Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos ei anna mun pelata Football Manageria, niin on paha nainen ja sillee.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

EveryWoman kirjoitti:Turha sinun tai kenenkään muunkaan täällä on siitä loukkaantua, että juuri minä en kokisi teitä unelmapartneriksi. Tuskin tekään haluaisitte juuri minun parikseni!
Oletko tulossa vapaille markkinoille? Sinulla ei ole tuossa kuvassasi mitenkään erikoisen kaunis ulkokuori, vaan ihan sellainen tavanomainen. ( <= menikö hyvin? )
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 26.09.2008 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:Jos ei anna mun pelata Football Manageria, niin on paha nainen ja sillee.
Liika on liikaa. Nyt se peli pois, lapsi äidille hoitoon ja lähdette tänään yhdessä katsomaan leffaa ja ulos syömään.

Onneksi mun ei tarvitse, en millään jaksaisi varsinkaan just tänään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Frederik Krueger kirjoitti:Ja uskon sinun tietävän mikä just teidän tapauksessa on mukava mauste.
No siis jos tässä yhtäkkiä jompikumpi lopettaisi moisen naljailun, niin lähinnä heräisi epäilys, että välittääkö se musta enää. En tiiä, ei osaa selittää.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Frederik Krueger kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Turha sinun tai kenenkään muunkaan täällä on siitä loukkaantua, että juuri minä en kokisi teitä unelmapartneriksi. Tuskin tekään haluaisitte juuri minun parikseni!
Oletko tulossa vapaille markkinoille? Sinulla ei ole tuossa kuvassasi mitenkään erikoisen kaunis ulkokuori, vaan ihan sellainen tavanomainen. ( <= menikö hyvin? )
:D Hassu olet.

Ja en tietenkään.
Lucy

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tuosta kuittailusta. Harrastan itse aika paljon leikkimielistä piikittelyä lähes jokaisen tuttuni kanssa ja mielestäni on loistavaa kuulla näppärää vastakuittailua. En suoraan sanoen pysty olemaan sellaisten ihmisten seurassa täysin oma itseni, jotka eivät kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa piikittelyä. Kuittailen kuitenkin aina eniten omalla kustannuksellani ja kestän sitä mainiosti niin kauan kun tiedän, että kyse on leikistä. Tässä on kuitenkin aika heikoilla jäillä, jos ei tunne toista tarpeeksi hyvin tai yhteiset pelisäännöt eivät ole selvät. Vasta hiljattain olen oppinut, että saatan sortua helposti yliarvioimaan toisten itsetunnon joissakin asioissa ja lipsauttaa sammakoita väärälle ihmiselle. Tästä johtuen pyrin nykyään pitämään kuittailut mahassani, jos en ole täysin varma siitä, että toinen osapuoli osaa suhtautua niihin oikein eli huumorilla, mutta myönnän, että tässä on vielä petraamisen varaa. Toivoakseni ja uskoakseni Bedlam kuitenkin tietää missä hänen kumppaninsa rajat kulkevat.
Viimeksi muokannut Lucy, 26.09.2008 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Kavereille onkin turvallisempaa kuittailla koska heiltä ei tarvitse saada seksiä. Kavereita saa aina uusia, mutta kiinnostavat naiset saattavat loppua kesken.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lucy kirjoitti:Kuittailen kuitenkin aina eniten omalla kustannuksellani ja kestän sitä mainiosti niin kauan kun tiedän, että kyse on leikistä.
No siis tämä unohtui mainita, että tottakai vitsailen myös omalla kustannuksellanikin. Se taas monesti tapahtuu sarkasmin muodossa, eli kehumalla itseäni niin, että vastapuoli ymmärtää sen sarkasmiksi. Nyt itse asiassa heräsi mielenkiinto siihen, että mitähän ulkopuoliset ajattelisivat meikänkin jutusteluista. Kehun itseni maasta taivaaseen ja haukun naisen päälle :D But hey, that's me!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lucy kirjoitti: Kuittailen kuitenkin aina eniten omalla kustannuksellani.
Tuo tässä keskustelussa vaivasi. Itsestään voi rakentaa koomista hahmoa ja osoitella heikkouksiaan mutta jos sen jättäisi pois ja keskittyisi samaan vain toisen kohdalla, en ainakaan itse jaksaisi pitää käytöstä kovin rakastavana vaikka se minulle niin selitettäisiinkin. Molemminpuolinen naljailu ajoittaisena mausteena piristävää, jokapäiväisenä närästäisi pahasti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lucy kirjoitti:Vasta hiljattain olen oppinut, että saatan sortua helposti yliarvioimaan toisten itsetunnon joissakin asioissa ja lipsauttaa sammakoita väärälle ihmiselle. Tästä johtuen pyrin nykyään pitämään kuittailut mahassani, jos en ole täysin varma siitä, että toinen osapuoli osaa suhtautua niihin oikein eli huumorilla, mutta myönnän, että tässä on vielä petraamisen varaa.
Samis. Törmään tähän mm. täällä palstalla usein. Minut hyvin tuntevat henkilöt tietenkin tietävät taipumukseni piruilla ja yrittää olla nokkela ja antavatkin vastakuittia. Silloin koen taipumukseni myönteisenä. Ongelmia ja noloja tilanteita tulee kuitenkin säännöllisesti vastaan, vaikka olisihan minun pitänyt jotain oppia aiemmista kämmeistäni/väärintulkinnoistani. Iän karttuessa olen luopunut liiasta itsekriittisyydestä tässä asiassa ja nykyään toteankin itsekseni useimmiten, että rapatessa roiskuu.
Lucy

