Aviolliset velvollisuudet

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitä joudut tekemään suhteen takia?

Ensimmäisenä tulee mieleen puutarhamyymälät. En uskoakseni muuten koskaan kävisi puutarhamyymälässä. Ne ovat mielestäni erittäin ikävystyttäviä paikkoja.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tämä on varmaan tosi stereotypinen vastaus, mutta rautakaupassa tai -osastolla käyminen on aika kamalaa. Tosin yritämme sumplia asiat niin, että esim. yhdessä ostoksille tai kiertelemään mennessämme eroamme ja soittelemme sitten, kun olemme saaneet rauhassa tutkia omia kauppojamme.

Täytyy miettiä lisää muita esimerkkejä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai niin ja elektroniikkaliikkeet on myös aika kamalia. Yritän passittaa miehen sellaiseen yksin ja sanon hänelle, ettei minun tarvitse olla mukana tekemässä mitään osto- tai muita päätöksiä niissä asioissa. Mies varmaan haluaisi, että osallistun mutta eipä minulla ole asiasta oikein mitään sanottavaa ja mies tekee kuitenkin mielensä mukaan, joten ihan sama :)
elco

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja elco »

Sietämään kissaa. Luultavasti tosin nyttemmin hommaisin kissan, vaikka olisin Mr Single.

Siivoamaan useammin ja ylläpitämään muutenkin korkeampaa hygieniatasoa kaikin puolin.

Laskemaan vessanpöntön kannen ja renkaan ala-asentoon. Vastapainoksi kylppäriin ja keittiöön ilmestyy hypermystisesti kaikenmoisia purnukoita, joita muuten siellä ei olisi.

Noin kerran vuodessa tulee itku, jolloin pitää lohduttaa.

En saa syödä sängyssä.

Kaikenkaikkiaan velvollisuudet ovat uskoakseni minulle hyvästä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja nexie »

Matkoilla yleensä n. kymmenennen (vinyyli-)levykaupan kohdalla alkaa tulla ikävä tyttöjen shoppailureissuja. Valitettavasti levykaupat ja vaate-/sisustusputiikit eivät useinkaan sijaitse samalla alueella, jolloin eriytetty ostosreissu ei ole the easy way out.
Don't Panic!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Muistikuvia. Katsotaan pystyykö muutama tyyppi olemaan kommentoimatta.
NuoriDaavid kirjoitti:Mitä joudut tekemään suhteen takia?
- Sunnuntaikävelyillä käynti. Kävely ilman päämäärää on mielestäni kovin ikävystyttävää touhua enkä oikein koskaan saanut siitä mitään irti. Tein vain koska toinen osapuoli tuntui nauttivan niistä eikä halunnut tehdä niitä yksin.

- Iltaisin pakottaa itsensä pois tietokoneen ääreltä telkkarin ääreen katsomaan Sinkkueläimiä ja Kauniita & Rohkeita, koska niiden katsominen yhdessä oli ns. yhteistä laatuaikaa. TV-ohjelmamakumme sen enempää kuin elokuvamakumme ei yleensä juurikaan istuneet yhteen. Matrixista sentään pidimme molemmat, se oli jo aika hyvin.

- Joskus puolipakottaa itsensä harrastamaan seksiä myös silloin kun ei itseä niin hotsittaisi ja olisi ajatukset ihan muualla, ihan vain toista miellyttääkseen ja välttyäkseen asiaan liittyviltä riidoilta.

- Jo mainittu puutarhamyymälöissä käynti ja jonkin verran kontolle tulevat hommat parvekepuutarhan ylläpidossa.

- Yrittää muistaa yhteisiä ja toisen merkkipäiviä, ja yrittää keksiä jotain arjesta poikkeavaa niille.

- Käydä pari kertaa helluntaiseuran kokouksissa toista miellyttääkseni. Kaksi kertaa sitä kestin, sitten sai riittää. Tunsin oloni siellä todella oudoksi ja vieraaksi, aiheutin myös kitkaa ystävyyssuhteisiin sanoessani ääneen loogisen erheen toisen osapuolen seurakuntaystävän ajatuksissa siitä missä vaiheessa ihminen saa sielun.

