Parisuhteen autuus?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Newton kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Newton kirjoitti:Yksi suhde on tosin ollut, johon olisin jäänyt, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
En olisi alkanut yhteenkään suhteeseen, jos olisin silloin tiennyt mitä tiedän nyt.
Hieno.
Ei ku jälkiviisas.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Blaah, mä olisin kroolannu hitaammin 32v sitten jos olisin tienny että henki lähtee kuitenkin jossain vaiheessa.

Kyllähän sitä on haukannu paskaa lopulta jokaisessa suhteessa, mutta joissakin on saanu myös kakkua välillä. Ja kyllä, ihan sitä sokerileipurin! Ja jokainen kolaus on kasvattanut luonnetta ja vitutusta, joten olisin ihan eri ihminen ilman aikaisempia suhteita, enkä välttämättä sanoisi nyt näin. Luultavasti huutaisin tuskissani pilluva omassa pienessä rinnakkaistodellisuudessani.
BettyB.

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No daah, en ollut tosissani niinku!!
Alexandra

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Onhan se nyt mukavampaa asua yhdessä kun yksin. On seuraa, joku jolle puhua, joku jonka kanssa riidellä, joku joka täyttää sotkuisella olemuksellaan muuten tyhjää tilaa. Kenen kanssa mä lapsetkaan olisin tehnyt? Yhdessä niitä on kiva kasvattaa, perheenä.

Autuus... se on arkea. Kaiken kun jakaa, se on enemmän.

Mikä oli tämän kysymyksen tarkoitus?
ninnithequeen

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alexandra kirjoitti:Autuus... se on arkea. Kaiken kun jakaa, se on enemmän.
Kiteytit ajatukseni aika hyvin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:^ No daah, en ollut tosissani niinku!!
Tiedän tiedän, huumori loppuu vasta hääyönä :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alexandra kirjoitti:On seuraa, joku jolle puhua, joku jonka kanssa riidellä, joku joka täyttää sotkuisella olemuksellaan muuten tyhjää tilaa.
Jaa, meikäläisellä kaktus hoitaa nuo hommat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ No daah, en ollut tosissani niinku!!
Tiedän tiedän, huumori loppuu vasta hääyönä :wink:
Eiku sillon vasta nauretaan.

Mistä nyt puhutaan? :apuva: :nuts:
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ No daah, en ollut tosissani niinku!!
Tiedän tiedän, huumori loppuu vasta hääyönä :wink:
Eiku sillon vasta nauretaan.

Mistä nyt puhutaan? :apuva: :nuts:
Tää on selkee kompa tai kaksteränen miekka. Vastaan silti että pakko mahtua kun on vihitty!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Minäkin vain vitsailin. Oikeasti parisuhde on pop ja kaikkien pitäisi pariutua. On hullua elää yksin kun voisi elää kaksin.

Ps. Mä voisin ihan oikeasti hankkia itselleni Teräsliljan mainitseman DNA-match ID:n jotta tietäisin itsekin ketkä naiset tykkäävät hienhajustani, ja ties vaikka pieruistanikin. Säästäisi aikaa ja saippuaa kun ei tarvitsisi käydä joka päivä suihkussa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Alexandra

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Frederik Krueger kirjoitti:On hullua elää yksin kun voisi elää kaksin.
Mulle ei riitä ees kaksin, eikä neljisin... ois ihanaa kun olis iso talo ja suurperhe!
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:^ No daah, en ollut tosissani niinku!!
*kaivaa muistikirjan esiin*
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:Minäkin vain vitsailin. Oikeasti parisuhde on pop ja kaikkien pitäisi pariutua. On hullua elää yksin kun voisi elää kaksin.

Ps. Mä voisin ihan oikeasti hankkia itselleni Teräsliljan mainitseman DNA-match ID:n jotta tietäisin itsekin ketkä naiset tykkäävät hienhajustani, ja ties vaikka pieruistanikin. Säästäisi aikaa ja saippuaa kun ei tarvitsisi käydä joka päivä suihkussa.
Eikös Keikaus tuota matchia hakenut ihan sillä *nuuh* menetelmällä? Varmaankin löytänyt oikealta tuoksuvan kikkarapään, kun ei ole pitkään aikaan kirjoitellut.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tulipa mieleeni etten oikeasti pitänyt erään muuten ihan vetävän naisen tuoksusta. Epäilin syyksi hiuksia, ehkä hän ei pessyt niitä kovin usein? Onneksi meistä ei tullut paria.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ No daah, en ollut tosissani niinku!!
Tiedän tiedän, huumori loppuu vasta hääyönä :wink:
Eiku sillon vasta nauretaan.

Mistä nyt puhutaan? :apuva: :nuts:
Nauretaan kyllä, mutta kenen kustannuksella? :wink:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikös Keikaus tuota matchia hakenut ihan sillä *nuuh* menetelmällä? Varmaankin löytänyt oikealta tuoksuvan kikkarapään, kun ei ole pitkään aikaan kirjoitellut.
Juu, mutta tuollaisella DNA ID match-systeemillä homma on vieläkin helpompaa, ei tarvita edes lähikontaktia. Toinen osapuoli voi olla vaikka Austraaliassa asti!

Minua oikeasti kiinnostaa tuon palvelun takana oleva idea, voiko kokea suurta animaalista vetoa henkilöä kohtaan joka kyseisen palvelun mukaan pitäisi olla just sulle todella epäsopiva, ja ajatus kuinka tuollaiset palvelut johtavat vähitellen jonkinasteiseen vapaaehtoiseen ja silti tieteelliseen "rodunjalostukseen". Pitäisköhän haaskata $199 ja lähettää heille paskanäyte?

Selvää tietenkin on ettei tuo DNA-mätsäävyys ole yksinään riittävä peruste parisuhteelle, kuten eivät myöskään isot rinnat. Mutta kyllä Citykin voisi tuosta kehittää entistä paremman match-palvelun.

Niinjoo siitä en tiedä olisko Keikaus vihdoinkin löytänyt kikkarapäänsä. Toisaalta vaikka tietäisinkin, en kai sitä teille kertoisi? Muiden yksityisasiat ja silleen.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 23.07.2008 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei kannata käydä suihkussa liian usein. Feromonit huuhtoutuvat pois ja tuloksena on tuhoon tuomittuja liittoja ja paljon turhaa kärsimystä.
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

pikkuego kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
pikkuego kirjoitti: Tiedän tiedän, huumori loppuu vasta hääyönä :wink:
Eiku sillon vasta nauretaan.

Mistä nyt puhutaan? :apuva: :nuts:
Nauretaan kyllä, mutta kenen kustannuksella? :wink:
Seksi on iloinen asia, paitsi jos nauraa väärässä paikassa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei kannata käydä suihkussa liian usein. Feromonit huuhtoutuvat pois ja tuloksena on tuhoon tuomittuja liittoja ja paljon turhaa kärsimystä.
Minulla ei ole tuota ongelmaa varsinkaan kesäisin. Haistan oman ominaistuoksuni kainaloistani jo n. 10 min suihkussakäynnin jälkeen vaikka kuinka kuuraisin ja harjaisin, paitsi jos heitän dödöä kainaloon jolloin tuoksun dödöltä. En osaa itse päättää onko kyseinen tuoksu hyvä vai paha. Se vain... on.

Hajuekspertti-Keikaushan on maininnut palstalla että esim. hänen nenäänsä tuoksun väärältä, kun taas Vihtahousu tuoksuu oikealta (minusta heistä tulisikin hyvä pari). K neuvoi joskus että minun tulisi tutustua lähinnä kuivaihoisiin naisiin, koska heidän neniinsä kuulemma tuoksuisin kaikkein todennäköisimmin oikealta.

Tuo on minulle vain sikäli ongelma että eivätkös kuivaihoiset naiset myös rupsahda kasvoiltaan nopeammin? Voi helvetti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niin, eihän se parisuhde kovin auvoisa ole, jos lastaa utopistiset odotukset toisen niskaan. Ei ihme, että siinä pettyy, jos on niin tyhmä, että kuvittelee toisen tekevän kaiken omien oikkujensa ja toiveidensa mukaisesti.

Jos lisäksi sattuu olemaan jonkin sortin nipottaja ja kykenemätön ottamaan toista huomion (=itsekäs), niin ei se parisuhde varmasti kovin helppo tule olemaan, ellei nai henkilöä, jolle on tehty lobotomia. Tosin siinäkään tapauksessa ne suuret odotukset tuskin toteutuvat, mutta eipähän ainakaan kumppani sanoisi vastaan.

Sitten on vielä niitä, jotka kuvittelevat että parisuhteessa toimitaan vain heidän omien kokemusten ja mallien pohjalta eikä tajuta, että toisellakin on menneisyys ja tavat, tai niitä ei vain kunnioiteta.

Monet ajattelevat, että kumppani on roskakori, jolle kuuluu kitistä ja valittaa joka asiasta sekä tietenkin purkaa kiukkunsa eli kun on mennyt vaikka töissä päin vittua, niin himassa huudetaan ämmälle/äijälle pahaa oloaan. Sitten ihmetellään, kun on vähän kireä ilmapiiri.

Tuollaista pidetään vielä kaiken lisäksi ihan normaalina ja suhteeseen kuuluvana. Minusta se on naurettavaa. Toki, jos vituttaa niin sitten vituttaa, mutta ei se ole mikään syy kiukutella kumppanille kuin pahainen kakara.

Niin, totta kai suhteessa voi olla ongelmia. Mutta tuskinpa ne poistuvat haistattamalla paskaa tai leikkimällä mykkäkoulua, vai? Monen tapoihin kuuluu monista asioista (itselle ihan turhistakin) valittaminen. Joskus voisi miettiä kannattaako ihan joka asiasta vetää hernettä nenään.

Minua ärsyttää joskus, kun äijä jättää kalsareita ja sukkia pitkin lattioita. Lisäksi hänen puolelleen sänkyä on lattialle kertynyt kasa vaatteita (pyykkiä). Olen joskus sanonut, että ne saa laittaa pyykkikoriin ja mies on todennut näin olevan. Mitään ei silti tapahdu.

So what, onneksi ei ole (siivous)neuroosia, että pitäisi alkaa nalkuttaa. Eivätkä ne kalsaritkaan lattialla häiritse, mutta toki muistan piikitellä miestä siitä (siis sillä lailla hellästi ja ilkikurisesti). Vastaavia esimerkkejä voi kukin miettiä. Jos ei se asia nyt niin häiritse, niin turhaa sitä energiaa kuluttaa räyhäämiseen.

Tällä asenteella olen pärjännyt hyvin suhteessa ilman harmaita hiuksia, vaikka viihdyin toki mainiosti yksinkin silloin kun en seurustellut. Ajattelen edelleen niin, että parisuhde on mukava mauste elämään, mutta ilmankin voi olla. Onneksi mieskin muuten on rento eikä ollenkaan sellainen nalkuttajatyyppinen (uskokaa pois, miehissä on yllättävän paljon nalkuttajia tai sitten minulla on käynyt huono tuuri). Ja viisisataa hymiötä perään.


Parisuhteen plussat:

- Kulut puolittuvat eli taloudellinen tilanne kohenee (molemmilla)
- Saa leikkiseuraa toisesta (ellei sillä ole muuta tekemistä)
- Sen kanssa on kiva olla
- Saa tuttua munaa (ei kiinnosta paneskella ventovieraiden kanssa: seksi on parempaa, rohkeampaa ja kokeilunhaluisempaa, kun on tuttu ja läheinen ihminen – näin siis ainakin minulla)
- (laitetaan nyt se rakkaus tänne, koska ainakin minulle se on ehdoton edellytys olla parisuhteessa)

Parisuhteen miinukset:

- jos on paska suhde, niin vituttaa ja pitää varmaan riidellä koko ajan.
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Kyllähän se saman munakaan tekeminen alkaa jossain vaiheessa jo käydä yksitoikkoiseksi, mutta elämä on.

Torttua tai munakasta ei voi syödä ja säästää. Joku tietysti ratkaisee ongelman hommaamalla monta torttua, mutta se on jo toinen juttu.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:^Kyllähän se saman munakaan tekeminen alkaa jossain vaiheessa jo käydä yksitoikkoiseksi, mutta elämä on.
Otan osaa, voihan se tietty olla asennekysymyskin ja jos muutenkin on perustyytymätön elämäänsä, niin kaipa se kumppanikin alkaa vituttaa :D

Se pointti siis oli, että olisi tietty hyvä olla muutakin elämää kuin se kumppani.
Pyry-Matias

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kreitsu kirjoitti:Se pointti siis oli, että olisi tietty hyvä olla muutakin elämää kuin se kumppani.
Ai niinku Kitinä?
NuoriDaavid

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Kyllähän se saman munakaan tekeminen alkaa jossain vaiheessa jo käydä yksitoikkoiseksi, mutta elämä on.
Otan osaa, voihan se tietty olla asennekysymyskin ja jos muutenkin on perustyytymätön elämäänsä, niin kaipa se kumppanikin alkaa vituttaa :D

Se pointti siis oli, että olisi tietty hyvä olla muutakin elämää kuin se kumppani.
No kun en edes ole tyytymätön itseeni, elämääni tai kumppariiini.

Yritin hassun hauskasti sanoa, että kyllä se seksi saman kanssa alkaa jo 15 vuoden jälkeen jossain määrin kyllästyttää, mutta elämä on. Kaikkea ei voi saada.
Pyry-Matias

Re: Parisuhteen autuus?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Yritin hassun hauskasti sanoa, että kyllä se seksi saman kanssa alkaa jo 15 vuoden jälkeen jossain määrin kyllästyttää, mutta elämä on. Kaikkea ei voi saada.
Haluatko kertoa tästä lisää? Asiahan selvästi vaivaa sinua. Ei pidä hävetä, voisit toimia airuena monelle vastaavassa tilanteessa kieriskelevälle.
Vastaa Viestiin