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Melnais kirjoitti: Tuo tässä keskustelussa vaivasi. Itsestään voi rakentaa koomista hahmoa ja osoitella heikkouksiaan mutta jos sen jättäisi pois ja keskittyisi samaan vain toisen kohdalla, en ainakaan itse jaksaisi pitää käytöstä kovin rakastavana vaikka se minulle niin selitettäisiinkin. Molemminpuolinen naljailu ajoittaisena mausteena piristävää, jokapäiväisenä närästäisi pahasti.
Sellainen henkilö, joka kuittailee herkästi muille, mutta ei kestä kuittailua omalla kustannuksellaan omaa nähdäkseni huonon itsetunnon ja kuvailemasi käytös missä tahansa ihmissuhteessa olisi mielestäni epätoivottavaa. Eräs työkaverini toi hiljattain minulle kesken työpäivän päähäni leikkikruunun. Asetti valtikan käteeni ja alkoi lauleskella: "ken on meistä kaikkein kaunein..". Olin kuittaillut kaikille koko pitkän päivän ja kohta ympärilläni olikin viisi henkilöä hoilaamassa. Nauroin katketakseni. Tapauksen jälkeen eräs toinen työkaverini tuli kysymään, että eikö tilanne tuntunut minusta pahalta. Olin aivan ihmeissäni, koska mielestäni kyseessä oli koko porukan loistava vastakuitti koko päivän kestäneelle suunsoitolleni. Tämä kuitenkin sai minut myös miettimään, että onneksi en ole koskaan kuittaillut kysyjälle mitään, koska hän ei välttämättä osaisi suhtautua siihen huumorilla. Ylermin asenteen sijaan olen pyrkinyt kehittämään itseäni asiassa, koska en halua tahattomasti loukata ketään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lucy kirjoitti:Ylermin asenteen sijaan olen pyrkinyt kehittämään itseäni asiassa, koska en halua loukata ketään.
Kyse ei oikeastaan ole asenteesta tai jostakin hyvästä luopumisesta, vaan siitä, että luottaa omaan juttuunsa, siihen että minusta pidetäänkin vaikka joskus pääsisi joku vahinkosammakko. Hyväksyy virheensä. Otan välillä tietoisia riskejä, jolloin saan ihmisistä huomattavasti enemmän ja nopeammin irti. Tähän liittyy myös se, että en pidä lähtökohtaisesti ujoista tai hiljaisista ihmisistä noin ylipäätään. Heistä ei saa tarpeeksi irti ja tuntuu kuin he salaisivat jotain. Tämä ei poissulje sitä, ettenkö voisi tulla heidän kanssa toimeen tai etten voisi myöhemmin oppia pitämään. Lähtökohta on vaan paljon hankalampi.
Lucy