- Varmasti monia muitakin juttuja. Olihan parisuhteissa myös mukavia asioita, ei kai sitä muuten olisi yhteen lyöttäydyttykään.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.09.2008 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Leila »

Joudun istumaan autossa ja odottamaan kun mies käy Valtralla tai jossakin muussa miesten metalliroinaliikkeessä ostoksilla. Aika paljon joudun myös kuuntelemaan ns. kone- ja metsästysjuttuja. Esitän olevani kiinnostunut. Laitan myös paljon ruokaa ja pesen pyykkiä, jotta ukkokullalla olisi maha täynnä ja puhdasta vaatetta päälle.
Äiti ei tiedä
elco

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti: - Käydä pari kertaa helluntaiseuran kokouksissa toista miellyttääkseni.
Tämä selittää monta asiaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: - Käydä pari kertaa helluntaiseuran kokouksissa toista miellyttääkseni.
Tämä selittää monta asiaa.
Voitin, et pystynyt olemaan kommentoimatta. Odotan vielä erään toisenkin kommentointiin osallistumista.

Mitä se selittää? Olen seurustellut pääasiassa tavallisten maallikkojen kanssa, ja jotkut yllämainitsemistani kohdista liittyvät heihin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Leila kirjoitti: Esitän olevani kiinnostunut.
Mä olen ehkä huono ihminen, mutta mä en esitä olevani kiinnostunut vaimon sellaisista asioista, jotka eivät mua kiinnosta pätkääkään.

En toki mielenosoituksellisesti murjota esim. Plantagenissa, mutta en myöskään esitä kiinnostunutta.

Miksi esittää puolisolleen jotain, mitä ei ole?
Bliss

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Odotan vielä erään toisenkin kommentointiin osallistumista.
Et ehkä mun, mutta oon utelias.... Vaatiko tää helluntaisrk-tyyppi sua alunperin mukaansa vai menitkö vapaaehtoisesti vain miellyttääksesi?
NuoriDaavid

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ Toki on hyvä olla kiinnostunut ja yrittää olla kiinnostunut puolison jutuista. Se on kuitenkin eri asia, kuin teeskennellä olevansa kiinnostunut.

Teeskentelyä en kannata kummankaan puolelta.
elco

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti: Mitä se selittää?
Miksi projisoit omat huonot parisuhdekokemuksesi muiden huonoiksi parisuhdekokemuksiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bliss kirjoitti:Et ehkä mun, mutta oon utelias.... Vaatiko tää helluntaisrk-tyyppi sua alunperin mukaansa vai menitkö vapaaehtoisesti vain miellyttääksesi?
Hän ilmaisi että arvostaisi suuresti jos osallistuisimme tilaisuuteen joskus pariskuntana, ja päätin toteuttaa toiveensa. Tunsin häivähdyksen tyytyväisyyttä että olin saanut toisen hyvälle mielelle uhrautumalla niin epäitsekkäästi. Ei hän kylläkään muistaakseni yksinkään kokouksissa käynyt, joten nuo kaksi kertaa taisivat jäädä hänenkin ainoiksi kokouskerroikseen yhdessäoloaikanamme.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
Minun tekisi mieli ihmetellä miksei Fredi tykkää sunnuntaikävelyistä, mutta hän voisi pitää kommentointiani jonakin osumana laivanupotuspelissä. Minusta ne ovat oikea elämänsuola.
Koska ihmiset tykkäävät eri asioista, arvaisin. Sinulle sunnuntainkävelyt on elämän suola, minulle taas koko yön kestävät epäilyttävät kekkerit, ja numballe pinkka hyviä leffoja.

Jokaisella lienee se juttunsa, uskaltaisin väittää:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Leila »

[quote="NuoriDaavid]Miksi esittää puolisolleen jotain, mitä ei ole?[/quote]

No kun toinen niin innoissaan selittää! Ja onhan se ihan kohteliastakin olla kiinnostunut toisen asioista, tosin vastavuoroisuutta tässä ei ainakaan meillä ole, miestä ei kiinnosta minun jutut yhtään. Mä olen kuitenkin jo tottunut siihen.
Äiti ei tiedä
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Miksi projisoit omat huonot parisuhdekokemuksesi muiden huonoiksi parisuhdekokemuksiksi.
Voisitko vielä kerran selittää loogisen yhteyden tuon väitteesi ja melko vastentahtoiseen helluntaisrkkokoukseen osallistumiseni välillä? Ei vielä ihan avautunut.

Minulle tuli kuva että halusit vinoilla asiasta, mutta et oikein keksinyt miten sen tekisit.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Leila kirjoitti:
No kun toinen niin innoissaan selittää! Ja onhan se ihan kohteliastakin olla kiinnostunut toisen asioista, tosin vastavuoroisuutta tässä ei ainakaan meillä ole, miestä ei kiinnosta minun jutut yhtään. Mä olen kuitenkin jo tottunut siihen.
No jos se luulee, että sä olet aidosti kiinnostunut sen harrastuksista, kun kuuntelet niin kiinnostuneesti. Ehkä ajattelee sun juttujen suhteen, että kylle sekin kuuntelisi yhtä kiinnostuneena kuin sinä, mutta kun sun jutut on niin tylsiä :wink:

Eli älä teeskentele!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä en tee vastentahtoisesti mitään vaan kaiken minkä teen teen ilolla ja lisää nautin siitä miten hän voi nauttia kaikesta siitä mitä teen. Eli sellaiset asiat joita en tunne omakseni jätän tekemättä.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Odotan vielä erään toisenkin kommentointiin osallistumista.
Et ehkä mun, mutta oon utelias.... Vaatiko tää helluntaisrk-tyyppi sua alunperin mukaansa vai menitkö vapaaehtoisesti vain miellyttääksesi?
Mua kiinnostais enemmän että saiko se pillua ennen avioliittoa?
elco

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Tiedä Fredistä, mutta itse ainakin sain helluntaiherättäjältä. :)
Oliko seksi huonoa? Jos oli niin olette panneet samaa naista Franzin kanssa.

Toinen vaihtoehto tekee myös järkeä: xSpede = FranzKruger.
Geep

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Geep »

Oih, Keuruun jostain helluntaijuhlilta on vain hyviä (vaikkakin vähäisiä) muistoja...

En keksi mitään aviollisia velvollisuuksia, wtf. :shock:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Ruuanlaitto tulee ensimmäisenä mieleen, yksin ollessani sitä tuskin tässämäärin harrastaisin.

Onhan niitä muitakin muutoksia tietysti entiseen mutta esim. ulkoilut ja käynnit erilaisissa liikkeissä ja tapahtumissa joihin en olisi ennen mennyt lasketaan pikemminkin "ompas mielenkiintoista, eipä ennen tullut mieleen" kategoriaan joten niitä ei tehdä parisuhteen takia vaan ihan muutenvaan.
Viimeksi muokannut JoeB, 01.09.2008 13:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Joudun osallistumaan erilaisiin kumppanin suvun järjestämiin karkeloihin enemmän kuin haluaisin/kiinnostaisi. Kumppanini ei tätä minulta edellytä, mutta hänen vanhempansa taas... Ja koska haluan pysytellä edes jotenkin väleissä heidän kanssaan, taivun hieman. Kylläkin paljon vähemmän kuin he ilmeisesti haluaisivat.

Eräissä juhlissa jouduin jopa yllättäen keittiöön töihin ja tarjoilemaan! Tilaisuuden isäntäväen olin hädin tuskin kerran tavannut, heidän kotonaan en ollut käynyt koskaan, ja minut oli kutsuttu paikalle ihan normaalisti vieraaksi. Sisään tultuani minua ei tervehditty, eikä minulta missään vaiheessa edes kysytty, voisinko hieman auttaa, vaan ensimmäinen sanallinen kontakti oli osapuilleen: "Tule keittiöön, meillä on muutamia tehtäviä sinulle". Olettivat ilmeisesti minun olevan jonkinlainen kumppanini perheen sisäkkö. Sama pariskunta on myös toisessa tilaisuudessa velvoittanut minut viralliseksi valokuvaajaksi. Suostuin, koska valokuvaustaitoni ja -kalustoni eivät välttämättä ole aivan ammattilaistasoisia (jos olisivat, en tosiaan tekisi niitä hommia palkatta), ja koska kyseessä olivat heille läheisen henkilön hautajaiset enkä siis viitsinyt aiheuttaa heille lisää päänvaivaa. Tästedes pyrin kuitenkin vastaamaan kieltävästi heiltä päin tuleviin kutsuihin.

Muuta sanottavaa en ketjuun keksi. Tapanani on olla ryhtymättä tekoihin, jotka eivät kiinnosta, mutta eipä sellaisiakaan juttuja oikeastaan juuri ole, joista olisin parisuhteessani kieltäytynyt koska ei kiinnosta. Esim. rautakaupassa pyörimme molemmat yhtä innoissamme (tarkemmin ajatellen kumppani oli aluksi se, joka kyllästyi niissä nopeammin - sittemmin hänkin on päässyt tarvike- ja materiaalihifistelyn makuun!). Sama juttu elektroniikkaliikkeissä ja vaatekaupoissa.

Melkein kaikki jutut ovat tavalla tai toisella kiinnostavia, etenkin mielenkiintoisen ihmisen kanssa koettuina. Mutta suku ja siihen kuuluvat varsin epäkiinnostavat ihmiset taas.. no, ovat ongelma johon en toistaiseksi ole löytänyt täysin tyydyttävää ratkaisua.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Aviolliset velvollisuudet

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Herra Manala kirjoitti:Mua kiinnostais enemmän että saiko se pillua ennen avioliittoa?
Tottakai. Myös alkoholin nauttiminen ja ajoittainen tupakointi sujuivat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin