Kuinka paljon annat anteeksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuinka paljon annat anteeksi

Pussaaminen poskelle
10
28%
Pusu suulle
2
6%
Kunnon kielari
9
25%
Nukkuu jonkun vieressä
6
17%
Harrastaa seksiä jonkun kanssa
2
6%
Harrastaa seksiä useasti muiden kanssa
3
8%
Ei soita 5 tuntiin
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 36

ninnithequeen

Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Parisuhteessa nääs.
Paljonko annat anteeksi?
Puoliskosi tulee, itkee surkeuttaan ja pahaa oloaan, rukoilee anteeksiantoa.
Mikä on rajasi, että hellyt?
Vaikkakin hetken kiukuteltuasi?

Ja kerro myös selitykset. Såsiaalipårnå rules...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Äh vaikeeta!

Mitä jos tuo seksi tapahtuu valvotuissa olosuhteissa... = olet itse osallisena? Jos suudelma on pullonpyörityksen tehtävänä?

Mutta oletusolosuhteissa, eli normaalien ihmisten normaalissa elämässä, antaisin kai vielä kielarin anteeksi... olettaen että toinen on vilpittömästi pahoillaan. Tosin kun kokemuksia moisesta ei liiemmin ole on vaikeata mennä ihan 100-0 vannomaan. Enkä syitä osaa sanoa.. perstuntumalla vastaan.

Edit: Ja jos nuo vaihtoehdot ovat jossain "lievemmästä pahimpaan" järjestyksessä, totean että toisen vieressä vain nukkuminen ei kai ole mikään synti. Tosin se ihmetyttäisi jos se ei olisi tilanteen pakottama tapahtuma, vaan nukkumapaikkoja olisi muutenkin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
MarthaFocker

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

M-ojo kirjoitti:Äh vaikeeta!

Jos suudelma on pullonpyörityksen tehtävänä?

Mutta oletusolosuhteissa, eli normaalien ihmisten normaalissa elämässä, antaisin kai vielä kielarin anteeksi... olettaen että toinen on vilpittömästi pahoillaan. Tosin kun kokemuksia moisesta ei liiemmin ole, on vaikeata mennä ihan 100-0 vannomaan. Enkä syitä osaa sanoa.. perstuntumalla vastaan.

Edit: Ja jos nuo vaihtoehdot ovat jossain "lievemmästä pahimpaan" järjestyksessä, totean että toisen vieressä vain nukkuminen ei kai ole mikään synti. Tosin se ihmetyttäisi jos se ei olisi tilanteen pakottama tapahtuma, vaan nukkumapaikkoja olisi muutenkin.
Pakko kompata kun toinen paremmin ekaks sanoi...
Tätä kanssanukkumista tapahtuu meidän örvellystaloudessa paljonkin.

Kerrankin kun minä (!) olin nukahtanut sohvalle ja olin aamuyöstä siirtymässä sänkyyn, löysin parhaan kaverini pelkissä alusvaatteissa kietoutuneena Kyyppoon. (sillai uni-kietoutuneena unou) Sattuuhan sitä. Kamerahan siinä oli äkkiä noudettava, ja kun aloin herättää kaveria siirtymään, oli se paljon pahempana siitä, että tulen häiritsee, kun minä siitä, että se köyrii täällä miesystävääni. heh...
Leilah

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Antaisin anteeksi pusun tai kielarinkin ja toisen vieressä nukkumisen. En olisi näistä iloinen ja varmasti päpättäisin asiasta, mutta en kuitenkaan tekisi kärpäsestä härkästä. Viimeisen vuoden aikana miehelle muuten on tullut sellainen vaihe, että hän jotenkin testaa markkina-arvoaan muiden naisten joukossa. En tiedä onko tämä lopun alkua, toistaiseksi hän on kuitenkin tullut kotiin minun viereen nukkumaan.
Feiz

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Pussaaminen poskelle
Voi antaa anteeksi.

Pusu suulle
Riippuu ketä se tyttö pussaa suulle. Jos kyseessä epäilyttävä henkilö niin aika rajoilla ollaan antaako tällaista anteeksi.

Kunnon kielari
Riippuu tilanteesta, mutta aika pirun hyvä selitys saa olla että annan tällaisen anteeksi.

Nukkuu jonkun vieressä
Riippuu kenen vieressä nukkuu.

Harrastaa seksiä jonkun kanssa
Ei voi antaa anteeksi

Harrastaa seksiä useasti muiden kanssa
Ei voi antaa anteeksi

Ei soita 5 tuntiin
No tän mä ehkä nippa nappa siedän :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Luulen, että ihmiselle, jota rakastan, antaisin kaiken anteeksi. Unohtaminen ja suhteen tulevaisuus ovat tietenkin eri juttu.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Harvoissa asioissa olen ehdoton. Voisin kuvitella antavani nusauttamisen anteeksi, jos olisimme pitkässä suhteessa, suhde olisi yleisesti ottaen kunnossa ja hänellä olisi vaikka ollut joku työmatkakännisekoilujuttu, kyseessä olisi ensi kerta ja anteeksipyyntö olisi aitoa. M-ojon ja Feizin kanssa kuitenkin samoilla aalloilla eli pokkuroin pääosin heitä.
Exsat

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Riippuu tilanteesta ja vastapuolesta. On eri asia nukkua toisen vieressä vaatteet päällä eri puolilla sänkyä kuin nukkua alasti sylikkäin. Seksissä menee varmaan viimeinen raja, mutta kyllä tuo kielisuudelmakin jossain tilanteessa saattaisi satuttaa.

Itse teot ovat sinällään yhdentekeviä, mutta se, että toinen tekee ne tietäen loukkaavansa ja satuttavansa minua, on se häiritsevä juttu. Jos tietää riskeeraavansa oman suhteensa suudellessaan toista, niin miksi tekee sen siitä huolimatta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei kai sitä oman puolison jatkuvaa sekstaamista muiden kanssa jaksaisi kovin kauaa läpi sormien katsella ja villaisella painella. Aika monissa liemissä on kuitenkin tullut uiskenneltua elämän varrella, että kovin pienistä en hätkähdä, ja uskon että paljosta voi selvitä, jos tahtoo.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vähäx riippuu!

1. Onko kertonut tekemisistään jo etukäteen vai ei.

2. Jos ei, kertooko mies jälkikäteen itse vai saanko selville kumminkaimalta.

3. Kuka oli vastapelurina ja miksi.

4. Mitä mieltä mies itse on tapahtuneesta.

5. Mistä surkeus ja paha olo johtuu (esim.: siitä että on toiminut yleisten sosiaalisten sääntöjen vastaisesti vai jostain muusta, mistä?).

6. Missä tilanteessa tapahtunut tapahtui.

Olen antanut kielisuutelun anteeksi pitkässä suhteessa. Mies oli ihastunut erääseen toiseen naiseen (ja oli kertonut siitä minulle). Suhteessamme oli ongelmia, joiden vuoksi hän ei tuntenut itseään rakastetuksi ja halutuksi. Hän asui opiskelun vuoksi eri paikkakunnalla, ja ihastuksen kohde oli opiskelukaveri. Joskus illalla baarissa nuo kaksi olivat jääneet vielä muiden lähdettyä ja tilanne oli johtanut suutelemiseen. Mies kertoi tästä heti kun tuli viikonloppua viettämään yhteiseen kotiimme.

Tieto koski kovasti, mutta mies oli aidosti pahoillaan ja vaikutti siltä että oli oppinut tapahtuneesta paljon. Anteeksi antaminen ei ollut helppoa, ja tapahtuneen jättämä jälki vaikutti suhteeseen kielteisesti vielä aika pitkään, mutta toisaalta koin itsekin olevani tilanteen kehittymiseen osallinen. Jos mies olisi sortunut sänkyyn asti, suhdetta ei kuitenkaan olisi enää kannattanut jatkaa - niin vakava tapaus jo tuo suuteleminen oli. Asian yli päästiin lopulta kokonaan ja suhde jatkui sen jälkeen vielä kolmisen vuotta.

Eli vastasin kielisuudelman, mutta nykyinen mieheni on kyllä ihmisenä niin erilainen, että hänen suorittamanaan kielisuudelma vieraan kanssa tuntuisi vielä selvästi ristiriitaisemmalta. Tavallisen suudelman antaminen taas on mielestäni (ja hänen mielestään) aivan eri asia, eikä välttämättä mitenkään seksuaalinen teko - vaikka sen antaisi suullekin. Vieressä nukkumisestakaan tuskin ongelmaa saisimme kehitetyksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti: Paljonko annat anteeksi?
Puoliskosi tulee, itkee surkeuttaan ja pahaa oloaan, rukoilee anteeksiantoa.
Annan anteeksi melko paljon, mutta tuo ei riitä. Pelkkä paha olo ilman katumusta sekä lupausta ja näyttöä tapojen parantamisesta on tyhjää. Miksi hän teki niin? Miten tilanteen voi jatkossa estää? Ainakin noihin kysymyksiin edellytän mietittyjä vastauksia pystyäkseni enää jatkamaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
SingleMalt

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kunnon kielari on pahempi, kuin vieressä nukkuminen. Toki "pelkkä nukkuminen" vaatii jo suuret todisteet.

Paneskelusta lähtee heti. Siitä ei kahta sanaa.
Faghag

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kuinka paljon annan ja toivon, että minulle annetaan anteeksi?

Pussaaminen poskelle
Juu, tämähän on ihan keski-Eurooppalainen tapa tervehtiä tuttuja

Pusu suulle
Juu, humalassa ollessani pussailen kaikkia suulle sukupuoleen katsomatta.

Kunnon kielari
Juu, no perkele, vaikea sitä on itsenikään pitää sitä kieltä suussa, varsinkin jos toisella on vielä kielikoru, jota pitää kokeilla :P~~

Nukkuu jonkun vieressä
Juu, nukkumatti saattaa yllättää yllättävässä paikassa ja hätä ei lue lakia.

Harrastaa seksiä jonkun kanssa
Juu, jos olen itse paikalla ja saan katsella vierestä.

Harrastaa seksiä useasti muiden kanssa
En antaisi moista anteeksi. Tässä tapauksessa olisi ihan turha elää monogamiassa allekirjoittaneenkaan. Jos on kiinnostunut muista seksikumppaneina, on hyvä pysytellä sinkkuna. Silloin ei loukkaa ketään.

Ei soita 5 tuntiin
Juu, nou hätä.
pajazzo

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Sinänsä kohtuullisen monisäikeinen juttu. Aina herää kysymys miksi? Luultavasti antaisin kohtuullisen pitkälle anteeksi. Se, mikä on vaivalloisempaa on unohtaminen. Aina riidellessä asiat taatusti pulpahtaisivat esiin. Olen tullut tulokseen, jossa sänkyyn meneminen vieraan kanssa kertoo suhteen olevan huonossa jamassa. Paluuta hyvään suhteeseen tuskin on sellaisen jälkeen. Se tulee painamaan aina, joko pettäjän omassatunnossa tai petetyn itsetunnossa. Näin on! :?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Voin oikeassa tilanteessa antaa anteeksi lähes mitä tahansa. Välttämättä mitään anteeksi annettavaa ei edes ole.

Olen joskus sanonut parisuhteessa, että "jos nussit jotain muuta, ja kerrot siitä itse välittömästi minulle, niin ei hätää, asia on keskusteltavissa. Mutta jos kuulen siitä jotain muuta kautta, niin minä kuristan sinut"

En jaksa hermostua pikkujutuista. Annan helposti anteeksi, jos vilpittömästi anteeksi pyydetään.

Nukkumiset ja pusut eivät ylitä suuttumuskynnystäni, mutta pettäminen ylittää. Tässä tapauksessa on huomioitava se, että erottelen toisistaan muiden kanssa panemisen ja pettämisen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ManZel

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Todella paha.

Poskelle ja suulle annetun suudelman antaisin ilman muuta anteeksi, jos tapahtumassa ei olisi tunteita mukana eli ihan vaan tervehtimisestä olisi kyse. Muussa tapauksessa en.

Tapaus kielisuudelma. Ei kyllä tule mieleen yhtään sellaista tilannetta, missä parisuhteessa elävän ihmisen kolmannelle osapuolelle antama kielari olisi hyväksyttävä, eikä sen tarkoituksena olisi loukkata kumppania.
No tämä kielari johtaisi siihen, etten voisi täysin luottaa kumppaniini, mikä tarkoittaa sitä että vaikka olisin antanut teon anteeksi, en pystyisi elämään hänen kanssaan parisuhteessa.

Pelkän nukkumisen pystyn hyväksymään, ehkä. Riippuu tosin paljon tilanteesta. ja perustelut ovat suurinpiirtein samat kuin Marthalla.

Seksin ollessa kyseessä, toivottaisin suoralta kädeltä hyvää loppuelämää, ja helvettiin painumista.

edit: Yritetty korjata työkiireistä johtuva hoono suomi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pussaaminen poskelle
Voi antaa anteeksi.

Pusu suulle
Hmm.. Riippuu. Jos kyseessä hyvä ystävä, ja pusu, niin no hätä. Mutta jos sitä pusua viljelee ventovieraille, puhuttelu paikallaan.

Kunnon kielari
Ööö.. Ei.

Nukkuu jonkun vieressä
Yleensä ok, ystävä/kaveri ja VAATTEITA päällä: ok.

Harrastaa seksiä jonkun kanssa
No forgiveness.

Harrastaa seksiä useasti muiden kanssa
Adios!

Ei soita 5 tuntiin
Onko tossa jotain uutta? Tottakai se annetaan anteeksi :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Kreivitar

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Nuo kaikki ovat asioita, jotka voi periaatteessa antaa anteeksi. Aikaahan se tosin voi viedä riippuen tapauksesta. Anteeksi antaminen ja suhteen jatkaminen ovat kaksi eri asiaa.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Ei kai olennaista ole niinkään se, minkä luonteisiin tekoihin osapuolet ryhtyvät kuin se, millä tasolla kumppanien välinen luottamus parisuhteessa toteutuu.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 24.10.2005 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Apua!
Minä olen tasan niin mustasukkainen, että annan kumppanilleni vain soittamatta jättämisen anteeksi. Tosin yli 5 tuntia saa olla soittamatta... :lol:

Pusuttelut ja nusuttelut palkitaan mustalla silmällä ja iänkaikkisella vihallani.
ninnithequeen

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aika moni sanoo ehdottomasti, että en todella antais anteeks, vittu häipyköön kun noin kerran tekee. Mutta mutta...

Kun se Elämän Rakkaus osuu kohdalle, tunteet ovat kovat, niin aika perkeleen moni tässä maailmassa lopulta antaa anteeksi. Katsokaa ympärillenne, ja peileihinne.

Toisaalta kun kysytään kannattaako tunnustaa kun pettää, vastaus on: Ei todellakaan. Niin se vain on.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:Aika moni sanoo ehdottomasti, että en todella antais anteeks, vittu häipyköön kun noin kerran tekee. Mutta mutta...

Kun se Elämän Rakkaus osuu kohdalle, tunteet ovat kovat, niin aika perkeleen moni tässä maailmassa lopulta antaa anteeksi. Katsokaa ympärillenne, ja peileihinne.

Toisaalta kun kysytään kannattaako tunnustaa kun pettää, vastaus on: Ei todellakaan. Niin se vain on.
Mutta kannattaako pettää sitä kyseistä suurta rakkautta?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RAM13 kirjoitti: Mutta kannattaako pettää sitä kyseistä suurta rakkautta?
Ei tietenkään.

Tunnustamisestahan mie puhuinkin...
Kid

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Toisaalta kun kysytään kannattaako tunnustaa kun pettää, vastaus on: Ei todellakaan. Niin se vain on.
Ja tällöin valhe on jo kaksinkertainen.
Kid

Re: Kuinka paljon annat anteeksi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pussaaminen poskelle
Antaa palaa


Pusu suulle
Ihan ok


Kunnon kielari
Vain jos olen vieressä :)


Nukkuu jonkun vieressä
Nukkuminen ok vaatteet päällä!!!


Harrastaa seksiä jonkun kanssa
soon moro


Harrastaa seksiä useasti muiden kanssa
soon moro ja kuole paska!


Ei soita 5 tuntiin
heheh
Vastaa Viestiin