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kyse ei oikeastaan ole asenteesta tai jostakin hyvästä luopumisesta, vaan siitä, että luottaa omaan juttuunsa, siihen että minusta pidetäänkin vaikka joskus pääsisi joku vahinkosammakko. Hyväksyy virheensä.
Aika harva ihminen on varmaankaan heti teilaamassa toista, vaikka hän lipsauttaisikin silloin tällöin sammakoita suustaan. Itse koen kuittailun sellaisissa tilanteissa tarpeettomaksi, joissa voin aivan hyvin toimia toisinkin. Ehkä se on tietynlaista halua kunnioittaa toista ihmistä ja hänen erilaisuuttaan.
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Otan välillä tietoisia riskejä, jolloin saan ihmisistä huomattavasti enemmän ja nopeammin irti. Tähän liittyy myös se, että en pidä lähtökohtaisesti ujoista tai hiljaisista ihmisistä noin ylipäätään. Heistä ei saa tarpeeksi irti ja tuntuu kuin he salaisivat jotain. Tämä ei poissulje sitä, ettenkö voisi tulla heidän kanssa toimeen tai etten voisi myöhemmin oppia pitämään. Lähtökohta on vaan paljon hankalampi.
Kuulostaa tutulta ja rehellisyyden nimissä harrastan samaa joskus (netissä useammin), mutta minä toisaalta pidän ujoista tai hiljaisista ihmisistä, koska on haasteellista saada heistä jotain irti. Joskus hiljaiset ovat huomattavasti kiehtovampia hahmoja kuin ne jotka ovat suuressa äänessä, mutta kommunikointiahan se vaikeuttaa tai tekee siitä ainakin hyvin erilaista/haastavaa. Itse pidän siitä, että joudun itsekin hiljentymään ja kuuntelemaan kenties tarkemmin. Rehellisyyden nimissä kyllästyn myös helpommin ujoihin ihmisiin, mutta onneksi en ole koskaan tavannut sellaisia ihmisiä, jotka olisivat kaikissa olosuhteissa hiljaisia. Useimmat ovat vain joissain tietyissä tilanteissa hiljaisia esimerkiksi uusien ihmisten parissa, uusissa tilanteissa tai ryhmässä. Saattaa mennä pidempikin aika etten noteeraan hiljaisia ihmisiä millään tavalla ryhmätilanteissa, mutta toisissa tilanteissa uteliaisuuteni taas herää jossain vaiheessa ja alan miettiä, että miksi joku on aina hiljaa tai minkälainen ihminen hän on. En välttämättä ajattele heidän salaavan mitään, vaan puhtaasti uteliaisuuteni vain herää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Epämääräisesä järjestyksessä muutama:

- kropan ulkonäkö joko osuu tai ei
- pukeutuminen
- tapa liikkua
- liiallinen lihavuus/laihuus
- jyrkkä aatteelisuus
- aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet
- tupakointi
- liiallinen alkoholin käyttö (tai ei tiedä rajojaan koskaan)
- huumausaineiden käyttö

Ulkonäöstä sen verran, että mulla ei ole mitään yhtä oikeaa 'vaihtoehtoa'. Voi olla pitkä/lyhyt, iso/pieni perä, isot/pienet rinnat, blondi/brunette/punapää/kalju, pitkä säärinen/persjalkanen jne. Kunhan kokonaisuus on mielestäni kohdalaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Yönmustaritari

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Bliss kirjoitti: Jo se asenne, että "laitanpa tän kivan Karjala-lippiksen ja Karhu-t-paidan päälle ja lähden kylille" on aika... no... vastenmielinen
Ei kyllä otti ja tuota onhan tuolla niitä varsin tyylikkäistä naisia kaljalippikseen varustautuneena.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

EveryWoman kirjoitti: 1) minkä genren leffoista / mistä musiikkityylistä pidän,
2) missä baareissa tykkään käydä,
3) olisinko kiinnostunut 2N+M -setistä, kun selviää että olen biseksuaali,

tai:

4) puhuu tv-ohjelmista pitäen itsestäänselvänä, että tiedän mistä puhutaan,
5) kertoilee kännitoilailuistaan ikään kuin se olisi hauskaa tai kunnioitusta herättävää,

6) kehuu ulkonäköäni ensimmäisellä tapaamisella,
7) yrittää päteä tuomalla esiin kyynisyyttään,
8) ryhtyy ivalliseksi, pilkalliseksi tai turvautuu huumoriin, jos sanon esimerkiksi sanan "usko",
9) taipumus ivaan ja pilkkaan yleensäkin, kohdistuvatpa ne mihin tahansa.
Poistin välistä ne jotka liittyy hinttareihin ku se ei kosketa mua, vaikka oishan se hirvee huomata liian myöhään et mun mies on homo!
Mut siltä varmaan vältytään koska muuten lista on pelkkää total turn onia!

1) Kyl elokuva-ja musiikkimaku kertoo paljon, en vois rakastaa ketään jonka mielestä Kim Herold tekee oikeeta musiikkia tai tykkää paskoista leffoista tosissaan.

2) Mä oon tehny baaritutkimusta jo vuosia ja voin antaa ystävän neuvon, Kalliossa ku pyörit niin älä mee siihen iha halvimpaan niin saat rauhassa ryypätä eikä tartte koko ajan olla häätämässä spurguja pöydästä. Oon aina ylpee ku joku kysyy ja saan jakaa viisauteni!

3) Kaverin häissä viime kesänä oli naamiaisteema, ja minä ja mun äijä oltiin parhaiten pukeutuneita koska me oltiin pa ja oli pakko repii jostain ne releet, kaikilla muilla vierailla (suomenruotsalaisii ja sun muita parempii ihmisii) oli jotkut valmisasut. Mut mun mies pukeutu parrakkaaks naiseks ja mä Peppi Pitkätossuks. Ja siel sattu olee joku japskimuija joka oli hirvee Peppi-fani. Se tietty immas muhun niin et kaikki sen huomas, ja mä kysyinki siltä et onks se lesbo, mut ei kuulemma ollu vaan tykkäs musta (pepistä). Oli toisaalta aika friikkiä mut mikän ei oo liian kinkkii mulle joten kysyin et josko otettais mun mies mukaan ettei mulle tuu huono omatunto. Ei se suostunu joten sanoin miehelle et hey, no can do ja lähdin sen mimmin mukaan yläkertaan makkariin. Se mun mies oli just sillon jääny pettämisestä kiinni ja oli sanonu et jos se sua helpottaa ni tee mitä teet, ja mähän tein. Hääväki oli kyl aika hämmentyny näistä meidän kuvioista, varsinki ku mun äijä oli naisten vaatteissa!

4) Puhuu telkkariohjelmista, plussaa ku mäki katon teeveetä, ja kyl ny helvetti täytyy tietää mitä telkkarista tulee!

5) Kännitoilailut on ihan parhautta!!!!111!!!

6) Jos mun ulkonäköö ei kehuta se meinaa sitä ettei se haluu panna, menee suoraan roskakoppaan tollaset.

7)Kyynisyys on ajattelevan ihmisen piirre, voi ku tietäisitte kuinka monta kyynikkoa oon nussinu takas elävien kirjoihin!

8 ja 9) Pilkka kaikissa muodoissaan on upeeta, paitsi jos toinen osapuoli on jotenki rampa oikeesti. Just äsken naurettiin mun miehelle tääl ryypätessä, ku mä pari vuotta sitten jouduin viemään sen sairaalaan ku se luuli kuolevansa. Sillä oli siis darra ja kummasti rupes helpottaa ku päästiin marian päivystykseen ja se näki niitä oikeesti sairaita veriset turbaanit päässään, onneks en sentään soittanu sitä ambulanssia mitä se vaati vaa otettiin ihan taksi. Mun parasta hupia on muutenkin vanhojen kämmäysten muistelu ja sen mollaaminen, sama toisinpäin. Kun toinen herjaa sua aina kaikesta niin sitä ottaa maailman vastaan iha eri tavalla, ei tunnu mikään missään! tähän USKO-sanaan liittyen, mä oon ite uskovainen mut mies on ateisti, mä oon tuonu vatikaanista sellasen hienon jeesusreliefin joka on ristin muotonen, se roikkui ennen naulassa meidän eteisessä, ikävä kyllä uudessa kämpässä ei oo sopivaa paikkaa sille. Mut kuiteski, mun mies aina käänsi sen ylösalasin kotiin tullessa, se oli ihanaa ku tiesin heti saavuttuani et se on himassa. Ja mä tietty aina käänsin sen takas joten seki ties et mä oon siellä. Nyt ku mietin niin mun tarttee keksiä sille joku mesta, miten ei osaa kaivatakkaan tollasia pikkujuttuja jotka on tuonu iloa elämään??
Quinevere

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

EveryWoman kirjoitti:minkä genren leffoista / mistä musiikkityylistä pidän
Mä kysyn aina kaikilta mistä musiikista tykkää. Iskelmäsuuntautuneisuus kertoo liian varhaisesta keski-ikäistymisestä enkä pystyisi kuuntelemaan itse mitään rap-hip-hop-rnb-trance-teknoa.
missä baareissa tykkään käydä
No totta kai pitää selvittää käykö Galaxissa.
kertoilee kännitoilailuistaan ikään kuin se olisi hauskaa tai kunnioitusta herättävää
Kännitoilailut on joskus hauskoja, ei tosin silloin, jos tulee vaikutelma, että toilailut jatkuvat harva se viikonloppu.
kehuu ulkonäköäni ensimmäisellä tapaamisella
,

Saa kehua, ellei kuulosta tarkoitushakuiselta ja lipevältä.
yrittää päteä tuomalla esiin kyynisyyttään
Päteminen on aina raskasta, mutta kyynikkohan on vain pettynyt romantikko 8)
Quinevere

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Itse aiheeseen, nää on aika isoja käpyjä purtavaksi:

Juoppo, narkkari tai muu huollettava versio.
Vanne kiristää päätä; esim. on miesprinsessa tai pihi.
Pinnallisuus.
Tylsyys.
Tyhmyys.
Totaalipaska musiikkimaku tai täysi kiinnostumattomuus mistään taiteista.
Piintynyt porvari.
Mikä tahansa uhkaavuus, hyvin lyhyt pinna, impulssikontrollin löyhyys. (En halua saada päähäni.)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Quinevere kirjoitti:
Juoppo, narkkari tai muu huollettava versio.
Siinä vaiheessa ku juopot rupee haluumaan huolenpitoo ne alkaa kutsua itseään alkoholisteiks. Aika törkee ylesistys iha ylipäätään, niputtaa juopot ja narkkarit tollee ja unohtaa meidät sekakäyttäjät. Suosittelisin tähänKIN vaivaan ensi hätään LSD:tä, eiköhän se maailmankuva heitä häränpyllyä ja rupeet säkin saamaan jotain irti täällä kärvistelystä!

Terveisin nimimerkki "vanne kiristää päätä" (kiristää ihan oikeesti, kohta on pakko ottaa hypyt tästä oravanpyörästä ja ruveta tiputtaa sitä pontikkaa landella)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Hellu on tänään niin i-hana, etten voi ainakaan sorsia sekakäyttäjiä. Ei nyt tule mitään selkeitä turn-offeja mieleen.
Nyt penikseni on fantastinen!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Hellu kirjoitti:1) Kyl elokuva-ja musiikkimaku kertoo paljon, en vois rakastaa ketään jonka mielestä Kim Herold tekee oikeeta musiikkia tai tykkää paskoista leffoista tosissaan.

2) Mä oon tehny baaritutkimusta jo vuosia ja voin antaa ystävän neuvon, Kalliossa ku pyörit niin älä mee siihen iha halvimpaan niin saat rauhassa ryypätä eikä tartte koko ajan olla häätämässä spurguja pöydästä. Oon aina ylpee ku joku kysyy ja saan jakaa viisauteni!
Quinevere kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:minkä genren leffoista / mistä musiikkityylistä pidän
Mä kysyn aina kaikilta mistä musiikista tykkää. Iskelmäsuuntautuneisuus kertoo liian varhaisesta keski-ikäistymisestä enkä pystyisi kuuntelemaan itse mitään rap-hip-hop-rnb-trance-teknoa.
missä baareissa tykkään käydä
No totta kai pitää selvittää käykö Galaxissa.
Seuraa katkelma, jossa toistan itseäni:

Tietenkin leffa- ja musiikkimausta keskustelu on ok (ja vieläpä erittäin tärkeä osa tutustumista). Mutta minuun eivät vetoa tyypit, jotka automaattisesti olettavat minun (= kaikkien ihmisten) pitävän nimenomaan tietystä leffa/musiikkigenrestä. Huomattavasti mielenkiintoisempi kysymys olisi esim. mistä genrestä en pidä, ja siihenkään on heti aika vaikea sanoa mitään. Samoin baareista keskustelu on ok, mutta kukaan joka pitää itsestäänselvänä, että esimerkiksi itse kävisin baareissa (ja siis esittää kysymyksen "Missä baareissa käyt?", sen sijaan että kysyisi vaikkapa "Käytkö baareissa?"), ei ole vielä koskaan saanut minua kiinnostumaan itsestään treffikumppanina. Sama juttu jos olettaa automaattisesti, että katson tv:tä. Siis ei ota keskustelussa edes huomioon sitä mahdollisuutta että toisinkin voisi olla. Näin yksiviivaisesti ajatteleva tyyppi tulisi kanssani hulluksi varmaan ensimmäisen tunnin sisällä.

Kyllä minulle nuorempana/kokemattomampana tuli huteja ja lähdin treffeille löysemmin rantein, mutta mitä enemmän olen ottanut keisseistä opikseni, sitä mielenkiintoisempia ja yhteensopivampia tyyppejä elämääni on löytynyt. Hyvä toki, ettei kaikilla ei ole samat kriteerit!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Moi ew, vaihteeksi hyvä kuva. Ne edelliset oli aika sokerileipuria.
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Jep, yritin siedätyshoitaa itseäni katselemalla niitä profiilissa. Ei pystynyt enää, joten pakko myöntää että jotain väliä sillä kuvalla on.

Mut siis yleensähän näistä tän tyyppisistä kuvista saa niskoilleen Hymyilisit edes -läpät. Samoin jos pitää lehdessä esiintyä, niin aika kauan saa väitellä kuvaajan kanssa ettei joudu pepsodent/jenkkiakselille. Vakava ilme muka tulkitaan surulliseksi. Ihmiset.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^^Sä puolestaan voisit meikata enemmän.
Monsieur Manala

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mulla kävi noiden naljailujen kanssa aika vittumaisesti. Minä kun lienen jonkin sortin tilannevittuilun maailmanmestari. No naispuoleinen immeinen oli myös samaa plaatua, mutta myöhemmin paljastui että tuo vittuilu oli lähinnä lapsena koetun kiusaamisen puolustuskeino, eikä todellista läpänheittoa mitä ei itseensä oikeasti oteta. Loppupeleissä sitten kun suhde läheni, niin toinen alkoikin ottamaan sitä turvansoittoa aina vain henkilökohtaisemmin, mikä oli ennen tätä ollut ihan normaalia pusipusinaljailua. Ongelmaa ei yhtään helpottanut se, että naiselle tuntui olevan hyvin vaikeaa saada suutaan auki että homma ei enää tunnukaan kivalta, vaan (vasta)vittuilu otettiin vastaan naama peruslukemilla, mutta kuitenkin noita juttuja jatkuvasti mielessä pyöritellen. Sitten tuli niitä ihme kulminaatioräjähdyspisteitä, joiden kanssa jäin aika tavalla haavi auki.

En ole yhteensopiva naisten kanssa. Tai naiset minun kanssani. Saa valita.
Vastaa Viestiin