Parisuhteen autuus?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä pala yskittäväksi!
Parisuhde takaa ainakin epäsäännöllisen säännöllisen seksin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Newton »

Jos kohdalle olisi tullut parisuhde, joka voittaa vaihtoehtonsa, olisin siinä yhä.

Yksi suhde on tosin ollut, johon olisin jäänyt, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Parisuhteen etuja: jos on kipeä, niin ei tarvitse itse hakea kaupasta ruokaa.

Parisuhteen haittoja: ei voi nukkua silloin, kun haluaa.
NegaDuck

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tähänastiset parisuhteeni ovat olleet ruusuisia. Eli täynnä auvoa mutta piikit häiritsevät sen verran että lopulta ruususta täytyy päästää irti. Parempi onni ensi kerralla? Vai pitäiskö kokeilla päivänkakkaroita?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Parisuhteen etuja:

- Yleensä parempi taloudellinen tilanne ja varaa isompiin asuntoihin ja autoihin (jos molemmat työelämässä ja molemmilla suunnilleen sama käsitys rahankäytöstä).

- Mahdollisesti säännöllistä, mutta pidemmän päälle rutinoitunutta ja jopa tylsää, seksiä.

- Joku jonka kanssa katsella telkkarista leffoja ja riidellä.


Keskimääräisen parisuhteen haittoja:

- Ei yksityisyyttä.

- Tilivelvollinen.

- Ei voi suunnitella lomia ominpäin.

- Tulee helposti kahlittu olo, "tässäkö loppuelämäni nyt sitten on?".

- Pakollisten sukujuhlien määrä kaksinkertaistuu.

- Muut mielenkiintoisen oloiset ihmiset ovat off-limits kopulaatiomielessä (ns. vapaat suhteet ovat urbaani legenda eivätkä muutenkaan toimi paria viikkoa kauempaa).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kun en ole kokenut :roll: niin en taida olla ajatellut pitemmälle kuin romanttiset haaveet (ja leffatkin loppuu siihen kun saavat toisensa) ja että saisin pillua, vieläpä useampia kertoja.

Voi olla, että käytännössä en enää sietäisi sellaista yksityisyyden puuttumista ja pinttyneiden pikku tapojeni karsimista, joka parisuhteeseen liittyisi. Ehkä niin, että olisi eri osoite tai ainakin eri makuuhuone.

Kerran oli uhkaava kehityskulku, jossa minullakin oli merkkejä parisuhteeseen päätymisestä. Tuli tunne, että en minä tätä halua, en ainakaan tämän kanssa. Onneksi minulla lerpahti pillunnuolun jälkeen, joten se siitä ja kohta pakit :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Plussaa: kotona on aina joku jonka kanssa voi riidellä. Tai sekstailla. Tai molempia.
Rouva Pupu

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:
- Pakollisten sukujuhlien määrä kaksinkertaistuu.
Ei ole olemassa pakollisia sukujuhlia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Ei ole olemassa pakollisia sukujuhlia.
On, esim. anopin hautajaiset! Niitä en jättäisi väliin vaikka maksettaisiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja elco »

Arki on sanoinkuvaamattomasti auvoisampi (hyvässä) parisuhteessa kuin yksin. Juhla on aina juhlaa, joten sen laadussa en näe merkittävää eroa (toki juhlanviettotavoissa on eroja). Yhteiselo ei kahlitse vaan antaa sisältöä ja laatua elämään.

Voin mennä, tulla ja matkustaa (likimain) miten haluan, joten ei parisuhde tekemisiäni rajoita niin, että kokisin sen rajoitteena. Tai no ehkä siinä mielessä, että haluaisin matkustaa yhdessä enemmän. Näin vanhana rajoittava tekijä on lähinnä, etten aina itse jaksa lähteä juomaan, kun olisi saumat.

En muista, milloin olisimme riidelleet viimeksi. Joskus kyllä.

EDIT: Koska olen niin saatanan kova jäbä niin en maininnut yllä käsitteitä rakkaus, läheisyys, hellyys tai kumppanuus. Enkä mainitse tässäkään.
ninnithequeen

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en kyllä varmaan enää osais olla sinkku. Auvoistahan tämä on, omine arkihuolineen ja tyhmine riitoineen. Kuuluu elämään nekin.

Mä muuten ihmettelen tuota "ei saa nukkua kun haluaa". Ai miten niin? Kyllä meillä toinen saa nukkua jos väsyttää, toinen kattoo sitten muksun perään. Nih!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

elco kirjoitti:Arki on sanoinkuvaamattomasti auvoisampi (hyvässä) parisuhteessa kuin yksin. Juhla on aina juhlaa, joten sen laadussa en näe merkittävää eroa (toki juhlanviettotavoissa on eroja). Yhteiselo ei kahlitse vaan antaa sisältöä ja laatua elämään.

Voin mennä, tulla ja matkustaa (likimain) miten haluan, joten ei parisuhde tekemisiäni rajoita niin, että kokisin sen rajoitteena. Tai no ehkä siinä mielessä, että haluaisin matkustaa yhdessä enemmän. Näin vanhana rajoittava tekijä on lähinnä, etten aina itse jaksa lähteä juomaan, kun olisi saumat.

En muista, milloin olisimme riidelleet viimeksi. Joskus kyllä.

EDIT: Koska olen niin saatanan kova jäbä niin en maininnut yllä käsitteitä rakkaus, läheisyys, hellyys tai kumppanuus. Enkä mainitse tässäkään.
Oho, enpä olisi ihan heti uskonut olevani samaa mieltä sinun kanssa :)


Jos kokee suhteen rasitteena, yksityisyyden tappajana, taisteluareenana jne. niin kantsisko miettiä, mättääkö jossain :?:
elco

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja elco »

Kreitsu kirjoitti:
Oho, enpä olisi ihan heti uskonut olevani samaa mieltä sinun kanssa :)
Tervetuloa saatanan kovien jäbien tiimiin!
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti: Mä muuten ihmettelen tuota "ei saa nukkua kun haluaa". Ai miten niin? Kyllä meillä toinen saa nukkua jos väsyttää, toinen kattoo sitten muksun perään. Nih!
Mun luontainen rytmi olisi sellainen, että töistä tultua menisin nukkumaan, sitten parin tunnin unien jälkeen heräisin, ja valvoisin sitten johonkin kahteen. Ymmärrän hyvin, että vaimo ei tuosta oikein pidä ja olisihan se myös minusta huono siksi, että olisin vähemmän perheen kanssa. Jos eläisin yksin, niin tuo olisi kuitenkin tod. näk. unirytmini.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Moral Majority kirjoitti: Pyhäinhäväistys! Ei saa väittää että parisuhteessa olisi mitään haittapuolia!
ExPerttiä lainatakseni:

"Methinks thou protest too much."
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

elco kirjoitti:Tervetuloa saatanan kovien jäbien tiimiin!
Tämä on elcon palsta, muut vain kirjoitamme täällä.
elco

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti:
Moral Majority kirjoitti: Pyhäinhäväistys! Ei saa väittää että parisuhteessa olisi mitään haittapuolia!
ExPerttiä lainatakseni:

"Methinks thou protest too much."
En oikein tajua oliko tämä jotenkin minulle tarkoitettu. Pullautustesi taso on suoraan linjassa lainaamiesi ajattelijoiden laadun kanssa.

En myöskään tajunnut, että tämä ketju oli tarkoitettu keskustelukerhoksi, jossa tilitetään parisuhteen ankeutta. Ilmaisin ilmeisesti Väärän Mielipiteen ollessani positiivinen ja sitä mieltä, että parisuhde on pääsääntöiosesti onnellinen asia. Onnistuessaan siis. Tiedän kyllä, että parisuhteissa on eroja kuten viineissä: toisilla parisuhteen pluspuolet ovat varmaankin siinä, että rahaa säästyy, joku toinen tuo kaupasta munia, voi riidellä ja tarjolla on paskaa seksiä.

Toinen mahdollisuus on, että tässä on taas kyseessä ns. hauska ironia. Minun on kuitenkin likimain mahdotonta ymmärtää ko. hauskaa ironiaa, koska sekin on suunnilleen yhtä hauskaa ja ironista kuin exSpedellä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:En myöskään tajunnut, että tämä ketju oli tarkoitettu keskustelukerhoksi, jossa tilitetään parisuhteen ankeutta.
Koska suuri ajattelija Niba laittoi otsikkoon kysymysmerkin, oletin tarkoituksena olevan keskustella otsikon aiheen todenperäisyydestä eikä pelkästään ylistää parisuhteen autuutta.

Joka tapauksessa, olen vilpittömän onnellinen puolestasi ettet pysty löytämään parisuhteessa olemisesta mitään maininnan arvoisia haittapuolia. :dream:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti:
Joka tapauksessa, olen vilpittömästi onnellinen puolestasi ettet pysty löytämään parisuhteessa olemisesta mitään maininnan arvoisia haittapuolia. :dream:
Öö, mihin tämä väite perustuu? Tässä sitäpaitsi on puhuttu lähinnä niistä hyvistä puolista, jotka mielestäsi olivat rahan säästö ja paska seksi. EDIT: Ja television katsominen seurassa.
elco

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos nyt anaalisoidaan nuo Franzin haittapuolet niin minusta mikään niistä ei täsmää. Ei minua estä harrastamasta ventovieraan kanssa seksiä mikään muu kuin minä itse (ja tietty ehkä ventovieras): pettäminen jäämättä kiinni ei varmaankaan ole järin vaikeaa.

En todellakaan näe mainittavia etuja yksinolossa. Sarjadeittailuun puutuu nopeasti, viinaa tulee vedettyä terveydelle haitallisia määriä jne. No jos tässä ylioptimistiseksi heittäytyy niin tokihan sitä olisi vapaana mahdollisuus löytää ns. parempi.

EDIT: Jos kuitenkin jäisin yksin niin en toudellakaan jäisi murjottamaan ja pitäisi kynttilää vakan alla vaan uskoakseni nauttisin sinkkuudestakin.
Viimeksi muokannut elco, 23.07.2008 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Joka tapauksessa, olen vilpittömästi onnellinen puolestasi ettet pysty löytämään parisuhteessa olemisesta mitään maininnan arvoisia haittapuolia. :dream:
Öö, mihin tämä väite perustuu?
Siihen ettet maininnut sellaisia tässä keskustelussa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Newton kirjoitti:Yksi suhde on tosin ollut, johon olisin jäänyt, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
Tuliko isokin perintö?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Newton »

sivustahuutaja kirjoitti:
Newton kirjoitti:Yksi suhde on tosin ollut, johon olisin jäänyt, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
Tuliko isokin perintö?
Ei sentään. :D
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
BettyB.

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Newton kirjoitti:Yksi suhde on tosin ollut, johon olisin jäänyt, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
En olisi alkanut yhteenkään suhteeseen, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Newton »

BettyB. kirjoitti:
Newton kirjoitti:Yksi suhde on tosin ollut, johon olisin jäänyt, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
En olisi alkanut yhteenkään suhteeseen, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
Hieno.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Vastaa Viestiin