Suoraa palautetta håttiksille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suoraa palautetta håttiksille

KYLLÄ!!
7
19%
Kyllä
10
28%
En osaa sanoa
2
6%
En
5
14%
EN!!
2
6%
Pauli Hanhiniemi
10
28%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

swirl kirjoitti:Eiköhän se riipu aika paljon palautteen antajasta. Noin yleisesti ottaen osaan ottaa vastaan kohteliaisuuksia ja kaksimielisyyksiinkin suhtaudun positiivisesti huumorilla. Paitsi jos kyseessä on joku limainen tai muuten vaan vastenmielinen tyyppi.
Niinhän se on että komean/kauniin antama positiivinen palaute on piristävää kun taas ruman ja vanhan lähentelee sukupuolista häirintää. Tästä on tehty youtube-videokin jota en jaksa enää kaivaa esiin, kai se löytyy sexual harassment-avainsanoilla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

"Seksuaalinen häirintä on toivottu palaute ei-toivotulta henkilöltä."

:?:
killkill

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja killkill »

elco kirjoitti:korkeaoktaanisempaa hormonia koneessa tai jtn.
Kyllä setä muistaa.
Hitto, melkein tekisi mieli käydä tutulla lääkärillä pyytämässä testoa iso ruutallinen. Sitten pussikaljjaa juomaan keskuspuistoon. Voisi tulla tapahtumarikas ilta.
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Hitto, melkein tekisi mieli käydä tutulla lääkärillä pyytämässä testoa iso ruutallinen.
Nääh. Osta Volvo V70. Rekisteriotteen mukana tulee ämpärillinen testoa ja persläpisyyttä.

Nim: Terveset sille aamun hopeisen V70 kuskille, joka ruuttasi Tampereen rampista kehäkolmosellä niin voimallisesti kahden kaista yli eteen, että piti vetää paniikkijarrutukset.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Melnais »

masa kirjoitti:
Melnais kirjoitti: En nyt jaksa kiihtyä
Kukapa muu voisikaan tällä palstalla kiihtyä naiskeskusteluissa kuin Melnais.

Kerrohan, saako miehesi vilkaista muiden naisten päälle yksin kaupungissa ollessaan, vai vedätkö pultit siitä?
Mistä mä tiedän mitä se yksin ollessaan tekee, luotan siihen ettei mitään mistä loukkaantuisin. Tuskin sen esiintyvänä taiteilijana myöskään tarvitsee mennä ensimmäiselle avautuvalle terassille kärkkymään huomiota, kun sitä saa a) kotona ja b) lavalla.

Sä et nyt ymmärrä, ei neutraali toisen sukupuolen vilkaisu tai huomiointi ole musta pahasta. Limaista se on vasta kun aletaan vislailemaan, pisteyttämään, huutelemaan tai tekemään lisäeleitä käsillä ja vartalolla. Tätähän näkee ja kokee, jostain syystä sangen usein alun keski-ikäisiltä (>35) miehiltä. Ihan oma kokemus, ei piikki sinnepäin.

Mä olen ystävällinen ihminen enkä välitä nolata niitä jotka käytöksellään tekevät itsensä naurettavaksi enää enempää, mutta ei siitä pitää tarvitse, tai sitä kannustaa. Tuollainen huomio ei ole musta eroottista flirttiä vaan häirintää. Ventovieraille riittää hymyt, vähän pidemmät katseet ja silmäniskut ja niitä käytän itsekin. Vähän tutumpia, kuten työkavereita kohtaan on ihan ok kehua ulkonäköä enemmän kuten LucasJackson vai mikäsenytoli sanoi aikoneensa tehdä.

Tässä on varmaan se ero että musta flirtti ei ole pakollista. Ei jokaista hetkeä tarvitse kulkea kurkkien tarvitseeko joku piristystä päivään tai isompaa egobuustia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
elco

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja elco »

killkill kirjoitti:
Kyllä setä muistaa.
Hitto, melkein tekisi mieli käydä tutulla lääkärillä pyytämässä testoa iso ruutallinen. Sitten pussikaljjaa juomaan keskuspuistoon. Voisi tulla tapahtumarikas ilta.
Harvaan asiaan kätkeytyy minusta vastaava Kauneus, kuin teinipoikien uhoon, yllytyshulluuteen, epävarmuuteen, panetukseen, kukonpoikamaisuuteen ja kouhottamiseen. En pystyisi enkä haluaisi pystyä moiseen enää, mutta osaan kyllä arvostaa sitä.

