Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kiitti murut vinkeistä! Mä yritän toimia kuten naisen kuuluu sit heti seuraavalla kerralla kun mun pitäs antaa pimpettiä. Kuuluuko se kahvi/olut antaa ennen vai jälkeen toimituksen? Vai oisko parempi sekä että? Mä en siis vaan osaa näit juttui vielä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Dumis kirjoitti:
saira kirjoitti:No mut jos alan avautuun toisen käyttämästä "väärästä" äänensävystä, tavasta, jolla katsoo (yleensä tykkää katsella minua, ja kyllä otan sen hyvällä, paitsi kun olen ärsyyntynyt), tai esim viime lauantaina jatkuvasta huolehtimisesta, niin silloin ongelma on täysin mun omassa päässäni, eikä toisen käytöksessä. Eli niistä asioista mun on turha kiukutella vaikka sillä hetkellä ärsyttäiskin. Täytyy vaan hetki miettiä, että mikä se syy on, ja keskustella siitä.
Väärästä äänensävystä kyllä mielestäni voi kysyä, että miksi tekee niin? Yleensä taustalla on jotain, jos toinen sanoo että on hermostunut, niin sitten voi kysyä että mistä ja miksi sinulle siitä mesoo.
Minullekin on tuosta huolehtimisesta huomautettu ja mielestäni ihan asiasta :D Kyllä mä sit opin olemaan huolehtimatta, jos toinen ilmoittaa että nyt on liikaa.
Se "väärä äänensävy" on yleensä mun omassa päässäni. Siis jos toinen kysyy aidon huolestuneena, että "mitä kulta?", niin mielestäni en ole oikeutettu kiukuttelemaan siitä. Ja kyllä viime lauantainakin pyysin olemaan huolehtimatta liikaa minusta (olimme siis selvinpäin baarissa, ja ite väsyin ennen miestä. Siinä tilanteessa jatkuva kysely sai minut tuntemaan velvollisuudekseni "piristyä" näennäisesti etten veisi miehen iloa illasta ja kavereista). Haluan siinä vaiheessa kuitenkin selventää miksi minusta ei sillä hetkellä saa huolehtia. Koska sen hetkinen ärsyyntyminen ei kuitenkaan johtunut miehestä j huolehtimisesta, vaan väsymyksestä. Minkä senkin hänelle sanoin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Parisuhteeni toimivuus taitaa perustua siihen, että kumpikaan ei vaadi toiselta mitään sellaista tekoa, joka pitäisi välittömästi suorittaa. Esimerkiksi toivottu tiskaus tapahtuu vuorokauden sisällä ja pihatyöhön valmistautuminen vie viikon.
Panemisessa on tiukka aikaraja. Ellei toinen ole vartissa valmiina suoritukseen, tilanne on ohi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sola kirjoitti:Kiitti murut vinkeistä! Mä yritän toimia kuten naisen kuuluu sit heti seuraavalla kerralla kun mun pitäs antaa pimpettiä. Kuuluuko se kahvi/olut antaa ennen vai jälkeen toimituksen? Vai oisko parempi sekä että? Mä en siis vaan osaa näit juttui vielä.
Se voi olla aluksi vaikeaa, mutta yhdestä perusohjeesta on hyvä aloittaa: Ole hiljaa ja ota muna suuhun.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Ihan samixet. Eniten maailmassa mua vituttaa ihmiset, jotka ei tiedä mikä niitä vituttaa ja/tai eivät halua kertoa sitä.
Mä en aina kerro mikä vituttaa, läheskään aina. En vaan jaksa kertoa, koska se on usein lyhyellä tähtäimellä helpompi ratkaisu. En siis ole joka hetki tilassa, jossa jaksaisin käydä läpi milloin mitäkin ongelmaa.
Välillä on myös ahdistusta, josta en tiedä mistä tuli. Tämä kuitenkin lienee eri asia kuin vitutus, josta kärsin harvoin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Lilo on vaimomatskua.
Sillä on myös nexien kanssa selkeät synnyttäjänlantiot.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:

Sillä on myös nexien kanssa selkeät synnyttäjänlantiot.
Voittajan on helppo antaa krediittiä meille perintöprinsessoillekin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti:

Sillä on myös nexien kanssa selkeät synnyttäjänlantiot.
Voittajan on helppo antaa krediittiä meille perintöprinsessoillekin.
Surku vaan, kun menee meillä ihan hukkaan tämä(kin) ominaisuus :cry:
Don't Panic!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Huimalla on siittäjän suoro. :ohyeah:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

No ni, nyt herra loukkaantuja on loukkaantunut tai suuttunut siitä että en siirrä ompleupistettäni mihinkään. Tai siis sanoin että toki siirrän kun konehuone on valmis, mutta en nyt.

Tilanne on siis se, että meillä on 3h+k ja yksi huone on konehuone. Siellä on viihde-elektroniikkaa ja siellä pitäisi olla myös mun ompelupiste (siinäkin on kaksi konetta). Nyt ei kuitenkaan ole, koska hellu on jo vallannut koko huoneen. Se pöytä, joka pitäisi olla mun ompelupöytä, on nyt tietokonepöytä. Ja siis se tietokone ei ole minun. Hellu aikoo tehdä uuden soittopöydän ja kun se on valmis, siirtyy tietokonekin sinne ja mun ompelupiste vapautuu. Nyt kuitenkaan ei ole tapahtunut ihan vähään aikaan mitään sen pöydän suhteen. Siirsin ompelukoneeni keittiön pöydälle ja ompelin. Ompelen varmaan kohta lisää. Mutta koska minun tavarat "on helpompia siirtää" niin niitä voi sit riepotella ympäri taloa, missä nyt on milloinkin sopiva tila. Tottahan se on, helpompi on siirtää ompelukonetta ja saumuria ja kankaita ja neuloja kuin 11 kiloa painavia teknareita. Mutta pointti ei olekaan minulla siinä, vaan siinä että eikö mun harrastus ole niin tärkeä kuin hänen? Minusta ois tosi mukava että mulla ois viimeinkin evö oma paikka ompelulle, mistä ei tarvis aina korjata koneita kaappiin ja neuloja toiseen kaappiin jne. Mutta ei se nyt käy, koska herra ei tiedä koska saa pöytänsä valmiiksi. No selitin kantani ja ilmoitin että mun omeplupiste on nyt ruokapöydällä kunnes konehuone valmistuu. Se ei näytä valmistuvan koska hellu ei tee pöydän eteen mitään.

Ja siis meille on tulossa vieraita ja siihen pöydän ääreen pitäisi kuulema päästä syömään. Konepiste vie yhden paikan pöydän viidestä. Tämmösellä ilmalla minä kyllä syön ulkona.

Ei tämä maailmaa kaada mutta ärsyttää. Olen reviiritietoinen. Nyt yksi huone on käytännössä hellun käytössä kokonaan vaikka oikeasti sen pitäisi olla yhteinen harrastehuone.

Kyllä on pieniä minunki ongelmat :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Kyllä on pieniä minunki ongelmat :)
En väitä vastaan. Lupaa, että otat joka päivä suihin loppuun asti heti kun pöytä on valmis (tietysti normiseksi hoidetaan myös), niin johan alkaa tanner tömistä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kyllä on pieniä minunki ongelmat :)
En väitä vastaan. Lupaa, että otat joka päivä suihin loppuun asti heti kun pöytä on valmis (tietysti normiseksi hoidetaan myös), niin johan alkaa tanner tömistä.
Loppuun asti as in kunnes kuolema tai joku muu erottaa?

Kysyin että koska se pöytä valmistuu. "En viedä kun en ole tilannut niitä levyjä". No koskahan levyt tilaantuvat? "En tiedä kun en vielä tiedä kaikkia tarvitsemiani osia". No kannattaisko tutkia ja suunnitella ja päättää sen sijaan että tekee kaikkia muita juttuja?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Loppuun asti as in kunnes kuolema tai joku muu erottaa?
Sori, viikon ajan piti kirjoittamani.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Loppuun asti as in kunnes kuolema tai joku muu erottaa?
Sori, viikon ajan piti kirjoittamani.
Mistä tiedät että en tee niin jo nyt? Jos teen, niin pitääkö lopettaa kunnes pöytä on kasassa?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Mistä tiedät että en tee niin jo nyt? Jos teen, niin pitääkö lopettaa kunnes pöytä on kasassa?
Ei, koska seksillä kiristäminen ei ole kivaa. Jos olet jo ahkera nahkafagotin soittelija, ehdota jotain, mitä et ole tehnyt, mutta mitä on vongattu. Oli se sitten kakkosta, kolmenkimppaa, pissaa, kakkaa, ääsämmää tai mitä tahansa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mistä tiedät että en tee niin jo nyt? Jos teen, niin pitääkö lopettaa kunnes pöytä on kasassa?
Ei, koska seksillä kiristäminen ei ole kivaa. Jos olet jo ahkera nahkafagotin soittelija, ehdota jotain, mitä et ole tehnyt, mutta mitä on vongattu. Oli se sitten kakkosta, kolmenkimppaa, pissaa, kakkaa, ääsämmää tai mitä tahansa.
Öööö entä jos vonkaaja olen minä? No suoraan sanoen kaikki mitä on vongattu on kokeiltu, puolin ja toisin. Olemme umpikujassa ja pöytä ei valmistu ikinä!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jätä se sika!!!!111
Paras päivä ikinä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

annepa kirjoitti:Kyllä on pieniä minunki ongelmat
Ompelukone voi olla tietokonetta kevyempi, mutta ei se merkitse siirrettävyyden helppoutta. Nimittäin työpisteen järjestely siten, että siinä voi kunnolla ommella, vie aikaa ja kysyy kärsivällisyyttä. Ei konetta moninaisine tarvikkeineen pidä joutua siirtelemään jatkuvasti sivuun vain siksi että se on kevyt. Sanoisin sekä tavallista pöytäkonetta että kotiompeluun tarkoitettua työpistettä siirrelleenä, että ne ovat suunnilleen yhtä hankalia siirreltäviä. Kysy siltä mieheltäsi, olisiko kiva jos joka kerta tietokoneelle mennessään pitäisi aloittaa kantamalla kone+monitori paikalleen (sanotaan, että kone olisi Applen, jossa nuo ovat samassa mötikässä, niin saadaan yhteismitallisempi tilanne), kytkeä piuhat, näppikset jne., ja järjestellä ne asiaankuuluvalla tavalla, minkä jälkeen vasta voisi käynnistää koneen? Ja aina kun lopettaa, seuraa samat toimitukset käänteisessä järjestyksessä. Meillä mies hikeentyy jo siitä, jos siihen itse käynnistykseen menee enemmän kuin kymmenen sekuntia.

Mun mielestä ois reilua, että se miehen tietokone sijaitsisi jossain huitsin nevadassa siirreltävänä siihen asti kunnes saa musiikkipöytänsä rakennettua. Ei sun pitäisi joutua sen vuoksi odottamaan oman harrastuksesi kanssa. Ja eihän sillä miehellä ole mitään insentiiviä saada systeemejään valmiiksi, jos hän itse ei joudu keskeneräisyyden aiheuttamien ongelmien kanssa vastakkain, vaan dumppaa ne sinun kärsittäväksesi. Toinen vaihtoehto voisi olla, että mies maksaa sinulle vuokraa huoneen siitä osasta, jota sinulla olisi oikeus käyttää mutta jonka mies on vallannut itselleen. Tai tekee suuremman osan kotitöistä niin kauan kuin et pääse harrastuspaikallesi. Whatever works for you, mutta ei ole reilua että mies vain valtaa sinun tilasi antamatta mitään tilalle.

Enkä mä pitäisi tuollaista mitenkään mitättömänä ongelmana. Pidä puolesi, mutta yritä olla mäkättämättä. Osaako miehesi ollenkaan ajatella tilannetta sinun näkökulmastasi? Meillä on vähän samaa meininkiä välillä, mutta mies kyllä ymmärtää kun selitän asian järkiperäisesti, minkä jälkeen pystymme yhdessä miettimään parhaan tavan ratkaista asia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:Jätä se sika!!!!111
Emmie, ompelen ruokapöydällä kunnes pöytä on valmis.
EveryWoman kirjoitti: Ei sun pitäisi joutua sen vuoksi odottamaan oman harrastuksesi kanssa.
En odotakaan, kuten sanoin, ruokapöytä.

