Mihin nainen tarvitsee miestä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
HoundDog

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

EveryWoman kirjoitti:
Kreivitar kirjoitti:Ei yhtään mihinkään. Niin kuin ei mies tarvitse naista.
Oikein.
Väärin.

Kuten ketjussa on aiemmin todettu, on vain yksinkertaisesti asioita joihin osa naisista ei kykene. Silloin kutsutaan mies apuun. Eihän sen miehen tarvitse olla elämänkumppani. Voihan se olla vaikka naapurin Reiska. Se nyt vaan osaa tehdä sen homman, mitä sen Liisan kukaan naispuolinen kaverikaan ei osannut tai pystynyt.

Aivan vastaavasti on asioita joihin kaikki miehet eivät kykene. Eivät vain osaa, eikä kukaan heidän miespuolisista kavereistakaan.

Jyrkästi kompattu, kun kompataan väitettä ’ei yhtään mihinkään’. No ei ehkä kumppanina. Toivon nyt ainakin ettei minua aivan tarpeettomana palauteta takaisin luonnon kiertokulkuun.

Alkuperäinen tehtävän asettelu ei rajannut aihealuetta kumppaniuteen, siksi lähestulkoon hermostuin tarpeettomuudestani. Hymiö.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

HoundDog kirjoitti:Alkuperäinen tehtävän asettelu ei rajannut aihealuetta kumppaniuteen, siksi lähestulkoon hermostuin tarpeettomuudestani. Hymiö.
No hö. Missasit pointin.

Pointti oli se, että vaikka mies ei tarvitse naista eikä nainen miestä, niin yksilöt tarvitsevat ja haluavat toisiltaan erilaisia asioita. Siksi sinä et ole tarpeeton vaikka oletkin mies, enkä minä ole tarpeeton vaikka olenkin nainen.

Keskustelun ongelma on sen yleistävyydessä. En minä keksi mitään juttua, jota jokainen tarvitsisi ehdottomasti, ja jonka suorittamiseen tarvittaisiin ehdottomasti nimenomaan mies tai nimenomaan nainen. Keksitkö sinä?
HoundDog

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

EveryWoman kirjoitti:...ehdottomasti, ja jonka suorittamiseen tarvittaisiin ehdottomasti... Keksitkö sinä?
Ehdottomasti en.
WanhaPervo

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

EveryWoman kirjoitti:En minä keksi mitään juttua, jota jokainen tarvitsisi ehdottomasti, ja jonka suorittamiseen tarvittaisiin ehdottomasti nimenomaan mies tai nimenomaan nainen. Keksitkö sinä?
Ylipäätään ihminen tarvitsee hyvin vähän asioita ehdottomasti

Itse listaisin ehdottomasti välttämättömät asiat seuraavasti;

1)Hengitettäväksi kelpaava ilma
2)Syötäväksi kelpaava ruoka
3)Juomakelponen vesi
4)Sopiva lämpötila ja ilmanpaine
5)Riittävästi lepoa

Unontuiko jotain?
SingleMalt

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:Unontuiko jotain?
Olut ja jääkiekko.
HellBell

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kreivitar kirjoitti:Ei yhtään mihinkään. Niin kuin ei mies tarvitse naista. Parisuhde on höystö, jonka monet haluavat elämäänsä - ikään kuin ei muka voisi ilman elää. Mutta kylläpä vaan voi ja siinäKIN on puolensa - ja hyviä puolia ovatkin!
..
Asiaa. Ytyä pytyssä niin sanotusti!

Välttämätön tarvitseminen ja vapaaehtoinen tarvitseminen - se juuri ettei sitä ole 'puolikas' ilman toista ihmistä vaan kokoNainen itsessään, joka voi halutessaan tarvita toisen ihmisen ja joskus yllärpyllärmäisen rakastumisen kautta tahtomattaankin 'tarvita' toisen, mutta sekään ei ole välttämätöntä vaikka tuntuisikin siltä - tekee 'tarvitsemisesta' ihastuttavaa hivenen ristiriitaisella tavalla.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

WanhaPervo kirjoitti:Ylipäätään ihminen tarvitsee hyvin vähän asioita ehdottomasti

Itse listaisin ehdottomasti välttämättömät asiat seuraavasti;

1)Hengitettäväksi kelpaava ilma
2)Syötäväksi kelpaava ruoka
3)Juomakelponen vesi
4)Sopiva lämpötila ja ilmanpaine
5)Riittävästi lepoa

Unontuiko jotain?
Vapaus? Mutta siinähän ne pääpiirteissään taitavat olla.
WanhaPervo

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

EveryWoman kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Ylipäätään ihminen tarvitsee hyvin vähän asioita ehdottomasti

Itse listaisin ehdottomasti välttämättömät asiat seuraavasti;

1)Hengitettäväksi kelpaava ilma
2)Syötäväksi kelpaava ruoka
3)Juomakelponen vesi
4)Sopiva lämpötila ja ilmanpaine
5)Riittävästi lepoa

Unontuiko jotain?
Vapaus? Mutta siinähän ne pääpiirteissään taitavat olla.
Ei vapautta tarvitse ehdottomasti. Onhan ihmisiä, jotka ovat eläneet vankilassa vuosikymmenet.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

WanhaPervo kirjoitti:Ei vapautta tarvitse ehdottomasti. Onhan ihmisiä, jotka ovat eläneet vankilassa vuosikymmenet.
No mutta vaikka puhuttaisiin ihmisarvoisesta elämästä, niin väitän ettei ihminen tarvitse toista sukupuolta ehdottomasti. Vapautta nyt kuiteski.
Aito_Johanna

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

tonttu8 kirjoitti: Aukomaan tiukat kannet/korkit purkeista ja pulloista.
Tiukan purkinkannen saa aukeamaan, kun työntää vähän veitsenkärkeä kannen ja purkin väliin (siitä pääsee kai sisään vähän ilmaa ja jotenkin se aukeaminen liittyy siihen). Äiti neuvoi. Ei miehet mitenkään hyödyttömiä ole, mutta purkit voi kyllä ihan hyvin aukoa itse.
Kittys

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Niitten kainaloon on ihana käpertyä, kun alkaa nukkumaan tai

- Yöllä on kiva vähä herätä siihen, että toinen painautuu lähemmäksi ja ottaa kainaloonsa. Mä tykkään :h: tai

- Saa herättää toisen yöllä tökkimällä kylkeen "Kulta, nukutsä jo?"
"Anna käsi, tuu lähemmäs" hiestä märkänä tuumaten "Mä näin kauheet painajaist".

Joo, toimii. Kokeiltu on.
Nowaysis

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

WanhaPervo kirjoitti: Viimeksi erikoiskykyjäni tarvittiin, kun pihalla oli näkynyt rotta. Vaimo ei halunnut ostaa kaupasta rotanmyrkkyä, kun siinä on niin inhottava kuva. Minä siis ostan ja myös levitän myrkyn.
Tämö oli jotenkin niin... AITO! <3<3<3
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Aito_Johanna kirjoitti:Ei miehet mitenkään hyödyttömiä ole, mutta purkit voi kyllä ihan hyvin aukoa itse.
Voi toki, mutta miksi vaivautua?
Meidän miesten testonappulaa on niin helppo painella sanomalla "Viitsitkö avata tuon kun olet niin vahva?"
Sitten väännetään hampaat irvessä ensin käsi sijoiltaan ja lopuksi lyödään purkin kannesta sakset läpi. Röyhtäistään ja ulvotaan kuten Tarzan. Päivän man-duty suoritettu.
Ei se niin helppoa ole olla mies, sanoi Fawkes mitä tahansa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aito_Johanna

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mylwin kirjoitti: Voi toki, mutta miksi vaivautua?
Meidän miesten testonappulaa on niin helppo painella sanomalla "Viitsitkö avata tuon kun olet niin vahva?"
Sitten väännetään hampaat irvessä ensin käsi sijoiltaan ja lopuksi lyödään purkin kannesta sakset läpi. Röyhtäistään ja ulvotaan kuten Tarzan. Päivän man-duty suoritettu.
Ei se niin helppoa ole olla mies, sanoi Fawkes mitä tahansa.
Jaa, riippuu tilanteesta, kummasta on enemmän vaivaa, itse avaamisesta vai mieheltä pyytämisestä. Jos yksin asuva nainen haluaa purkin auki eikä isä, veli tai kukaan miespuolinen kaveri satu olemaan paikalla, on vaivattomampaa avata purkki itse. (No ehkä purkkiprobleema avaa mahdollisuuksia luoda kontakteja komeaan naapuriin, mutta se on jo toinen juttu...)
tonttu8

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Aito_Johanna kirjoitti: Tiukan purkinkannen saa aukeamaan, kun työntää vähän veitsenkärkeä kannen ja purkin väliin (siitä pääsee kai sisään vähän ilmaa ja jotenkin se aukeaminen liittyy siihen). Äiti neuvoi. Ei miehet mitenkään hyödyttömiä ole, mutta purkit voi kyllä ihan hyvin aukoa itse.
Juu, varmasti voikin. Mutta jos vieressäni on ihminen joka saa sen yksinkertaisemmalla keinolla auki niin annan sen mieluusti hänen avattavaksi.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Mihin ihminen tarvitsee ihmistä?
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 19.10.2005 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lucky Luciano kirjoitti:Mihin nyt ihminen tarvitsee ihmistä?
Lämpöön. Mä tarvitsen miestäni lämpöön.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Mihin nyt ihminen tarvitsee ihmistä?
Lämpöön. Mä tarvitsen miestäni lämpöön.
Saat patterin joululahjaksi multa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Aito_Johanna kirjoitti: Jaa, riippuu tilanteesta, kummasta on enemmän vaivaa, itse avaamisesta vai mieheltä pyytämisestä. Jos yksin asuva nainen haluaa purkin auki eikä isä, veli tai kukaan miespuolinen kaveri satu olemaan paikalla, on vaivattomampaa avata purkki itse. (No ehkä purkkiprobleema avaa mahdollisuuksia luoda kontakteja komeaan naapuriin, mutta se on jo toinen juttu...)
Njoo, mutta kyse oli siitä että meitä miehiä on helppo miellyttää.
Kaikilla ihmisillä on kuitenkin tarve tuntea olonsa tarpeelliseksi, ja jos toinen asumustossa elelevä ihminen tekee kaiken, niin se rupeaa pidemmän päälle ottamaan päähän. Siksi mie ruuvailen niitä ja naputtelen vasaralla näitä, välillä tietysti pitää säätää jotain teknistä välinettä - ei siksi että osaisin sitä erityisen hyvin, vaan siksi että pitää ottaa osaa.
Kyllä mie tosin mielelläni tiskaan ja imuroinkin mutta semmoinen naputtelu, ruuvailu ja säätäminen on ilmeisesti miesgeenilöihin jotenkin istutettu oivasti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aito_Johanna

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mylwin kirjoitti: Njoo, mutta kyse oli siitä että meitä miehiä on helppo miellyttää.
Kaikilla ihmisillä on kuitenkin tarve tuntea olonsa tarpeelliseksi, ja jos toinen asumustossa elelevä ihminen tekee kaiken, niin se rupeaa pidemmän päälle ottamaan päähän. Siksi mie ruuvailen niitä ja naputtelen vasaralla näitä, välillä tietysti pitää säätää jotain teknistä välinettä - ei siksi että osaisin sitä erityisen hyvin, vaan siksi että pitää ottaa osaa.
Kyllä mie tosin mielelläni tiskaan ja imuroinkin mutta semmoinen naputtelu, ruuvailu ja säätäminen on ilmeisesti miesgeenilöihin jotenkin istutettu oivasti.
No mä tarkoitinkin sitä, että joskus miehen hankkimisesta paikalle voi olla kohtuuttomasti vaivaa, jolloin on hyvä, että purkin osaa avata itse.
Jos asumustossani joskus tulee asumaan mies, teetän sillä kyllä mielelläni ruuvailua ja vasaralla naputtelua niin paljon kuin sielu sietää, ei siinä mitään :)
(isäni täällä säännöllisesti käykin säätelemässä, nyt sen pitäisi korjata polkupyörän vaihteet...)
Hebuli

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Zeb kirjoitti:Mies on empiirisen kokemukseni mukaan omiaan muun muassa parhaaksi ystäväksi, rakastetuksi, asuinkumppaniksi, seksikumppaniksi, nukkumaseuraksi, silmäniloksi, keskustelukumppaniksi, iltalenkkiseuraksi, ruuan laittajaksi, harrastustoveriksi ja matkaseuraksi. Kuulemma myös lasten isäksi mies on varteenotettava vaihtoehto.
Kai pointti oli se, kuinka moneen noista tarvitset nimenomaan miehen? Ja kuinka kipeästi? Dildoja saa jopa värisevinä ja iloisissa väreissä, silmäniloa löytyy telkkarista ja rannalta, nukkumaseuraksi voi ostaa japanilaisen "miestyynyn", ja noihin muihin varmaan kelpaa yhtä hyvin nainen?
ekipti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 03.10.2005 20:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja ekipti »

[quote="ninnithequeen"][/quote]

Miehillä on liikevaihto. Naisilla ei vain ole oikein ikinä ollut "munaa" yritysten jne pyörittämiseen. (unohdetaan siis marginaaliesimerkit).
poof.
Zeb

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Zeb kirjoitti:Mies on empiirisen kokemukseni mukaan omiaan muun muassa parhaaksi ystäväksi, rakastetuksi, asuinkumppaniksi, seksikumppaniksi, nukkumaseuraksi, silmäniloksi, keskustelukumppaniksi, iltalenkkiseuraksi, ruuan laittajaksi, harrastustoveriksi ja matkaseuraksi. Kuulemma myös lasten isäksi mies on varteenotettava vaihtoehto.
Hebuli kirjoitti:Kai pointti oli se, kuinka moneen noista tarvitset nimenomaan miehen?
Oikeastaan kaikkiin, mutta ystäväksi, keskustelukumppaniksi, harrastustoveriksi, iltalenkkiseuraksi ja matkaseuraksi kaipaan myös naispuolisia ihmisiä.
Ja kuinka kipeästi?


Poikkean linjasta. En ole selvästikään yhtä omavarainen itseni ja elämäni suhteen kuin palstan leidit keskimäärin. Pärjään kyllä ilmankin miestä, en ole koskaan jatkanut huonoa suhdetta sen jälkeen kuin sen peruuttamaton huonous on minulle kirkastunut. Mutta valitsisin silti ennemmin vaikkapa leukemian kuin varmat seuraavat 10 vuotta ilman hyvää suhdetta. Ja joo, olen tosissani. Eli: varsin kipeästi.
Dildoja saa jopa värisevinä ja iloisissa väreissä, silmäniloa löytyy telkkarista ja rannalta, nukkumaseuraksi voi ostaa japanilaisen "miestyynyn", ja noihin muihin varmaan kelpaa yhtä hyvin nainen?
:shock: Olikstuo vitsi ?? Oli varmaan, mutta pakko silti sanoa, ettei ainakaan minun mielestäni dildo-JudeLawDVD-tyyny -kombinaatiolla ole mitään tekemistä rakkaussuhteen kanssa. En usko, että sinunkaan mielestäsi.
Turbohaltija

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Luomuheteroseksiin. Mutta epäilen, että geenimanipulaation keinoin tämäkin pieni evoluution virhe onnistutaan korjaamaan lähitulevaisuudessa ja saamme keskuuteemme riittoisasti peniksellä varustettuja hermafrodiittinaisia tyydyttämään kaikki naissukupuolen mahdolliset toiveet.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mihin nainen tarvitsee miestä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kreivitar kirjoitti:Ei yhtään mihinkään.
Esa Saarinen - tuo ajatusten Vantaanjoki - kirjoitti muistaakseni jossain 80-luvun esseessään, että ei tarvitse rakastaan mihinkään, edes seksiin, koska tietää miten kättä käyttää. Pointtinsa oli kai, että tarvitsemiseen perustuvat parisuhteet ovat jotenkin alempiarvoisia (lähes oidipaali)suhteita.

Ajatus taisi olla, että siinä missä lapsi tarvitsee aikuista, kahden aikuisen suhteen tulisi perustua autonomisten yksilöiden vapaaseen valintaan, ei välttämättömyyteen. Eli valitaan suhde, koska on tavattu niin uskomaton henkilö, että tämän kanssa halutaan parisuhde. Tässä henkilöt ovat ensisijaisia suhteeseen nähden: henkilöt valitsevat sellaisen suhteen, joka heille sopii. Tarvitsemis-ajattelu taas näkee asian toisinpäin: On olemassa tarkka kuva sellaisesta suhteesta, joka tarvitaan/halutaan, ja sitten etsitään valmiiseen muottiin mukautuvaa henkilöä.

Kysymys siis on: Onko mielessä suhteen malli, johon etsitään sopivaa ihmistä, vai tavataanko ihmisiä, ja sitten etsitään tavatun ihmisen ja itsen välille sopiva suhde?

Joskus nuorempana ja ehdottomampana hyväksyin itse tämän saarislaisen eksistentiaalisen ajattelun täysin ja halveksin niitä, jotka etsivät tyttö- tai poikaystävää, eivätkä vain tavanneet yksilöitä vailla ennakkomalleja. Nyttemmin olen kyllä valmiimpi myöntämään, että kyllä kai parisuhde on ihan aito tarve.
Vastaa Viestiin