Mihin nainen tarvitsee miestä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ninnithequeen

Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle.

Niin kertokaas? Itse tarvitsen miestä, no öh, just siihen, ja sitten tietysti kaikkiin "miesten töihin", korjailemaan pikkujuttuja ja muuta.

Mutta jos lesboparitkin tai yksinäiset naiset pian saavat esim. adoptoida tai käyttää keinohedelmöitystä, niin mihin noista miehistä enää on?
Pannaanko ne laitokseen runkkaamaan muumimukeihin? Onko niistä enää MITÄÄN hyötyä?
Zeb

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mies on empiirisen kokemukseni mukaan omiaan muun muassa parhaaksi ystäväksi, rakastetuksi, asuinkumppaniksi, seksikumppaniksi, nukkumaseuraksi, silmäniloksi, keskustelukumppaniksi, iltalenkkiseuraksi, ruuan laittajaksi, harrastustoveriksi ja matkaseuraksi. Kuulemma myös lasten isäksi mies on varteenotettava vaihtoehto.
ninnithequeen

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:Mies on empiirisen kokemukseni mukaan omiaan muun muassa parhaaksi ystäväksi, rakastetuksi, asuinkumppaniksi, seksikumppaniksi, nukkumaseuraksi, silmäniloksi, keskustelukumppaniksi, iltalenkkiseuraksi, ruuan laittajaksi, harrastustoveriksi ja matkaseuraksi. Kuulemma myös lasten isäksi mies on varteenotettava vaihtoehto.
:hail: tälle.
Ihan totta. Minunkin parhaat ystäväni ovat miehiä, ja tulen paljon paremmin juttuun niitten kanssa kuin seläntakana kaakattavien naisten (toki miehistäkin löytyy näitä)
Ja kyllä, osa miehistä jopa sopii täydellisesti isäksi.
tonyjl

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

ninnithequeen kirjoitti:Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle.

Niin kertokaas? Itse tarvitsen miestä, no öh, just siihen, ja sitten tietysti kaikkiin "miesten töihin", korjailemaan pikkujuttuja ja muuta.

Mutta jos lesboparitkin tai yksinäiset naiset pian saavat esim. adoptoida tai käyttää keinohedelmöitystä, niin mihin noista miehistä enää on?
Pannaanko ne laitokseen runkkaamaan muumimukeihin? Onko niistä enää MITÄÄN hyötyä?
Taisin olla sun muusa.. :D
tonyjl

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

ninnithequeen kirjoitti: :hail: tälle.
Ihan totta. Minunkin parhaat ystäväni ovat miehiä, ja tulen paljon paremmin juttuun niitten kanssa kuin seläntakana kaakattavien naisten (toki miehistäkin löytyy näitä)
Ja kyllä, osa miehistä jopa sopii täydellisesti isäksi.
Jännä ilmiö?

Mulla on varmaan noin puolet kavereista tyttöjä. Monet heistä sanovat myös että pitävät parhaina kavereinaan miehiä. Toisaalta itselläni on taas "parhaina kavereina" paljon tyttöjä.
Zeb

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

tonyjl kirjoitti: Jännä ilmiö?

Mulla on varmaan noin puolet kavereista tyttöjä. Monet heistä sanovat myös että pitävät parhaina kavereinaan miehiä. Toisaalta itselläni on taas "parhaina kavereina" paljon tyttöjä.
Jeps, miehet on myös ystävänä ja kavereina hauskoja ja viihdyttäviä, kivanpitoseuraa parhaimmillaan, ja muodostavat sellaisia joukkioita, joissa tapahtuu ja tehdään. Niissä on mukavaa myös leidisukupuolen edustajana seilata mukana.
slam

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Zeb kirjoitti:Mies on empiirisen kokemukseni mukaan omiaan muun muassa parhaaksi ystäväksi, rakastetuksi, asuinkumppaniksi, seksikumppaniksi, nukkumaseuraksi, silmäniloksi, keskustelukumppaniksi, iltalenkkiseuraksi, ruuan laittajaksi, harrastustoveriksi ja matkaseuraksi. Kuulemma myös lasten isäksi mies on varteenotettava vaihtoehto.
Hienosti sanottu. :)

Epäilen noita sanoja, :wink: mutta eivät nämä neljän seinän sisäiset yksinäiset olosuhteet ehkä kerro kaikkea totuutta maailmasta :)

En menetä toivoa. vaikka vähän ehkä haikeeta fiilistä näin perjaisin toisinaan tuppaa olemaan.

Silmissä kyyneleitä
sielussa tyhjiä sivuja
piirrä minulle kuva huomisesta
Rakasta minua vielä aamulla.
tonttu8

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Kumppaniksi, jakamaan elämän ilot ja surut. Aukomaan tiukat kannet/korkit purkeista ja pulloista. Kurkottamaan tavaroita ylimmiltä hyllyiltä.
Halimiseen ja hemmotteluun. Lasten isäksi.
ninnithequeen

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpas täällä eläinrakasta väkeä. Mie niin odotin tulikivenkatkuista keskustelua siitä, miten paskoja miehet ovat :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Miehet on ihanii ja siks niitä tarvii.
Kikkelis kokkelis.
tonttu8

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

ninnithequeen kirjoitti:Onpas täällä eläinrakasta väkeä. Mie niin odotin tulikivenkatkuista keskustelua siitä, miten paskoja miehet ovat :D
Avaa sille oma ketju. :lol:
Kittys

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

tonttu8 kirjoitti:Kumppaniksi, jakamaan elämän ilot ja surut. Aukomaan tiukat kannet/korkit purkeista ja pulloista. Kurkottamaan tavaroita ylimmiltä hyllyiltä.
Halimiseen ja hemmotteluun. Lasten isäksi.
Tätä on pakko koNpata. :oops:
slam

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti:Kumppaniksi, jakamaan elämän ilot ja surut. Aukomaan tiukat kannet/korkit purkeista ja pulloista. Kurkottamaan tavaroita ylimmiltä hyllyiltä.
Halimiseen ja hemmotteluun. Lasten isäksi.
Tätä on pakko koNpata. :oops:
Eikös tekninen osaaminen ole myös in? Koen itseni tarpeelliseksi, jos nainen pyytää apua, jossakin asiassa. ;)
tonttu8

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

slam kirjoitti:
Eikös tekninen osaaminen ole myös in? Koen itseni tarpeelliseksi, jos nainen pyytää apua, jossakin asiassa. ;)
Kyllä on. Parempi pyytää apua jos ei jotakin osaa/johonkin kykene, kun jäädä yksin asian kanssa nyhjäämään.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En tiedä tarvitsisinko miestä minkään miehisen ominaisuuden takia, tuskin. En usko miesten ja naisten töihin tjtn...
Mutta tarvitsisin kainalokaveria, jonkun kenen kylkeen käpertyä ja kertoa päivästäni. Ihoikävän hoitoon mies olisi kiva vaihtoehto.

Elämänkumppani on se sana.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kittys

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti:Kumppaniksi, jakamaan elämän ilot ja surut. Aukomaan tiukat kannet/korkit purkeista ja pulloista. Kurkottamaan tavaroita ylimmiltä hyllyiltä.
Halimiseen ja hemmotteluun. Lasten isäksi.
Tätä on pakko koNpata. :oops:
Eikös tekninen osaaminen ole myös in? Koen itseni tarpeelliseksi, jos nainen pyytää apua, jossakin asiassa. ;)
Jep jep, mutta useinmiten asiat tapahtuu nopsempaa, kun ne tekee ihan itse. Vasarakin pysyy kädessä. Kotihommissa miestä ei tarvitse, eri asia on sitten tohon autoon liittyvät jutut :roll:

Myönnetään; kyl toinen tuntee itsensä "hyödyllisemmäksi" ja miesmäisemmäksi, kun nainen esittää välillä hieman kädettömämpää, kuin oikeasti onkaan.. myös niissä kotihommissa.. :oops:
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Täh? Eikös Gloria Steinem jo ratkaissut tämän kysymyksen aikoja sitten? Nainenhan tarvitsee miestä samaan tarkoitukseen kuin kala polkupyörää.
hermine

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Eri merkkisten sukusolujen tuotantoa lukuunottamatta ei ole mitään juttua, jossa miestä ei voisi korvata oikeanlaisella naisella. Sama pätee toistekin päin, tai no kohtua nyt on toistaiseksi vähän hankala korvata koeputkella mutta ovathan tiedemiehet turhempaakin kehitelleet.

En nyt silti menisi väittämään, että kaikki ihmiset ovat tarpeettomia. Kyllä heillä on merkitystä yksilöinä, ystävinä ja rakkaina, ihan sukupuolirajoista riippumatta.

Eiköhän toi naisten selkäänpuukottaminen ja juoruilukin ole enemmän kulttuurin kuin naisten ominaisuus.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Renkaiden vaihtoon ja muihin autojuttuihin, iskuporakoneen käyttöön, saunan lämmittämiseen, lenkkikaveriksi..
Leilah

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Isäksi lapsille, auton huoltoon ja seksiin. Muuta käyttöä miehelle en ole vielä keksinyt.
Kreivitar

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Ei yhtään mihinkään. Niin kuin ei mies tarvitse naista. Parisuhde on höystö, jonka monet haluavat elämäänsä - ikään kuin ei muka voisi ilman elää. Mutta kylläpä vaan voi ja siinäKIN on puolensa - ja hyviä puolia ovatkin!

Aivan samoin kuin parisuhteessakin on puolensa. Mikä elämäntapa nyt kullekin sopii tai ei sovellu. Kuitenkaan parisuhde ei mielestäni ole mikään elämän mielekkyyden mittari ja ilman miestä tulee toimeen varsin hyvin.

Minä en tarvitse miestä mihinkään. Tosin mies on ihan kiva siinä mielessä, että saa itse laiskotella kun toinen tekee työt.

Minä on koe tarvetta jakaa iloja ja suruja: osaan iloita ja surra yksinkin. Se ei ole koskaan ollut minulle mikään ongelma.
WanhaPervo

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Oman kokemukseni mukaan minua tarvitaan ainakin kaikissa vääntämistä ja kantamista vaativissa töissä. Lisäksi likaiset ja epämiellyttävät työt kuuluvat erikoisalaani.

Viimeksi erikoiskykyjäni tarvittiin, kun pihalla oli näkynyt rotta. Vaimo ei halunnut ostaa kaupasta rotanmyrkkyä, kun siinä on niin inhottava kuva. Minä siis ostan ja myös levitän myrkyn.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

WanhaPervo kirjoitti:Viimeksi erikoiskykyjäni tarvittiin, kun pihalla oli näkynyt rotta. Vaimo ei halunnut ostaa kaupasta rotanmyrkkyä, kun siinä on niin inhottava kuva. Minä siis ostan ja myös levitän myrkyn.
:D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kreivitar kirjoitti:Ei yhtään mihinkään. Niin kuin ei mies tarvitse naista.
Oikein.

Ensinnäkin kannattaisi sukupuolijaottelujen sijaan kysyä, mihin ihminen tarvitsee kumppania (kuten pari kertaa on jo huomautettukin). Ja siltikin vastaus olisi: ei mihinkään. Yksin on mahdollista ja mukavaa elää, jos kohta kaksinkin.

Eri asia on sitten, miksi kukakin haluaa kumppanin.
Leilah

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

WanhaPervo kirjoitti:Viimeksi erikoiskykyjäni tarvittiin, kun pihalla oli näkynyt rotta. Vaimo ei halunnut ostaa kaupasta rotanmyrkkyä, kun siinä on niin inhottava kuva. Minä siis ostan ja myös levitän myrkyn.
Miten saatoin unohtaa tämän? Tottakai miestä tarvitaan tuhoamaan kaikki ympäristön ikävät pikku tuholaiset! Rotat YÖK, rottia tappavat miehet :h:
Vastaa Viestiin