Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jännää miten edellinen exä muuttuu ystävälliseksi ja jopa yhteistyökykyiseksi, kun ei ole enää viimeisin exä. Kun taas edellinen nyksä... No niin, no.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Me ollaan pohdittu olisiko tässä vielä jotain korjattavaa. Eniten pelottaa paluu entiseen tuollaisella välitilatwistillä, jossa molemmat vaan odottaa koska kaikki (taas) päättyy.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Miten hitossa te jaksatte käyttää aikaanne ihmissuhteiluun?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RolloTomasi kirjoitti:Miten hitossa te jaksatte käyttää aikaanne ihmissuhteiluun?
Koska voivat.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Exsä yrittää roikkua mussa kuin kolmikoukkuinen Rapala. Mitä tehdä?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Katkaise koukut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

So Hard kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Miten hitossa te jaksatte käyttää aikaanne ihmissuhteiluun?
Koska voivat.
It doesn't take much to see that the problems of three little people don't amount to a hill of beans in this crazy world.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mun parisuhteen suurin ongelma taitaa olla se, että en aina muista arvostaa kumppaniani niin paljon kuin pitäisi. Olen kyllä koettanut petrata siinäkin. Kaikkein vaarallisinta mun nähdäkseni suhteen hyvinvoinnille on, jos ottaa toisen kiintymyksen itsestäänselvyytenä eikä asiana joka pitää jatkuvasti ansaita olemalla sen arvoinen.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Vielä kun joku kehittäisi ne "universaalit parhaat käytännöt" niitten ratkaisemiseksi.

:ditchthepig:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

Pakko päästä vähän purkaa tympeetä mieltäni.
Mies on parin viikon reissulla ja tää on eka kerta tuoreen suhteen aikan kun ollaan näin pitkään erossa. Joka päivä kyllä jotain tekstaria/meiliä laitettu mut miks sen on niin vaikea sanoa että sillä on mua ikävä? Ei mua jatkuvasti kiinnosta kuulla semmosta diipa daapaa mitä vois jutella äitinsä kanssa. Mä kaipaisin välillä jotain henkilökohtasempaa, niin että tulis tunne että se juttelee ts. kirjottaa just mun kanssa.
Onko se niin hemmetin vaikeeta?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minulla on sinua ikävä -viestit ovat juuri sitä diipa daapaa. Puhutaan asioita, jätetään selviöt ja jaxuhaliviestit omaan arvottomaan arvoonsa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sola kirjoitti:Pakko päästä vähän purkaa tympeetä mieltäni.
Mies on parin viikon reissulla ja tää on eka kerta tuoreen suhteen aikan kun ollaan näin pitkään erossa. Joka päivä kyllä jotain tekstaria/meiliä laitettu mut miks sen on niin vaikea sanoa että sillä on mua ikävä? Ei mua jatkuvasti kiinnosta kuulla semmosta diipa daapaa mitä vois jutella äitinsä kanssa. Mä kaipaisin välillä jotain henkilökohtasempaa, niin että tulis tunne että se juttelee ts. kirjottaa just mun kanssa.
Onko se niin hemmetin vaikeeta?
Kysy että onko ikävä? :D Voihan se olla ettei oo, oma aika on joskus niin luksusta, mä vähän toivon että mun miehellä tulis pitkästä aikaa joku viikonloppureissu, söisin sipsejä sohvalla ja kattosin kaikki twilightit putkeen :D

Jos nyt jotain pitää napista niin kieltämättä mäkin olen tässä lähiaikoina kaipaillut semmosta spontaania tykkään susta, näytät hyvältä, miten ois pienet (en löydä sitä kulmakarvojaan härskisti nostelevaa hymiötä!) mutta ihan sujuvasti menee ilmankin. Mä sitten joskus sanon että voisitko pupu sanoa että näytät hyvältä, kyllä se sitten sanoo ne annetut vuorosanat :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Missä välissä se ikävä ehtii tulla, jos ootte jatkuvasti kuitenkin yhteyksissä? :roll:

Ne on miehiä, ja ne suurimmalta osaltaan eivät istu ikävöimässä meitä naisia kaikkea sitä aikaa, jota ei vietetä yhdessä. Kaipa sitä omaksi elämäksi kutsutaan. Erityisesti jos kyseessä on Suomalainen(tarkoituksellisti isolla) Mies.
Prepare for the worstest.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuka helvetti haluaisi tuoreessa suhteessa vaikuttaa nyyhkyltä ripustautujalta? Puhe on halpaa, teot kertoo enemmän kuin sanat.
Universaali disclaimer.
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Teot todellakin kertoo ennemmän kuin sanat, hyvä muistaa niiden luritusten lomassa. Eikös ne lurittelujen uskomiset aina johda niihin probleemiin kun teot on kuitenkin ristiriidassa. Siitä huolimatta, musta on kiva pistää <3 viestiin, sanoa muutama sana ikävästä, kehua ulkonäköä yms. Joten... Mä tekisin ja teen kummatkin, omalla tavallani ja tyylilläni. Kiva kun toisesta tuntuu hyvältä. Sehän on ihan selvää että jos ollaan matkalla ja siitä huolimatta viestitellään/sähköposteillaan = olet mielessä ja ehkä sitä ihkua kaipuutakin on ilmassa vaikka sitä ei sanotakaan. Ja mulle tuli olo et täs halutaan niinku jotain persoonallista, et vähän ymmärrystä. Kyl mä ainakin puhun eri tavoin äitini kuin mieheni kanssa.
fa-q.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

RouvaPupu kirjoitti:Ja mulle tuli olo et täs halutaan niinku jotain persoonallista, et vähän ymmärrystä. Kyl mä ainakin puhun eri tavoin äitini kuin mieheni kanssa.
Tämä olikin pointti. Kiitos Pupu :)

Tottakai mä ymmärrän että se välittää ja ikävöikin mua. Ei se muuten yhteyttä pitäis. Mut joskus ois todellakin kiva saada se "ikävä sua" lähes noilla sanoilla siihen puhelimeen kuin että "käytiin siellä täällä ja tuolla. Palataan taas". Joo, mä tiedän. Naiset :D
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Exsun vinkit sinkkuelämään totutteleville. Ennen ekoja treffejä:
1. Käy edeltävä viikko erinäisillä tankotanssi ym. tunneilla päivittäin ja hanki lihaskipujen ohelle hyvä valikoima erilaisia omituisia vammoja, kuten palaneet polvet, kipeät ja mustelmaiset nivuset ja sekä palaneet että mustelmaiset sisäreidet
2. Sotkeudu koirien hihnoihin jonkun russelihepulin aikana ja lisää edelliseen vammakokoelmaan muutama raipaniskun näköinen flexi-hiertymä
3. Kokeile ekaa kertaa uutta lämminvahaa, luonnollisesti suoraa intiimialueelle. Ei mennä yksityiskohtiin, mutta en suosittele.

Voi olla, että ehdin vielä ennen huomista tuhoamaan vielä jonkun ruumiinosani, odotamme jännityksellä!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä luulen, että joku mun kaltainen sählä on keksinyt sen "vasta kolmansilla treffeillä pannaan"- säännön. Ehtii ehkä just siihen mennessä paranemaan tästä ekoihin treffeihin valmistautumisesta. :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaikka en sinkkuelämään totuttelemisesta mitään tiedäkkään niin listaan voidaan lisätä myös raskaat vetoliikkeet remmeillä, tulee ranteisiin kivat jäljet kuin suoraan S/M-leikeistä. Herättää kivaa pahennusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Illalla vielä ehtis!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuinka ihastunut perde on exuun asteikolla 9-10?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:asteikolla 9-10?

:lol:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuinka ihastunut perde on exuun asteikolla 9-10?
Jos on jo päässyt yli Suvisesta, sanoisin että noin ysi puol!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuinka ihastunut perde on exuun asteikolla 9-10?
Jos on jo päässyt yli Suvisesta, sanoisin että noin ysi puol!
Hyvä, että täsmensit. Mä kun oli lähellä möläyttää kymppi miikka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin