Juristi vai insinööri?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuka olis ihQ?

Juristi
18
25%
Insinööri
24
33%
Insinööri
24
33%
Niba - the underDOG
7
10%
 
Ääniä yhteensä: 73

Aito_Johanna

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Frederik Krueger kirjoitti:EVVK, enemmän pistän painoa sille miten tulen hänen kanssaan juttuun, miten hyvin viihdymme yhdessä ja miten sänkytouhut sujuvat.
Mutta eikö tuo juttuun tuleminen ja yhdessä viihtyminen ole yhteydessä siihen, mistä toinen on kiinnostunut? Minä ainakin tulen paremmin juttuun sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat kiinnostuneita samantapaisista asioista kuin minäkin eli joilla on samoja tai samansuuntaisia harrastuksia.
NegaDuck

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:En ole vielä kohdannut naista josta olisin kiinnostunut tai ollut kiinnostumatta hänen harrastustensa (saati sitten ammattinsa) takia .....
Olisiko tämä taas näitä naisten ja miesten välisiä eroja?
En uskoisi, sillä minä kiinnostuin eräästä naisesta siksi että hän oli lahjakas fantasiapiirtäjä. Osoittautui sitten muutenkin aivan loistotyypiksi. Harmi vaan että hänkin oli sitten jo varattu, mut eniveis, harrastuksesta se kiinnostus heräsi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Chap kirjoitti:työttömän.
Ottaisin ton. Voisin lanseerata YK-apinoiden jo aloitelaatikkoon pudottaman "Food for sex" - kampanjan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriDaavid

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mylwin kirjoitti:
Chap kirjoitti:työttömän.
Ottaisin ton. Voisin lanseerata YK-apinoiden jo aloitelaatikkoon pudottaman "Food for sex" - kampanjan.
Jos joku muu laittais parempaa ruokaa?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Mä en ainakaan haluis äijää jolla on harrastuksia. Se kaikki aikahan on multa pois!
Ja kuka mun kaa sit baarissa istuis?
Onhan tuokin harrastus.
Sen nyt piti olla sanomattakin selvää että kyl baareilua saa harrastaa!
Sehän on sitä yhteistä aikaa eikä mitään omaa laatuaikaa niinku ns. oikeet harrastukset. Ja kyl sellaset harrastukset muutenkin käy joiden takii ei tarvi jättää mua yksin, joku kutominen tai pasianssi tai sellaset.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Aito_Johanna kirjoitti:Mutta eikö tuo juttuun tuleminen ja yhdessä viihtyminen ole yhteydessä siihen, mistä toinen on kiinnostunut? Minä ainakin tulen paremmin juttuun sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat kiinnostuneita samantapaisista asioista kuin minäkin eli joilla on samoja tai samansuuntaisia harrastuksia.
Tuo "eli" tuossa hämää, ikäänkuin vetäisit yhtäläisyysmerkin noiden kahden eri asian välille.

Kyllä, kiinnostus samantapaisia asioita kohtaan on vähintäänkin plussaa, mutta tällä on vain rajoitetusti tekemistä sen kanssa harrastaako toinen aerobikkiä, valokuvausta, matkailua vai kaikkia noita kolmea. Kunhan päästään sille tasolle ettei sentään tunne halveksuntaa tai inhoa toisen ajanviettotapoja kohtaan, ollaan jo selvästi voiton puolella.

Harrastukset ovat yleensä enintään välillisesti yhteydessä henkilön arvoihin, elämänkatsomukseen jne. Matkailua harrastava tai aerobikissä käyvä henkilö voi olla aivan yhtä hyvin multikultikikkeliskokkeliskukkahattutäti, tai pahimman luokan Tony Halmetta presidentiksi äänestävä ksenofobi.

Harvassa ovat normaaleiksi lueteltavat harrastukset joita halveksuisin ja joihin en jopa voisi kuvitella osallistuvani toisen seuraksi (esim. matkailu, Lapissa samoaminen, teatterissa käynti jne.), vaikka en niitä välttämättä yksinäni harrastaisikaan. Avomielinen ihminen kokeilee itselleen uusia asioita, esim, lähtee taidenäyttelyyn tai hyppää moottoripyörän kyytiin toisen seuraksi. Lisäksi monet harrastukset ovat yksilölajeja joissa ei ole edes tätä yhdessätekemisaspektia (kuntoilu, lukeminen jne.).

Harvoin naisten harrastukset niin kiinnostavia ovat että sykähdyttäisivät ainakaan minua puoleen tai toiseen. Parhaimmillaan niistä saa joskus "mielenkiintoisen" keskustelunaiheen, mutta mistäpä ei saisi? Oooh, kerropa kaikki tuosta uudesta teleobjektiivistasi. Heitetään soppaan vielä se että on myös paljon harrastuksia joita harrastavat lähinnä vain naiset tai miehet, jolloin varsinkin menettää merkitystään se että tulevalla kumppanilla pitäisi ehdottomasti olla samoja harrastuksia kuin minulla.

Sanotaanko vaikka näin että en ole ainakaan omalla kohdallani koskaan havainnut erityistä korrelaatiota toisen harrastusten ja parisuhteen elinkykyisyyden välillä. En tiedä onko teillä naisilla sitten ihan eri meininki. Joskus tosin minusta on tuntunut että enemmän painoarvoa näille ulkoisille ammatti- ja harrastusvaatimuksille asettavat nuoremmat ja vähemmän parisuhdetaustaa omaavat henkilöt. Kun kokemusta kertyy, alkaa mieli muuttua sen suhteen mikä Aikuisten Oikeasti on tärkeää parisuhteessa. Uusia mielenkiintoisia ja yhteisiä harrastuksia voi keksiä jopa sen parisuhteen aikana.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Chap kirjoitti:työttömän.
Ottaisin ton. Voisin lanseerata YK-apinoiden jo aloitelaatikkoon pudottaman "Food for sex" - kampanjan.
Jos joku muu laittais parempaa ruokaa?
Ei kukaan huolis sitä kun se on köyhä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aito_Johanna

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Frederik Krueger kirjoitti: ...
No juu, puheesi tekee kyllä järkeä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja cardic »

ues, meite on ihq, mut eipa siina mitaan uutta ookaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
So Hard

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ennen muinoin täällä keskusteltiin tärkeistä asioista ja päädyttiin väärin lopputuloksiin.

En edes muistanut miten kuolettavan tylsä Freddie osasi olla.
RP

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja RP »

Insinööri edelleen, mutta en oo koskaan koittanut juristia, joten.
Chap

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tuloshan on, että juristin ja Niban yhteenlaskettu iHQuus ylittää insinöörin charmin. Melko tylyä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joka vanhoja kaivelee, sitä tikulla jonnekin.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin