Suoraa palautetta håttiksille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suoraa palautetta håttiksille

KYLLÄ!!
7
19%
Kyllä
10
28%
En osaa sanoa
2
6%
En
5
14%
EN!!
2
6%
Pauli Hanhiniemi
10
28%
 
Ääniä yhteensä: 36

NuoriDaavid

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Mä olen muuten monesti miettinyt kuinka paljon oma humalatila vaikuttaa siihen yrittävätkö muut flirttailla törkeästi. Suojahumala vai miksi sitä kutsutaan?
Tapana on kyllä pankissa ja kaupoissa muksun kanssa asioidessa olla ihan selvinpäin, tiesitkö?
Tiedän. Tarkoitin nimenomaan että auttaisiko suojakänni muita känni-ihastelijoita vastaan?
Ainoastaan, jos olet heitä kovemmassa kännissä.
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Frederik Krueger kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Mä olen muuten monesti miettinyt kuinka paljon oma humalatila vaikuttaa siihen yrittävätkö muut flirttailla törkeästi. Suojahumala vai miksi sitä kutsutaan?
Tapana on kyllä pankissa ja kaupoissa muksun kanssa asioidessa olla ihan selvinpäin, tiesitkö?
Tiedän. Tarkoitin nimenomaan että auttaisiko suojakänni muita känni-ihastelijoita vastaan?
Itseasiassa kyllä varmaan auttais. Mä ainakin saatan hymyillä kärkkäämmin sille rumalle rapajuoppoäijälle baaritiskillä tilatessani jotain, ja taas siellä bussipysäkillä nieleskelen oksennusta moisista. Jännä juttu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vilkuilin(tuijotin) sellaista silmälasipäistä vaaleatukkaista söpöä neitiä metrossa, selkeästi pani merkille ja pikkasen sitä takasin vilkuilua esiintyi, jäi kyllä pois jo Rautatiaseman metropysäkillä joten loppumatka Kamppiin ja kampin rulaportaita ylös ei ollut niin miellyttävä! :cry: :lol: :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niin niin mutta oliko kumpikaan osapuoli humalassa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti: I feel your pain, ei meillä miehilläkään ole sen helpompaa.
Kuin Gattacan kirjasta, "Kun nussiva maailma ohitseni lensi"
NuoriDaavid

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:Niin niin mutta oliko kumpikaan osapuoli humalassa?
EIks niba oo?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Hellu »

No kyl joku roti tietysti pitää olla, mut ei mua haittaa mitkään huutelut eikä kaksmielisyydet.
Kävelin kerran Vaasankadulla ihan hirveessä darrassa ja tosi hirveen näkösenä, ja joku äijä huutaa tien toiselta puolelta et sata euroo, siis vaikka olin tosi ruma!
Sydäntä lämmitti oikeesti vaik satanen onki aika vähän.
Ja sit kerran liikennevaloissa mun takana valon vaihtumista odotti kaks jotain känniläistä, ja toinen kehu kovaan ääneen, aika rivolla kielellä mun persettä niin että kaikki taatusti kuuli. Käännyin ympäri ja hymyillen kiitin vuolaasti kohteliaisuudesta. Mulla nimittäin ei oo ollenkaan persettä kun oon niin laiha, edes ykskään mun omista poikaystävistä ei oo muistaakseni koskaan sanonu et mulla ois hyvä perse, siks muistelen tapausta aina lämmöllä.
NuoriDaavid

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hellu kirjoitti:No kyl joku roti tietysti pitää olla, mut ei mua haittaa mitkään huutelut eikä kaksmielisyydet.
Kävelin kerran Vaasankadulla ihan hirveessä darrassa ja tosi hirveen näkösenä, ja joku äijä huutaa tien toiselta puolelta et sata euroo, siis vaikka olin tosi ruma!
Sydäntä lämmitti oikeesti vaik satanen onki aika vähän.
Ja sit kerran liikennevaloissa mun takana valon vaihtumista odotti kaks jotain känniläistä, ja toinen kehu kovaan ääneen, aika rivolla kielellä mun persettä niin että kaikki taatusti kuuli. Käännyin ympäri ja hymyillen kiitin vuolaasti kohteliaisuudesta. Mulla nimittäin ei oo ollenkaan persettä kun oon niin laiha, edes ykskään mun omista poikaystävistä ei oo muistaakseni koskaan sanonu et mulla ois hyvä perse, siks muistelen tapausta aina lämmöllä.
:D
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Eden »

Mä oon arvosteluilta vapaa :twisted: Nih.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hellu kirjoitti: Kävelin kerran Vaasankadulla ihan hirveessä darrassa ja tosi hirveen näkösenä, ja joku äijä huutaa tien toiselta puolelta et sata euroo, siis vaikka olin tosi ruma!
Joo, mult on kans kerran (käsittääkseni) yritetty ostaa seksiä Sörkan metroasemalla, kun odottelin kaveria ja päällä oli yöpaita ja pipo. Ihme jengiä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Hellu »

sipsi kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Kävelin kerran Vaasankadulla ihan hirveessä darrassa ja tosi hirveen näkösenä, ja joku äijä huutaa tien toiselta puolelta et sata euroo, siis vaikka olin tosi ruma!
Joo, mult on kans kerran (käsittääkseni) yritetty ostaa seksiä Sörkan metroasemalla, kun odottelin kaveria ja päällä oli yöpaita ja pipo. Ihme jengiä.
Luin lehdestä et nykyään Sörkan hutsut on ihan tavallisesti pukeutuneita, niil on kauppakassitkin mukana ettei vaa kytät epäilis ku ne pyörii Vaasankadulla sun muualla. Pakko naamioituu sen jälkeen ku oli se kauhee vaino päällä ja Aleksis Kiven katu putsattiin niistä.
Varmaan vaikee löytää uusii asiakkaita ilman kunnollista univormuu...
En mä ainakaan tarjois penniikää mistää taviksen näkösestä joka kantaa jotai kauppakasseja. Kyl pitäis olla reisiin ylettyvät lakeribuutsit ja peruukki niinku Pretty Womanissa. Siis vähintään.
aimohaiku

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

sipsi kirjoitti:Joo, mult on kans kerran (käsittääkseni) yritetty ostaa seksiä Sörkan metroasemalla, kun odottelin kaveria ja päällä oli yöpaita ja pipo.
Haluasitko kertoa lisää pukeutumisvalinnastasi? Kuulostaa mielenkiintoiselta... :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja sipsi »

aimohaiku kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Joo, mult on kans kerran (käsittääkseni) yritetty ostaa seksiä Sörkan metroasemalla, kun odottelin kaveria ja päällä oli yöpaita ja pipo.
Haluasitko kertoa lisää pukeutumisvalinnastasi? Kuulostaa mielenkiintoiselta... :)
Siis ehdottomasti haluan! Täst on kyllä nyt jo niin monta vuotta aikaa (olin nuori ja hehkeä, nykyään oon vaan hehkeä) etten kunnolla muista miten se meni..mut jostain syystä tuli kiire kaveria vastaan ja kerkesin vetää farkut päälle ja pipon päähän (yritin peittää likaiset hiukset 8) )..ja eiku menoks. No, tietysti jouduin sitte ihastuttavan näköisenä hengaamaan siinä metroasemalla, koska ystävätär oli myöhässä..ja siinä vaiheessa joku herrasmies tuli kyselee, että "ootko töissä?" Jne.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin