Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lucy

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

bedlam kirjoitti:
Geep kirjoitti:Jo 2 maininnu, ettei halua blondia. Mua kikatuttaa just aina värilistaukset. Anteeks, meen pois.
Kuulostaa mulle samalta, kuin listaisi kelpuuttamansa simienvärit. En ymmärrä, mutta eipä mun tarttekkaan.
En ole tavannut yhtäkään vaaleahiuksista miestä, jonka olisin kokenut ulkonäöllisesti puoleensavetävänä ja mitä tulee silmien väreihin, niin mielellään vihreät ja ruskeatkin käyvät joissain tapauksissa :D
masa

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: En ymmärrä, .
Ne on niitä kriteereitä joista pitää sokeasti kiinni, ennen kuin huomaa että on korviansa myöten rakastunut ja sillä ei olekaan mitään väliä että rakastumisen kohde ei ollutkaan 100%:sti se unelma, josta niin naivisti on pitänyt kiinni.
Bliss

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geep kirjoitti:Jo 2 maininnu, ettei halua blondia. Mua kikatuttaa just aina värilistaukset. Anteeks, meen pois.
Pitää olla vastakohtaa hei. Blondit miehet on niin värittömiä :D
Seuraavaa mieleen tullutta asiaa en kyl kehtaa kirjoittaa. Joo. Meen suihkuun että oon ees hyväntuoksuinen illalla :wink:
Rouva Pupu

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucy kirjoitti:mitä tulee silmien väreihin, niin mielellään vihreät ja ruskeatkin käyvät joissain tapauksissa :D
Jos silmien värillä olisi jotain merkitystä niin siniset kiitos.
masa

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:[
Seuraavaa mieleen tullutta asiaa en kyl kehtaa kirjoittaa. Joo.
Varustus on kunnossa jo sopivan kokonen?

Lisätään listaan orgasmiherkkä.
Tix

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ovat kaikki seurusteluksi asti sopivat olleet niin erilaisia keskenään, että ainoat yhteiset tekijät ovat siinä, että kaikki ovat olleet hoikkia, itseäni lyhyempiä ja naisia. Se mitä pitää sopivana tuppaa vähän vaihtelemaan elämän edestessä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Storia kirjoitti:Haha! Ihme, ettei ole vielä kukaan maininnut ettei halua neekeriä, kiinalaista, intialaista, intiaania, eskimoa tai ylipäätään erinäköistä.
Töissä ja muuallakin törmään välillä turhan nätteihin aasialaisiin ja intialaisiin, esim. just äsken labrassa eräs hindu, hymyilikin niin vienosti takaisin. Mutta ovatko intialaisnaiset kovin karvaisia kun kaikilla intialaismiehilläkin on muhkeat viikset? :shock:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti:Mutta ovatko intialaisnaiset kovin karvaisia kun kaikilla intialaismiehilläkin on muhkeat viikset? :shock:
Tiedä häntä, muta ne kaikki ainakin haisevat Intialaiselta buffalta. Lisäksi niiden aksentti on niin hauska, että seisokkihan siinä laskisi kun ne huutaisivat kiimoissa että fak mii, fak mii rili!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Voi opettaa minulle sellaisia uusia asioita, joita en oppisi kirjoista lukemalla ja joita pidän tärkeinä ja mielenkiintoisina. Minä voin opettaa sellaisia hänelle (siis hänen tärkeinä ja mielenkiintoisina pitämiään). Tuo keskusteluun näkökulmia, joita en ole tullut ajatelleeksi mutta joita pidän mielekkäinä. Kyseenalaistaa itseään mielellään ja aktiivisesti, ja auttaa minua tekemään samoin. Haluaa minulle hyvää ja uskoo minun haluavan hänelle. Suhtautuu abstrakteihin asioihin (tunne, usko, psykologiset jutut, abstrakti työ) yhtä vakavasti kuin konkreettisiinkin. On avoin ja rehellinen teoriassa ja käytännössä. Tulee osapuilleen toimeen omillaan. Ymmärtää oman toimintansa vaikutuksen ympäristöönsä ja ihmissuhteisiinsa, ja kiinnittää siihen huomiota ongelmatilanteissa. Haluaa kasvaa ja kehittyä eikä pelkää muutosta.

Jos nuo täyttyvät, ulkonäöllä ei ole mitään väliä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olen melkolailla samaa mieltä noiden listojen kirjottajien kanssa, siis että noita asioita pidän itsekin tärkeinä (luottamus, hyväksyy mut tämmösenä, ei pelkää pieruja - aivo tai fyysisiä sellaisia, samanlainen huumorintaju, käytöstavat jne), mutta nuo samat asiat pätee esim mun parhaaseen ystävättäreen ja mun siskoon ja molempien edellämainittujen miehiin. Lukuunottamatta seksuaalista vetovoimaa, sitä en tunne ketään näitä neljää kohtaan. Onko se seksi sitten se josta tietää, kun kaikki nuo muut asiat on kunnossa?

Klisee "sen vaan tietää" on hyvä tässä kohtaa. Toisaalta uskon että niitä sopivia voi olla elämän aikana useita (joojoo nyt ei puhuttu "siitä oikeasta"), tilanteet ja ihmiset muuttuu.

Tässä tilanteessa missä itse olen minulla on hyvä olla, eli tämänhetkinen hellu on mulle nyt sopiva. Osuu noihin listauksiin aika hyvin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bedlam

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ollaan aika lähellä jos poissaolollaan aiheuttaa minulle minkäänlaista ikäväntunnetta ja pidempi jatkuva läsnäolonsa ei aiheuta pakottavaa tarvetta päästä hetkeksi yksin erakkoilemaan.
Monsieur Manala

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Lucy laitto aika hyvän pohjan. Muokkasin vähän:

- Perusnegatiivinen elämänasenne ja tietynlainen angstaus elämää kohtaan

Mitä tohon mustasukkasuuskohtausjuttuun tulee, niin en voi muuta kuin allekirjoittaa. Siitä tulee itsestäkin jatkuvasti paskimmat puolet esiin kun joutuu olemaan koko ajan varpaillaan ja pelkäämään toisen kohtauksia. Varsinkin jos toinen on tyyppiä joka ensin pitää niitä kohtauksiaan sisällään kelaillen ja odottaen "sopivaa" hetkeä mahdollisimman dramaattiselle purkaukselle.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:Tiedä häntä, muta ne kaikki ainakin haisevat Intialaiselta buffalta.
Monet intialaiset tuntuvat olevan kasvissyöjiä uskontonsa tähden, mutta kai niihinkin tarttuu mausteisen curryn haju.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geep kirjoitti:Jo 2 maininnu, ettei halua blondia. Mua kikatuttaa just aina värilistaukset. Anteeks, meen pois.
Niin no kelatkaa joku Robert Redford nuorena ettei niinq herkumpaa blondia vois olla! Lääh11112233455 Hirvee sääli, et dude on syntyny vuonna 1936!

Tosin sekin taitaa olla hieman punertava(kuten myös lapseni isukki), mut mun mielestä monet vaaleat miehet on oikein hyvän värisiä. Mutta makunsa kullakin.

Kukaan tietenkään mitään rumaa olmia halua, mutta oman kokemukseni mukaan hyvillä piirteillä pärjää oli väri mikä hyvänsä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti: Kukaan tietenkään mitään rumaa olmia halua, mutta oman kokemukseni mukaan hyvillä piirteillä pärjää oli väri mikä hyvänsä.
Ihanan avarakatseista. :wink:

"Ei värillä väliä, kuhan on komee."
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No harvempi tarkoituksella etsii omasta mielestään rumaa kumppania.

Kunnioitan toki tuonkin suuntauksen edustajia!
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:No harvempi tarkoituksella etsii omasta mielestään rumaa kumppania.

Kunnioitan toki tuonkin suuntauksen edustajia!
No niinQ so true, tietty. Tosin sit jos korvien välissä säilytetään tuulitunnelia, niin kauniskaan kuori ei auta asiaa. Mut daah, kylhän nää nyt jo tiedettiin.

Että tarttee olla erittäin hyvä ellei täydellinen, ei täs enempää vaadita. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja elco »

Storia kirjoitti: Haha! Ihme, ettei ole vielä kukaan maininnut ettei halua neekeriä, kiinalaista, intialaista, intiaania, eskimoa tai ylipäätään erinäköistä.
Minä! Haluan suomalaisen naisen. Painavin syy on (puhe)kieli. Toissijainen syy on kulttuuritausta. Eli siis sinänsä minulla ei olisi mitään neekeriä, inkkaria tai eskimoa vastaan, jos sellainen puhuisi suomea ja olisi kasvanut suomalaisessa vaikutuspiirissä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti:
Tosin sit jos korvien välissä säilytetään tuulitunnelia, niin kauniskaan kuori ei auta asiaa.
You've got it so wrong there, woman!11 :D
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Miten elco tuo puhekieli vaikuttaa, jos se olisi vaikka enklanti, jota käsittääkseni sun täytyy melko sujuvasti osata voidaksesi työskennellä ausseissa.. Onko parisuhdepuhe asia erikseen? Kulttuuritaustapointin kyllä ymmärrän, mutta mun mielestä nykyisin missään "kehittyneissä maissa"/länsimaissa ei niin huikeita kulttuurieroja ole, että antaisin sen estää. No japsit ehkä joo...tosin aasialaismiehet ei olekaan ihan top of my list.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Miten elco tuo puhekieli vaikuttaa, jos se olisi vaikka enklanti, jota käsittääkseni sun täytyy melko sujuvasti osata voidaksesi työskennellä ausseissa.. Onko parisuhdepuhe asia erikseen?
Veikkaanpa että kyse on itsensä ilmaisemisesta. Omalla kielellä omien tuntojensa kertominen vaan on 100 kertaa helpompaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:
You've got it so wrong there, woman!11 :D
Siis tää päti tietty vaan miesten kohdalla. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No en vaan ymmärrä tota. Tai no ymmärrän tavallaan, mutta vaikka en pidä itseäni missään määrin kaksikielisenä, en koe tunneilmaisua sen vaikeammaksi muulla sujuvalla kielellä kunhan tietää ne sanat mitä pitää käyttää. Tai siis jotenkin mun päässä tuo on yhtä ontuva syy välttää suhdetta kuin hiusten tai silmien väri..

Eikö miehillä kaiken lisäx oo about kolme tunnetta:

Vituttaa. Panettaa. Kaikki on ok.

Ekan ilmaisee sanalla "Fuck!".
Tokan "Fuck?"
Kolmas "Ok".
:twisted:
Prepare for the worstest.
elco

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti:Miten elco tuo puhekieli vaikuttaa, jos se olisi vaikka enklanti, jota käsittääkseni sun täytyy melko sujuvasti osata voidaksesi työskennellä ausseissa.. Onko parisuhdepuhe asia erikseen? Kulttuuritaustapointin kyllä ymmärrän, mutta mun mielestä nykyisin missään "kehittyneissä maissa"/länsimaissa ei niin huikeita kulttuurieroja ole, että antaisin sen estää..
Joku intohimon airut on tietenkin sitä mieltä, ettei tarvita mitn muuta kuin vähän bodilängvitsiä ja feromonia niin se on siinä. Tosi Rakkaus ei tarvitse sanoja.

Itse koen, että suomen kieli on niin keskeinen osa identiteettiäni, että parisuhteeseen ryhtyminen, jonkun moottoriperäisen parikymppisen brassimiljonäärin tyttären kanssa ei vaan riittäisi. Jos siis sellainen olisi ylipäänsä edes tarjolla eikä siis edes ole.

Takaisin suomeen tulon yksi syy on, että kaipaan sitä, että voin ilmaista itseäni äidinkielelläni. Pystyn rajoitetusti olemaan hauska ja nokkela englanniksi, mutta vivahdearsenaali ei vaan ole täysin käytössä. Toinen ja vielä merkittävämpi seikka on tietty hitaus, joka seuraa vieraan kielen käytöstä; käyttäydyn seurueessa täällä eri tavalla kuin Suomessa: täällä nokkeluus tulee yleensä noin puoli sekuntia myöhässä, missä ajassa joku muu ehtii väliin tai tilanne muuten menee ohi. En tietenkään koe olevani erityisen tankero, sillä voisin kuvitella osaavani englantia paremmin kuin keskimääräinen australialainen. Silti minulla on aksentti, joka on natiiville vaikea ymmärtää ja päinvastoin. Moni pärjää paremmin kielipuolena, mutta minulle se on osoittautunut pitemmän päälle vähän ankeaksi, koska en voi olla se Mies, joka olen.

Vastaavasti parisuhteessa ulkomaanpellen kanssa luulisin, että pitemmän päälle alkaisi vituttamaan se, etten pysty ilmaisemaan itseäni kuin 98%:sesti.

Tietty jos sitä alkaisi ulkomaalaisen kanssa hengaamaan niin kai sitä oppisi kieltäkin paremmin ja jos sitä täällä eläisi loppuelämänsä niin varmaan se aksenttikin siitä alkaisi soljumaan. Itse asiassa jo nyt huomaa, että aksenttini on muuttunut aussimaisemmaksi, vaikka matkaa toki vielä onkin.

Kulttuuripuoli on oma tarinansa. Toki suomalaisissakin on paljon epäsopivia, mutta sanoisin, että todennäköisyys sille, että ominaisuudet ovat ns. kohallaan on suomalaisen kanssa eittämättä suurempi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiitos. Tässä meillä on sellainen eroavaisuus, että itselläni ns. läppä lentää englanniksi monesti jopa soljuvammin kuin suomeksi. Minusta sillä kielellä on hauskempi leikitellä ja sitä on kiva väännellä. Jotenkin tunnen oloni hyvin kotoisaksi englantia puhuessani, ehkä siksi englanninkielinen parisuhteilukaan ei ole epäilyttänyt. Aksenttikin toki auttaa, ja sehän kehittyy kuunnellessa ja matkiessa muiden puhetta.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin