Bestikselle hääpuhe

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja yannara »

Olen bestmäninä mun vanhemmalle ystävälleni, jonka kanssa aloimme pyörimään 15-vuotiaina ja ollaan tähänkin päivään asti pidetty yhteyttä ja tapailtu tiiviisti. Tämä sitten päätti mennä naimisiin ja mä nyt sitten raavin päätäni puheen kanssa. Ajattelin kysyä teiltä mielipidettä ja idoita tuohon puheeseen. Olen mielessäni jo ajatukset siihen koonnut, mutta se kokonaisuus.... ja yksi mikä kysenalaistaa eniteen, voiko entisistä suhteista puhua yleisesti tälläisessä tilaisuudessa? Koska puheen idea on että kaikista miehen entisistä suhteista juuri tämä nainen on se oikea, ja voin sen sanoa 100% varmuudella, koska tunnen ja muistan kaikki hänen entiset....
Pyry-Matias

Re: Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Puhe voisi hyvin olla referoitu elämänkerta, johon kokoat (yhdessä) koettuja sattumuksia vuosien varrelta kronologisesti. Pikkasen värikynää ja lapinlisää, jotta saat puheesta hauskemman. Ketään ei kannata nolata, mutta pieni harmiton kuitti on aina paikallaan.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kannattaa keskittyä yleisiin, teille yhteisiin sattumuksiin. Jos haluat osoittaa miten morsian on miehelle se oikea, puhu ennemmin siitä kuinka hyvin he toisiaan täydentävät tai ovat samanlaiset. Voit toki kertoa omasta puolestasi miten onnellinen olet siitä, että ystävä on löytänyt vierelleen hyvän kumppanin, mutta jätä vertaukset. Aiemmat suhteet ovat varmaan aikanaan olleet hyviä nekin, turha nostaa nykyhetkeä halventamalla elettyä elämää.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja huima »

Listaa yksityiskohtaisesti kaikki eksät, erityisesti keskittyen heidän puoliin joissa morsian eroaa heistä. Mitä vivahteikkaimmin pystyt kuvaamaa myös fyysistä kanssakäymistä, sen hauskempaa hääyleisöllä.
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja yannara »

Vaola kirjoitti: Mikä on yleisesti? Heitä joku esimerkki puheestasi.
Mä ajattelin tän ilmaista näin kesken puheen, sen jälkeen kun olen kertonut, kuinka pitkään me tunnettiin toisemme ja teinivuodet kuluivat yhdessä, "Ystävät ovat niitä ihmisiä, jotka näkevät oikeasti, miten hyvin tai miten huonosti joku sopii heidän ystävälle. Kun itselläni jotkut suhteet loppuivat, niin jonkun ajan päästä X sitten rehellisesti ilmaisi oman mielipiteensä, miksi se kyseinen nainen ei minulle sopinut tai miten erilaisia me olimmekaan. Tälläinen palaute on ollut aina lahduttava kannustava jatkamaan eteenpäin. Kun tapasin X:n nykyisen morsiamen, minulle valkeni nopeasti että nyt on tosikyseessä...." ..tai jotain tälläistä. Mulle ei kyl tule mitään fiksua mieleen nyt, mutta puheen luonne olisi sellainen että tyyliin "welcome to the family.
Herra Manala

Re: Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:Puhe voisi hyvin olla referoitu elämänkerta, johon kokoat (yhdessä) koettuja sattumuksia vuosien varrelta kronologisesti. Pikkasen värikynää ja lapinlisää, jotta saat puheesta hauskemman. Ketään ei kannata nolata, mutta pieni harmiton kuitti on aina paikallaan.
Just näin. Mut ehdottomasti ne entiset tyttöystävät pitää saada verratuiksi puheessa, ja alleviivata sitä miten tällä nykyisellä vaikuttaa olevan paras pillu ihan jo ulkopuolistenkin silmissä. Moukkamaista on kuitenkin puhua vaan "entisistä tyttöystävistä", joten parempi olisi puhua tytöistä ihan oikeilla etunimillä. Jos et muista niitä, niin keksi tilalle joku toinen nimi. Eihän se yleisö niitä vanhoja naisia kuitenkaan tunne. Muista ehdottomasti se verrantopointti. Naiset aina tykkäävät kun niitä verrataan entisiin tyttöystäviin ja tehdään selväksi miten uusi on kaikin puolin parempi. Älä sitten unohda henkisten ominaisuuksien lisäksi puhua myös hieman fyysisistä ominaisuuksista. Erityisesti hiukset ja rinnat ovat naisille tärkeitä vertailukohteita, joissa haluavat tuntea olevansa kilpasiskojaan parempia.
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja yannara »

Vissiin joku on kuristanut Manalta viimeisetkin järkevät ajatukset pihalle.... :lol:
Herra Manala

Re: Bestikselle hääpuhe

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

yannara kirjoitti:Vissiin joku on kuristanut Manalta viimeisetkin järkevät ajatukset pihalle.... :lol:
Kyllä. Vielä kun ymmärrät noudattaa niitä.
Vastaa Viestiin