Suoraa palautetta håttiksille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suoraa palautetta håttiksille

KYLLÄ!!
7
19%
Kyllä
10
28%
En osaa sanoa
2
6%
En
5
14%
EN!!
2
6%
Pauli Hanhiniemi
10
28%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

sivustahuutaja kirjoitti: Voisin hyvin flirttailla miehen tai mummon kanssa sopivan tilaisuuden tullen.
Mä flirttailen vauvojen kanssa aina mahdollisuuden tullen. Sukupuolella, iällä ja koolla ei ole väliä!1 Vauvat on yllättävän hyviä flirttejä, kokeilehan ;-) Samoin homot.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:
Jos joskus harvoin saan hyvännäköiseltä mieheltä hymyn kadulla, hymyilen nätisti takaisin, ja saatan katsoa vielä peräänkin. Tuota tosin tapahtuu ehkä viis kertaa vuodessa
Et ole maininnut mitään "Bongasin Kitinäläisen"-ketjussa, että olet nähnyt mut noinkin usein. No, en mäkään tunnistanut sitä kadulla virnuilevaa hupakkoa sinuksi, sorry! :wink:
Yönmustaritari

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

masa kirjoitti:Terveset sille aamun hopeisen V70 kuskille, joka ruuttasi Tampereen rampista kehäkolmosellä niin voimallisesti kahden kaista yli eteen, että piti vetää paniikkijarrutukset.
Tuntuu siltä, että volvomiesten osalta törttöily kohdistuu kuitenkin ainoastaan farmarimallien rattia kääntäviin.

Mutta, että
masa kirjoitti:paniikkijarrutukset.
Omavastuu on melkoisen pieni hinta noiden mulkkujen opettamiseen kaikille ystävälliseen liikennekäyttäytymiseen.

Vastaavia kiiretapauksia opastan vastuulliseen ajotapaan yleensä painamalla niiden kyljestä sisään. Ensin puskurilla oveen ja hetken neuvottelun jälkeen leukulla luiden väliin. Oppivathan olemaan....Ehkä.

Vai sekö niille F-sarjan volvomiehille sen kiireen tekee, että ne ajaa koko ajan muita karkuun?
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

sivustahuutaja kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kun tässä nyt käytännössä puhuttiin kadulla vastaantulevista minihameilmestyksistä, persoonan kiinnostavuus lienee n/a ominaisuus.
Sori, unohdin suomalaisen flirtin olevan minihameiden perään huutelua tyyliin "Hyvä perse!" Itselläni flirtin laukaisee jokin muu kuin paljas pinta.
Ei se mitään, saat kyllä anteeksi, mutta toivomme toki että luet tehtävänannon ensi kerralla hieman huolellisemmin!
killkill

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Tuo on kyllä kieltämättä hieman huolestuttava merkki.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja huima »

killkill kirjoitti:^ Tuo on kyllä kieltämättä hieman huolestuttava merkki.
No Tolonen on Tolonen.
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
killkill kirjoitti:^ Tuo on kyllä kieltämättä hieman huolestuttava merkki.
No Tolonen on Tolonen.
Olin tossa töissä pari viikkoa sitten, ja meinasin tukehtua kun ovessa luki Tolonen. Apuaa ja anteeks. *käkättelee*
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Flirtti ja kohteliaisuudet on tervetulleita ihan keneltä vain. Ja myönnän itsekin olevani tässä aika ahkera, viimeksi töistä lähtiessä piti vähän härniä purukuskia kun näki että pojalla meni ihan pasmat sekaisin :]

Meillä parisuhteessa flirtti on ok myös muiden kanssa, tosin partneri ykköseksi huomioiden. (tähän ehkä pitäisi vääntää sen sata esimerkkiä että tajuaisitte mitä tarkoitan)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:(tähän ehkä pitäisi vääntää sen sata esimerkkiä että tajuaisitte mitä tarkoitan)
Esim. kaupan kassalla silmänisku kassaneidille (siis mies) ja joku kommentti söpöydestä tmv. ? Meillä toi on arkea, :jouden: - iskee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Joten luulenpa että leffan nimi olisi esim. Brokeback Mountain II tai BMI-Tix & Genital-Dave: Party at The Blue Oyster Bar.
Ketkä esittää tässä pääosaa? Saisko edes cameo-roolin?
BettyB.

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Ketkä esittää tässä pääosaa? Saisko edes cameo-roolin?
Mä luulen että pääosan riistää sarjamurhaajahomo faghageineen, mutta oottehan te kuitenki nimirooleissa, se tarkottaa kyl ihan repliikkejäkin!
Tix

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ketkä esittää tässä pääosaa? Saisko edes cameo-roolin?
Mä luulen että pääosan riistää sarjamurhaajahomo faghageineen, mutta oottehan te kuitenki nimirooleissa, se tarkottaa kyl ihan repliikkejäkin!
Toivottavasti haliwuudkäsikirjoittaja tajuaa tarinan käännöksestä, että sträppärillä varustettu jumppanorsu ei tarkoita oikeasti elefanttia.
Rouva Pupu

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Huviksein testailin työmatkalla näitä sikamiesmalleja.