EveryWoman kirjoitti:Ja eihän sillä miehellä ole mitään insentiiviä saada systeemejään valmiiksi, jos hän itse ei joudu keskeneräisyyden aiheuttamien ongelmien kanssa vastakkain, vaan dumppaa ne sinun kärsittäväksesi.
No nyt sillä on yks haitta kans, nimittäin se haluaa käyttää ruokapöytää syömiseen :D
EveryWoman kirjoitti:Enkä mä pitäisi tuollaista mitenkään mitättömänä ongelmana. Pidä puolesi, mutta yritä olla mäkättämättä. Osaako miehesi ollenkaan ajatella tilannetta sinun näkökulmastasi? Meillä on vähän samaa meininkiä välillä, mutta mies kyllä ymmärtää kun selitän asian järkiperäisesti, minkä jälkeen pystymme yhdessä miettimään parhaan tavan ratkaista asia.
No yritin selitää ja varsinkin mäkättämättä, mutta en selittänyt johtoja ja asennuksia ja vaikka mitä vaan vetosin siihen että mulla pitää olla ompelupaikka koska niin on sovittu ja sitten ei tarvi siirrellä vermeitä. Vastauksena oli että "mut kun se on helpompi siirtää". Yritän uudelleen tällä sinun esittämällä systeemillä jos ei homma ala eteneen.

Minähän jo kerran nostin monitorin ja näppiksen lattialle ja asensin oman koneeni tilalle. Sitten tietokoneelle (joka on apple mutta semmoinen pc:n näkönen10 kilon jötikkä) tuli tarvetta ja taas ne on monitorit ym siinä pöydällä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Sitten tietokoneelle (joka on apple mutta semmoinen pc:n näkönen10 kilon jötikkä) tuli tarvetta ja taas ne on monitorit ym siinä pöydällä.
Muistetaan kuitenkin, että apple ei ole tietokone, vaan sanonnan mukaisesti "Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä."
Paras päivä ikinä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

annepa kirjoitti:No nyt sillä on yks haitta kans, nimittäin se haluaa käyttää ruokapöytää syömiseen :D
Mutta ei ole valmis hyväksymään, että haitta johtuu omasta toiminnastaan, vaan mököttää sulle ja vaatii siirtelemään konetta omien fiiliksiensä mukaan? (Kuten sanoit, kaipa siinä mahtuu syömään konetta siirtämättäkin.)
Minähän jo kerran nostin monitorin ja näppiksen lattialle ja asensin oman koneeni tilalle. Sitten tietokoneelle (joka on apple mutta semmoinen pc:n näkönen10 kilon jötikkä) tuli tarvetta ja taas ne on monitorit ym siinä pöydällä.
No johan on! Sano sille, että sun ompelupöydälle ei ole tietokoneen kanssa tulemista. Että asentaa sen koneensa jatkossa ruokapöydälle jos tarvitsee, jolloin voi myös siivota sen pois milloin sattuu haluamaan ruokailla konevapaalla vyöhykkeellä, vaivaamatta sinua asialla. Toisena vaihtoehtona se, että asentaa tietokoneen ompelupöydälle käytön ajaksi, ja sen jälkeen asentaa sen ompelukoneen takaisin siten kuin sen kuuluu siinä olla. Jälleen kerran sinua asialla vaivaamatta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

EveryWoman kirjoitti:
annepa kirjoitti:No nyt sillä on yks haitta kans, nimittäin se haluaa käyttää ruokapöytää syömiseen :D
Mutta ei ole valmis hyväksymään, että haitta johtuu omasta toiminnastaan, vaan mököttää sulle ja vaatii siirtelemään konetta omien fiiliksiensä mukaan? (Kuten sanoit, kaipa siinä mahtuu syömään konetta siirtämättäkin.)
Joo. No näin se menee. Mut täytyy nyt yrittää ymmärtää hei että miehet voi olla TODELLA yksinkertaisia olentoja.
EveryWoman kirjoitti:
Minähän jo kerran nostin monitorin ja näppiksen lattialle ja asensin oman koneeni tilalle. Sitten tietokoneelle (joka on apple mutta semmoinen pc:n näkönen10 kilon jötikkä) tuli tarvetta ja taas ne on monitorit ym siinä pöydällä.
No johan on! Sano sille, että sun ompelupöydälle ei ole tietokoneen kanssa tulemista. Että asentaa sen koneensa jatkossa ruokapöydälle jos tarvitsee, jolloin voi myös siivota sen pois milloin sattuu haluamaan ruokailla konevapaalla vyöhykkeellä, vaivaamatta sinua asialla. Toisena vaihtoehtona se, että asentaa tietokoneen ompelupöydälle käytön ajaksi, ja sen jälkeen asentaa sen ompelukoneen takaisin siten kuin sen kuuluu siinä olla. Jälleen kerran sinua asialla vaivaamatta.
Noooo koitan nyt vielä "nätisti" ja jos ei tehoa (=soittopöytä ala valmistuun) niin puhdistan pöydän ja laitan oman koneeni siihen. Siirrän sit tosiaan vaikka ruokapöydälle sen näytön ym.

Ai niin, yksi kommentti oli "mehän sovittiin että sun ompelupiste on sillä toisella pöydällä sen aikaa kunnes soittopöytä valmistuu. Tämä "toinen pöytä" on 4h ruokapöytä joka oli ensin sängyn vieressä (voin minä sielläkin ommella, ompelen usein öisin, varmaan ois kiva yrittää nukkua siinä) ja nyt kukkapöytänä olohuoneessa. Siirränkö kukat takaisin ruokapöydälle ja otan olkkarin pöydän ompelukäyttöön? Voi että... Tekis nyt vaan sen pöydän niin päästäs tästäki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

annepa kirjoitti:Joo. No näin se menee. Mut täytyy nyt yrittää ymmärtää hei että miehet voi olla TODELLA yksinkertaisia olentoja.
Kukaan ei ole niin yksinkertainen, etteikö ymmärtäisi noin selvää asiaa. Huone on teidän puoliksi. Hänen levittäytymistään sitä laajemmalle ei oikeuta se, että hän ei ole vielä tehnyt asiaa X. Tilanteesta kuuluisi aiheutua ikävyyksiä ja ylimääräistä vaivaa ainoastaan hänelle, ei lainkaan sinulle.

Ihmiset nyt vain ovat opportunisteja, naiset siinä missä miehetkin. Miesten on historiallisista seikoista johtuen käytännössä helpompi toteuttaa opportunismiaan (naisia kun keskimäärin hävettää enemmän käyttäytyä niin, koska heidät on kasvatettu häpeämään sitä), mutta jos naisella olisi ollut samanlainen historiallinen valta-asema, naiset kykenisivät siihen yhtälailla. Opportunistia ei oikein saa ojennukseen muuten kuin olemalla antamatta periksi näissä pienemmissä jutuissa, koska jos pienet jutut menevät läpi, opportunismi leviää myös isompiin juttuihin, joiden käsittely on vieläkin hankalampaa.

Laita ne kukat vaikka lattialle siksi aikaa, että ompelupöytäsi vapautuu. Tosin silloin päätynette samaan tilanteeseen kuin nytkin, että mies valittaa lattialla olevista kukista, kun on vieraita tulossa. Ei siinä auta muu kuin tinkimätön johdonmukaisuus. Koiraa kouluttaneena osannet sen kyllä!
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lueskelin justiinsa vähän deitti-ilmoituksia ja sitten yhdessä pamahti;
Pitäisi olla parhaita kavereita... Jaa-a.
Kukakohan haluaa lähteä mun kanssa hevikeikoille tai lätkämatsiin?

Ehdokkaiden lista lyheni juuri dramaattisesti.
AngryBird

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti: Kukakohan haluaa lähteä mun kanssa hevikeikoille tai lätkämatsiin?
o/

Paitti että lätkämatsissa tarttis olla varmaan eri puolilla hallia... :P
Vastaa Viestiin