkisi omat ja ______________:n geenit.
Noh noh :oops: En mä tienny et sä sillai ajattelit.. :oops:
Niih, se on tullu monelle yllätyksenä, kun asiasta on tullu puhetta :?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Helppo. Tietysti Chapin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chap

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lapitii kirjoitti:Helppo. Tietysti Chapin.
:h: siitos vaan :dream:
Rouva Pupu

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:Siementäisin toki Rouva Pupun
Pertsa hei, mä varasin sun siemenet silloin aikoinaan, muista se :p:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aito_Johanna kirjoitti:
Mä taas ihmettelen, kuinka kauan G-mies aikoo pantata omaa "Suvisen Kanssa Tekisin Mielelläni Lapsen Jos Hän Minut Vain Kelpuuttaisi" -vastaustaan.
Sinäpä sen sanoit.
Vakavammin puhuen en usko, että täällä kukaan on arvollinen lapseni äidiksi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Tix

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Vakavammin puhuen en usko, että täällä kukaan on arvollinen lapseni äidiksi.
Kerrankin jostain asiasta vallitsee hellyyttävä molemminpuolinen samanmielisyys. Kitinän misut ovat takuulla samaa mieltä.
Rouva Pupu

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Gat kirjoitti: Vakavammin puhuen en usko, että täällä kukaan on arvollinen lapseni äidiksi.
:rofl: Nyt on monta surullista naamaa kitinämisujen joukossa. :rofl:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Vakavammin puhuen en usko, että täällä kukaan on arvollinen lapseni äidiksi.
Kerrankin jostain asiasta vallitsee hellyyttävä molemminpuolinen samanmielisyys. Kitinän misut ovat takuulla samaa mieltä.
Niinhän se on. Jos suhteellistetaan, tuskin simpanssilauman naaraatkaan surisivat, että eivät saa siementäsi.

Kitinämisujen Suhteen minun toki tulisi muistaa, että minua täällä alvariinsa kehoitetaan laskemaan vaatimustasoani... eikö se koske myös henkistä puolta? (Hymiö deletoitu)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No ilman suurempia epäilyjä ainakin Bedlamin, Tixin ja Sikamikan kanssa voisin treenailla muksujen tekoa. (Eiku öö..mitäköhän tässä kysyttiin?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Riippuu millä mittareilla mitataan. Jääkö isä pelkäksi siittäjäksi vai pitääkö sitä sietää loppuikä joko kumppanina tai vähintään lapsen isänä.
NuoriDaavid

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Riippuu millä mittareilla mitataan. Jääkö isä pelkäksi siittäjäksi vai pitääkö sitä sietää loppuikä joko kumppanina tai vähintään lapsen isänä.
Anna nyt arvio joka mittarilla erikseen ja vielä yhdistelmätuloksella.
BettyB.

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Anna nyt arvio joka mittarilla erikseen ja vielä yhdistelmätuloksella.
Huh, liikaa vaadittu tällaiselta typerältä blondilta.
Rouva Pupu

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Siementäisin toki Rouva Pupun
Pertsa hei, mä varasin sun siemenet silloin aikoinaan, muista se :p:
Meillä olisi ennakkovaraajan etuna kolmen kuukauden siemenet kaupan päälle jos ottaa kestona. :D
En mä tollaseen lähde, parempi tarjous on vuosi kaupan päälle jos ottaa kestona ja voihan sen aina määräaikaistaa :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Laittakaas (miespuoleiset) kuvia (mielellään alaston) galleriaan. Eihän kukaan halua ostaa siemeniä säkissä.

Tyhmyyshän ei kuulemma periydy tai ainakin sille voi tehdä enemmän (kuin kohtuuttoman rumalle ulkomuodolle). No niin, odotan innostä täristen kuvasatoa.
Herra Manala

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kreitsu kirjoitti:Laittakaas (miespuoleiset) kuvia (mielellään alaston) galleriaan. Eihän kukaan halua ostaa siemeniä säkissä.
Jos ei säkissä kelpaa, voin toimittaa myös valmiiksi shampanjalasiin annosteltuna.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kenen kitinäläisen kanssa voisit/haluaisit tehdä lapsia?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Kreitsu kirjoitti:
Tyhmyyshän ei kuulemma periydy tai ainakin sille voi tehdä enemmän (kuin kohtuuttoman rumalle ulkomuodolle).
Hyvin sä vedät.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin