Juristi vai insinööri?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuka olis ihQ?

Juristi
18
25%
Insinööri
24
33%
Insinööri
24
33%
Niba - the underDOG
7
10%
 
Ääniä yhteensä: 73

Lucas Jackson

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:No mutku oon jo kokeillu muutamaa inssiä ja ei oo kyllä hyvä heilunu...
Oot kokeillut vääriä inssejä. Olisit kokeillut sitä oikeaa inssiä. Sitä toosankorjaajaa! Daah?!
BettyB.

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Oot kokeillut vääriä inssejä. Olisit kokeillut sitä oikeaa inssiä. Sitä toosankorjaajaa! Daah?!
No prkl! Välillä kyllä ketuttaa olla näin blondi!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Kaikki hyvät on jo viety... :jouden:
Joo, pohjasakka vinkuu sateessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja huima »

Ehdottomasti insinööri.

Insinööritytöt on pääosin olleet ihquja. Jotkut jopa superihquja.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja annepa »

killkill kirjoitti:
annepa kirjoitti:Edit: tunnen sekä ihqja juristi- ja insinöörinaisia että ihqja juristi- ja insinöörimiehiä
Pelaako ne KAIKKi samassa joukkueessa?
Silloin tällöin, mutta ei lätkää. Esim Kimbleä ja Monopolia ollaan pelattu samassa joukkueessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:Insinööri on helppo metsästää, mutta juristeissa on jo vähän haastetta.
Olen päinvastaista mieltä insinöörin metsästämisestä. Tai no, metsästäminenhän on helppoa, mutta tuleeko saalista, se on eri asia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Rouva Pupu

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

annepa kirjoitti: Olen päinvastaista mieltä insinöörin metsästämisestä. Tai no, metsästäminenhän on helppoa, mutta tuleeko saalista, se on eri asia.
:komp: Tosin mulla ei ole kokemusta juristista, että miten koukutetaan ja pysyykö.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kummallista sinänsä etten osaa edelleenkään innostua toisesta lähinnä (tai oikeastaan ollenkaan) koulutuksensa tai ammattinsa perusteella. Kiinnostustani ei lisää eikä vähennä jos vastapuoli ilmoittaa ammatikseen joko naisille tuikitavallisen (sairaanhoitaja) tai harvinaisemman (astronautti) ammatin.

"Uuh, meteorologi! Enpä ole tainnut ennen päästä sellaista painamaan. Double-uuh!".

Kai tuo on joku naisten juttu, vaikka näyttävät jotkut miehetkin miettivän tätä asiaa kovasti tämän keskustelun perusteella. Niin joo, kyllähän se yksi pitkätukkanainen katsoi asiakseen teroittaa ettei voisi koskaan kuvitella seurustelevansa juristin kanssa. On se tarkkaa.

Ainoa todella merkittävä seikka toisen ammatissa on josko siihen kuuluu kolmivuorotyötä tai jotain muuta yhdessäoloa suuresti hankaloittavaa. Edes toisen hyvää palkkaa en ole kohdallani huomannut kovinkaan merkittäväksi afrodisiakiksi, vaikka se herättäisikin kuvitelmia siitä että tuon kanssa olisi useammin varaa käydä ulkomailla tai ostaa tilavampi asunto kuin vähävaraisen tai sillä hetkellä jopa työttömän kanssasisarensa kanssa.

En osaa täten tehdä valintaa myöskään insinööri- tai juristinaisen välillä. Seurustelukokemusta ei taida olla kummastakaan, useita sellaisia tunnen kyllä muuten.

Lopettakaa tuollainen pelleily saatana.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti: Lopettakaa tuollainen pelleily saatana.
No en mä ainakaan haluaisi deittailla kirjastotätiä, mikä sitten lienekään koulutukseltaan. Mun sedän akka on kirjastotäti ja en oikeasti ole kuivempaa ja nuivempaa eukkoa ikinä tavannut. Varmaan joku humanistinisti.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja nexie »

masa kirjoitti: Varmaan joku humanistinisti.
Heeiiii!

:grr:
Don't Panic!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:No en mä ainakaan haluaisi deittailla kirjastotätiä, mikä sitten lienekään koulutukseltaan. Mun sedän akka on kirjastotäti ja en oikeasti ole kuivempaa ja nuivempaa eukkoa ikinä tavannut.
Entä jos joku tooosi höttis täti tekisi tuttavuutta, ja saisit vasta jälkikäteen kuulla hänen olevan kirjastotäti? Minä antaisin kylmää sen takia koska hän on nuiva, en hänen ammattinsa takia.

Selvennän vielä yhtä kohtaa:
Frederik Krueger kirjoitti:Edes toisen hyvää palkkaa en ole kohdallani huomannut kovinkaan merkittäväksi afrodisiakiksi, vaikka se herättäisikin kuvitelmia siitä että tuon kanssa olisi useammin varaa käydä ulkomailla tai ostaa tilavampi asunto kuin vähävaraisen tai sillä hetkellä jopa työttömän kanssasisarensa kanssa.
Tähän ehkä vaikuttaa myös huomioni että parempituloiset naiset (ja varmasti myös miehetkin, paitsi Gat) myös kuluttavat rahojaan suruttomammin omiin menoihinsa, joten en minä loppupeleissä kuitenkaan kostuisi juurikaan siitä että hän sattuu olemaan hyväpalkkaisessa ammatissa. Tosin tähän mennessä olen tainnut olla aina parempituloinen osapuoli, mutta pari pääsi käsittääkseni aika lähelle vaikka en heidän tarkkaa tulotasoaan tiennytkään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Frederik Krueger kirjoitti:Kummallista sinänsä etten osaa edelleenkään innostua toisesta lähinnä (tai oikeastaan ollenkaan) koulutuksensa tai ammattinsa perusteella.
En miekään, yleensä oon kiinnostunu ensin ja sitten vasta kuullut ammatin. Tässä nyt vain kävi näin.... :D
Frederik Krueger kirjoitti:Ainoa todella merkittävä seikka toisen ammatissa on jos siihen kuuluu jotain yhdessäoloa suuresti hankaloittavaa. Edes toisen hyvää palkkaa ...
No tuo kolmivuorotyö tms tietysti vaikuttaa, mutta kyllä senkin saa toimimaan jos haluaa. Mulle merkkaa myös tuo palkkaosasto, mutta ei niin että ukolla pitäs olla miljoonapalkka tai edes satatuhatpalkka, vaan niin että me pystytään yhessä tekeen asioita mitä halutaan yhessä tehä, esim matkustaa ja ostaa naudan sisäfilettä sillon tällön. Siis kohtuulliset tulot, ja meillä ne nyt onkin aika samalla tasolla. Tyhjätaskut ei vaan kiinnosta, niistä tulee semmoinen kuva että eivät osaa hoitaa hommiaan (=työtä, elämää, tms).

Frederik Krueger kirjoitti: Lopettakaa tuollainen pelleily saatana.

Ei :P

No niin, tässähän puhuttiin alunperin siitä että juristi vai insinööri eikä siitä että merkkaako ammati vai ei....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Mun kirjastonsetä on håt.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Insinööristä ei ole tietoa. Juristit on Hot.

Kaikkein parhautta kuitenkin on sairaanhoitajat näin miehiseltä kannalta. Parasta seksiä, parhaan näköisiä eikä mitään neitimäisiä niuhotuksia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Ammattia enemmän väristyksiä aiheuttaa toisen harrastukset. Niihin suhtaudutaan enemmän intohimolla ja minusta harrastukset kertoo ihmisestä enemmän kuin mihin ammattiin on päätynyt. Kirjallisuutta, liikuntaa ja jotain musiikkia tai valokuvausta harrastava olisi aika täydellinen (ja tämä ei ole mielistelyä palstalla vaikuttavia valokuvausheppuja kohtaan..)
SikaMika

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Kirjallisuutta, liikuntaa ja jotain musiikkia tai valokuvausta harrastava olisi aika täydellinen (ja tämä ei ole mielistelyä palstalla vaikuttavia valokuvausheppuja kohtaan..)
Entäs meitä kirjallisuutta, liikuntaa ja musiikkia harrastavia kohtaan?
:wink:
Tix

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Tix »

SikaMika kirjoitti:kirjallisuutta, liikuntaa ja musiikkia harrastavia
MAD & Myrkky, oluttuopinnosto ja Klamydiaa TÄYSILLÄ!
Bliss

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:kirjallisuutta, liikuntaa ja musiikkia harrastavia
MAD & Myrkky, oluttuopinnosto ja Klamydiaa TÄYSILLÄ!
*tyrsk*
SikaMika

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:kirjallisuutta, liikuntaa ja musiikkia harrastavia
MAD & Myrkky
Liikaa tekstiä
Tix kirjoitti:oluttuopinnosto
En jaksa nostaa, siksi juon pillillä
Tix kirjoitti:Klamydiaa TÄYSILLÄ!
Jokin yksinkertaisempi puree paremmin, en jaksa tuollaista älykkömusiikkia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^
NeitiNegatiivi kirjoitti:Ammattia enemmän väristyksiä aiheuttaa toisen harrastukset. Niihin suhtaudutaan enemmän intohimolla ja minusta harrastukset kertoo ihmisestä enemmän kuin mihin ammattiin on päätynyt. Kirjallisuutta, liikuntaa ja jotain musiikkia tai valokuvausta harrastava olisi aika täydellinen
En ole vielä kohdannut naista josta olisin kiinnostunut tai ollut kiinnostumatta hänen harrastustensa (saati sitten ammattinsa) takia, oli kyseessä sitten kuorolaulu, aerobikki, tae kwon do tai taidenäyttelyissä juokseminen. Kiva toki että toinen tuntee edes jotain mielenkiintoa eri vapaa-ajan aktiviteetteja kohtaan, mutta ei kuitenkaan vedä hommia niin överiksi että yhteiselo kärsisi.

"Oooooh, hän harrastaa laskuvarjohyppyjä, neulomista, lukemista ja osaa soittaa pianoa! Mikä onnenpotku, juuri sellainen nainen mitä olen koko ikäni etsinyt!"

Eivät naisten(kaan) vapaa-ajallaan harrastamat asiat kuitenkaan yleensä niin ihmeellisiä ole että herättäisivät sen kummempia intohimoja sivullisessa tarkkailijassa. EVVK, enemmän pistän painoa sille miten tulen hänen kanssaan juttuun, miten hyvin viihdymme yhdessä ja miten sänkytouhut sujuvat.

Olisiko tämä taas näitä naisten ja miesten välisiä eroja?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mä en ainakaan haluis äijää jolla on harrastuksia. Se kaikki aikahan on multa pois!
Ja kuka mun kaa sit baarissa istuis?
Tai kyl kai sitä kavereiden kaa vois, mut miestä alkas kuitenki vituttaa mun ryyppääminen ku ite tekee jotain järkevää. Itseasiassa nyt ku mietin tarkemmin niin edellisessä suhteessahan se meni just tollee, enkä mä sillon ees vielä ollu mikään juoppo!
Ärsyttää ihmiset jotka vaan tekee kaikkee kehittävää koko ajan ja väittää et muidenkin pitäis, eikä anna lusmuilla rauhassa.
masa

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja masa »

Hellu kirjoitti: Ärsyttää ihmiset jotka vaan tekee kaikkee kehittävää koko ajan ja väittää et muidenkin pitäis, eikä anna lusmuilla rauhassa.
Hei ihan samis. Mua kans vituttaa urpot jotka haalii itselleen katukissat hanskoiksi-yhdistyksen puheenjohtajuuksia, taloyhtiön hallituksen sihteerin vakanssin, partiotoimintaa, lentopallohanskojen virkkausvastaavan pestejä, huilukerhon rahastonhoitajan pestin ja vielä romanian nabergulliasten kummilapsien enojen tukihenkilötoimen. Vittuako kitistette että aika ja voimat ei riitä, kun haalitte sitä paskaa niskaanne kaksin käsin!
Viimeksi muokannut masa, 06.05.2008 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lucas Jackson

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

:cheer: :cheer: :cheer:

Ai kato!! Hyvä me!! Kerrankin koen voittavani jonkun äänestyksen kitinässä! Jesh!!

:cheer: :cheer: :cheer:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Hellu kirjoitti:Mä en ainakaan haluis äijää jolla on harrastuksia. Se kaikki aikahan on multa pois!
Ja kuka mun kaa sit baarissa istuis?
Onhan tuokin harrastus.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lucas Jackson

Re: Juristi vai insinööri?

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Frederik Krueger kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Mä en ainakaan haluis äijää jolla on harrastuksia. Se kaikki aikahan on multa pois!
Ja kuka mun kaa sit baarissa istuis?
Onhan tuokin harrastus.
Ellei peräti elämäntapa.
Vastaa Viestiin