On Kaitselmuksen Ihme, että verraten harvat naiset näkevät tuon Kauneuden. Jos näkisivät niin tilanne olisi kaltaiselleni wanhalle gubbelle täysin kestämätön - tilanne olisi siis suunnilleen sama kuin ikäiselläni naisella.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Melnais kirjoitti:Tuollainen huomio ei ole musta eroottista flirttiä vaan häirintää. Ventovieraille riittää hymyt, vähän pidemmät katseet ja silmäniskut ja niitä käytän itsekin. Vähän tutumpia, kuten työkavereita kohtaan on ihan ok kehua ulkonäköä enemmän kuten LucasJackson vai mikäsenytoli sanoi aikoneensa tehdä.
Varmistaakseni asemiani "Kitinän Kukkahatutäti 2008" -äänestyksessä (epäilemättä tällainenkin on pian pystyssä) halusin vain tulla sanomaan, että Viktoriaanisessa maailmassani silmäniskut ovat, ventovieraiden ja miksei työkavereidenkin kesken, jo vahvasti kyseenalaisia. Varsinkin työyhteisöissä suosisin päivien piristämistä iloisella ystävällisyydellä ilman sukupuolista latausta. No, tällä habituksella nyt ei ole paljon pelkoa silmäniskuista ventovierailta kadulla, mutta hypoteettisesti pitäisin sitä aika hämmentävänä ja vähän sopimattomana käytöksenä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Haluaisi? No eihän se nyt haluamisesta ole vielä tässä vaiheessa kiinni, vaan viitsimisestä. Liikaa vaivaa-vaivaa ja kaikkea.
No ei sentään. Minäkin bongaan päivittäin tyylikkäitä ja hyvännäköisiä neitoja, mutta en todellakaan haluaisi nussia heitä. Sen sijaan minusta on kyllä kiva katsella raikkaita ja hyvinpukeutuvia, tyylikkäitä naisia ilman seksuaalista ajatusta. Perverssi lienen..
Pointti oli nyt siinä, että jos se vastaantuleva nainen ei ole ulkoisilta ominaisuuksiltaan kopulaatiohalukkuuskynnyksen ylittävää materiaalia, niin ei se sitä flirttimoodia miehessä päälle pistä. Ei ainakaan minussa.

Back to basics, kato. Sitten on ne miljoona muuta yhteiskunnallista asiaa, kuten tutustumisen ja housujen riisumisen vaiva, moraaliarvot ja vaimonkaulin, jotka tulee siihen päälle pitämään hissin dream-on kerroksessa.

Vai flirttailetko sä oikeasti myös sellaisille naisille, joita et pidä ulkoisilta efekteiltään kopulaatiokynnyksen ylittävinä, jos olosuhteet muuten olisivat siihen suotuisat?
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Vai flirttailetko sä oikeasti myös sellaisille naisille, joita et pidä ulkoisilta efekteiltään kopulaatiokynnyksen ylittävinä, jos olosuhteet muuten olisivat siihen suotuisat?
Joo, paitsi että mä en näe sitä flirttailuna. Mä vaan katselen, vähän kuin lintubongari lintuja. Joillakin naisilla on ihan helvetin pantava tyyli, mutta kyseinen nainen sitten onkin jotain muuta kuin pantava.
1108

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oma eukko on ainakin sanonut että "katsoa saat mutta koskea et", on muutaman kerran ottanut liikennevaloissa kierroksia enemmän kuin auto tyhjäkäynnillä kun olen kiinnittänyt huomioni johonkin muuhun kun emännän juuri esittämään kysymykseen, mutta toisaalta olen tainnut tahallani aiheuttaa tilanteen koska tiedän että minulla on lupa mutta ei lupaa käyttää lupaa.

Ja sellaista miestä ei ole olemassakaan joka ei katso jos silmiin osuu jotakin joka miellyttää, siitä on yhdenkään naisen turha inttää. Jos miehen silmät ei jää seuraamaan 18v minihameista kissaa topissa ja korkkareissa, niin mies ei ole hetero.

Tehkää testi:

Kuva
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:. Jos miehen silmät ei jää seuraamaan 18v minihameista kissaa topissa ja korkkareissa.

Tuollainen näky* pitkillä säärillä ja hotpants sortseilla pysäytti minut viimeksi viime kesänä Lontoossa metroasemalla. Ihme ettei oma mimmi tönässyt mua raiteille kuin jähmetyin kuin suolapatsas leuka suunnilleen auki. :ups:

* siis tyyli oli se rouva bechamin korkkarit, sääret ja hotpantsit, millä Avellanikin yritti taannoin julkisuudessa kerätä pisteitä. Se kissa säärineen oli ihan unfuckinbelievable!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Melnais »

urpiainen kirjoitti: Varmistaakseni asemiani "Kitinän Kukkahatutäti 2008" -äänestyksessä (epäilemättä tällainenkin on pian pystyssä) halusin vain tulla sanomaan, että Viktoriaanisessa maailmassani silmäniskut ovat, ventovieraiden ja miksei työkavereidenkin kesken, jo vahvasti kyseenalaisia. Varsinkin työyhteisöissä suosisin päivien piristämistä iloisella ystävällisyydellä ilman sukupuolista latausta. No, tällä habituksella nyt ei ole paljon pelkoa silmäniskuista ventovierailta kadulla, mutta hypoteettisesti pitäisin sitä aika hämmentävänä ja vähän sopimattomana käytöksenä.
Kiitos erilaisesta miesnäkökulmasta, en usko että olet ainoa vaikka täällä sitä kukaan ei tunnustaisikaan. Silmäniskuihin tottuminen ja niihin myöntyminen johtunee muista räikeistä huomionkalastuskeinoista, joihin verrattuna salavihkainen silmänisku on hienovaraisuuden huippu ja myönteinen ele. Ei sisällä ääntä, muut eivät huomaa.

Työyhteisökäytöksestä samaa mieltä, mutta toisaalta töissä voi kehua toisen näyttävän hyvälle tai kampauksen sopivan hänelle hyvin, sillä ollaan tuttuja. Kadulla käytös olisi vähän oudompaa. Raja menee ehkä siinä ettei vartalonmuotoja ole enää sopivaa käydä kommentoimaan. "Kylläpä tuo hame korostaa kauniisti tarakkaasi!"
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Melnais kirjoitti:Raja menee ehkä siinä ettei vartalonmuotoja ole enää sopivaa käydä kommentoimaan. "Kylläpä tuo hame korostaa kauniisti tarakkaasi!"
No ei tietenkään! Jos alkaa lässyttämään että "Jesus mikä minkki!" niin se menee loukkauksen puolelle omaa emäntää kohtaan. Mutta ei sille kukaan nainen voi yhtään mitään että jokainen mies vilkaisee ainakin kerran jos jotakin kaunista sattuu näköpiiriin. Asia on täysin luonnollinen.
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Vai flirttailetko sä oikeasti myös sellaisille naisille, joita et pidä ulkoisilta efekteiltään kopulaatiokynnyksen ylittävinä, jos olosuhteet muuten olisivat siihen suotuisat?
Joo, paitsi että mä en näe sitä flirttailuna. Mä vaan katselen, vähän kuin lintubongari lintuja. Joillakin naisilla on ihan helvetin pantava tyyli, mutta kyseinen nainen sitten onkin jotain muuta kuin pantava.
Kaksi ihan eri asiaa. Tottakai sitä naisia katselee, muttei siinä ole flirttailusta kyse. Flirttailu on nimenomaan sitä, että halutaan infota että efektit on tsekattu ja pidetty näkemästään.
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Kaksi ihan eri asiaa. Tottakai sitä naisia katselee, muttei siinä ole flirttailusta kyse. Flirttailu on nimenomaan sitä, että halutaan infota että efektit on tsekattu ja pidetty näkemästään.
No sitähän juuri mä olen yrittänyt tolkuttaa. Ei jokainen katse ole merkki kusettimien yhteensovittamishaluista.
1108

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:No sitähän juuri mä olen yrittänyt tolkuttaa. Ei jokainen katse ole merkki kusettimien yhteensovittamishaluista.
Nimenomaan!
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Kaksi ihan eri asiaa. Tottakai sitä naisia katselee, muttei siinä ole flirttailusta kyse. Flirttailu on nimenomaan sitä, että halutaan infota että efektit on tsekattu ja pidetty näkemästään.
No sitähän juuri mä olen yrittänyt tolkuttaa. Ei jokainen katse ole merkki kusettimien yhteensovittamishaluista.
No ei tietenkään. Kuka näin on väittänyt? Mä luulin että puhutaan flirttailusta. Enkä mä ainakaan alkaisi flirttailemaan ellei toinen herättäisi kopulaatiohalukkuutta. Tosin en mä flirttaamista harrastele juuri muutenkaan, ainakaan jos on emäntä mukana. Tai kotona. Tai.
1108

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kopelointihalukkuus olikin uusi sana.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

masa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Taitaa suomalaiset miehet enemmän kääntää sitä päätään kuin antaa suoraa palautetta. Niskavamma huudettu!
No vähemmästäkin, kun ensimmäinen kommentti 99%:lla naisista on, että mitä vittua vahtaat?
Etkö tiedä että se riippuu siitä kuka sen sanoo ja miten se sanotaan..

Hottis mies ja vesi herahtaa kielelle, limanuljaskalta sama ja ajatuksellinen "yyhhh"-reaktio herää.
Mutta myös tapa millä se sanotaan on olennainen. Komeammaltakin väärällä tyylillä ja katson että "jaaha, eipä näemmä voi kauhalla vaatia, kun pikkulusikalla on annettu"

Eilen minulta parikin miestä kysyi että aionko vielä olla pitkäänkin silmänilona täällä.. Räpsytin takaisin että "näissä suojavaatteissa ne taitavat vain olla silmäni, jotka viehättävät".
Itse flirttailin kolmannen kanssa, jolle olen aiemmin sanonut että "uuuh, minullahan on mitä ideaalein työ, saan valvoa laatua" ja katsoin häntä pitkään. Joka kerta kun näemme, se ei meinaa pystyä olemaan vakava vaan virnistää.
Työpaikkalelu taas jälleen kerran on alkanut hevostelun, toimiston ovi kolahtaa, kun se potkaisee sitä ohimennen..
(Nooh, tieto että olen hakenut muualle ja lähden, jos vaan saan paikan on melkein kaikkien yleisessä tiedossa. Kumma juttu, mainitsin asiasta yhdelle tai kahdelle ja sanoin ettei yleiseen levitykseen, ja seuraavana päivänä kaikki sen tiesivät.)

Toisaalta itse aiheeseen.. pidän siitä että miehet katsovat toiste tiedostamattansakin.. heh, ehkä yksi positiivisimmista kohteliaisuuksista (- jos poskelle pudonneet ripsivärit eivät ole se katsomisen syy)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Kopelointihalukkuus olikin uusi sana.
Emmää niin sanonu.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:Enkä mä ainakaan alkaisi flirttailemaan ellei toinen herättäisi kopulaatiohalukkuutta.
Kyllä sellaisten naisten kanssa tulee flirttailtua, jotka ovat persoonina kiinnostavia, mutta jotka eivät fyysisesti iske. Toisaalta voidaan ajatella, että tuolloin se kopulointihalu kohdistuu persoonaan, vaikka jokin paketissa mättäisikin. Voisin hyvin flirttailla miehen tai mummon kanssa sopivan tilaisuuden tullen.
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

sivustahuutaja kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Enkä mä ainakaan alkaisi flirttailemaan ellei toinen herättäisi kopulaatiohalukkuutta.
Kyllä sellaisten naisten kanssa tulee flirttailtua, jotka ovat persoonina kiinnostavia
Kun tässä nyt käytännössä puhuttiin kadulla vastaantulevista minihameilmestyksistä, persoonan kiinnostavuus lienee n/a ominaisuus.
SikaMika

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suhtaudun nykyisin hieman nihkeästi saamiini huomionosoituksiin. Jatkuva vislailu, huutelu, sukupuolielinten esittely ja kähmintä alkaa vituttamaan, eivätkö naiset tajua että minäkin olen vain ihminen? Vähän muita parempi sellainen, tosin. Ei ole helppoa olla Mies, Wanhoina Hywinä Aikoina kaikki oli parmmin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:Kun tässä nyt käytännössä puhuttiin kadulla vastaantulevista minihameilmestyksistä, persoonan kiinnostavuus lienee n/a ominaisuus.
Sori, unohdin suomalaisen flirtin olevan minihameiden perään huutelua tyyliin "Hyvä perse!" Itselläni flirtin laukaisee jokin muu kuin paljas pinta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ystävällinen hymy miltä tahansa taholta on tervetullut, tissien/perseen kommentointi ei tervetullutta keneltäkään. Ei mun mielestä vaan kuulu muille. Oih, mäkin oon niin muuttunu. Ehkä, jos on ihan must, ton ihailun voi ilmaista katseella, jos tuntee pakottavaa tarvetta. Jos ne tissit tai pylly on "esillä", on niitä toki lupa tsiigata. 99% ajasta eivät kuitenkaan ole.

"Vittu mikä perse" -tyyliset kommentit kuuluu johonkin toiseen todellisuuteen. Tai ehkä säälin sitä, joka luulee _mun_ tollaista kommentointia jostain syystä kaipaavan. Tosin se voi olla myös keino yrittää hämmentää ketä tahansa naista, ja no, onhan se tavallaan tunkeutumista toisen priva-alueelle, vaikkakin verbaalisesti. En arvosta.

Täälläkin muuten(ja osan kityläisten mielestä myös irl-kontakteissa) naisten tissit ja perseet on ilmeisesti jotenkin julkisesti kommentoitavia. Pistetäänkös, tytöt, samanlainen linja miesten pippeleiden suhteen? ;-)

Jos joskus harvoin saan hyvännäköiseltä mieheltä hymyn kadulla, hymyilen nätisti takaisin, ja saatan katsoa vielä peräänkin. Tuota tosin tapahtuu ehkä viis kertaa vuodessa, mutta saa toki mielen hyväksi :) Jos mies ei ole pantava, en kurki perää(n) tai hymyile takaisin. No ok, joskus ehkä säälistä.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin