Kuinka paljon annat anteeksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuinka paljon annat anteeksi

Pussaaminen poskelle
10
28%
Pusu suulle
2
6%
Kunnon kielari
9
25%
Nukkuu jonkun vieressä
6
17%
Harrastaa seksiä jonkun kanssa
2
6%
Harrastaa seksiä useasti muiden kanssa
3
8%
Ei soita 5 tuntiin
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 36

Geetzu

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Näistä vaihtoehdoista tuo "harrastaa seksiä useasti muiden kanssa" oli pallotettava. Kun väkisin halusin vastata.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pusut ok, menee tervehtimisen piikkiin.

kielari...ei suhde katkeais, mutta pitkä keskustelu suhteen tilasta.

vieressä nukkuminen ok, kunhan ensin todistaa mulle että seksiä ei tapahtunut :twisted: . tietenkin erikoistapauksia on. paitsi jo se ettei tulisi yöksi kotiin eikä ilmoittaisi mitään olisi todella kummallista.

seksi. no se riippuu. jos herää aamulla väärältä hiekkalaatikolta, mutta ei mitään muistikuvaa miten sinne päätynyt on asia keskusteltavissa (huutoa ja astioitten heittelyä). tietenkin jos kuulen muualta kuin mieheltä tuosta asiasta niin asia on todella eri. siinä vaiheessa iskee parin kuulusteluhetki, minkä tuloksena pyritään sselvittämään oliko kyseessä nusasu vai rakastelu. nusasun oletettavasti annan anteeksi, JOS naisen nimi ei lopu iina (Tiina, Liina, Iina, Pauliina, Karoliina...) rakastelu on taas jo miehen päätös suhteen lopettamisesta.

toistuva seksi. lusikat jakoon.

ei soita viiteen tuntiin. öh? minä se meistä olen se joka ei ikinä muista soittaa...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Pussaaminen poskelle
- Mitäs pahaa tossa on
Pusu suulle
- Nutisisin ellei kyseessä olisi kaveri
Kunnon kielari
- Huuto
Nukkuu jonkun vieressä
- Jos vaatteet päällä ja vaan nukkuu niin ok
Harrastaa seksiä jonkun kanssa
- Kriisi
Harrastaa seksiä useasti muiden kanssa
- En ole enää paikalla
Ei soita 5 tuntiin
- Hahah.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

En osallistunut äänestykseen.

Anteeksi voin antaa kaikki nuo mainitut seikat. Eri asia, mitkä ovat tekosten seuraukset. Rakkaus on pitkämielinen, kärsivällinen jne....

Kaikkia noita vaihtoehtoja pahempi vaihtoehto on, että rakkaani lähtisi vaikka vain elokuviin toisen kanssa, pitäisi tätä toista kädestä kiinni ja kokisi samalla suuria tunteita. Olisi kanssani yhdessä, mutta tunteet osoittaisivat jonnekin muualle ja käyttäytyisi tunteittensa mukaisesti (ja tämä ei olisi noin vain ohimenevä ilmiö), olisi se sitten niikus morjens! Tällöin kumppanini pettäisi niin itseään, minua kuin sitä kolmattakin eikä se olisi ketään kohtaan reilua. Ja niinhän se on, että nälkä kasvaa syödessä...

Jos on siitä suuresta rakkaudesta kyse, teot voisin antaa anteeksi. Toki tekemisistä tulee keskustella rakentavasti ja syyt teoille selvitettävä. Pelkkä katuminen ja itkeminen ei riitä, sillä uskoisin, että kerran pettäessä, ei sen toisen kerran syrjähyppely olisi sen vaikeampaa, onhan se suurin rima jo tullut sen ensimmäisen kerran jälkeen hypättyä. Helpolla en siis sulattaisi sitä ensimmäistäkään kertaa.... (kimurantteja juttuja nämä...). :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Pusu poskelle ei haittaisi, mutta se ei ole kihlatulleni mitenkään ominainen tapa moikkailla ketään, että jos hän ventovierasta pussaisi poskelle baarissa, olisin aika ihmeissäni. Minä kyllä pussailen poskille molempia sukupuolia, mutta ihan viattomasti.

Kielarin olen antanut anteeksi ihan suhteen alussa. Hän katui kovasti ja suhde ei ollut vielä kestänyt kauaa. Läksynsä hän kyllä oppi, en usko että enää tekisi niin. Minä olen tehnyt tätä, mutta pullonpyörityksessä. Siinä se hänellekin suotakoon.

Jatkoilla nukutaan useasti samassa sängyssä/lattialla vierekkäin muiden kanssa, ja joskus eri sängyissä. Homma siis ok, kun vaatteet päällä ja valvotut olosuhteet. Toisaalta, minä olen kyllä nukkunut vanhan ihastukseni vieressä kahdestaan sängyssä alusvaatteet päällä, miekkoseni oli sammunut olohuoneeseen, (ja tällöin kaverini kävivät tönimässä että mitä vittua oon puuhaamassa) mutta silloinkin ihan nukuttiin. En kyllä toiste tekisi tuotakaan enää, vaikkei miestäni haitannut se, minua ärsyttäisi jos hän tekisi niin, ja minua vähän omatuntokin soimaili, vaikkei mitään tapahtunut.

Jos seksiä harrastaisi, bye bye.


Jos haluaa harrastaa seksiä muiden kanssa, saa toki tehdä niin, mutta silloin meidän suhteemme loppuisi ja se ei ole kummankaan tavoitteena.
nami nami
Vastaa Viestiin