Vislaus tuotti kiukkuisen katseen. Epämääräisillä lantioliikkeillä sain naurun ja peukun. Huomenna testaan tätä naisiin.

Hullulla on halvat huvit.
elco

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:
Toivottavasti haliwuudkäsikirjoittaja tajuaa tarinan käännöksestä, että sträppärillä varustettu jumppanorsu ei tarkoita oikeasti elefanttia.
Olisitko jotenkin onnellisempi, jos se tarkoittaisi?
elco

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja elco »

Suomessa tulee pakkasta, mutta Italiassa annetaan ei-sokerileipurin sellaista.
NegaDuck

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Rouva Pupu kirjoitti:Huomenna testaan tätä naisiin.
Voisit myös kokeilla muuntautua Mervi Tapolan näköiseksi, teeskennellä juopunutta ja kokeilla samaa uudestaan, katsoa miten se vaikuttaa. (Meinaan jos naisillakin riippuu siitä tuleeko se palaute ihqlta vai ällön oloiselta)
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:Hullulla on halvat huvit.
:D

Mä testailin myös, yritin antaa tilanteen viedä niin ku. Kävin illalla päivittämässä tatuointiani ja sessiossa kestikin yllättävän kauan. Kolmesta timmasta oli kulunut ehkä puolet kun tajusin yhä osaavani flörttiä varsin sujuvasti. Ja jossain vaiheessa huomasin piilottelevani nimetöntä reisien alla! (voi niitä siellä asioivia miehiä, lääh) ... Yhteenvetona vois laskeskella, etten häiriintynyt yhdestäkään niistä noin kymmenestä ihmisestä. Oli hymyjä, virnumpia, sanoja mutta myös kosketuksia! Siis huuhuu, not bad at all, saatoin jopa vähän tuntea värähtelyä niskakarvoissa.

Viattomasti kaikki toki.

Kotiin kävellessä kuulu lähikaupan edestä känninen "hei tyttö!" -huudahdus. Taisin olla aika väsyä mammaa, tyydyin vaan nostamaan keskisormen kohti taivasta... Nyt ei tartte miehen muistaa kehua enää tällä viikolla, lupaan, elän reippahasti päiväkausia saamistani kehuista. 8)
NuoriDaavid

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Suomessa tulee pakkasta, mutta Italiassa annetaan ei-sokerileipurin sellaista.
Tässä se nähdään. Sulkeutuneet, aseksuaaliset, suomalaisnaiset eivät osaa ottaa flirttiä vastaan elämäniloisen vapautuneesti, kuten eteläeurooppalaiset sisarensa. Johtuu varmasti tästä kylmästä ilmastosta.
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen muuten aikamoinen juoppomagneetti. Siis ihan oikeesti, aina ne tulee höpisemään esim. bussipysäkillä tai muualla. Vaikka muksu on mukana. Vähänkö raivostuttavaa. Mies on huomannut saman, ja naurokin joskus että sun otsassa vissiin lukee "olen baarissa töissä".
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NegaDuck kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Huomenna testaan tätä naisiin.
Voisit myös kokeilla muuntautua Mervi Tapolan näköiseksi, teeskennellä juopunutta ja kokeilla samaa uudestaan, katsoa miten se vaikuttaa. (Meinaan jos naisillakin riippuu siitä tuleeko se palaute ihqlta vai ällön oloiselta)
Jätetään se juopumus pois. Tuskin ketään kiinnostaa kännikalojen antama huomio. Ei ainakaan minua, vaikka olisi millainen komistus.

Noh, minulle eivät komistukset muutenkaan flirttaa, vaan ne ihan perinteiset juopot vain. Kerran jäivät (kaksi kappaletta) oikein tuijottamaan, kun jonotin pankkiautomaatille. Toinen sitten huuteli, että oletpa kaunis, ihan pakko tuijottaa. Ja he kääntyivät monta kertaa katsomaan taakseen. Ei nyt niin hirveästi imarrellut. Pikemminkin hävetti, koska en muutenkaan pidä keskipisteenä olemisesta. :?
Lucas Jackson

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Melnais kirjoitti:Vähän tutumpia, kuten työkavereita kohtaan on ihan ok kehua ulkonäköä enemmän kuten LucasJackson vai mikäsenytoli sanoi aikoneensa tehdä.
Otan tämän virallisena 'näin saa toimia' leimana ja jatkan valitsemallani linjalla. Eläkää sen kanssa!

t: vaimikäsenytoli
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen muuten aikamoinen juoppo
Mä olen muuten monesti miettinyt kuinka paljon oma humalatila vaikuttaa siihen yrittävätkö muut flirttailla törkeästi. Suojahumala vai miksi sitä kutsutaan?
magneetti. Siis ihan oikeesti, aina ne tulee höpisemään esim. bussipysäkillä tai muualla. Vaikka muksu on mukana. Vähänkö raivostuttavaa. Mies on huomannut saman, ja naurokin joskus että sun otsassa vissiin lukee "olen baarissa töissä".
I feel your pain, ei meillä miehilläkään ole sen helpompaa. Harvemmin minulle nykyisin enää flirttaillaan, mutta nuorempana ei voinut millään pysyä rauhassa. Nämä menevät kertauksena, olen kai aiemminkin kertonut jotain versiota:

- Olin varmaan hädintuskin 13 vee tjsp kun lähiön ostarilla kävellessäni eteeni kulman takaa pöllähtänyt juopponainen huudahti juoppokaverilleen "Voi että siinä on kyllä komein mies mitä olen koskaan nähnyt!". Mies? Taisi olla pedofiilari koko nainen.

- Heti perään 19-vuotiaana tjsp., kävelin vittuuntuneena kotia päin jostain nuorisobaarista jossa ikäiseni tytöt eivät olleet kiinnostuneita minusta. Snagarijonossa edessäni olleen pariskunnan yli nelikymppinen humaltunut naisosapuoli huudahti "Voi kun on söötti poika! Mun on ihan pakko saada suudella sitä!". Ja eipä aikaakaan kun hänen hellät ja kylmät huulensa kohtasivat omani. Olin vähän WTF, ja myös pariskunnan humaltunut miesosapuoli vaikutti hieman hämmentyneeltä vaikka yritti selvästi suhtautua tapahtuneeseen huumorilla. Mikä ihme naisia vaivaa? Mikseivät ikäiseni vapaat naiset hypänneet kaulaani samalla innolla ja intensiteetillä?

- Sitten oli vielä se tapaus kai pari vuotta tuon edellisen jälkeen kun kesätyöpaikkani (elintarvikemyymälä) eräs juoppo naisvakioasiakas oli ilmeisesti ihastunut minuun, ja tämä eskaloitui siihen että kerran hän otti kaupassa yllättäen kuvan minusta kamerallaan. Joskus myöhemmin hän käsittääkseni palasi kauppaan kysellen kuva kädessä muilta työntekijöiltä olenko paikalla. En ollut, mutta kuva jäi työkavereilleni ja he saivat siitä hyvät naurut, se laitettiin tietenkin ilmoitustaululle.

On ihanaa olla haluttu ja ihailtu, mutta onneksi nykyisin on vähän hiljaisempaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja swirl »

nowaysis kirjoitti:Mä flirttailen vauvojen kanssa aina mahdollisuuden tullen. Sukupuolella, iällä ja koolla ei ole väliä!1
Joskus muutama viikko sitten oltiin ravintolassa syömässä ja viereisessä pöydässä oli sellainen söpönen kaksivuotias poika. Se ei ees malttanut syödä, kun piti koko ajan kurkistella mua ja iskeä silmää valtava hymy naamallaan. Välillä jopa molempia silmiä yhtä aikaa. Pojan isä oli ihan ylpeä siitä :D
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Frederik Krueger kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä olen muuten aikamoinen juoppo
Mä olen muuten monesti miettinyt kuinka paljon oma humalatila vaikuttaa siihen yrittävätkö muut flirttailla törkeästi. Suojahumala vai miksi sitä kutsutaan?
Tapana on kyllä pankissa ja kaupoissa muksun kanssa asioidessa olla ihan selvinpäin, tiesitkö? Ja aina ne pahimmat rapajuopot tulee juttelemaan. Epäilen oikeasti, että mulla lukee otsassa se "olen baarissa töissä, multa saa viinaa" tai jotain...Niin ja kiva toi sun lainaaminen joo.

Sinä et ehkä ole tavannut minua selvinpäin koskaan (koska miiteissä yleensä ryypätään) mutta se ei tarkoita sitä, ettenkö minä selvinpäin joskus olisi. Sä ihan selvästi nyt haet tappelua vaan tässä taas.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Mä olen muuten monesti miettinyt kuinka paljon oma humalatila vaikuttaa siihen yrittävätkö muut flirttailla törkeästi. Suojahumala vai miksi sitä kutsutaan?
Tapana on kyllä pankissa ja kaupoissa muksun kanssa asioidessa olla ihan selvinpäin, tiesitkö?
Tiedän. Tarkoitin nimenomaan että auttaisiko suojakänni muita känni-ihastelijoita vastaan?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin