Pinttyneet tavat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulla ei kyllä oo erityisen pinttyneitä tapoja. Oonpahan vaan muuten aikamoinen paskasika, jos ei kukaan ole näkemässä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mitähän toi pinttynyt tapa edes tarkoittaa. Jos ei pidä jotain asiaa tärkeänä, ja tekee sen toisen mielestä aina jotenkin ikävän huonosti, kyseessä on pinttynyt tapa?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Frederik Krueger kirjoitti:pölypunkkiyhdyskuntien muodostumisen vuoteeseen
Hitsi kun heitin yhden julkaisun roskiin, siinä nimittäin joku tutkija kertoi, että pölypunkkeja on todella vaikea löytää tutkimustarkoituksiin, koska niitä ei ole juuri esiintynyt sodan jälkeen - mikä liittyi talojen rakennustapoihin ja materiaaleihin vai mihin nyt olikaan - ja että pölypunkit ovat marttakerhon propagandaa, mikä tosin oli tutkijan mielestä ihan hyvä, koska ainakin ihmiset kenties pitävät sen vuoksi paremmin huolta siisteydestä.
masa

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja masa »

-Superior- kirjoitti: Hitsi kun heitin yhden julkaisun roskiin, siinä nimittäin joku tutkija kertoi, että pölypunkkeja on todella vaikea löytää tutkimustarkoituksiin, koska niitä ei ole juuri esiintynyt sodan jälkeen -
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pöly ... 5235181614
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Muistan em. uutisen pölypunkien löytämisen mahdottomuudesta.

Kai tämä tapojen pinttyneisyys vaatiikin ulkopuolisen havainnoijan, ja ilman sitä ei ole pinttyneitä tapojakaan. Hiukan kuumeinen mieleni yrittää löytää jotain yhtymäkohtia Heisenbergin epätarkkuusperiaatteeseen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aasi kirjoitti:Mulla ei kyllä oo erityisen pinttyneitä tapoja. Oonpahan vaan muuten aikamoinen paskasika, jos ei kukaan ole näkemässä.
Olen ymmärtänyt, että ihminen on tuonlainen luonnostaan. Erilaisten paineiden ja odotusten ristipaineessa sitten tsempataan.

Esmes ihmissuhteessa tsemppaa oikeastaan usein automaattisesti toisen ja yhteisen siisteyden puolesta.

Taloudessamme on oikeastaan kaksi kilpailevaa aatesuuntaa:

1. Keittiömme seinällä on roikkunut hyvän aikaa noutti, jossa lukee: "Muista murut!" ...muijalle keittiön siisteys ilmenee huomattavasti voimakkaammin leivänmurujen muodossa.

2. Vaatteet ja kaikenlainen roina ei saisi lojua vailla tarkoitusta lattioilla tai tasoilla pitempään. Tämä on minun prioriteetti puhuttaessa siisteydestä. Kämppä ei ole siisti, jos rojua lojuu epämääräisesti esillä, vaikka kaikki paikat olisi putsplank.

Näin tänään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Myytinmurtajissa on murrettu tuo bakteeriteoria :P
Murrettu? Eiks ne paremminkin todenneet että sontiessa bakteerit kulkeutuvat hammasharjoihin saaakka?
Noin minäkin muistelisin kyseisen jakson.
McJanne kirjoitti:edit: lisätään edelliseen kappaleeseen vielä, että ei ole ihme että allergiaoireet ja muut elintasosairaudet ovat lisineet.
Kolibakteereja ei suositella juomavedessäkään, joten miksi hammasharjoissa?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 28.08.2008 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pyry-Matias kirjoitti:
2. Vaatteet ja kaikenlainen roina ei saisi lojua vailla tarkoitusta lattioilla tai tasoilla pitempään. Tämä on minun prioriteetti puhuttaessa siisteydestä. Kämppä ei ole siisti, jos rojua lojuu epämääräisesti esillä, vaikka kaikki paikat olisi putsplank.
Tää on meillä se kestonapinan aihe. Kun sitä säilytystilaa on, miksei sitä voi käyttää? NiinQ paljon helpompi sitten joskus imuroida jne. kun ei tarvitse siirrellä rojukasoja tieltä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

-Superior- kirjoitti:Hitsi kun heitin yhden julkaisun roskiin, siinä nimittäin joku tutkija kertoi, että pölypunkkeja on todella vaikea löytää tutkimustarkoituksiin
Joo minäkin luin saman, syyksi muistaakseni väitettiin muiden kuin puuvillaisten vuodevaatteiden käyttö.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Hitsi kun heitin yhden julkaisun roskiin, siinä nimittäin joku tutkija kertoi, että pölypunkkeja on todella vaikea löytää tutkimustarkoituksiin
Joo minäkin luin saman, syyksi muistaakseni väitettiin muiden kuin puuvillaisten vuodevaatteiden käyttö.
Täältähän sen voi tiämmä luntata. (esmes)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Kai tämä tapojen pinttyneisyys vaatiikin ulkopuolisen havainnoijan, ja ilman sitä ei ole pinttyneitä tapojakaan. Hiukan kuumeinen mieleni yrittää löytää jotain yhtymäkohtia Heisenbergin epätarkkuusperiaatteeseen.
Eihän pelkkä ulkopuolinen havainnoija riitäkään tapojen pinttyneisyyden arviointiin, vaan pinttyneisyys pitäisi aktiivisesti testata erilaisia motivointikeinoja käyttäen! Tässäpä olisi jollekin opiskelijatytölle oiva lopputyön aihe.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

milli kirjoitti:Miksi tyhjään astianpesukoneeseen astioiden laittaminen on välillä yllättävän hankalaa?
Miten asiat ottaa esille ilman vaaraa hurjasta riidasta? Millaista kritiikkiä olet itse saanut, ja miten olet siihen reagoinut? Selviääkö asiat puhumalla? Onko muutoksia saatu aikaan?
Ensin asiasta sanotaan jokunen kerta nätisti. Sitten jokunen kerta pahemmin. Tämän jälkeen ääntä korotetaan tai vaihtoehtoisesti aletaan kettuilla. Parin vittuilun-/riitelyntäyteisen vuoden jälkeen astiat alkavat mennä koneeseen ihan hienosti :shock:.

Toisilla toimii, toisilla ei. Monet ei jaksa urputtaa vuosia. Toiset ei jaksa kuunnella urputusta vuosia :lol:.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mulla on sellanen pinttynyt tapa, ettei koskaan tee mieli nussia. Haluun vaan runkata koko ajan!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

milli kirjoitti:Mitä tällaisia kumppanissasi on? Miten asiat ottaa esille ilman vaaraa hurjasta riidasta? Millaista kritiikkiä olet itse saanut, ja miten olet siihen reagoinut? Selviääkö asiat puhumalla? Onko muutoksia saatu aikaan?
Meillä on tapana keskittyä huolehtimaan enemmän omista kuin toisen virheistä, mistä syystä muistan paremmin omat ikävät tapani. Aiempien keskustelijoiden mainitsemista mm. seuraavat koskevat minua (käytän suoria lainauksia):

1. Meillä kyllä huomaa missä kahvia on juotu. Jostain syystä sitä läikkyy AINA, sokerilusikasta tippuu puolet ohi ja viereen, eikä näitä koskaan pyyhitä. 2. Sukat on aina rullalla, oli sitten lattialla tai pyykkikorissa. 3. Astioiden astianpesukoneeseen laittamisen hankaluus. 4. Lukeminen syödessä. 5. Pyyhettä ei laiteta kuivumaan lenksusta vaan lytätään naulakkoon. 6. Laukut, takit sun muut lattialla tai jossain väärässä paikassa roikkumassa. 7. En myöskään esihuuhtele astioita. 8. En puhdista lavuaaria tiskauksen jäljiltä, joten sinne jää kaikenlaista. 9. Imuroin ainoastaan näkyvät paikat (oma lisäys tähän: useimmiten en imuroi ollenkaan). 10. Hiustenkiinnittäjiä löytyy pitkin kämppää. 11. Jätän aina pinsetit lavuaarin reunalle. 12. Piereskely sängyssä. 13. Vaatteet ja kaikenlainen roina ei saisi lojua vailla tarkoitusta lattioilla tai tasoilla pitempään (siis tod. lojuu).

Lisäksi epäonnistun säännöllisesti seuraavissa McJannen laatiman käytösohjeiston kohdissa:

14. Kun tavaroita käytetään, ne laitetaan käytön jälkeen samaan paikkaan mistä otettu. Varsinkin muut kun omat tavarat (no okei, tässä onnistun melkein aina) ja VARSINKIN työkalut (tässä taas en). 15. Kun leikataan leipäärehujajotakin leikkuulaudalla, murut siivotaan pois. Heti. 16. Astioita EI laiteta pesualtaaseen vaan pesukoneeseen. Jos pesukone on täynnä, se tyhjennetään ja sen jälkeen laitetaan astiat altaan sijasta sinne. 17. Kun asunnossa on käytetty imuria, se viedään syrjään siitä keskeltä lattiaa. 18. Kun pesuainevapaalla pannulla paistellaan, käytön jälkeen pannu pestään kuumalla vedellä käytön jälkeen ja laitetaan kaappiin kuivumaan. Heti. 19. Kun roskapussi otetaan pois, se a) viedään samantien roskikseen b) laitetaan uusi pussi paikoilleen (laitan kyllä heti uuden pussin, jos joku muu vie vanhan pois). 20. Kun pyykit otetaan telineestä, ne laitetaan viikattuna pinoon johonkin vaatekaapin välittömään läheisyyteen. 21. Kun pesuaineshampoohoitoainedödöjoku -purkki tyhjenee, se viedään heti suihkunsaunan jälkeen roskikseen. 22. Kun vuoteesta noustaan, se sijataan ennen huoneesta poistumista.

Lisääkin keksisin vaikka millä mitalla, mutta viestistä tulisi aika pitkä! Muistan kaksi asiaa, joista minulle on huomautettu:
1. Toive, että viikkaisin kumppanini työ- ja televisiohuoneen sohvalla olevan viltin siististi sitä käytettyäni.
2. Toive, että en jättäisi jäätelökauhaa käytön jälkeen likaisena pesualtaan teräksiselle reunalle, johon valuva jäätelö sitten kuivuu inhottaviksi kökkäreiksi.

Toiveet on esitetty rakentavasti ja neutraalilla äänensävyllä suunnilleen muodossa ”Kuulehan, mua ärsyttää nämä kuivuneet jäätelötahrat, joita ilmaantuu aina kun olet jättänyt kauhan tähän pesemättömänä.” Esitystavasta siis käy ilmi, että ärsyyntyminen ko. asiasta on sanojan persoonallisuuteen liittyvä juttu. Lauseessa ei oteta kantaa siihen, onko kritisoitava tapa epänormaali, huono, typerä tai yleismaailmallisesti (= ihmispopulaation valtaosan mielestä) ikävä. Kysymys on vain meistä kahdesta ja siitä mitä me haluamme tai emme halua.

Molemmissa em. tapauksissa olen muuttanut toimintamalliani ensimmäisestä pyynnöstä. Miksipä en olisi, kun koen että pyynnöt ovat a) helppoja toteuttaa, ja b) varsin kohtuullisia. Ja kun pyytäjä on henkilö, josta kovasti välitän.

*

Kumppanini tavoista mieleen tulee seuraavat:

1. Pyyhe pitää aina nostaa jonkun oven päälle kuivumaan. 2. Piereskely sängyssä. 3. Urheiluvaatteiden laittaminen kuivumaan eri puolille asuntoa.

Itseäni nuo eivät ärsytä, tosin lenkkivaatteita jne. ei ilmesty roikkumaan päivittäin eivätkä ne kumppanini tapauksessa jostain syystä edes haise oikeastaan millekään (tod. näk. seurustelen jonkinlaisen robotin kanssa).

Yksi juttu, mikä puolestaan ärsyttää, on nukkumaan pääsemisen vaikeus. Esim. sanon klo 23.30: ”Mua väsyttää jo aika paljon, mennäänkö nukkumaan?” Toinen sanoo: ”Mulla menis vielä puoli tuntia”. Klo 01.00 sanon: ”Nyt on mennyt jo paljon yli sen puoli tuntia – miten ois? Pitäisi herätä kuitenkin suht aikaisin.” Toinen: ”Ok, oon just kohta valmis”. Klo 01.30 toinen jatkaa: ”No, meen käymään suihkussa nopeesti!”, jolloin luovutan ja menen itse sänkyyn. Kohta alkaa kuulua punnerrusten ja vatsalihasliikkeiden tekemisestä syntyvää ähkimistä ja puhinaa. Klo 02.00-02.30 kuuluu suihkun ääntä. Sitten ravataan moneen kertaan kämpässä edes takaisin, seuraavan päivän työjuttuja miettien ja oven lukitusastetta tarkistellen ja ties mitä kaikkea muuta tuikitärkeää toimittaen. Klo 03.00 herra pääsee sitten sänkyyn asti, mutta nousee tuota pikaa pissalle, hakemaan juomavettä, venyttelemään jne. Operaatio päättyy pahimmassa tapauksessa siten, että vihdoin rauhoituttuaan tuo alkaa lähes välittömästi kuorsata, jolloin en sitten itse saakaan unta ja jään epäterveellisen vähälle levolle. Eniten tässä kuviossa ärsyttää se, että jos olisin heti tiennyt kumppanin toteutuvan nukkumaanmenoajan, olisin itse mennyt nukkumaan jo 23.35. Eli kumppanin luoman odotuksen ja todellisuuden välinen räikeä ero.

Olen ottanut asian puheeksi, mutta koska kyseessä on aika moniuloitteinen ja monista eri syistä johtuva toimintamalli, sen syyt pitäisi selvittää ennen kuin sitä voidaan muuttaa. Syyt taas selviävät vähitellen keskustelemalla. Saa nähdä kuinka kauan menee, että joku molempia tyydyttävä ratkaisu saadaan kehitettyä.
Rouva Numba

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

milli kirjoitti:
McJanne kirjoitti: ... ai mikä natsi?
Kulta! :h:
Veit jalat suustani!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Juu tota vaatteiden ja tavaroiden jättämistä lojumaan joka tuolinselkämykselle ja jopa lattialle mä en ikinä tuu ymmärtämään! Mut aika hyvin se täällä jo on kitkeytymässä pois, kun mä oon ottanut tavakseni puolestaan rutata vaan kylmästi kaikki paskaset tai ihan mitkä vaan lojuvat vaatteet suoraan sen kaappiin myttyyn, tai sitten levitän ne pitkäksi jonoksi lattialle.

Toi treenikamppeiden säilytys/kuivatus tulee olemaan kans varmaan haaste, kun tää ns työhuone tarvitaan joskus kolmannelle asukkaalle.. Vihaan muutenkin yli kaiken ett on joku sekalainen 'varastokoppi' kodissani! Mut pakkohan ne jossain on säilyttää/kuivattaa prkl, parvekkeella ne ei näytä näin kosteilla keleillä oikein kuivuvan. Onko sauna/kylppäri sitten ainoa vaihtoehto.. vähänkö se haju varmaan pinttyy kii!!!! :x Haluun neljännen huoneen!!!!!!!!

Niin, ja mun mielestä se on piintyneet
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

EveryWoman kirjoitti:Yksi juttu, mikä puolestaan ärsyttää, on nukkumaan pääsemisen vaikeus.
Oikein mihinkään muuhun aikaisemmin mainittuun en osannut yhtyä, mutta tämä pätee meilläkin. Aina "menee vielä pieni hetki" koneella ennen kuin mies ehtisi nukkumaan. Pieni hetki venyy yleensä niin pitkäksi, että ehdin nukahtaa eikä miehen nukkumaantulosta ole mitään muistikuvaa. Tämä ominaisuus miehessä on todella mukava erityisesti silloin kun olisi jotain muuta kuin nukkuminen :jouden: mielessä.

Se, ettei mikään muu aiemmin mainittu kolahtanut enkä keksi muutakaan ärsyttävää ei johdu siitä, että meillä oltais aivan täydellisiä, vaan siitä etten minä jaksa häiriintyä oikein mistään. Minussa on aivan varmasti enemmän kestämistä kuin monien kotinatsien puolisoissa, joten en jaksa nostattaa kierroksia, en edes huokaista miehen omituisuuksien takia. Ei sitten laiteta voiveistä jääkaappiin, koska niin ei kuulu miehen mielestä tehdä (laitan kuitenkin joskus, mutta ei siitäkään tule sanomista) ja antaa mainospostin ja miehen postien viedä valtaosan ruokapöydästä, jos se kerran ne siihen levittää. Meillä saa piereskellä sängyssä ja pitää sukat jalassa seksin aikana, meillä ollaan kuin pieni possulauma. En edes aloita omista ärsyttävistä piirteistäni, tiedostan ne ihan liian hyvin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:Oikein mihinkään muuhun aikaisemmin mainittuun en osannut yhtyä, mutta tämä pätee meilläkin. Aina "menee vielä pieni hetki" koneella ennen kuin mies ehtisi nukkumaan. Pieni hetki venyy yleensä niin pitkäksi, että ehdin nukahtaa eikä miehen nukkumaantulosta ole mitään muistikuvaa. Tämä ominaisuus miehessä on todella mukava erityisesti silloin kun olisi jotain muuta kuin nukkuminen :jouden: mielessä.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota miksi pitäisi ottaa pultteja jos toinen ei tule nukkumaan juuri samalla kellonlyömällä kuin itse on menossa, ellei sitten ole EW:n mainitsema äänekäs ja hyperaktiivinen ööliö joka alkaa valmistaa ruokaa kolmelta yöllä.

Seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Yleensä seksuaalinen virittyneisyys onkin iltaisin kaikkein alhaisimmillaan. Aamuisin se on korkeimmillaan koska silloin testosteronitasot ovat ainakin miehillä luonnostaan koholla, mutta toki silloin suu ja värkit haisevat käytetyiltä tennissukilta. Hirveä dilemma.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Frederik Krueger kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt tuota miksi pitäisi ottaa pultteja jos toinen ei tule nukkumaan juuri samalla kellonlyömällä kuin itse on menossa, ellei sitten ole EW:n mainitsema äänekäs ja hyperaktiivinen ööliö joka alkaa valmistaa ruokaa kolmelta yöllä.
En minä pultteja otakaan, usein mukava mennä nukkumaan yksikseen kun saa vallata koko kapeahkon sängyn itselleen. Joskus olisi kuitenkin mukava mennä sinne sänkyyn yhdessä, mutta se harvoin onnistuu just silloin kun sitä haluaisi.
Frederik Krueger kirjoitti:Seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Yleensä seksuaalinen virittyneisyys onkin iltaisin kaikkein alhaisimmillaan. Aamuisin se on korkeimmillaan koska silloin testosteronitasot ovat ainakin miehillä luonnostaan koholla, mutta toki silloin suu ja värkit haisevat käytetyiltä tennissukilta. Hirveä dilemma.
Voi ja harrastetaankin. Tosin toisin kuin sanot, mun virittyneisyys on illansuussa korkeimmillaan ja aamuisin meillä ei halua seksiä kumpikaan. Minä olen aamuisin niin jumissa ja kasassa, että äkkiä ylös sängystä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä keksin! Suurin ärsytys lienee ManFlu, joka on iskemässä ihan just kohta ja jota lääkitään jatkuvasti.

http://www.youtube.com/watch?v=mYME7l7tXTk

http://www.manflu.org.uk/
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Mä keksin! Suurin ärsytys lienee ManFlu, joka on iskemässä ihan just kohta ja jota lääkitään jatkuvasti.

http://www.youtube.com/watch?v=mYME7l7tXTk

http://www.manflu.org.uk/
Tätä on meilläkin :D

"Kulta, duo dedäliina.. soita vielä MediHeli". Miks miehet on kuolemassa aina pieneen flunssaan? Sohva pitää saada itselleen kun on 37,2 lämpöä, käsi ojossa ja raukkaäänellä kerjätä pikkusta lasia vettä ettei "vaan pääse kuihtuu..".
The great club outshines the individual, always and forever.
Quinevere

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Frederik Krueger kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt tuota miksi pitäisi ottaa pultteja jos toinen ei tule nukkumaan juuri samalla kellonlyömällä kuin itse on menossa
Siksi, että yhdessä nukkuminen on ihan parasta. Eihän siitä sitten enää mitään iloa ole kun on itse nukahtanut.
Seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Yleensä seksuaalinen virittyneisyys onkin iltaisin kaikkein alhaisimmillaan.
Ei muuten voi eikä ole. Ei sillä että asia mua enää koskisi, olenhan lopettanut seksin harjoittamisen.

Edit: Kyllä miehen saa tosin varmasti koulutettua tulemaan ajoissa sänkyyn, ei tarvitse kuin pihdata muihin kellonaikoihin. Mulla ei tosin tuollaisia ongelmia ole ollut koska olen järkyttävä yökukkuja, joten the problem on ollut toisin päin.
Pyry-Matias

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Frederik Krueger kirjoitti: Yleensä seksuaalinen virittyneisyys onkin iltaisin kaikkein alhaisimmillaan. Aamuisin se on korkeimmillaan koska silloin testosteronitasot ovat ainakin miehillä luonnostaan koholla...
Iltaisin juuri ennen nukkumaan menoa on paras hetkeni. Sitten saunassa. Itse asiassa saunassa onkin paras. Aamulla ei ole kuin pää jäässä, väsynyt ja kaiken valehteleva kusiheijari.
Geep

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Geep »

^^ Meillä myös ollu toisin päin... Mut oon kauan sitten tajunnu miten paljon paremmin suhde voi kun jätän tekemiseni kesken ja menen sinne viereen leikkimään tai ihan vaan leikisti nukahtamaan. Sitten nousen ja jatkan taas duunailuja, mies on tyytyväinen kun edes käväsin eli odotin sen nukahtavan.
Quinevere

Re: Pinttyneet tavat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

McJanne kirjoitti:... ai mikä natsi?
Kotinatsi. Mulla on ollut sellainen, ja vaikka onkin välillä ikävä, niin tuota ei ole. Yritän ajatella positiivisesti: saan ostaa omilla rahoillani niin kalliita shampoita kuin sielu sietää, saan jättää kengät keskelle eteisen lattiaa ja kaapinovia auki, tai puolityhjän kahvikupin pöydälle, ilman että ketään natkuttaa. Tuo natsius on mun mielestä tai ainakin tuossa tapauksessa vain ilmentymä siitä kun vanne kiristää päätä.
Vastaa Viestiin