Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Omalla kohdalla sopivuus on ilmennyt vahvimmin silloin kun on ollut kohta päätökselle luopua.

Kun luopuminen ei tule kysymykseen, niin tod.näk. ollaan sopivan kanssa tekemisissä :gee:
Quinevere

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Storia kirjoitti:Haha! Ihme, ettei ole vielä kukaan maininnut ettei halua neekeriä, kiinalaista, intialaista, intiaania, eskimoa tai ylipäätään erinäköistä.
No, mä haluan kyllä suomalaisen. Sama kieli ja kulttuuritausta tässä varmaan päällimmäisenä, joskaan en kyllä koskaan ole ainakaan vielä kokenut puoleensavetävänäkään ketään ulkomaalaista. Hassu asia kun tarkemmin mietin, niin mun miehet on olleet jopa suomalaisittain aika samanvärisiä mun kanssa, hiukset, silmät, iho jne. Ehkä olen ennakkoluuloinen, mutta mun mielestä jo suomenruotsalaisetkin on vähän liian erilaisia enkä nyt vittu ala mitään ruotsia puhua.
Storia

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Quinevere kirjoitti:
Storia kirjoitti:Haha! Ihme, ettei ole vielä kukaan maininnut ettei halua neekeriä, kiinalaista, intialaista, intiaania, eskimoa tai ylipäätään erinäköistä.
No, mä haluan kyllä suomalaisen. Sama kieli ja kulttuuritausta tässä varmaan päällimmäisenä, joskaan en kyllä koskaan ole ainakaan vielä kokenut puoleensavetävänäkään ketään ulkomaalaista.
Just. Mikäs siinä, jos on varaa haluta. Itse en näe, että rakkautta voisi mitenkään rajoittaa kulttuuri- tai kielikysymyksillä niin, että etukäteen määrittäisi, jotta sen pitäisi tulla suomalaisen muodossa ;)
Chap

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Storia kirjoitti:Just. Mikäs siinä, jos on varaa haluta. Itse en näe, että rakkautta voisi mitenkään rajoittaa kulttuuri- tai kielikysymyksillä niin, että etukäteen määrittäisi, jotta sen pitäisi tulla suomalaisen muodossa ;)
Tässä kai ei ole niinkään ollut kyse rajaamisesta vaan siitä, että peilataan mikä on toiminut aikaisemmin. Jos ei ikinä aikaisemmin blondi neekeri ole koskettanut simpukkaan, niin kai sitten voi todeta, että sellainen ei oikein sytytä.
Storia

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Chap kirjoitti: Tässä kai ei ole niinkään ollut kyse rajaamisesta vaan siitä, että peilataan mikä on toiminut aikaisemmin. Jos ei ikinä aikaisemmin blondi neekeri ole koskettanut simpukkaan, niin kai sitten voi todeta, että sellainen ei oikein sytytä.
Näin kyllä tuonkin pointin, mutta sittenhän puhutaankin yhtäkkiä pelkästään ulkonäkökysymyksestä ja lähdetään siitä olettamuksesta liikkeelle, että vain sillä sykähdytettäisiin sitä simpukkaa.
En itsekään ole vielä nähnyt miljardin intialaisen joukossa kuin yhden hyvännäköisen, mutta hän oli sitten vielä ulkonäkönsä ohella älykäskin. En siis voi lähtökohtaisesti ajatella, että minulle kelpaa vain suomalainen. Silloin ajattelisin myös niin, että minun kulttuurini on paras ja suomisin itseäni yrityksen puutteesta olla tutustumatta toisen kieleen ja kulttuuriin - avoimuutta, rakkauden tähden, you know.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kyllä sen sitten huomaa ajan kuluessa - ei sitä muuten voi tietää!!! Ellei satu olemaan selvännäkijä.
luuseri

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja luuseri »

Bliss kirjoitti:
Geep kirjoitti: Odottelen vain EW:n ja ehkä Blissinkin listaa.
Mtäääh? :o

Pintapuolisesti ja vähän kieli poskessa listataan sit...

-pitää samantapaisia asioita hauskoina kuin minä
-ei juokse joka saakelin kissanristiäisissä - mielummin karttaa turhia bileitä
-viihtyy myös itsekseen
-on mielellään ainakin 10 senttiä pidempi kuin minä
-ei näytä bodarilta mutta ei ole mikään kynäniskakaan (180cm+55kg= :barf: )
-hyvät käytöstavat
-ei ole juntti
-pukeutuu siististi ja tilanteen mukaan KÄSKEMÄTTÄ
-ei kasvata selkäkarvoja
-ei ole blondi
-omistaa ajokortin
-pään sisältö on silleen sopiva noin muutenkin

En mä taida sittenkään olla ihan kamalan rajoittunut?
Tää on ihan mahdoton tehtävä :D

Olen tainnut todella olla paha hairahdus :P
bliss

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja bliss »

luuseri kirjoitti:Olen tainnut todella olla paha hairahdus :P
No, 50% edellä mainituista osui. Keskitason hairahdus.
Quinevere

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Sen syli on maailman paras paikka nukkua :h:
Tix

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quinevere kirjoitti:Sen syli on maailman paras paikka nukkua :h:
Sori, kyynikko iski: mites sen hereillä olemisen kanssa on? Eiku oikeesti, uudelleen lämmitys menee vituiksi 95%, älä sydäntäsi panttivangiksi ainakaan ihan vielä. Kato pari kk ennen ku hehkutat.
Quinevere

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Kiitos huolenpidosta :) Meillä on muutama major problem, mutta pöljä romantikko uskoo nyt mieluummin kuin panttaa. Siinä on kuitenkin aika hyvä motiivi ratkoa ongelmat, kun molemmat rakastetaan toisiamme, sehän ei ole muuttunut missään vaiheessa.
luuseri

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja luuseri »

luuseri kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Geep kirjoitti: Odottelen vain EW:n ja ehkä Blissinkin listaa.
Mtäääh? :o

Pintapuolisesti ja vähän kieli poskessa listataan sit...

-pitää samantapaisia asioita hauskoina kuin minä
*-ei juokse joka saakelin kissanristiäisissä - mielummin karttaa turhia bileitä
*-viihtyy myös itsekseen
*-on mielellään ainakin 10 senttiä pidempi kuin minä
*-ei näytä bodarilta mutta ei ole mikään kynäniskakaan (180cm+55kg= :barf: )
-hyvät käytöstavat
-ei ole juntti
-pukeutuu siististi ja tilanteen mukaan KÄSKEMÄTTÄ
*-ei kasvata selkäkarvoja
-ei ole blondi
*'-omistaa ajokortin
-pään sisältö on silleen sopiva noin muutenkin

En mä taida sittenkään olla ihan kamalan rajoittunut?
Tää on ihan mahdoton tehtävä :D

Olen tainnut todella olla paha hairahdus :P

ei huonosti :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Ollaan aika lähellä jos poissaolollaan aiheuttaa minulle minkäänlaista ikäväntunnetta ja pidempi jatkuva läsnäolonsa ei aiheuta pakottavaa tarvetta päästä hetkeksi yksin erakkoilemaan.
Satan, olen rakastunut olueen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Mistä tiedät, että joku on sopiva?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ollaan aika lähellä jos poissaolollaan aiheuttaa minulle minkäänlaista ikäväntunnetta ja pidempi jatkuva läsnäolonsa ei aiheuta pakottavaa tarvetta päästä hetkeksi yksin erakkoilemaan.
Satan, olen rakastunut olueen.
Repeämys :D
Vastaa Viestiin