Nainen kosijana

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Tykkääkö mies jos nainen kosii?

Ei todellakaan, se on painostamista
3
14%
Ei koska mies haluaa itse kosia
3
14%
Ei tykkää mutta ei valitakaan
1
5%
Miehistä olisi vain hyvä jos naisetkin kosisivat
11
52%
Se olisi unelmien täyttymys!
3
14%
 
Ääniä yhteensä: 21

gullible

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja gullible »

SingleMalt kirjoitti:
Se on se paikka, jossa käyvät ne ihmiset, jotka eivät piittaa ylimääräisestä höpöttämisestä, hössöttämisestä ja saatanallisesta stressistä.
Tuo kuullostaa minusta homoklubilta.
SingleMalt

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

gullible kirjoitti:Tuo kuullostaa minusta homoklubilta.
Tämä taas kuulostaa tossun alustalta.
Faghag

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mielestäni kummankaan ei tarvitse kosia. En ymmärrä, miksi ihmisten pitää "saada sinauksensa" liitolleen kirkossa. En usko kristilliseen jumalaan enkä mytologiaan. En haluaisi siksi julistaa/juhlistaa tunteitani kumppaniani kohtaan paikassa, jonka arkkitehtuurista saattaisin nauttia, mutta jonka valat ja uskontunnustukset eivät omaa mitään painavuutta elämässäni tai omatunnossani.

Jos haluaa saada lain voiman suhteelleen turvatakseen puolisonsa tai jälkeläistensä oikeudet omaisuudenperimiseen tms., riittää siihen mielestäni maistraatissa tapahtuva suhteen rekisteröinti.

Tunteeni ja sitoutumiseni jotakin ihmistä kohtaan eivät kaipaa uskontunnustusta. Jos haluan julistaa rakkauttani jotakin ihmistä kohtaan, voin tehdä sen sosiaalisen verkostoni ympäröimänä järjestämällä juhlat ystävilleni ja sukulaisilleni mutta ilman kirkollisia tai yhteiskunnallisia painotuksia. Kyseessä olisi vain ilmoitusluontoinen asia minua lähellä oleville ihmisille.
SingleMalt

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

[quote="Faghag"][/quote]
:komp:

Kuin omasta suustani.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Faghag kirjoitti:Mielestäni kummankaan ei tarvitse kosia. En ymmärrä, miksi ihmisten pitää "saada sinauksensa" liitolleen kirkossa.
???

Eikö maistraattivihkimistä varten sitten tarvitse ollenkaan kosia? Varataan vain henkikirjoittajalta aika ja toivotaan että tuleva puoliso ilmaantuu paikalle? :shock:
Faghag

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Faghag »

EveryWoman kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Mielestäni kummankaan ei tarvitse kosia. En ymmärrä, miksi ihmisten pitää "saada sinauksensa" liitolleen kirkossa.
???

Eikö maistraattivihkimistä varten sitten tarvitse ollenkaan kosia? Varataan vain henkikirjoittajalta aika ja toivotaan että tuleva puoliso ilmaantuu paikalle? :shock:
Kun kyseessä on yhteiskunnallis-taloudellinen sopimus omaisuuden jakamisesta sekä vastuista suhteessa ja sen jälkeen, tehdään päätös moiseen sopimukseen ryhtymisestä varmaankin yhteisellä päätöksellä. Toki sitä, joka tekee aloitteeen tälläisen sopimuksen välttämömyydestä voidaan kutsua "kosijaksi" sukupuoleen katsomatta.

Olen pahoillani siitä, että en tällä kirjoituksellani ylläpidä romanttiseen kuvastoon kuuluvia yleisimpiä klisheitä. Tunteilen mieluiten oman kullan kainalossa seksin jälkeen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Faghag kirjoitti:Kun kyseessä on yhteiskunnallis-taloudellinen sopimus omaisuuden jakamisesta sekä vastuista suhteessa ja sen jälkeen, tehdään päätös moiseen sopimukseen ryhtymisestä varmaankin yhteisellä päätöksellä. Toki sitä, joka tekee aloitteeen tälläisen sopimuksen välttämömyydestä voidaan kutsua "kosijaksi" sukupuoleen katsomatta.
Itse elän sellaisessa itsepetoksessa, että kuvittelen myös kirkolliseen vihkimiseen ryhdyttävän yhteisellä päätöksellä - siitä huolimatta että jompi kumpi kosii. :D
Olen pahoillani siitä, että en tällä kirjoituksellani ylläpidä romanttiseen kuvastoon kuuluvia yleisimpiä klisheitä. Tunteilen mieluiten oman kullan kainalossa seksin jälkeen.
Miksi pahoitella jo ennen kuin kukaan on pahoittanut mieltään?
Faghag

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Faghag »

EveryWoman kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Kun kyseessä on yhteiskunnallis-taloudellinen sopimus omaisuuden jakamisesta sekä vastuista suhteessa ja sen jälkeen, tehdään päätös moiseen sopimukseen ryhtymisestä varmaankin yhteisellä päätöksellä. Toki sitä, joka tekee aloitteeen tälläisen sopimuksen välttämömyydestä voidaan kutsua "kosijaksi" sukupuoleen katsomatta.
Itse elän sellaisessa itsepetoksessa, että kuvittelen myös kirkolliseen vihkimiseen ryhdyttävän yhteisellä päätöksellä - siitä huolimatta että jompi kumpi kosii. :D
Olen pahoillani siitä, että en tällä kirjoituksellani ylläpidä romanttiseen kuvastoon kuuluvia yleisimpiä klisheitä. Tunteilen mieluiten oman kullan kainalossa seksin jälkeen.
Miksi pahoitella jo ennen kuin kukaan on pahoittanut mieltään?
Heh, siksi, että joku ottaa kuitenkin nokkiinsa, varsinkin jos on erittäin syvä uskonnollinen vakaumus. Usko pois, niitäkin on.

Nimimerkki Uskiksilta saa joskus mätiä tomaatteja niskaan :-D
Yönmustaritari

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Rautavittu kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Täh mitä vittua. Että mitä vittua? vittu, vittu, vittu vittu.

MIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMI

Ämmien vitun niiku vittu vittu perseestä vittu paska, vittu.
Niin Letku. Keksisit välillä jotain uutta. Vaikkapa kerran kahdessa vuodessa yrittäisit miettiä jonkun ihan tuoreen jutun josta mussuttaa.

Katsopas, kun ei ketään kiinnosta.
Onko älä vittuile kun et osaa liian kulunut sanonta. Se oli retorinen. Niiku mua kiinnostais.
MarthaFocker

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Täh mitä vittua. Että mitä vittua? vittu, vittu, vittu vittu.

MIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMIMI

Ämmien vitun niiku vittu vittu perseestä vittu paska, vittu.
Niin Letku. Keksisit välillä jotain uutta. Vaikkapa kerran kahdessa vuodessa yrittäisit miettiä jonkun ihan tuoreen jutun josta mussuttaa.

Katsopas, kun ei ketään kiinnosta.
Onko älä vittuile kun et osaa liian kulunut sanonta. Se oli retorinen. Niiku mua kiinnostais.
Tuntuu kiinnostavan, vai miksi sitten kirjoitit saman vanhan virren "kun mies tekee aina aloitteen" yhyyyyyyyyyyy. Mie oisin niin onnellinen, mut ku mie oon niin surullinen...yyhhhhyhhyhyhyyhyy
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

WanhaPervo kirjoitti:Meillä tuo kosinta sujui siihen malliin, että tuleva vaimo kertoi, että nyt voisit kosia ja minä sitten kuuliaisesti kosin.
Voi miten suloista!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

1108 kirjoitti:Prkle, jos on niin munaton jätkä että ei tajua pyytää rakastamaansa naista naimisiin/kihloihin niin jo on saatana.

Itse sen olen tehnyt kaksi (2) kertaa ja vituilleen meni kihlaukset kummassakin tilanteessa.
Eikö munattomuus liity ennemminkin siihen, ettei ymmärrä parisuhteen olevan ajallisesti ja sisällöllisesti kehittyvä kokonaisuus, jolla on vaikutuksia omaan elämään ja omiin valintoihin, ja johon liittyy omat vastuunsa ja vaatimuksensa?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Yönmustaritari

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Rautavittu kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:
Niin Letku. Keksisit välillä jotain uutta. Vaikkapa kerran kahdessa vuodessa yrittäisit miettiä jonkun ihan tuoreen jutun josta mussuttaa.

Katsopas, kun ei ketään kiinnosta.
Onko älä vittuile kun et osaa liian kulunut sanonta. Se oli retorinen. Niiku mua kiinnostais.
Tuntuu kiinnostavan, vai miksi sitten kirjoitit saman vanhan virren "kun mies tekee aina aloitteen" yhyyyyyyyyyyy. Mie oisin niin onnellinen, mut ku mie oon niin surullinen...yyhhhhyhhyhyhyyhyy
Siis lähdetään nyt siitä, että niin kuin minua kiinnostaisi onko "älä vittuile kun et osaa" liian vanha sanonta teille. Edelleen retorinen. Edelleen ei kiinnosta. Viet mua kuin pässiä narussa. En pysty itkuvirteesi vastaamaan.
MarthaFocker

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
Siis lähdetään nyt siitä, että niin kuin minua kiinnostaisi onko "älä vittuile kun et osaa" liian vanha sanonta teille. Edelleen retorinen. Edelleen ei kiinnosta. Viet mua kuin pässiä narussa. En pysty itkuvirteesi vastaamaan.
Pässi osuudessa olet oikeassa, pässi. Eikä ollut minun itkuvirteni, vaan sinun.
Harmittaako kun kukaan ei tartu ikivanhaan jäkätykseesi? Harmittaako kun et keksi parempia. Harmittaako? Harmittaako?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Rautavittu kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:mää mää
möö möö
Keskustelkaa aiheesta tai siirtykää paskanjauhantaan rettelöimään?
MarthaFocker

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

EveryWoman kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:mää mää
möö möö
Keskustelkaa aiheesta tai siirtykää paskanjauhantaan rettelöimään?
Sori mutsi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Rautavittu kirjoitti:Sori mutsi.
Ei se mitään. Tytöt on tyttöjä!
Patz

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kuva
HellBell

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja HellBell »

gullible kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Esimerkiksi seuraavista syistä :
Vaadin sanan "mies" korvaamista stereotypialistauksessasi termillä "henkilö" koska me ollaan kaikki yksilöitä eikä voi yleistää.
Hauska heitto, myönnettäköön. :mrgreen:
SingleMalt kirjoitti: Procol Harumin A Whiter Shade Of Pale.
Siinä on kyllä yksi kauneimmista kappaleista kautta aikain.
MarthaFocker

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Patz kirjoitti:...
Muah...noin se varmaan menee.
SingleMalt

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HellBell kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: Procol Harumin A Whiter Shade Of Pale.
Siinä on kyllä yksi kauneimmista kappaleista kautta aikain.
Moneltako ehdit maistraattiin?
Dumari

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ei periaatteessa ole mitään vastaan jos nainen kosii. Hiukka oudoltahan saattaisi tuntua, muutenkin olen enemmän käytännön läheinen tyyppi. Luultavasti ainakin puhuisin asiasta ennen kosintaa, jolloin olisi selvillä toisen ajatuksista.

Leffamaiset kosinnat jääköön leffoihin.
Geetzu

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:Ei periaatteessa ole mitään vastaan jos nainen kosii. Hiukka oudoltahan saattaisi tuntua, muutenkin olen enemmän käytännön läheinen tyyppi. Luultavasti ainakin puhuisin asiasta ennen kosintaa, jolloin olisi selvillä toisen ajatuksista.

Leffamaiset kosinnat jääköön leffoihin.
Höpsis. Hotellihuone, helvetin kaunis näköala, pitsiä, tummaa pukua, tummanpunaisia ruusuja, juustoja, hyvää viiniä, pusimista ja lässynläätä, tuntikausia nautitun herkkuaterian sulattelua vaakatasossa, musiikkia, rentoutumista, vähän kiimaa --> yllättävä kosinta. Ah, mä tykkäsin. En ois tykännyt jos kosinta ois mätkähtäny screenille IFK-Jokerit -matsin erätauolla. Tunnusti harkinneensa. :]
Yönmustaritari

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:En ois tykännyt jos kosinta ois mätkähtäny screenille IFK-Jokerit -matsin erätauolla. Tunnusti harkinneensa. :]
Noooh. Et olis kuitenkaan kieltäytynyt täh?
Dumari

Re: Nainen kosijana

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
En ois tykännyt jos kosinta ois mätkähtäny screenille IFK-Jokerit -matsin erätauolla. Tunnusti harkinneensa. :]
Höh, missei tykkää? Ei tajua, lätkää ja kosimista.. sitten voisi juoda vielä oluet kosinnan kunniaksi! (tai vaihtoehtoisesti pärseet, jos tulee päkit!)

Tarkoitin ehkä lähinnä että vetäsee sen kosinnan 2 ja puolen viikon seukkailun jälkeen pystymetsästä, niinkuin leffoissa on tapana.
Toki voin tarjota muutakuin maksalaatikkoa ja piimää sitten kun kosin(, vaikka ne onkin tosi hyvää.)
Vastaa Viestiin