Payback izza biaatch

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jotenkin nyt harmittaa, etten kostanut tyylillä miehen pettämistä, mutta silloin eroa tehdessä jotenkin tunsin olevani sellaisen yläpuolella. Pakkasin miehen vaatteet ihan vaan ehjinä kasseihin enkä tuhonnut soittokamoja, en edes naarmuttanut kitaraa. Nyt kun koko mies ja entinen elämä tuntuu yhtä todelliselta kuin tv-sarja, voisinkin keksiä jotain pirullista. Hassua.

Yhteiset valokuvat on siististi albumissa hyllyssäni, mutta koska en halua niitä katsella, en ole niitä voinut hävittääkään. Miestä ei kiinnostanut edes kuvat sukellusreissuistaan, joten ne voisin kai silputa. Ei, ei vaan ajatus herätä mitään innostusta, olkoot.

Mitä tulee nakukuvien levitykseen kostona, en halua edes ajatella asiaa. No okei, sen verran mietin, että tuskin samassa kuvassa molempia päitä näkyy, joten vahinko tuskin on kovin suuri.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eksän kuvat nätisti albumeissa, vain yhden olen laittanut nettiin (löytyy Citystä) mutta siinäkään ei herran naama näy. Ruotsalainen lenkkimakkara ja kissat kyllä :D

Ei tulisi mieleenkään repiä kuvia. Hyviä muistoja suurimmaksi osaksi kuitenkin. Välillä tosin tekisi mieli repiä se mies itse...
RolloTomasi

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
killkill kirjoitti: Kohtalokkaista Naisista (tm) sen verran, että vaikka he valkokankaalla ovat äärimmäisen houkuttelevia, heidänkaltaisiaan kannattaa kaihtaa irl ;)
Hei, kiitos killkill! Nyt tajusin mista huono naisonneni johtuukin...
Ny en ole ihan varma, oletko sarkastinen. Kuten taannoin todettiin, sensorini tuota ironian äpärävelipoikaa kohtaan ovat aikamoisen heikkotehoiset ;)
Ehka meidan pitaisi muistella Severi Suhosen aidin Viisaita Sanoja:
"Naisia poikani vaista, se on joukkova hurjapaista"
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Klaara »

[quote="killkill"][i]Itse olen joutunut kostamisen kohteeksi tasan kerran.. luultavasti olen tästä kertonutkin joskus.
Katkaistuani parin kk tapailun joskus viitisen vuotta sitten daami ilmoitti ensin saaneensa hermoromahduksen ja hakevansa rauhoittavia. Seuraavan yön ajan takoi kavereineen kännykkäni täyteen tekstareita, joissa haukuttiin minut mm. homoksi, tyhmäksi, rumaksi, impotentiksi eikä kenkä- saati musiikkimaussanikaan ollut kehumista. Aamulla soitin ämmälle ja ilmoitin että jos paskaviestittely ei lopu, soitan poliisille. Sama skitso muuten poseeraa vissiin tänäkin päivänä kotisivuillaan puolialasti, tekoveren peitossa. Mainio tapaus[/i].[/quote]

Tuota... Tämä herättää väkisinkin kysymyksen mikä ko. naisessa aluperin veti puoleensa? :?
pajazzo

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

En oikeasti tajua järjenjuoksuja siinä kohtaa, kun kostomielessä pitää kuvia nettiin tunkea?? Enkä muutenkaan käsitä kostoajatusta ylipäätään. Ehkä se sitten joillekkin tuo tyydytystä. Tuskin mulle tulisi euforinen olo, jos saisin "romutettua" toisen elämän ihan vaan vittuillakseni. Jos suhde päättyy, se päättyy ja piste. Mitä siinä sitten enää kuoppaa toiselle kaivamaan, oli eron syy sitten mikä tahansa! :keskustelu:
Patz

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Laajennetaan vielä vähän.. onko kostaminen muilla tavoin hyväksyttävää suhteen kariuduttua? Onko sinulle tehty jälkikiusaa vai oletko kenties itse..?
Edellisessä suhteessani oli ns. kolmaskin henkilö, jonka henkilöllisyyden onnistuin pienen salapoliisityön jälkeen selvittämään. Tämä kolmas henkilö on elänyt vuosikausia omassakin parisuhteessaan. Meitä petettyjä oli siis kaksi. Kaiken lisäksi tämä petturuus paljastui jossain vaiheessa myös tälle petetylle miehelle, mutta exäni sai jostain syystä kaiken syyn niskoilleen. Syytähän oli reippaasti molemmissa pettureissa.

Ja nyt se tunnustus: Mieleni teki TODELLA paljon paljastaa tämä mimmi miesystävälleen ja aiheuttaa heidän suhteelleen mahdollisimman paljon pahaa. Olihan tämä kusipäinen nainen varjostanut minun ja exäni suhdetta oikeastaan koko suhteemme ajan (selvisi minulle myöhemmin). Lisäksi minusta oli oikeus ja kohtuus että myös tämä petetty mies saa tietää totuuden avopuolisostaan. Mutta mutta, se enkeli vasemmalla olkapäällä pieksi sen pirun oikealla olalla, ja kosto jäi tekemättä...
killkill

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja killkill »

Klaara kirjoitti:Tuota... Tämä herättää väkisinkin kysymyksen mikä ko. naisessa aluperin veti puoleensa? :?
Hyvä kyz. Aluksi vaikutti ihan mukavalta ihmiseltä, hieman ujonsorttinen. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tuttavuuden edetessä rupesi löytymään kaikkea pientä "outoa", joka sai päättämään että bänksit, kiitos - tunnetuin seurauksin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulle ei ole kostettu, ja minulla ei ole ollut tarvetta kostaa, tai ainakaan toteuttamiseen asti. Täytyy myöntää, että joskus vuhan puuskassa olen herkutellut ajatuksella.
Pitää selvittää asiat niin, että siitä on hyvä jatkaa.
Ja olen exieni kanssa väleissä. Ja valokuvatkin on tallessa.
Jossakin vaiheessa ajattelin; Olen rakastanut tätä ihmistä, hän tietää minusta enemmän kuin moni muu, ja minä tiedän hänestä enemmän kuin moni muu. Miksi heittää sitä hukkaan eron takia?? Eli pyrin siihen, että kykenisimme olemaan ystäviä, ei välttämättä heti, mutta sitten kun vähän aikaa on kulunut.
Mitä ihminen voittaa kostamalla toiselle eron tms?? Siis jos toinen ei ole kiinnostunut enää niin ei ole, jos muotoilet hänen autonsa uudelleen pajavasaralla, niin mitä siinä voittaa? Hänet takaisin, idiootin maineen vai ehkäpä jopa rikossyytteen? Mahtavaa.

Ymmärrän toki hyvin sen, jos raivoissaan ja pettyneenä/petettynä tahtoo riehua, en vain itse tekisi niin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti: jos muotoilet hänen autonsa uudelleen pajavasaralla, niin mitä siinä voittaa? .
Höh. No sitten hänen autonsa on paskana ja hänellä paha mieli. Siihen sillä pyritään.

Muuten en ymmärrä teidän monia "rakkaus" suhteita kokeneiden psykologiaa. En pidä uskottavana rakkaussuhteena jos niitä on monta peräkkäin ja aina samat lemmenlöpinät kaikille. Minä kai en rakastuisi kuin siihen ihan oikeaan, ja sitä en tästä maailmasta löydä. Siis olen yksin ja hyvä niin. Kynnys edes seurustella vähemmän sopivan kanssa olisi suuri. Mutta totta kai irtopillu kelpaisi :D
safi

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja safi »

Ensin ajattelin, etten minä ole koskaan tehnyt mitään suurempia vahinkoja vitutuksen vuoksi, koska yleensä minä olen ollut se jolle olisi todellakin pitänyt kostaa ja koko rahan edestä. Noh onneksi miehet taitaa olla näissä asioissa naisia fiksumpia.

Patzin kertomuksesta mieleeni kuitenkin tuli viimeisin eroni. Kostona en sitä varsinaisesti pidä, koska mies oli jo tuossa vaiheessa minulle täysin yhden tekevä. Yhdessä oltiin enää vain tavan vuoksi.
No tarina menee näin. Minulla oli ollut jo pitemmän aikaa tunne, että miehelläni on suhde toiseen eukkoon. Kysyin suoraan, mutta ukko meni ihan lukkoon ja kiisti koko homman. Minä aloitin salapoliisin työni ja sainkin melko pian selville, että näin on ja ukko yrittää edeleen kiistää koko hommaa ja salailee jotain. No salailun syykin selvisi melko nopeasti, sillä sain selville, että kyseessä naapurin naimisissa oleva nainen ja olimme vielä ystävystyneet muutenkin ko. pariskunnan kanssa.

Pähkäilin siinä muutaman tunnin, että mitäs helvettiä tässä pitäisi nyt tehdä ja hävettikin aika tavalla ihan miehen puolesta.
No otin sitten kuitenkin puhelimen käteen ja soitin ehkä elämäni vaikeimman puhelun tämän tämän naisen aviomiehelle.
Olisin varmasti jättänyt tekemättä, jos kyseessä olisi ollut minulle täysin vieras ja yhdentekevä henkilö.
Hirveä soppahan siitä syntyi, mutta sitä en välitä edes muistella.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti: Muuten en ymmärrä teidän monia "rakkaus" suhteita kokeneiden psykologiaa. En pidä uskottavana rakkaussuhteena jos niitä on monta peräkkäin ja aina samat lemmenlöpinät kaikille. Minä kai en rakastuisi kuin siihen ihan oikeaan
:off: Mutta menkööt; Voin puhua vain omasta puolestani tässä,mutta minä en usko ikuiseen rakkauteen ja siihen "ainoaan oikeaan", vaan teoriani mukaan parisuhteet ovat kuten ystävyyssuhteet, ja ne eivät välttämättä ole ikuisia, mutta tietenkin ne voivat olla.
En ole samoja "lemmenlöpinöitä" kaikille jauhanut, vaan jokainen vakavista parisuhteistani on ollut uniikki, ja olen todella ollut vahvassa tunnesiteessä kyseisten henkilöiden kanssa, kysymys ei ole ollut siitä, että kunhan nyt on joku siinä kainalossa.
Mutta elämä heittelee ja tilanteet muuttuu. Tunteet muuttuvat myös, ihmiset kasvavat, mutta eivät aina samaan suuntaan. Onnekseni olen myös edelleen väleissä heidän kanssaan, eikö tämäkin jo "todista", että kyseessä ei ole ollut mikään "huvin vuoksi tässä sun kaa hengaan ja lepertelen"-juttu?

Ehkäpä sitten olen tunnevammainen, kun voin sanoa rakastaneeni useampaa ihmistä. Itse koen olleeni vain onnekas. Onko sitten niin, että voi elää vain kerran parisuhteessa, ja kaikki loput kumppanit pitäisi olla vain fuckbuddyjä tai yhden illan säätöjä? Muussa tapauksessa kaikki parisuhteet ovat olleet kuvittelua, vääristymiä tai puhtaasti valheellisia?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

[quote="LillyMunster"][/quote]

:off:

Enhän minä mitään tiedä ja varsinkaan en sinun elämästäsi.
Minulle henk. koht, tuo varsinainen rakastuminen vaatisi niin sopivan yksilön, että sitä tuskin koskaan löydän, näin omituinen kun olen. Saati että hänelle kelpaisin. Ainakin tuntuu, että jos yhden elämässäni löytäisin, todennäköisyys löytää toinenkin on nolla. Tiedän tämän siitä kun hukkaanmenneen ensi"rakastumiseni" jälkeen vastaavaa persoonan, asenteiden ja köh.. muiden asioiden yhdistelmää en ole kenessäkään naisessa nähnyt. Mikkään ei ole mittään. Saati että vielä viitsisi niiden close-but-no-cigar tapausten kanssa oikein yhteiselämää viettää. Kerran liippasi sellainen läheltä minullakin, ja olen tyytyväinen, että SEN mokasin. Liian epätoivoista jopa minulle.

Kummeksun siis jos ihmisellä on ollut useita vakavia parisuhteita peräkkäin ja ajassa lähekkäin. Kai sitten jos suhteiden solmiminen on helppoa tai on kovin samanlainen kuin muut ja/tai ei kovin kranttu, niitä löytää. Ja sitten IMHO tuo "ihmiset kasvavat" erojen syynä on paskaa, jos puhutaan muutaman kuukauden-muutaman vuoden suhteista. Ei ihminen niin nopeasti muutu kuin leffoissa! Väärin valittu tai pinnallinen suhde sitten alunperinkin. Kun edes malttaisivat olla tekemättä pentuja ja sitten erota kun kakrut on pieniä, kun muka ovat "kasvaneet erilleen". Paskaa se.
WanhaPervo

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Gattaca kirjoitti:saman jutun kuin ennenkin
Aina jaksat kritisoida siten, miten ihmisten tunteet ovat vääriä, ei noin voi rakastua jne.

Olisiko kuitenkin niin, että enemmistö päättää mikä on normaalia?

Jos pariutuminen olisi kaikille yhtä vaikeaa kuin sinulle, niin mehän olisimme kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

WanhaPervo kirjoitti:Aina jaksat kritisoida siten, miten ihmisten tunteet ovat vääriä, ei noin voi rakastua jne.
.
Kyllä vaan vaikutelma City/Kityläisten suhteilusta useamman vuoden ajan seurattuani on tuo pinnallisuus. Yhtä pelleilyä kun näkee näiden hehkuttavan rakastumisistaan, pari kuukautta menee sitten taas sinkkuna ja itkevät yksinäisyyttään, sitten taas rakastuminen ja kohta taas surusinkkuna. Luulisi itsensäkin näkevän kuvion. Ehkä näkevät, mutta pinnallisina eivät piittaa. Tai sitten on luullut, että täällä on avo/avioliitossa eläviä ihmisiä, joilla muutamilla lapsiakin.. ja just kun olen katsonut että jotain tolkkua niillä ihmisillä sentään, niin huomaa että nyt eroavatkin!

Yhtä ja samaa pinnallista pelleilyä aina, keveä viihdearvo näille itselleen niillä helpoilla "rakastumisilla".
WanhaPervo kirjoitti: Olisiko kuitenkin niin, että enemmistö päättää mikä on normaalia?
.
Olen mieluummin vähemmistön kanssa oikeassa kuin enemmistön kanssa väärässä.
WanhaPervo kirjoitti: Jos pariutuminen olisi kaikille yhtä vaikeaa kuin sinulle, niin mehän olisimme kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten.
City/Kityväestön sukupuuttoon kuoleminen olisi mielestäni enemmänkin kuin suotavaa. En paljon surisi jos eivät levitä geenejään ja asenteitaan.
Lilo

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
...pinnallisuus... pinnallisina... pinnallista
:roll: Mikä tekee Sinusta suunnattoman syvällisen? Loputon saman asian jankkaaminen ja Karhun kittaus? Vai ehkä teinityttöjen tirkistely?
Gattaca kirjoitti: Olen mieluummin vähemmistön kanssa oikeassa kuin enemmistön kanssa väärässä.
Ihan hieno homma että osaat määritellä absoluuttisesti mikä on elämässä oikein, mikä väärin. Tällä ohjenuoralla oletkin päässyt pirun pitkälle!
Gattaca kirjoitti: City/Kityväestön sukupuuttoon kuoleminen olisi mielestäni enemmänkin kuin suotavaa. En paljon surisi jos eivät levitä geenejään ja asenteitaan.

Mene toki sitten pitämään hauskaa sen Oikeassa Olevan Vähemmistön kanssa! :pliis:
gullible

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja gullible »

Gattaca kirjoitti: Luulisi itsensäkin näkevän kuvion.
Niin. Sinä seuraat noin 50-100 yksilön elämää netin kautta ja kun joku ei eläkään elämäänsä onnellisena loppuun asti niin kaikki ovat tunnevammaisia. Minusta täällä on vaikka kuinka esimerkkejä siitä, kuinka ihmiset ovat vaihtaneet sinkkustatuksensa parisuhteeseen. Kun joku - kuka tahansa - näistä eroaa niin se "todistaa" teoriasi oikeaksi. Näet sen minkä haluat nähdä: Haluat nähdä moraalittomia ihmisiä, jotka eivät kykene elämään parisuhteessa, jotta voit perustella omaa ylemmyyttäsi - edes itsellesi.

Itse olen elänyt vuoden ja seitsemän kuukautta onnellisessa parisuhteessa. Miten se voi olla mahdollista? Vielä gulliblen kaltainen kaveri! Kyllä se kohta eroaa. Toivottavasti.

Vielä: jollei veikkaa niin ei voi voittaa. Tätä voi olla vaikea ymmärtää kaverin, jolla ei koskaan ole ollut ihmissuhdetta. Totta kai parisuhteita päättyy eikä parisuhteen päätös ole yleensä erityisen riemullinen sessio osapuolille. Mutta silti on parempi erota kuin elää elämänsä onnettomana, eikö? Onhan se tietty hienoa, että olet Oikeassa; tiedät miten ihmisten pitäisi elää elämänsä ja parisuhteensa. Kaikkien alojen erikoisasiantuntija teoriapohjalta.
WanhaPervo

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

WanhaPervo kirjoitti:
WPl kirjoitti:Exääsi tuntematta, kuvauksesi perusteella kuulostaa tosiaan siltä, että hän oli jättänyt nallen sinne vittuillaakseen

KK: sanoi
Ääh.. en tosissani luule niin. Tosin tapahtumahetkellä tuntui siltä. Olemme itseasiassa puheväleissä tänäkin päivänä. Outoa sinänsä.

EDIT: Anteeksi WP: meni LAINAA ja MUOKKAA sekaisin
Täältähän löytyy psykedeelistä ajatuksenvaihtoa. Mitähän sieniä mä oikein söin??
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

WanhaPervo kirjoitti: Täältähän löytyy psykedeelistä ajatuksenvaihtoa. Mitähän sieniä mä oikein söin??
Total Offtopic:

Maantieteelisen sijannin perusteella ehdotan Psilocybe Semilanceata suvun edustajaa,tai mahdollsest myös Amanita Muscarian vo olla vastussa vaikutusista.Jos taas mycologia on siun juttu niin siten se on ollut Psilocybe Cubensis.Jos aivan ubermasterkasvattaja olet niin on mahdollista että se on ollut myös Psilocybe Cyanecences tai ns Philosopher Stone eli Psilocybe Tampanensis,joka on muuten ainoa tryffelin tyylin maan alla kasvava psykoaktiivinen sieni.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
hermine

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja hermine »

Jos eksäni olisi ollut mulle kiva vielä senkin jälkeen kun jätti mut (tai ei ainakaan olisi valehdellut), en ehkä olisi kertonut kaikille (kysyneille) miten paska se oli sängyssä ja ettei sillä seisonut. Vaikka tottahan se oli.

Sellaista ylidramaattista pyhää vihaa en oikein tajua, vaikka tunteen itseäänruokkivuuden ymmärränkin. Mutta että miten ihmiset oikein jaksaa kiehua niin myrkyissään. Väsyttää katsellakin.
PerttiMakimaa

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
...pinnallisuus... pinnallisina... pinnallista
:roll: Mikä tekee Sinusta suunnattoman syvällisen? Loputon saman asian jankkaaminen ja Karhun kittaus? Vai ehkä teinityttöjen tirkistely?
Tämä kieltämättä kiinnostaisi minuakin.

Kaikista kityyttäjistä sinä olet kyllä pinnallisin höpöhöpöäijä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
...pinnallisuus... pinnallisina... pinnallista
:roll: Mikä tekee Sinusta suunnattoman syvällisen? Loputon saman asian jankkaaminen ja Karhun kittaus? Vai ehkä teinityttöjen tirkistely?
Tämä kieltämättä kiinnostaisi minuakin.

Kaikista kityyttäjistä sinä olet kyllä pinnallisin höpöhöpöäijä.
Ei suinkaan. G on Kityn fiksuin. Revi siitä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Payback izza biaatch

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

killkill kirjoitti:Onko itselläsi omakohtaisia kokemuksia tästä? Onko moinen käytös jossain olosuhteissa perusteltua vai aina tuomittavaa?

Laajennetaan vielä vähän.. onko kostaminen muilla tavoin hyväksyttävää suhteen kariuduttua? Onko sinulle tehty jälkikiusaa vai oletko kenties itse..?
Kostamistakin on niin monentasoista. Ilkeämielisyys on aina ikävää mutta joskus pikku piruus voi olla ihan kohdallaankin.

Itse lasken omat tekoni jurikin pikku piruuksiksi. Esimerkkinä tilanne, jossa saan siippani kiinni pettämisestä aivan kirjaimellisesti rysän päältä. Katselen hetken aikaa vierestä kännistä toheltamista, totean miehelle notta: "Nyt sä Kepa (nimi muutettu) teet jotain vissiin väärin kun eihän se nainen sun alla edes huuda".. Tämän jälkeen keräilen tyynesti lattialta molempien sankareiden vaatteet ja otan mukaani paikalta lähtiessäni (mainittakoon vielä, että kumpikaan heistä ei ollut omassa kodissansa) ja kuljetan vaatteet sievästi viikottuna noin kilometrin päähän hotellin rappusille odottamaan aamua ja kahta krapulaista alastonlenkkeilijää jotka tulevat vaateparsiaan noutamaan..

Itse olen saanut tuta huomattavasti ikävämmän koston, kun en enää vuosia jatkuneen alistamisen ja moninaisen väkivallan päätteeksi suostunut viimeisimpään pyyntöön saapua siippaa katsomaan vankilalle, jonne oli onnistunut itsensä sulkemaan. Tämän jälkeen lähtivät ko. laitoksessa kuvani, nimeni ja yhteystietoni leviämään rako valkean lailla ja aloin saada soittoja ja kirjeitä jannuilta jotka eivät koskaan ollleet oikeasti mitään väärää tehneet ja joita yhteiskunta ei vaan ole oikein kohdellut. Halusivat kuulemma tutustua minuun heti seuraavalla lomallaan tai osa piakkoin tapahtuvan vapautumisensa jälkeen. En sitten oikein lämmennyt näille ehdotuksille ja tein toiminta pyynnön kerätä kuvani jne pois ko. jannujen keskuudesta soittamalla ylivartijalle ko. laitokseen. Tämän jälkeen katsoin vielä paraimmaksi muuttaa osoitettani ja puhelinnumeroa.. Siltikin aikansa otti ennen kuin kaikki vainoharha oli mielestä poistunut, sen verran ikävältä tuntui tämä tällainen kosto.

Tämän lisäksi on tullut itsellä niitä valokuvia jonkun kerran revittyä ja hankkiuduttua eroon muista muistoista jotka tuovat menneen suhteen mieleen liian vahvasti.. Yleensä en ole kuitenkaan ehtinyt ihan kaikkea tuhota ennen kuin olen huomannut, että turhaa moinen. Ei näitä toimia kai kuitenkaan oikeastaan kostoksi voi edes luokitella.
Vastaa Viestiin