Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Saatan houkutella Keikauksen paikalle, mutta minusta osa ihmisistä vaan tuoksuu sopivammalta kuin toiset.
Olen joskus joutunut ihmettelemään miksi siistin, nätin ja tupakoimattoman naisen hiukset tuoksuvat niin saatanan tunkkaisilta. Teki mieli kysyä peseekö hän koskaan hiuksiaan, koska en muista koskaan niiden tuoksuneen raikkailta kun olimme lähikontaktissa. Olen myös törmännyt suihkussakäynnin jälkeen hieltä haisevaan naiseen, mikä pani epäilemään että hän käy suihkussa käyttämättä saippuaa.

Itse asiassa joku nainen on jopa sanonut tekevänsä näin kun ihmettelin miksei hänen kämpästään löydy mitään suihkusaippuaksi luettavaa tuotetta, mutta kyllä kymmeniä eri shampoita ja varsinkin hiustenhoitoaineita. Selitti että ihon kuivumisen takia hän ei käytä muita pesuaineita kuin shampoota hiuksissaan. Ihme kyllä, hän ei haissut ollenkaan pahalle.

Noin yleisesti ottaen olen joutunut toteamaan että useimmat naiset tuoksuvat sieraimiini hyvältä. Epäilen biologisen Keikaus-hajuvalinnan olevan enemmän naisten kuin miesten heiniä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 26.09.2008 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Meillä taas suuri osa keskinäisestä huumorista perustuu just tällaisista asioista vittuilulle. Leikkimieliselle, mutta totuuspohjaiselle sellaiselle.
Niin minullakin joskus, mutta kuvittelen erottavani milloin kyse on huumorivittuilusta ja milloin oikeasta vähättelystä, toisen painamisesta alas itseään nostaakseen ja jopa halveksunnasta sinänsä vähäpätöisiin asioihin tukeutuen.

Hyvä litmus-testi on tietenkin se kestääkö arvostelija vastaavasti itseensä kohdistuvaa arvostelua ja vittuilua, ottaako sen vastaan leikkimielellä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mutta kaikkihan on leikkiä, jos niin sanotaan. Hei sä olet vitun tyhmä paska läski horoperse huora, viitsi, viitsi, viitsi ja nimenomaan kahdella iillä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Enemmän minua häiritsee se jos hän kokee että minun leffa- ja musiikkimakuni on ihan perseestä, ja vieläpä tuo sen esille. Ei siksi että pitäisi ehdottomasti pitää samanlaisista asioista, vaan koska toisen puolelta koettu vähättely ja halveksunta ei vaan tunnu kivalta.
Meillä taas suuri osa keskinäisestä huumorista perustuu just tällaisista asioista vittuilulle. Leikkimieliselle, mutta totuuspohjaiselle sellaiselle.
Mainitsen tähän vielä sen että yleensä parisuhteessa oleva henkilö tykkää siitä että toinen tuntuu arvostavan häntä ja ominaisuuksiaan. Jo niinkin vähäpätöisten asioiden kuin toisen elokuva- ja musiikkimaun vähättely, jopa muka-vitsikkäästi, voi ainakin jatkuvana joskus murentaa tätä luottamusta. Sitähän se Todellinen Rakkaus(tm) lopulta on, toisen ihailemista ja tämän katsomista ylöspäin.

"Ai että sisintäni lämmittää kuinka kätevä remppamies hän on/kuinka ihana hän on sängyssä/kuinka itsevarma hän on/kuinka hyvä isä/äiti hän on lapsillemme/kuinka hauska ihminen hän on/kuinka hyvä hän on soittamaan kitaraa" jne.,

sen sijaan että

"Musiikkimakusi on perseestä, tuo lempileffasi on maailman paskin, harrastuksesi ovat harvinaisen lapsellisia ja mielenkiinnottomia ja kotisi sisustuskin on ihan perseestä ettei ole tosikaan" jne.

Selvennän myös sitä ettei kyseessä suinkaan ole että olisi samantien ihan maassa koska toinen arvostelee kattolamppua, mutta enemmän jos kokee tuollaisen arvostelun ja itsensä kohottamisen olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 26.09.2008 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Frederik Krueger kirjoitti:Jo niinkin vähäpätöisten asioiden kuin toisen elokuva- ja musiikkimaun vähättely, jopa muka-vitsikkäästi, voi ainakin jatkuvana joskus murentaa tätä luottamusta.
Tärkeintä onkin se, että tietää toisen olevan samalla levelillä tällaisissa.
Frederik Krueger kirjoitti:Sitähän se Todellinen Rakkaus(tm) lopulta on, toisen ihailemista ja tämän katsomista ylöspäin. "Ai että sisintäni lämmittää kuinka kätevä remppamies hän on/kuinka ihana hän on sängyssä/kuinka itsevarma hän on/kuinka hyvä isä/äiti hän on lapsillemme/kuinka hauska ihminen hän on/kuinka hyvä hän on soittamaan kitaraa" jne.
No juu, kylläkyllä. Mutta minulle ensimmäinen ihastuksen aiheuttaja henkisten ominaisuuksien puolelta oli tässä ihmisessä juurikin sellainen suora ja kursailematon tyyli sanoa asioita. Ja sitäpaitsi kun tietää että ne kettuilut tulee suoraan ja pidättelemättä, niin tuntee myös että ne positiivisetkin asiat ovat jotakin muuta kuin sanahelinää ;)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Frederik Krueger kirjoitti:Selvennän myös sitä ettei kyseessä suinkaan ole että olisi samantien ihan maassa koska toinen arvostelee kattolamppua, mutta enemmän jos kokee tuollaisen arvostelun ja itsensä kohottamisen olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.
Usein tämä menee niin, että kun arvostelu alkaa, pienetkin asiat ovat rikkana rokassa ja vain pahentavat tilannetta. Tuntuu siltä, että mikään ei ole hyvin ja jopa huomauttaminen ruoan paikasta jääkaapissa tuntuu siltä kuuluisalta viimeiseltä pisaralta. Jos on ihanaa ja mukavaa, niin paskaakin sietää monta ämpäriä, jos on paskaa, niin pieni nokare riittää nostamaan niskakarvat pystyyn.
Paras päivä ikinä.
Storia

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Frederik Krueger kirjoitti: Olen myös törmännyt suihkussakäynnin jälkeen hieltä haisevaan naiseen, mikä pani epäilemään että hän käy suihkussa käyttämättä saippuaa.

.
Joo, tämä on käsittämätöntä! Miten jotkut voivat haista hieltä ihan selvästi ja pistävästi vielä suihkussa käynnin jälkeen? Eivätkö ihmiset käytä ollenkaan sieniä? Eikö sitä tajuta, että ihoa pitää myös kuoria? Hyi helvetti.

Epäsopivuus ei kyllä mielestäni selviä pelkällä animal instinctilla. Usein kun on niin, että kenen kanssa seksi natsaa täpöllä, ei natsaa pitkällä tähtäimellä ja luottamus/muu yhteensopivuus mittarilla lainkaan. Noh, minähän olenkin anti-avioliitto ihminen ja sinänsä epäkelpo kommentoimaan tällaisia kyselyjä, mutta en siis usko, että suhdetta voi perustaa pelkälle intohimolle.

Olen päätynyt empiirisissä tutkimuksissa siihen, että olen vaan ja katselen mitä tuleman pitää. Eräs vanha naisystäväni sanoi kerran, että ei miehelle voi mitään viestiä laittaa, että milloin nähdään ja kaipaan. Tosi mies tm. tulee, kun on tullakseen ja siihen asti voi keskittyä olemaan vaan nätti ja elämään omaa elämäänsä.

:D
Chap

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Minulle tärkeintä on löytää henkinen yhteys, enkä niin välitä leffa- ja musamauista tai ulkonäkökriteereistä. Tavatessa pyrin ensimmäisen viiden minuutin aikana havaitsemaan onko toisella esim. tanoreksia, narisistinen persoonallisuushäiriö, trikotillomania, münchhausenin oireyhtymä, bipolaarinen mielialahäiriö ja/tai rapunzelin syndrooma, näistä kun minulla on huonoja kokemuksia, tosin lähinnä itseni suhteen. Ensivaikutelma on tosi tärkeä!
Storia

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Chap kirjoitti:Minulle tärkeintä on löytää henkinen yhteys
No siinä se.
NegaDuck

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Geep kirjoitti:Saipahan hyvää seksiä!
No mutta silloinhan toinen lyö pöytään "Käytit minua hyväksesi vain seksiin, yhyy!" -valttikortin. Kannattaa varmuuden vuoksi pihdata koko suhteen ajan ettei toinen voi syyttää hyväksikäytöstä. :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Jo niinkin vähäpätöisten asioiden kuin toisen elokuva- ja musiikkimaun vähättely, jopa muka-vitsikkäästi, voi ainakin jatkuvana joskus murentaa tätä luottamusta.
Tärkeintä onkin se, että tietää toisen olevan samalla levelillä tällaisissa.
Periaatteessa kyllä, mutta muistan jossain todetun että jopa vitsikästä vittuilua viljelevät parisuhteet eivät ole läheskään yhtä elinkelpoisia kuin tällaista sisältämättömät suhteet. Ilmeisesti ns. vitsikkään piikittelyn katsotaan kuitenkin usein ilmentävän osapuolien välistä epäsuhtaa ja keskinäisen arvostuksen puutetta. Omat kokemukseni tukevat tätä, täysin piikittelemättömässä suhteessa molemmat osapuolet ovat tuntuneet olevan mieleltään paljon levollisempia, riidat on pystytty sopimaan nopeammin ja kivuttomammin, ja toinen on yksinkertaisesti tuntunut paljon mukavammalta ja lämpimämmältä tyypiltä.

Tämä ei ollut varsinaisesti epäluottamuslause sinun parisuhdettasi kohtaan, sinähän sen tilanteen parhaiten tiedät.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Storia kirjoitti:Joo, tämä on käsittämätöntä! Miten jotkut voivat haista hieltä ihan selvästi ja pistävästi vielä suihkussa käynnin jälkeen? Eivätkö ihmiset käytä ollenkaan sieniä? Eikö sitä tajuta, että ihoa pitää myös kuoria? Hyi helvetti.
Jos tarkoituksesi oli piikitellä, voisit yrittää uudestaan koska tuo oli kovin surkea esitys. Siitä jäi varsinkin epäselväksi mistä olit eri mieltä, jos siis olit jostain eri mieltä. Päättelin vain näin varsinkin tuosta "iho pitää kuoria" kohdasta.

Jos piikittelysi oikein tulkitsin, mielestäsi toisen alituinen pahanhajuisuus ei saisi vaikuttaa hänestä pitämiseen? Entä mihin viittasit sienillä, johonkin taikasieniinkö?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 26.09.2008 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Frederik Krueger kirjoitti:Periaatteessa kyllä, mutta muistan jossain todetun että jopa vitsikästä vittuilua viljelevät parisuhteet eivät ole läheskään yhtä elinkelpoisia kuin tällaista sisältämättömät suhteet.
Kuulostaa mielestäni erittäin tylsältä. Ehkä olen sitten omituinen, kun nimenomaan tuo leikkismielinen vittuilu oli yksi niistä asioista mihin ihastuin. Toki ylisanoja viljellään sitten vastaavasti sen verran, että vaakakuppi pysyy positiivisen puolella.
Viimeksi muokannut bedlam, 26.09.2008 11:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Storia

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Frederik Krueger kirjoitti:
Storia kirjoitti:Joo, tämä on käsittämätöntä! Miten jotkut voivat haista hieltä ihan selvästi ja pistävästi vielä suihkussa käynnin jälkeen? Eivätkö ihmiset käytä ollenkaan sieniä? Eikö sitä tajuta, että ihoa pitää myös kuoria? Hyi helvetti.
Jos tarkoituksesi oli piikitellä, voisit yrittää uudestaan koska tuo oli kovin surkea esitys. Siitä jäi varsinkin epäselväksi mistä olit eri mieltä.

Jos piikittelysi oikein tulkitsin, mielestäsi toisen alituinen pahanhajuisuus ei saisi vaikuttaa hänestä pitämiseen? Entä mihin viittasit sienillä, johonkin taikasieniinkö?
Mitä? Minkä piikittelyn? Oletko aivan pihalla? Olet tainnut itse syödä sieniä? Puhuin PESUSIENESTÄ ja olin aivan samaa mieltä kanssasi eli pahanhajuisuus kyllä vaikuttaa varmasti.
Geep

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Geep »

^^ Mä en tajunnu yhtään piikittelynä, myötäkummasteluna vaan. Yleensä tulkitaan samalla tavalla!

NegaDuck; joo pihtaus kyllä pelastais meidät kaikki tältä pahalta maailmalta suruineen. :]
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep kirjoitti:^^ Mä en tajunnu yhtään piikittelynä, myötäkummasteluna vaan. Yleensä tulkitaan samalla tavalla!
Myönnän minulle olevan uutinen että ihoa pitäisi kuoria välttyäkseen pahanhajuisuudelta, minä en ole tehnyt koskaan elämässäni niin. Enkä myöskään tiedä vaikuttaako pesusieni mitenkään erityisesti, vaikka säästääkin kivasta suihkusaippuaa kun vaahtoaa paremmin.

Olen pahoillani jos ymmärsin tekstin suotta vittuiluna, siihen vaikutti lähinnä tuo kuorintajuttu joka kuulosti niin selkeästi ylilyönniltä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja masa »

Storia kirjoitti: Joo, tämä on käsittämätöntä! Miten jotkut voivat haista hieltä ihan selvästi ja pistävästi vielä suihkussa käynnin jälkeen? Eivätkö ihmiset käytä ollenkaan sieniä? Eikö sitä tajuta, että ihoa pitää myös kuoria? Hyi helvetti.
Höpöjä juttelet. Kyllä normipeseytymiset saunoineen pitävät hajut poissa ilman sieniäkin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mietityttää vain, miten kauan leikkimielistä vittuilua jaksaa? Entä sitten, kun "leikkimieliset" aiheet on käyty läpi, aletaanko vittuilla muuten vain? Totuus (TM) lienee kuitenkin se, että elämä on suurimmaksi osaksi arkea ja tärkeintä on seesteinen yhteiselo ilman vittuiluja ja sujuvat rutiinit ilman turhiä kitinöitä (TM).
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja masa »

Riemumieli kirjoitti:Totuus (TM) lienee kuitenkin se, että elämä on suurimmaksi osaksi arkea ja tärkeintä on seesteinen yhteiselo ilman vittuiluja ja sujuvat rutiinit ilman turhiä kitinöitä (TM).
Liputan tämän puolesta, sekä vakaan luottamuksen puolesta. Epäluulot ja mustasukkaisuus tappavat kaiken.
Storia

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Frederik Krueger kirjoitti:
Geep kirjoitti:^^ Mä en tajunnu yhtään piikittelynä, myötäkummasteluna vaan. Yleensä tulkitaan samalla tavalla!
Myönnän minulle olevan uutinen että ihoa pitäisi kuoria välttyäkseen pahanhajuisuudelta, minä en ole tehnyt koskaan elämässäni niin. Enkä myöskään tiedä vaikuttaako pesusieni mitenkään erityisesti, vaikka säästääkin kivasta suihkusaippuaa kun vaahtoaa paremmin.

Olen pahoillani jos ymmärsin tekstin suotta vittuiluna, siihen vaikutti lähinnä tuo kuorintajuttu joka kuulosti niin selkeästi ylilyönniltä.
:D Miehet, te miehet...

Pesusientä on käytettävä mm. näistä syistä:

-ihon pintaverenkierto vilkastuu
-ihon kuollut kerros kuoriutuu pois
-ihohuokoset aukeavat
-pinttynyt hienhaju esim. kainaloista lähtee VAIN pesusienellä sekä saippualla ja sen jatkuvalla käytöllä

Kokeilkaapa joskus. Jos peset itsesi päästä varpaisiin karkealla sienellä valkoisella kylppärinlattialla, niin huomaat, että vesi muuttuu harmaaksi tai lähes mustaksi. Säännöllinen saunominen (esim. useita kertoja viikossa) voi tosin vaikuttaa asiaan.
Geep

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Teen hurjan paljastuksen... En käytä suihkusaippuaa juuri koskaan, kainaloihin silloin tällöin muksujen versiota. Perusteellisen kuorinnan taas kerran viikossa (sekä käytän päivittäin suihkussa sellaista upeutta kuin suola). Kuivahko iho ei vaan tarvitse saippuoita ja sieniä. En haise, en!!11

Leikkimielisestä vittuilusta ei itelläni hirveesti kokemusta. Siis jos se on sellasta toistuvaa samasta asiasta kuittailua, mitä oletan? En jaksais.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Frederik Krueger kirjoitti:Olen pahoillani jos ymmärsin tekstin suotta vittuiluna, siihen vaikutti lähinnä tuo kuorintajuttu joka kuulosti niin selkeästi ylilyönniltä.
Niin ja siksi toisekseen, miehenhän pitää haista hieltä jotta nainen voi tehdä valintansa! Naiset tekevät miesvalintansa lähinnä hajureseptoriensa avulla miehen ominaishajun mukaan, ja liiallinen peseytyminen ja varsinkin hajusteiden käyttö häiritsee tätä. Siinä vaiheessa kun ihon rasva alkaa tuoksua härskiintyneeltä on syytä pestä smäidät pois.

Miehet eivät exPerttiä lukuunottamatta tee samanlaista ominaishajuvalintaa, siksi naisten tulee peseytyä säännöllisemmin (2-3 krt/vrk) ja käyttää ruusunpunaista tuoksuvettä. Onneksi naiset eivät kaki.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Storia kirjoitti:Kokeilkaapa joskus.
Käytän aina (pehmeää) pesusientä, mutta lähinnä sen takia koska sen kanssa kuluu varmaan viideosa siitä pesuainemäärästä kuin ilman pesusientä. Suihkusaippua vaahtoutuu aika paljon paremmin sellaisen kanssa kuin pelkillä käsillä.

EDIT: Ihmettelin siis lähinnä sitä "iho pitää kuoria"-kohtaa. Jumala ei luonut meitä käärmeiksi, ja siksi toisekseen Jumalaa ei todennäköisesti ole edes olemassa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 26.09.2008 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Storia

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Frederik Krueger kirjoitti: naisten tulee peseytyä säännöllisemmin (2-3 krt/vrk) ja käyttää ruusunpunaista tuoksuvettä.
Apua :D Jos peseytyisin 2-3 krt/vrk olisin varmaan rusina.
masa

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja masa »

On toi haisujuttu myös melkoisen tapauskohtainen. Itse voin olla muutaman päivän käymättä suihkussa enkä dunkkaa lainkaan. Jotkut taas dunkaavat puhtaalta hieltä pesujenkin jälkeen, vaikka miten jynssäisivät.
Viimeksi muokannut masa, 26.09.2008 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin